- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
gp A legutóbbi trailer után nem sokkal a készítők egy hosszabb videóban mutatták meg, hogy fest majd a sorozat következő része.
-
Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
ma Bizony, a HTC még aktív (valamilyen szinten), a U24 Pro 5G holnap lesz hivatalos.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clapaucius
tag
Hello!
Ma kihoztam egy djuice számlás 20 tarifás telót, 0-val.
Délelőtt vettem, viszont még mindig nem birok hívni a kártyával. Csak segélyhívás ... érzékelni érzékeli, de nem lehet vele telefonálni.
Gondoltam megkérdezem ügyfélszolgálatot. Már 3* hívtam őket, de mind a 3 alkalommal 6-7 perces várakozásnál meguntam. (ez is megérne egy panaszt ... )
Szóval a kérdésem. Normális ez, hogy nem tudok róla telefonálni még? Van valami aktiválási idő?
Egy ugyan ilyen előfizetést már kötöttem, akkor a boltból kilépve már tudtam is telefonálni rögtön...
....
-
asdf_
veterán
válasz Clapaucius #12305 üzenetére
Kikapcs bekapcs volt azota parszor?
-
asdf_
veterán
Ebben a szuper rendszerfejlesztesben volt valakinek olyanja, hogy elvesztette a Telenor Online-on a jogosultsagat? Fullos juzer voltam, most meg csak a szamlat tudom megnezni meg befizetni, az osszes tobbi menupont eltunt, nincs jogom semmihez.
-
zoli62
addikt
Mit gondoltok, erről a nagy rendszerdrissítés miatti számlakésésről nem illett volna a Telenornak egy körSMS-ben értesítenie az összes előfizetőjét?
-
Prien
addikt
válasz Clapaucius #12308 üzenetére
Számlás előfizetésnél én tuti nem hoznám ki a boltból addig, amíg nem tudok róla hívni. Az ilyen aktiválás pár perc kéne legyen csak. Gondolj bele, mennyi bosszúságot elkerültél volna ezzel az egyszerű lépéssel.
A kevés is több a semminél.
-
club1
veterán
válasz Clapaucius #12305 üzenetére
Az aktiválási idő 48 óra. Mint nem is olyan régen itt a topicban megírtam, a június elsejei rendszerfrissítés óta egy csomó automatizmus nem működik, többek között az aktiválásokat is kézzel végzik. Nekünk egy hétfői sim-et péntekre sikerült bekapcsolniuk. Most ilyen a Telenor Magyarországon...
-
bostone
addikt
Gondolkodom egy telenoros előfizun. Az oldaluk szerint a böngészés nem generál adatforgalmat. Tényleg igaz ezt?
-
asdf_
veterán
válasz zoli62 #12318 üzenetére
Felrerakod a szamla varhato osszeget, aztan ha megjon, befizeted. ennyi. Mocskosul nem ertem, mit kell ezen ennyit rugozni. Foleg akkor, ha TUDOD, hogy epp csunyan elhasaltak egy rendszerfrissitesben es perpillanat fellabuak. Szerinted hianyzik az nekik, hogy kitolnak egy korsms-t a szamlas elofizetoknek, hogy majd kesobb kell befizetni a havi szamlat, a sok hulye ugyfel meg egybol elkezdje felhivni -a problemak miatt- amugy is tulterhelt ugyfelszolgalatot, hogy de megis mikor? (mert ketseged ne legyen, az emberek hulyek, es tobbezer folosleges hivas keletkezne ebbol).
-
zoli62
addikt
Hát az kell nekik, mert akkor legalább kiderül, milyen alacsony létszámon üzemel a telefonos ügyfélszolgálatuk, a színvonaláról már jobb nem is beszélni. Több mint egy éve gyakorlatilag drasztikusan többszörösére megnőtt a várakozási idő, napszaktől függetlenül, és percdíjas 06 20 2000000 hívása sem élvez elsőbbséget, ez viszont már fogyasztóvédelmi kategória.
-
asdf_
veterán
válasz zoli62 #12321 üzenetére
A valsagadot ki kell valahogy termelni, gondolom az ugyfelszolgalatnal is volt elbocsatas. Ha jol tudom, mindossze annyira vannak kotelezve, hogy a hibabejelentest 2 percen belul elo embernek kell fogadnia. Ellenkezo esetben -bejelentes eseten- nmhh birsag a nyeremeny.
-
csab2
veterán
Azért ez nagyon durva szerintem. A telenornál mindent ilyen bénán oldanak meg az utóbbi időben. A hálózatfejlesztés címen futó szerencsétlenkedésük is nevetséges. Mennyit bénáznak már vele? A voda meg egyszer csak bejelentette, hogy az egész hálózatuk le lett cserélve, LTE képes az egész, EDGE és 3G mindenütt. Paff! Erről ennyit.
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
club1
veterán
-
csab2
veterán
Nem pontosan értem, mire gondolsz mert nem vagyok a téma szakértöje. Csak sejtem a lényeget. Úgy értelmezem, hogy a telenornak alapjaitól kellett a rendszert megtervezni, kiépíteni a vodának pedig egy kész rendszert kellett az itteni viszonyokhoz átalakítani.
A telenor meg ezek szerint itt kísérletez ki egy olcsó rendszert vagy mi?
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
timea1991
tag
A ZTE azért adta olcsón a rendszert mert igy akar betörni az únios piacra
-
csab2
veterán
Még annyit, hogy azért szánalmas amit a telenor művelt/művel hálózatfejlesztés címen, mert 1 éve másról sem szól a telenor kommunikációja, mint országos hálózatfejlesztés így, hipernet úgy, bal-bla. Közben az egész úgy szar ahogy van. A voda meg csendben dolgozott és egyszer csak bejelentették, hogy kész a hálózatuk.
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
club1
veterán
válasz polonic #12331 üzenetére
Menj végig a 4 legnagyobb/legrégebbi autópályánkon. Olyan pontszerű/lyukas a gagyinet rendszer, hogy "öröm" használni. Tény az viszont, hogy akinek van szerencséje az átjátszó mellett lakni/tartózkodni, az egészen jól tudja használni a hálózatot egészen addig, amíg rá nem jönnek a Telenornál, hogyan korlátozzák.
-
timea1991
tag
a hipernet jó gyors éjszaka nappal, hétvégén gprs nél is lassabb itt szegeden. barátom az m43 s menti kistelepülésen lakik voda 900mhz s 3g. t-mobile edge a telenor meg csak gprs el poroszkál
-
polonic
félisten
Ezt nem szoktam figyelni. Amikor hívásom van és úton vagyok, akkor nem szokott probléma lenni.
De most ezt megfigyelem, ha utas leszek valamikor. Kiváncsi vagyok rá.
Egyébként miért gagyinet a zte cuccos hálózat? Ezekért, amiket írtok? Vagy maga a zte béna cuccokat gyárt és emiatt a béna cuccok miatt ilyen a hálózat, mint amit írtok?
-
club1
veterán
válasz polonic #12334 üzenetére
Én két ok miatt hívom gagyinetnek. Egyrészt azért, mert hipernetnek nevezni egy standard HSPA+-os hálózatot még marketingesektől is erős túlzás. Erre nálam a gagyinet kifejezés az ellensúly.
Más részről pedig aki nem túl szerencsés, és több száz méterre él a legközelebbi átjátszótól, az csúcsidőben "élvezheti" a ZTE 3G légzését (összemegy, mint a bili füle), 1-200 méterig használható. Nem véletlen, hogy az esetek 80%-ára a 3G rendszereken is csak az EDGE alap sávszélességet garantálták (ma meg 0-át). -
tomp
félisten
140méterre van az állomás. Csúcsidőben volt olyan, hogy alig birtam kicsikarni 1mbitet a hálóból. Na de ez a korlátlanság miatt van. Gyakorlatilag 200%-on van hajtva a rendszer.
Ha jól tudom a telenor zte hálója "egyszerűbb". Miközben a vodánál minden frekvenciához kell külön-külön 1db RRU, a telenornál minden frekvenciát 1db RRU kezel egyszerre. Ez jobb szerintem. :-) -
Zirowe
nagyúr
válasz polonic #12331 üzenetére
Annyira szar, hogy az új htc telefonok nagy részével képtelen normálisan együttműködni.
Nyaralómnál meg a fejlesztés óta kb megszűnt a térerő.
De legalább olcsó volt a hálózat.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz polonic #12338 üzenetére
Talán más készülékekkel is, nekem és az ismerőseimnek htc készülékünk van, direktbe tapasztaljuk, de a htc-s topicokban másoknál is elég gyakori.
Persze mind ez hálózatfejlesztés utántól.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
zoli62
addikt
Egyébként nemcsak a hálózattal van gond. Évek óta nem tudnak megegyezni az Apple-vel. Az ügyfélszolgálatot az évek során mind mennyiségileg, mind minőségileg sikeresen visszafejlesztették, a portfóliójuk gyenge. Röviden összefoglalva ennyi. Mindez pedig kb. 2003 körül kezdődött .
-
pilsner
aktív tag
Egy új előfizetesnél mennyi idő. Míg aktiválják a sim kártyát? Pénteken délután kötöttem egyet, de még mindig nem tudok csatlakozni a hálózatra.
www.sakertour.com - The carpathian birdwatching and hide photography company
-
Gedeon31
addikt
Megint nem működik a Telenor online
-
zoli62
addikt
válasz Gedeon31 #12346 üzenetére
Én úgy vettem észre, akkor se jön minden esetben. Például múltkor ügyfélszolgálaton keresztül mondtam le a Mobil Online Start-ot, de üzenetet nem kaptam. Egyébként az az érdekes, hogy Telenor Online-on a meglevő szolgáltatások között nem látom, ez ugye azt bizonyítja, hogy sikeresen itörölték, de a megrendelhetők között sincs.
-
zoli62
addikt
válasz Gedeon31 #12348 üzenetére
Szerintem működnie kell, mert ha én eddig valamit megrendeltem Telenor Online-on, az eddig még mindig működött. Kivétel ezalól a mail, azt kézzel kellett beéllítani. Szerintem a mosatani rendszerfrissítés után az ügyintézőknek sokkal több mindent kell majd manuálisan beállítaniuk És ebben az a szomorú, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton nagy a várakozási idő, és sajnos egyre nő. Van egy olyan érzésem, hogy ez már nem sokáig fog így menni a Telenor Magyarországnál, mert az üzleti eredmének meg nem nőnek, inkább csökkennek, az üzleti divizióban is, nem csak a lakosságiban. Levelekre nem válaszolnak, stb. stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen