- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bence2
csendes tag
válasz mukibuci #11995 üzenetére
Gondolom azért, amiért általában a kereskedelem így épül fel... Pl egy Hypermarket adja a kenyeret beszerzési ár alatt, vagy az akciós termékeket... Ha már bemész oda, akkor mást is vásárolsz, amin megtérül a haszon...
Sztem azért csak a személyes ügyfélszolgálaton lehet érdeklődni, hogy ha már bent vagy akkor rábeszéljenek valamire, vagy "elcsábulj" egy új telefonra.
Mint a biztosítók is pl.. Ajánlanak valami frankó dolgot HATALMAS betűkkel, a többit majd a kedves ügynök elmondja. Neki meg már a rutinos rábeszélési technikája nagyobb sikert arat majd az ügyfélkör bővítésénél.Gondolom, hogy hasonló dolgok motiválhatják itt is a további info a személyes ügyfélszolgálaton-t... A fenti példák lehet, hogy nem a legjobbak, de ha nagyon hasonlóval szeretnék élni, mivel ez is részlet, akkor nézz meg egy banki ajánlatot a plakáton. Ki írnak egy nagy számot Pl 8% és további infóért fordulj az agent-hez. Aki majd jól rábeszél, hogy miért jó ez neked és ha már itt vagy akkor most csak neked elengedjük az első 3 havi kezelési költséget. Holott ez is bele van építve a termékbe. Minden ügyfélnek jár pl a meghirdetett konstrukcióban az első 3 havi kezelési költség elengedése. De mennyivel jobban hangzik az, hogy "Személyreszabott ajánlat" és "csak önnek" "csak most" és itt a soha vissza nem térő alkalom... stb bullshit. Remélem nem voltam félreérthető.
Off:
Egyébként meg sosem értettem, hogy miért kell részletre telefont venni.. Ha nincs 100-200ezrem, akkor nem veszek 100-200ezres telefont. Gyűjtögetek. Amit részletre fizetnék, félrerakom. Pl ugyanannyit havonta. És mire megveszem vagy olcsóbb lesz, vagy 1 kategóriával jobb lesz ugyanazért a pénzért.Ha meg valaki háborog, hogy dehát annyi pénze nincs, akkor meg be kell érni egy olcsóbb vagy egy olyan jobb telefonnal, amit használtan vesz. Mondjuk mikor 1 év használat után megunnak a kis gazdag burzsuj gyerek az ájfónt és féláron eladja vaterán.
On[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen