Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Kedvező árú Huawei tablet érkezett
ma Konkrét árcédula mondjuk még nincs a Huawei MatePad SE 11-hez.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Mobilarena
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicker
senior tag
üdv kedves jogász ph-s fórumtársak!
valaki találkozott az alábbival hasonlo esettel?
nos történt hogy egy autot kiadott a szerviz délelőtt 10kor, és este 7kor a kocsi egy kanyarban megadtamagát/leállt a moci, elment a szervo stb/és abban a pillanatban már a másik oldalon kötött ki a gépjármű...
nem akarom folytatni a storyt, de a márkaképviselettel ilyenkor érdemes pereskedni, vagy inkább azt mondani, én vótam a hunyó, a casco meg fizet valamit... van ilyenre precedens? előre is köcce!Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, gépjármű garancia fogyasztóvédelmi ügyben van valakinek tapasztalata?
3éves flotta tartós bérelt autóm 47ezer kmnél hűtőrendszertőmítetlenség miatt hetek óta harcképtelen, és nem kapok semmilyen érdemi (meddig fog tartani a szerviz, kapok e csereautót, miben módósul majd a tartós bérlet) információt.
Becsapva érzem magam, hogy ezt jelenti egy autó garanciális szolgáltatása, illetve hogy egy tartós bérleti konstrukcióban ilyen esetben a flottakezelő nem dob semmilyen mentőövet(bérleti díj jóváírás, csereautó) vagy legalábbis időben, kommunikacióban idegtépően lassú.
Illetve hogy ilyen esetekre nekik nincs biztosításuk, vagy valami áthídaló " rendszerük"? Kvázi mint egy szakmai biztosítás? Munkájukból eredő ritka problémás esetre biztosító helyt állhatna (ez már csak ilyen mellékes vágány, de akkor is ).
Köszi előre isArról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz LuckyL #24860 üzenetére
Cégként,családi kisvállallozásunk.
oké, de a flottakezelő a tulaj, harcolja le ő a garanciát... kiszolgáltatottnak érzem magam mint vásárló, hogy minden kötelezettség és rizikó az enyém, ezért is a fogyasztóvédelmi eljárás érdekelne. Eladnak valamit és azt gondolnád hogy az ár tartalmaz egy korrekt garanciát, hozzáállást, vannak jogaik, lehetőségeid..Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz razorbenke92 #24863 üzenetére
Az nem jó..
Vásárlók könyvébe nem írhatok be cégként?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Értem, hogy egy szokásos üzletmenetben oké, azonban úgy gondolom ez nem az, és minimum lenne hogy tájékoztassanak, valamint lehetőségeket kínáljanak, még ha nem is ingyen.
Szervíz kommunikál az importőrrel, és a gyárral, és ha valóban anyaghibára vezethető vissza, akkor kapnak alkatreszt, majd megcsinaljak...
Honnan kellett volna tudnom, hogy ilyen a garancia? Miért egyértelmű hogy ezt a vevő nyeli be ilyenkor? Miért nem ajánlották az elején a csereautó szolgáltatást, mivel nagy gyakorisaggal van ilyen esetük?Szóval nem gondolom, hogy új autókat 4 évig nem lehet mozgásban tartani, ha ezt tudom, akkor ez alapján döntök..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz LuckyL #24870 üzenetére
Ptk elvei irányadóak:
6:332. § [A bérbeadó szavatossága]
(1) A bérbeadó szavatol azért, hogy a bérelt dolog a bérlet egész tartama alatt szerződésszerű használatra alkalmas, és megfelel a szerződés előírásainak.Illetve fogyasztóvédelem oldalán(ami MO-n cégre nem vonatkozik ):
Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: II. pont) meghibásodik és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítása szerint a termék javítható, akkor a vállalkozásnak a korábbi szabályoknak megfelelően ezután is törekednie kell a termék 15 napon belüli javítására. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. Ennek célja, hogy a vásárló tudja azt, hogy meddig kell a terméket nélkülöznie. A tájékoztatást a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvételi igazolásra alkalmas más módon kaphatja meg legkésőbb a javításra átadástól számított 15. napon. A vállalkozás tájékoztatási kötelezettségének megvalósulását a fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.
Fontos kiemelni, hogy a 15 napot meghaladó javításra vonatkozó értesítési kötelezettség vonatkozik az alábbi termékkörökre is:
elektromos kerékpár; elektromos roller; quad; motorkerékpár; segédmotoros kerékpár; személygépkocsi; lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi; utánfutó; motoros vízi járműNem vagyok egy kukacoskodó figura, azonban még mindig úgy gondolom, minimum nem tájékoztatnak, és minimum a garancia nem azt jelenti, mint amit gondolnánk a köznyelvben, és minimum a márka(és szolgáltatója), aki a piacon működik, minden kötelezettséget aránytalanul a vevőre hárít.
Elfogadom, hogy ezt lehet, és legközelebb jobban szerződök, köszi az együtt gondolkodást, ha lesz fejlemény jelzek.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz LuckyL #24890 üzenetére
1.5 tsi, passat b8.5 dsg, alap kis szerkezet(alapfelszereltseg+ulesfutes), nem volt vele gond, ez a motor nem rossz, 150le, tobb autoba is a csaladba ez van.
2007es b6os passatot csereltem le erre, mondom új auto , nem kell szervizbe jarni felevente 400ezerert... nesze, megkaptam...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
Kicker
senior tag
válasz LuckyL #24897 üzenetére
ami érdekes, hogy a javításra plusz garanciát nem vállalnak(csak ha fizetős az egységcsere), tehát az auto 1.5hónapig áll, kap új motort, de 4év garancia naptari időre ugyanúgy le fog járni...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz LuckyL #24902 üzenetére
érteni próbálom amit írsz, viszont erről nincs megfelelő tájékoztatás.. ha nyíltan elmondják, hogy az elmúlt 5évben x autójukkal ilyen gond volt, ezért pl csereautószolgáltatást y összegért fizessen, oké... ha meg ilyen ritka, akkor a márkának, szolgáltatónak nem érdeke hogy a 10millás termékét használó boldog legyen, elégedett? Ma hívtam őket, jövőhéten válaszol a jogi osztályuk, hát nagyon remélem nem fognak elkeseríteni, ennél jobban... csereautót a szervíz legalább már adott ingyen, jár a pirospont(polo), legalább nem kell csereautot vadásznom a családban..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
értem, mint céges felhasználó 10milláért örüljek annak ami van, ne ugráljak..
Ezek után félve kérdezem, hogy a nyilvánosságra hozzatalhoz van e jogom? Megnevezhetem e a gyartot, importort es a garancia fedőnevű "szolgáltatasukat"? Mondjuk egy ujságcikkben? Egyáltalán felmeri e vállalni eztbármely újság,netes oldal?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz inf3rno #24916 üzenetére
Ezt hol tüntetik fel? Sehol nem látom ezt a nem elhanyagolható információt...
https://www.volkswagen.hu/szerviz-es-tartozek/garancia
és van az autóhoz garancia, az a termék sajátja, nem a vevő státuszának függvénye(legalábbis ezt írják oda az autók alá a hirdetéshez, reklámhoz)
Kezdem magam totál idiótának érezni..
Veszek egy buszbérletet inkább, habár már azt is utálom aminek kereke van...[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, aki emlékszik még a passat garanciális problémára, annak röviden jelezném, a lízingcég egy ócska ajánlattal állt elő(elengedi a díjat, de az adókat nem, és a maradványértéket megnöveli-ami nekem az elszámolásnál bukó..).
Az autó elkészült, komplett motorfelújítás(szelepek, dugattyúk, tömítések stb), szervíz szerint ez kb nettó 1milla díj, amit ugye az importőri garancia fedez.
A gvh polgári peres eljárást javasol, ha akarok valamit, az ügyvéd még nem jelzett vissza, hogy egyáltalán érdemes-e szakmailag perelni.
Szóval decemberben lesz eladó autó, ha valakit érdekelArról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Steam Deck
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Elektromos cigaretta 🔞
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- További aktív témák...
- Lenovo ideapad C340 / i3-10110U / 8 GB / 1 TB SSD / FullHD érintőkijelző
- RAZER BlackWidow V4
- Eladó/cserélhető iPad Pro (2018) 11", 64 GB, WiFi, Space Gray, 94% BH + tok
- Dell UltraSharp U2415b, AH-IPS, 100% sRGB, FHD+, pivot talp, számla +garancia 1 év
- Acer Predator Helios 500 - 17"- GTX 1070 - Gamer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen