- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]Információk az ingyenes függetlenítéssel kapcsolatban: [link]
(Lakossági ügyfeleknek: 1414 - 3.6.# menüpont, Magenta 1 előfizetőknek 6.#)Arra megkérnék mindenkit, hogy a függetlenítési folyamat megkezdése előtt akár egy idegen SIM kártyával, akár szoftveresen ellenőrizzétek, hogy valóban hálózatfüggő-e a készülék! Ezzel a magatok és a Telekom munkáját is megkönnyítitek.
Elérhetőségek és ügyintézési módok: Link
Üzletkereső: LinkHasznos videók:
DORO 1360 DS Black (Model: DFB-0120) bemutató videó
Akciók és újdonságok:
Aktuális akciók: Link
Vásárlással kapcsolatos tudnivalók:
Készülékvásárlás GYIK: Link
Szükséges dokumentumok: Link
Szállítási és fizetési feltételek: Link
Rendelés követése: Link (Pick Pack Pontra és házhoz történő kiszállítás esetén)
Számhordozás: LinkDíjcsomagok:
Havidíjas díjcsomagok: Link
Domino díjcsomagok: LinkA lezárt és kivezetett díjcsomagok megtalálhatók az ÁSZF-hez kapcsolódó díjszabásoknál, amik szintén linkelésre kerülnek alább.
A Domino szolgáltatás átváltása havidíjas előfizetésre: Link
Készülékbiztosítás: Link
A részletes tájékoztató mellett, a kapcsolódó kiskereskedelmi árlista is megtalálható a leírásban.4G hang (VoLTE):
Infók: Link
Gyakori kérdések: LinkLényeges, hogy iPhone-ok esetében nem szükséges, hogy a Telekomtól származzon a készülék, független készülékeken is működik.
Mobilinternet:
Havidíjas előfizetők számára: Link
Domino előfizetőknek: Link
Eseti adatbővítés: Link
Sebesség: Link
Egységes internet szolgáltatás-leíró táblázat: Link
Telekom Wi-Fi Fon: LinkA lezárt és kivezetett opciók és díjcsomagok megtalálhatók az ÁSZF-hez kapcsolódó díjszabásoknál, amik szintén linkelésre kerülnek alább.
GSM, 3G, HSPA és 4G/LTE lefedettségek:
Lefedettség: Link
Általános és jogi tudnivalók:
Általános szerződési feltételek, díjszabások és kapcsolódó mellékletek: Link
Adatvédelemmel kapcsolatos dokumentumok:
[link]Segítség kérdés és probléma esetén:
Gyakori kérdések: Link
Garanciális feltételek: Link
A SIM kártya - méretben eltérőre történő - cseréje: Link
Hűség-/Kapcsolat program: [link]Fórum és közösség:
Telekom fórum: Link
Facebook: Link
Twitter: Link
YouTube: Link
Instagram: LinkGyakran ismételt kérdések:
Az összes díjcsomagban engedélyezett a VoIP?
Igen, egy EU-s rendelet alapján a szolgáltatók már nem tilthatják a VoIP-t.
Aktiváltam a mobiltelefonomban használt havidíjas/Domino díjcsomag mellé az egyik NetPlusz mobilinternet díjcsomagot, a honlapon azt láttam, hogy x Ft, de több lett kiszámlázva/levonva az egyenlegből!?!?
Havidíjas és Domino díjcsomagok esetén is kéretik figyelembe venni a választható Még több netre van szükséged? és a Nincs még net a díjcsomagodban? opciókat, előbbi (olcsóbb) kategória akkor érvényes, ha a használt díjcsomag - amihez aktiválva lett az adatcsomag - alapban tartalmaz benne foglalt adatforgalmat és annak bővítésére van szükség, utóbbi (drágább) pedig külön adatcsomag azon díjcsomagokhoz, amik nem tartalmaznak alapban benne foglalt adatmennyiséget.
Aktiváltam a mobiltelefonomban használt havidíjas/Domino díjcsomag mellé az egyik NetPlusz mobilinternet bővítő opciót, de a későbbiekben nem volt már rá szükségem és lemondtam/kikapcsoltam, azóta viszont nem működik a mobilinternet, nincs adatkapcsolat, pedig a használt díjcsomagban alapban is van meghatározott adatmennyiség, ami miatt funkcionálnia kellene!?!?
A bővítő opció bekapcsolásakor az lesz az alapértelmezett adatcsomag, így annak kikapcsoláskor/lemondásakor teljesen lekapcsolja a rendszer az adatkapcsolatot, ami okán a használt díjcsomagban alapban adott adatkeret újraaktiválására van szükség - erre a díjszabásban is felhívják a figyelmet! -, amit két módon lehet eszközölni:
- a mobiltelefonon; *111# -> (1) Továbblépés -> (2) Szolgáltatások és biztonság -> (2) Mobilinternet, Mobil TV és Zene -> (1) Mobilinternet -> (1) Csomagok napi használatra -> (6) (LTE) Alap Net szolgáltatás
Bizonyos esetekben lehetnek eltérések az elérési útban, de az a lényeg, hogy az "(LTE) Alap Net szolgáltatás" pontot kell keresni és aktiválni!- telefonos ügyintéző segítségével visszakapcsoltatni a díjcsomagban alapban adott adatkeretet, ez a 1430-as telefonszámon tehető meg
Megnéztem az aktuális egyenlegemet a My T-Mobile felületen, szerintem nem stimmel az ott kiírt összeg!?!?
Egyrészt nettó összeg kerül kiírásra, másrészt - ahogy azt az egyenleg után zárójelben meg is jegyzik - a kedvezmények levonása nélkül értendő - ehhez egy magyarázó leírás az illetékes részéről; Link -, végül pedig kéretik figyelembe venni a linkelt leírásban taglaltakat annak tekintetében is, hogy a hónap elején nem frissül azonnal az egyenleg.
Megjelent a hónap elején a befizetendő számla összege a My Telekom fiókban és a Telekom alkalmazásban, de magát a számlát nem tudom megnézni/letölteni!?!?
A számla végösszege az előző havi zárást követően megjelenik a fent írt felületeken, de a megtekinthető/letölthető számla(kép) csak néhány nappal később kerül feltöltésre.
Melyik LTE frekvenciákat használja a Telekom?
Vidéken általában a 800 MHz-et (band 20), városokban az 1800 MHz-et (band 3), néhány határmenti területen pedig a 2600 MHz-et (band 7). Ha új készüléket tervezel vásárolni, és a teljes lefedettségi területen szeretnéd kihasználni az LTE előnyeit, ügyelj arra, hogy mindhárom frekvenciával kompatibilis legyen.
Használtam vettem egy készüléket, meghibásodott, és a szerviz nem tudja javítani, így csereutalványt kaptam. El tudom végezni a készülék cseréjét?
Nem, mindenképpen kelleni fog hozzá az eredeti tulajdonos, aki a Telekomnál vette a készüléket.
Hogyan tudom beváltani a csereutalványomat?
Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).Lehetőség szerint hivatalos Telekom üzletben intézkedj, ne partnerüzletben. A hivatalos üzletek listája megtalálható az üzletkeresőben.
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD