- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz 4Grider #65029 üzenetére
Igen, a Vodafone-nál is béna a dolog.
A telekomnál nem.
- Ott nem jössz ki úgy az üzletből, hogy nem működik a szolgáltatás, amit vettél. Nincs "általában még ki sem mentem az üzletből" meg egyéb bénaságok. Úgy adják a kezedbe, hogy aktiválták.
- Szolgáltatásváltás: a weboldalon / alkalmazásban / telefonos ügyfélszolgálaton bekapcsolsz egy szolgáltatást / díjcsomagot váltasz, és onnantól azt használod. Nem 3 nap, nem "általában 5 perc", hanem egy gombnyomás.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen