- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz flame654 #10027 üzenetére
Én ilyen esetben nem gondolkoznék visszavinném és olyan patáliát csapnék, hogy az üzlet is beleremeg.
Ez úgy nézki kimerití az átverés fogalmát.
Tutommal már nincs használt keszülék forgalmazás Telenornál, ez csak a pannongsm-nél volt.
Ez kikell hangsúlyozni, hogy használt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Something_
őstag
válasz flame654 #10027 üzenetére
Asszonynak rendeltem a T-től egy telefont, szerződéssel. Kihozta a futár, átvettem. Megnéztem, benne volt minden, bontatlan volt, fóliás.
Feljöttem a lakásba, elkezdtem volna üzembehelyezni, erre találtam egy 2 centis kopást, karcos.
Autóba ültem, T-Pontba a betanuló nyugdíjas nővel szenvedtünk egy kis papírmunkát és ott helyben adtak egy új készüléket.
Sztem itt is így kellene lennie az ügymenetnek, de mivel te nem cselekedtél azonnal, sanszos, hogy húzhatják a szájukat!
Az ilyen dolgokat azonnal el kell intézni, nem lehet várni... -
-
club1
veterán
válasz flame654 #17135 üzenetére
http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok
Írd le a problémádat, és kérd, hogy méltányosságból cseréljenek. Hangsúlyozd ki, hogy a készülék rendeltetésszerűen nem használható (már ha tényleg így van).
Amúgy pedig jogilag még 10 szervizes javítás után sincs lehetőséged arra, hogy kötelezően cseréljenek, vagy pénzt térítsenek vissza (ilyen garanciális szabályok 2003-ban megszűntek, kivéve a vásárlástól számított első 3 munkanapot).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen