- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint autusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
Biciklit nekem is loptak el már lépcsőházból, öcsémnek is, sőt, zárt, mi több, "zártkörű" tárolóból, lefeszítették a lakat... ez utóbbi mondjuk meglett a rendőrség segedelmével, amin nem győztem csodálkozni. Mondjuk ott többet vittek el.
És sajna a motor is még a viszonylag könnyen mozdítható dolgok közé tartozik.
-
Daywalker
addikt
Eh, Pöstön ezen a héten szinte minden nap láttam egyet, ugyanolyan színben Ma is
shiNIN: Télen inkább nem használom. Szar sós utak, kiszámíthatatlan minden, nincs is téli cuccom. Jobb a békesség. Marad a kivonatás.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát, hogy hogy néz ki, az pont nem érdekel. Persze vannak elborult ötletek néha, de azért nem cserélném le, mert szebb. Max karbon vagy titán játszana nálam, visszafelé nem lépnék...de 80ért road legal arrow...huh...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
az hogy mi a külső burok, nem igazán oszt vagy szoroz, ez optika és design. ahogy a légcsatorna ki van alakitva, illetve a milyen anyaggal és mennyire van megoldva a csillapitás, ezek a lényegi tényezők a dob hangjánál és karakterisztikájánál asszem. majd persu kijavit ha kihagytam valamit.
baromira tetszik az akra karbon dobja amit az rr-hez gyárt, de olyan hangja van.... marad a gyári, ha lezúzom, kapok bontottat ugyanolyat....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
Mi Szlovákiában gondolkoztunk, de attól a kis 38 km-es enyhén hegyi biciklizéstől meg az elmúlt időszaktól még mindig fáradt vagyok, rossz reakcióidővel, inkább majd máskor. De most már tényleg kéne, nagyon elhanyagolom a kicsikét... Még bele kéne jönni, aztán fejlődni s túrázni még kicsit novemberben.
Közben még nyomunk egy műszakit is, 22-én lejár.Ami a félelmet illeti, én nem félek hátul, mármint Alvaro mögött... Akkor volt ijesztő, amikor még nem ültem elől motoron. Most csak unalmas és roppant idegesítő, hogy nem is látok elég jól előre, meg nincs nálam az irányítás, valamint az élmény és a kényelem is elmarad. Nem szeretek csomag lenni. Az azért izgalmas, amikor olyan különleges kanyar jön, ahol Alvaro erősebben dönt, mert én olyat igen ritkán csinálok még. Persze mi sose fogunk lapon fordulni, főleg én nem a cruiserrel, de sehol sem vagyok a korlátaihoz egy személlyel
-
Ferdzsoo
addikt
Fektetve, minél kisseb hőmérsékletingadozásban, alacsony páratartalmon és a legfontosabb hogy sötétben! Nemvicc. Állítólag ilyen körülmények között a gumi mérhetetlenül keveset öregszik csak.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
DigitXT
félisten
-
shiNIN
tag
Ja, meg a miniszoknyák télen... Nem normálisak, csak azt nézik, hogy mennyire szexik per pillanat, kit érdekel, mi bajuk lesz később.
Hideg van még a házban is (szigeteletlen b30-as nyaraló, no. jövő télre vagy tizedakkora lesz az U értéke a falnak, addig csak kibírjuk , motorozni eszembe se jut. Alvarónak már bőven kesztyűfűtést kellett használnia, nekem még igazi téli kesztyűm sincs, csak egy őszi, ami 10 fok alatt kezd meghalni. A héten azért igyekszem menni egy kicsit, főleg, ha melegebb lesz. Itt napok óta 12 fok a max, opcionálisan esővel és persze széllel Még biciklin is hideg van.
-
-
alvaro
senior tag
Tény, hogy drágák az alkatrészek, de összességében nem vész.
Bár ez nem az a kategória, de kilométerre vetítve nem is sokkal több a fenntartása egy BMW F650CS-nek (82000-nél az óra), mint egy sokkal kiscsikóbb és állítólag dirt cheap Hyosung GV250-nek.F650CS karbantartás: 60800km-re 827000ft: 13.6ft/km
GV250 karbantartás 21800km-re 239000ft: 10.96ft/kmAz évi adója és biztosítása valamivel több, kb. 21 ezer összesen, míg a kis GV-nek nem éri el a 9 ezret, de ez se egy olyan különbség, ami földhöz vágna.
Komoly gond egyikkel sincs, és itt nem számoltam bele a GV250 baleset utáni helyretételét. Gumi (a 61 ezer alatt 5 darab, a 22 ezer alatt 2) és "láncszett" mindkettőnek jutott ez alatt a táv alatt (a hyo-féle gyári lánc hamar pusztulós, a 15 ezres szervizen cserés volt, és Teresa is megette a maga szíját és hozzá való tárcsáját (46(63) és 66(82) ezernél): ezek elég tartósak, de tényleg drágák).
"Szakszervizt" egyik se látott, sőt újabban ugyanahhoz a szerelőhöz visszük őket. Különbség még az eltérő szervizciklus, az F650 kétszer annyit mehet egy olajjal, de lassan hagyomány lesz, hogy télen kap még egy extra adag gondoskodást (tavaly szíjtárcsa- és felnicsere volt, idén üléskárpit, meg az első féktárcsa és a vezetékezés átvizsgálása van tervben).
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
van BMW-d? Nekem több ismerősömnek is van. Szelepállítás tekerős, nem lapkás. Szervizintervallum 10000km. A kardán 100ekm-t elmegy, utána 50-60eFt a csapágy cseréje, ha pedig kardánkereszteket is kell cserélni, az bontóból, egy fiatal törött motorról megoldható. Összességében így is jóval olcsóbb, mint 3 láncszett, meg 15 doboz láncspré...
az elektronika megtréfálhat, de az bármelyik új elektronikus futóművel és sok vacakkal megáldott motoron előfordulhat. Nem vagyok BMW fan távolról sem, de nem szeretem, ha valaki mindenféle tapasztalat nélkül höjeséget beszél...
-
runner 125
nagyúr
Hjah, többieknek igaza van, ezért az árért kapsz egy szebb festésű teszkósat újonnan, ha montiban gondolkodsz ez a Magellan korrekt kiinduló alap lehet. (Bringás topikban is téma volt)
Most kóstoltam bele komolyabban, így sok rutinom még nekem sincs. Cangás topik tele van profikkal.[lAyCsI]
Durva teljesítmény, bár mindezt egy naked bike-ba belegyúrni.. ember legyen, aki ezt tudja használni.
..viszont, a hátsóvillája szerintem elég förtelmes lett.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Crypto Trade
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képregény topik
- Xbox Series X|S
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen