- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
gp A legutóbbi trailer után nem sokkal a készítők egy hosszabb videóban mutatták meg, hogy fest majd a sorozat következő része.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
PBA
aktív tag
válasz darvinya #64050 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy sokszor az ügyfél stílusa meghatározza a segítőkészséget és a kiszolgálást. Más területen dolgozok, de találkoztam már tufa/okoskodó ügyféllel. Hogy is mondjam, nem igyekeztem előzékenyen minden kínját megoldani, azt szoktam mondani, hogy mindenkinek joga van hülyének lenni, és persze a következményeit elviselni. Ez is egy következmény. Vagy fogalmazhatok másképp is: amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten. A te hozzászólásaidból talán tévesen, de van egy olyan sejtésem, hogy nem feltétlenül a megfelelő hangnemben kezdesz bele egy-egy ügyintézésbe. Pedig csodákat tud tenni, ha a másik embert emberszámba veszed és emberként kezeled. Ez a "mindenki hülye csak én vagyok villamos" sokaknak kinyitja a bicskát a zsebében. Én például nem állnék le veled ilyen esetben vitatkozni, de hogy egy gyufaszálat nem tennék odébb az érdekedben, az is teljesen biztos. Tapasztalatom szerint vannak, akik észreveszik magukat ettől és tanulnak belőle. Van aki viszont nem - na ők szenvedhetnek és dühönghetnek életük végéig, hogy mindenki és minden szolgáltató egy köcsög.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen