- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Notch nélkül érkezett a Mi Mix 2S
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
MultiVersus - Fókuszban a PVE mód
gp Az egymás elleni csatározások mellett többek között egyéb kihívások is várnak az érdeklődőkre.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
teló
tag
Nekem a Vodánál a kártyás csomagban pont az nem tetszik, hogy csak rövid ideig van a készenléti idő. Szerintem sokkal jobb lenne nekik is, meg nekünk is az egy éves időtartam. Mindenki annyit tölt a kártyájára, amennyit beszél. Ezt a rövid készenléti időt olyan kényszer feltöltés-beszélgetésnek tartom.
-
teló
tag
A részletes számlázásnál nyilatkozni kell arról, hogy az általad hívott számok tulajdonosai hozzájárulnak a számuk részedre történő kiadásához. Na már most ez elég fura dolog, mert akit az ember felhív, valószínü, hogy ismeri, de ez a törvényi előírás a számukra, csak ez után adják ki a teljes telefonszámot.
-
teló
tag
Sajnos a Voda valóban nem áll a számlázás magaslatán.
-
teló
tag
Teljesen igazad van abban, amit leírtál.Viszont, ha elolvasod a garancia jegyen lévő tájékoztatást, ott szerepel, hogy a gyorsabb eljárás érdekében a gyártók márkaszervízébe, illetve a garancia jegyen feltüntetett stb. helyekre vigye be a meghibásodott telefont. Igaz a Voda ilyen szép piros egyedi jótállási jegyet ad, de minden egyes telefonra a gyártó vállal garanciát, így természetes, hogy a márkaszervízbe közvetlenül is be lehet vinni.
Nekem egyszer volt garanciális problémám szintén Sony telefonnal, csak annyi különbséggel, hogy a Pannonnál vásároltam. A tapasztalatom az, hogy náluk /én is az üzletbe vittem vissza a telefont, de csak azért, mert közelebb esett hozzám/ minden tökéletesen működött, igaz a telefonom visszajött ugyanazzal a hibával, csak egy softvert frissitettek rajta. Ekkor én is nagyon pipa voltam és szegény srác, aki intézte a szervízes problémákat itta meg a levét a mérgemnek, de higgadtan és türelmesen végighallgatot és ismételten elküldte a telefont a szervízbe. Ezután már soha többet nem volt gond a telcsivel. Azt meg, hogy vihetem a márkaszervízbe már az elején mondták nekem, sőt felhívták a figyelmemet rá, hogy a garijegyre, csak a szervíben töltött idő számít bele, vagyis a náluk eltöltött napok nem.
[Szerkesztve] -
teló
tag
Én személy szerint nagyon nem örülnék neki, ha ez az eset megesne.
Szerintem a Pannon a legnormálisabb szolgáltató a három közül. Igaz van Voda kártyám is, de a számlázásaik valami borzasztóak. A hibáikat aztán nehezen tudják helyre hozni és borzasztó hosszas az ügyintézésük. A telefonok átmahinálásáról ne is beszéljek. Tegnap pont egy volt voda telcsibe szerettem volna beállítani a Pannon wapot, de nem sikerült, és nem az én szaktudásommal volt a baj. -
teló
tag
válasz Viktor0610 #74 üzenetére
A telefon nem az enyém, egyik ismerősé, megkért állítsam már be neki. Mivel nekem van vodás telcsim is, meg pannonos is, mondom ez nem gond. Csak a gond akkor jelentkezett, amikor ez nem sikerült. Bár gyanítom, hogy a Pannon korlátozta le a dolgot, mert egyszer felengedte, de soha többet nem.
-
teló
tag
válasz Viktor0610 #76 üzenetére
Ez az amit nem tudok, mert ha egyszer felengedték a Pannon wapra, akkor többször miért nem? A telója Motorola V525-ös, ami soha nem volt a Pannon listáján.
-
teló
tag
válasz Viktor0610 #78 üzenetére
Köszönöm a linket, majd legközelebb megpróbáljuk.
Csak azt nem értem, ha a beállítással lenne a probléma miért engedte fel egyszer?
Amúgy néztem én is a beállításokat, mondván könnyebb sms-be lekérni, de mivel ők soha nem forhalmazták, ezért nem is található a palettájuknál. -
teló
tag
válasz greatchaos #511 üzenetére
Vajon nem függ ez az elköltött telefonpiztől?
Mert még én sem hallottam ilyenről. -
teló
tag
Arra gondoltam, a téves számlázás nem lehet-e direkt. Az ügyfél úgy gondolja na milyen bugyuta ez a Voda és belelendül a pénzköltésbe. Aztán egyszer csak hopp, na eddíg tévesen számláztunk, itt- meg itt jóváírtunk, most fizesd ki egyszerre. Nem jó taktika?
Esetemben volt még píz a számlámon, de nem abból vonta le, hanem felszólított, hogy fizessek még be. Csak többszöri levélváltás és telefonálás után sikerült a számlából levonatni az összeget, mondván ha tévesen jóvá tudták írni, akkor le is tudják vonni. -
teló
tag
válasz Viktor0610 #522 üzenetére
Valószínű így van, de olyan rengeteg eset ez, hogy elgondolkodtató.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Steam Trade (csak csere!)
- Androidos fejegységek
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 92.000.-
- Samsung S24B350H 24" FULL HD LED Wide LCD monitor
- RedMagic 9 Pro (új/garanciás)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen