- Netfone
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roland8622
aktív tag
Sziasztok. A panasz emailre való reagálásnál a 30 nap az naptári nap vagy munkanap?
Bocsánat a láma kérdésértHuawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
4Grider
nagyúr
válasz Roland8622 #69003 üzenetére
Naptári. De így se, úgy se tartják be. Főleg ha válaszolsz egy megválaszolt panaszodra, mert papírjuk van róla, hogy már megválaszolták...
-
-
Somatom
veterán
válasz Roland8622 #69005 üzenetére
Addig nem fogják meg, amíg fizetik a
védelmi pénzttelekommunikációs adót. Ezt ők is tudják.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DevKiller
senior tag
Pedig mindig mondták ők, hogy a Jövő izgalmas.
S nem hittünk nekikHONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
egykori
őstag
Eddig még működött a #67302 hsz alatt írt kacifántos megoldás a mobil app-ban, hogy megtudhassuk, mennyi perc vagy forint áll még rendelkezésre a keretből, de mától már ez sem. Gratulálok!
-
zzola
félisten
Telefonon egyeztettem napközben az ügyfélszolgálattal, hogy átváltanám az előfizetést feltöltősre. Pali próbálkozott ügyfélmegtartással, nem jött össze.
Viszont közölte, hogy ezt csak személyesen kérhetem, fáradjak be egy irodába.
Pécsre bementem, szó nélül átváltották, instant.
Aztán a végén a pali benyögte, hogy ezt telefonon is kérhettem volna...
Szerintetek?
-
egykori
őstag
válasz baloghgabor #69010 üzenetére
Sajnos nekem sehogy sem. Letöröltem teljesen az appot, majd holnap, ha lesz időm, visszarakom. Bár nejem telefonján sem található, úgyhogy nem egyedi problémának tűnik. Köszi.
-
zolya1973
aktív tag
Ha rendelek egy telefont üzleti átvételre azt nyomon lehet követni?
Küldenek valami értesítést,hogy átvehető az üzletben?
Vasárnap rendeltem meg de semmi hír róla.A voda oldalán csak azt írja,hogy folyamatban meg,hogy a kiszállítás 1-3 munkanap. -
Killing
addikt
Sziasztok!
Március 6-án lett volna számlazárásom, 3-án viszont sikeresen megtörtént a számhordozás a telekomhoz, most kaptam egy -571 Ft-os számlát tőlük. Ez valid vagy megint elszámolták magukat?
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
egykori
őstag
válasz baloghgabor #69015 üzenetére
Teljesen igazad van, mert mára mindkettőnk telefonján rendbe jött (nejem hagyta, én letöröltem és visszaraktam az appot). Igaz, ebben reménykedtem én is, hogy így lesz, csak egy kicsit türelmetlen voltam. Köszi!
-
Killing
addikt
Eddig ugyanígy volt elszámolva, amit januárban forgalmaztam túl, azt februárban küldték ki. Viszont miután előfizettem, akkor a következő számla részarányos volt, majd teljes havidíjak, szóval ezért nem értem miért vagyok előrébb.. Egyébként az utolsó hónapban nem volt túlforgalmazásom, szóval a részemről letudva.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
baloghgabor
aktív tag
válasz pitiless #69025 üzenetére
Velem eljátszották ezt. Volt egy számlás előfizetésem, amit kártyára váltottam át, majd ment a fiókba, hogy mégis jó lesz valamire. Egyszercsak jött karácsony előtti napon tértivevényes levél a kedves (sic!) szolgáltatótól, miszerint ha most, majdnem azonnal nem fizetek, akkor végrehajtónak adják át az ügyet! Halvány lila fogalmam sincsen, mit vétettem? Egy évtized alatt sose volt elmaradásom náluk. Net, telefon, kettő is, rendben fizetve mindig (nem nehéz, bankon át mindig vitték, amit kell). Hívom ügyfélszolgálatot, amikor még fel óra is alig kellett és próbál segíteni, mivel a behajtó csoport, hát ők ünnepelnek és majd jövőre talán dolgoznak. Újabb fél óra alatt ki is derült, hogy amit személyesen intéztem a Vodafone szaküzletben, miszerint az előfizetésem megszűnt és feltöltős lett a kártyám, rendben ki is számolták és elszámoltunk és minden rendben. Ehelyett mégis lett valami elmaradás, amit ők kiküldtek sms-ben a fiókban lévő telefonra, de emailt már nem voltak képesek a 10 éve regisztrált címre és csak a végső felszólítás jött a postai címemre. Előtte ugyan miért nem lehetett írni, hogy bocs' ugyan fizessek már még be pár ezrest, mert bénák vagyunk?! Csak a fenyegető levél, ünnepekre?! Ami után majd végrehajtó kopogtatott volna?! Na és akkor még majdnem minden rendben ment náluk.....
bégé
-
Littoral
aktív tag
válasz baloghgabor #69026 üzenetére
Nálam [egy másik, hasonlóan jó képességű] szolgáltatóval esett meg egy ilyen, bár nem karácsonykor. Megszüntettem az előfizetést, kifizettem a fennmaradó kedvezményt, meg amit még kellett. >>Mindent<< kifizettem. Két (2, kettő) év múlva jön a helyi végrehajtótól egy könyvelt levél, hogy a fenti összeget fizessem be, mert [nevetséges fenyegetések] fognak következni.
Szerencsére megvolt még minden befizetéssel kapcsolatos dokumentum, így ellentmondással éltem, és az ügy összes résztvevőjét (saját magamon kívül, ugye...) felnyomtam a kinek-kinek a felügyeleti szervénél az elégtelen nyilvántartás-kezelés miatt, plusz a NAV-nál, a bolt rendőrségi feljelentése, ahol befizettem a keresett összeget, csak azért maradt el, mert aznap hamarább jött a posta, amikor be akartam menni a kapitányságra, így értesültem arról, hogy a szolgáltató szerint "tévedés" történt. Semmi "bocsánat", "elnézést" meg ilyesmi.
Később a végrehajtó egy általam nyújtott szolgáltatásban ügyfelem lett, egy igazán rendes embert ismertem meg benne (tényleg!), ő elmondta, hogy mi is folyik az effajta cégeknél ügyviteli fegyelem címszó alatt. Hát ennyi. Azóta én is így járok el az összes szolgáltatóval, ha valami rendellenes merül fel, ami engem érint felőlük, előbb lövök, utána kérdezek. -
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #69026 üzenetére
engem is is "jól" szórakoztatnak a szolgáltatásukkal.
Hűségidőt válaltam vodánál (én balga!).A hívás minősége pocsék digimobilra (a hívások döntő része 6600-as codec-kel megy - tegnap 7db-ból 6 db ilyen hívásminőség volt).
Pár észrevétel:
- szar a telefonom amivel digimobilra hívok. Ja: meg a főnökömé, meg a sogornőmé, meg az apumé...meg mindenkié akit ismerek
- kártyahiba. Ja: meg minden vodás ismerősöm kártyája, akit megkértem a teszthívásokra.
- a másik (digis) oldalon rossz a térerő. Ja: -100dBm vagy kisebb érték az rossz
- a másik (digis) oldalon van a hiba. Ja: telekomos sim-mel konstans 23.850-es codec-kel megy a hívás digimobilra, ennek megfelelően krisztálytiszta a beszéd.Érdemben 1x sem cáfoltak. Csak időt húznak, újabb hívás-időpontokat kérnek be...stb.
Sebaj, 1x lejár a hűség, de egy életre megtanultam: vodával hűséget soha többet nem kötök. És mindenkit erre bíztatok.
-
baloghgabor
aktív tag
Hát, most számolom, 2006. március, az sem most volt. Azóta amit ez a cég produkál, tanítani kellene, hogyan süllyesszünk még mélyebbre egy céget.... Pedig már anno sem volt egy fényes a csillogása, legalábbis nekem. De az vigasztal, hogy ahol élek, a többinek sem érdeke egyáltalán, hogy európai szolgáltatást nyújtson.
bégé
-
Joker88
őstag
Másnak se enged belépni számítógépen keresztül a weboldalra?
Beírom a telefonszámot/jelszót, majd katt a "bejelentkezés" piros gombra,aztán semmiIn loving memory of Garrett Lockhart
-
Littoral
aktív tag
Egy közeli ismerős (közel lakik hozzánk, úgy értve) tesztelési céllal rendelt egy 0 forintos sim-kártyát a Vodafone weboldaláról. Megkapta, aktiválta, feltöltötte, próbahívás, működik, ámen.
Most az, hogy a lefedettségi térképük mit mutat, és mi a valós helyzet, abba kár lenne belemenni. A térerő nagyjából két "pálcikás", valamitől jobb napokon esetleg három, H+ jelzéssel, inkább kültéri lefedettség van. Megyeszékhelyről beszélünk amúgy.
De nem ez az én kérdésem, hanem az, hogy az aktiválást követő napon megjelent a telefon kijelzőjének a közepén egy "pálcikás" hálózati ikon, ami mellett egy "?" van. Az értesítési sávon ez "Bejelentkezés a hálózatba" üzenettel áll, ha rábökünk, akkor betöltődik egy auth.vodafone.hu címen látható tök' fehér oldal, amin egy felirat nélküli gomb körvonalai láthatók, arra viszont nem lehet rákattintani, rábökni, semmilyen interakciót végezni itt nem lehet. Az üzenet a telefon újraindításával nem tűnik el.
...hogy ez mi lenne? A számot eközben hívni lehet, szóval működik, meg minden, de ez nyilván nem üzemszerű működés. Egy Samsung A51-ben van a kártya.
Mi ez a jelenség, vagy mi ez a hálózat, amibe be kellene jelentkezni, és ha ezt a felhasználónak kell, azt hogyan?
Az ügyfélszolgálati érdeklődés 2x40+ perc nihil után nem opció, azért kérdezem itt.(Nem kísérem figyelemmel folyamatosan a topicot, nem vagyok vodafonos, ha volt már, és túl unalmasat kérdezek, bocs'. Valójában nem tudom, hogy mi ez a jelenség és hogy lehet rákeresni.)
-
MadMancs
veterán
válasz Littoral #69034 üzenetére
Bejelentkezés a hálózatba = elfogyott az adatkeret. Legalábbis az esetek 99% ban. Ez az ablak my Voda fiók lenne hogy vehess adatjegyet.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
sebijani1982
senior tag
Sziasztok!
Mi lehet az oka annak, hogy immár a második olyan készüléken nyújtja azt az élményt a voda, hogy 1080 minőségű videót nézve YT-on, kb. 15-20 mp-ként "teker" a videó full pálcás 4G+ hálózat mellett...
Poco F1-n és most már Realme GT 5G készüléken is ugyanez a helyzet...
Dunaújváros a terület, ha ez bármiben is befolyásol valamit..."Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."
-
Littoral
aktív tag
MadMancs: Aha, hát az lehet, hogy elfogyott a 100 MB és a vásárolt 300 MB is egy fél nap alatt, de majd vásároltatok vele még. Mondjuk ha nincs aktív belépés gomb (wifin sincs), akkor nem értem ezt a képernyőt.
asdf_: Ez is hasznos információ, továbbítom. Ha kivittük az utcára a készüléket, ott 4G volt a kijelzés, ez is igaz.
Köszönöm a tájékoztatásotokat.
-
Iggy20
újonc
Sziasztok. lehet ti jobban látjátok, flottás csomagba beléptem, és ez van odairva:
Korlátlan perc
belföldön magyar, az EU-ból magyar és EU-s normál díjas számokra
akkor én a felvidéki rokonokat ingyen hívhatom vele? -
félisten
válasz domper2015 #69047 üzenetére
Ezt hogy érted? A másik mobil lehet akárhol. Én honnan tudhatnám, hogy amit hívok mobil a föld melyik pontján van éppen?
-
domper2015
senior tag
válasz domper2015 #69047 üzenetére
Gusztustalan, hogy az EU-s számokat 70-80 Ft/perc költséggel hívhatjuk itthonról ( Telekom, Vodafone, Yettel ), ha átmegyünk a határon hazai díjakon.
A Diginél 4 Ft, de ki tudja meddig....
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
- ÚJ HP VICTUS Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen