- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Fotók, videók mobillal
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
Új hozzászólás Aktív témák
-
clon
aktív tag
-
4Grider
nagyúr
A világjárók tudják, hogy a Földön nagyon sok helyen elérhetőek flat csomagok. És jellemzően a fair use policyben írják le, hogy mit értenek a szolgáltatók korlátlanság alatt. Nálunk tényleg elég homályosak a feltételek, ezt a hatóságnak rendbe kellene tenni, mert a szolgáltatók maguktól nem fogják.
-
martonl
senior tag
Elkezdtem megrendelni egy lakossági díjcsomagot, de simán ki tudtam választani a céges regisztrációt. Nem véglegesítettem, csak kíváncsiságból próbálkoztam. Ezt miért engedi? Lakossági csomagra is előfizethet cég? De fordítva is, üzleti csomagra is elkezdi engedni a magánszemély regisztrációját.
-
sifarr
senior tag
Nem véglegesítettem, csak kíváncsiságból próbálkoztam. Ezt miért engedi?
(Na, rögvest belefutunk egy Telekom tudakozóhoz hasonló vitába! )
Nem a költségként elszámolhatóság a megoldás kulcsa.
Szerintem (!) csak arról van szó, hogy az internetes megrendelés során még nincs adatellenőrzés. Azt majd az ügyfélszolgálatos végzi el.
Azt kétlem, hogy a Netfone egy cég nevére lakossági díjcsomagot engedne. Nem a számla miatt, hanem a telekomadó miatt.
Cégek esetében a telekomadó perc díja és a havi maximum is sokkal magasabb, mint lakossági előfizetés esetében. Ezt a Netfone-nak kell bevallania, megfizetnie. Ha cégnek lakossági csomagot ad(na), attól még neki a céges telekomadót kell befizetnie a NAV-nak. Miért vállalná fel cégek esetében ezt a többletköltséget? Céges előfizetésnél ráteszi a "plusz" ÁFA-t, de ez valójában a telekomadóról szól.
Szóval szerintem csak ennyiről van szó.[ Szerkesztve ]
-
holderes
tag
Ki hol kezdte a belépést,a központi lapon,telefonon,vagy itt [link] a helyi viszonteladónál?
-
holderes
tag
válasz Dracula72 #267 üzenetére
Mai info belépés ügyben,Mohai utca ügyfélszolgálat(gondoltam gyors átállás),20-25 perc volt,elöttem senki,dominos számot gyorsan átírták,majd technikus hozta a "megírt" netfone simet,(hat ezer kaució elvesz,ha viszel egy közüzemit nem kell kaució),DE majd csak 4-5 nap múlva lesz használható,majd sms jön róla...igy nézve gyors volt,csak'hát a 4-5 nap türelmi idő,ez kicsit sok,ezt számoljátok be utánam jővők
-
kilesz77
csendes újonc
Nem mobilrészleg vagyunk, hanem önálló magyar mobilszolgáltató. Netfone Telecom ügyfél lesz mindenki, aki hozzánk csatlakozik. Saját hálózat extrém költséges kiépítése helyett hálózati kapacitást bérlünk. Ügyfélszolgálatunk segítőkész és megoldást kereső, nem utolsó sorban elérhető kollégákkal.
-
sifarr
senior tag
válasz kilesz77 #273 üzenetére
A fogalmazásod alapján bennfentesnek tűnsz.
Tudsz arra válaszolni, hogy február 1-től miért vezetitek be a számhordozási díjat? És érvényesíteni is akarjátok? A hírközlési tv szerint a végfelhasználó számára a számhordozás díjmentes. Akkor hogyan lehet ez?Ne vedd "ellenséges", kötözködő kérdésnek, inkább értetlenkedőnek.
Január 10-től előfizetőtök vagyok. Az első számla már megérkezett, várja a február 1-i csopbeszedést. Viszont átvinnék hozzátok még egy számot. Nem telefonköltség megtakarítása a cél, sőt (!), inkább a kényelem. Prepaidben havi 1500 alatti a költségem ezen a számon, de egyszerűbb, kényelmesebb lenne egy számlán, csopbeszedéssel kifizetni a két szám díjait. Viszont, ha még számhordozási díj is van (és főleg, ha kaució is lenne a prepaid miatt), akkor már annyit nem ér a kérenyelem. -
NFT
újonc
válasz Fanni1980 #213 üzenetére
Kedves Fanni és mindenki Nem függesztjük fel a számot ha 30 GB ot meghaladó forgalmat csinál / nap. Viszont azt szeretném megértetni mindenkivel, hogy az általunk nyújtott csomagok hangalapú kártyák amiken van korlátlan internet is. Ezeknek a célja az elsősorban, hogy a telefon használója tudjon bármennyit netezni, ne legyen korlátos adatkerete, természetesen az is, hogy a telefonját megosztva másik eszközön is használja a netet, pl laptop, tablet. Viszont fontos, hogy ezek a csomagok nem internet kártyák, azaz nem az a céljuk, hogy egy wifi routerben egy család, pláne egy iroda internet forgalmát elvigye. Ezekre vannak más megoldások, erre szolgáló megoldások. Az ÁSZF-ben szerepel egy kitétel amit más szolgáltatókhoz hasonlóan azért szerepeltetünk hogyha van olyan ügyfél aki visszaél a szolgáltatással akkor legyen jogalapunk kezelni a problémát. A Magyar ember roppant kreatív, tudnék mesélni hány lakossági korlátlan csomagunk végezte callcenterbe a pályafutását és hasonlóan hány korlátlan internetes hangalapú kátyánk dolgozott
irodai netként egy wifi routerben. -
kilesz77
csendes újonc
Igen, NFT user mellett én ugrok be néha:-) Az ÁSZF módosításunkban sajnos egy hiba folytán került bele a számhordozási díj feltüntetése. Természetesen nem kérünk egyetlen csatlakozó ügyféltől sem díjat azért, hogy eddig használt számát áthozza, az ahogy írod is egy díjmentes megoldás kell legyen, ezzel teljes mértékben egyetértünk.
Korábban kérdés-észrevétel volt, ezért itt is írom, hogy az adatok egyezése esetén pár nap alatt lemegy az egész számhordozási folyamat, szóval mindenkit bátorítok arra, hogy tartsa meg a számát, úgy jöjjön hozzánk.
Köszönöm, hogy jelezted ezt az anomáliát, javítjuk az ÁSZF-et. -
ajapi
tag
Korlátlan egyéni előfizetéshez vett társkártyának saját száma és adatforgalma van-e?
kösz -
sifarr
senior tag
válasz kilesz77 #277 üzenetére
Köszönöm, hogy jelezted ezt az anomáliát, javítjuk az ÁSZF-et.
Nincs mit. Az ember ott segít, ahol tud. Főleg egy olyan szolgáltatónak, amellyel rokonszenvezik. Főképp manapság, amikor a DIGI kanosszajárása bizonyítja, hogy oda kell figyelni a legapróbb részletekre is. N(e)Mhh lehet hibázni, mert ki tudja ...Még két kérdés, és viszem is a másik számomat.
1. Az első, hozzátok vitt számom postpaid volt. Volt hitelképesség vizsgálat is, beküldtem egy mobilszámlát, utána minden simán ment. Ha második számként prepaidet vinnék hozzátok, ugye így akkor nincs kaució?
2. A telefonos ügyfélszolgálaton indítsam a második szám áthordozását, hogy egy számlán fizethessem a két számot? -
kilesz77
csendes újonc
Meglévő ügyfélként kezelünk így már, a kauciótól el tudunk tekinteni, viszont a kollégák valószínűleg kérni fognak bankszámlát, közüzemit.
Fel tudod adni a webes megrendelő felületen is, válaszd hogy már regisztrált ügyfél vagy, lesz egy SMS azonosítás, majd le tudod adni a megrendelést, így azonos ügyfélszámra kerül. -
holderes
tag
válasz kilesz77 #273 üzenetére
Hopsz!,ezt tegyük érthetővé mit jelent Nálad--" A saját, 31-es előhívójú számot a szerződéskötést követően azonnal ki tudjuk adni.--"
a Dominos(klónos) számot is kiadta hétfő délelött a kollégád,most csütörtök este még nem jött sms,hogy használható... a 31-esre konkrétan rákérdeztem,a válasz amit leírtam,detto,nincs különbség 4-5 nap,nem szokásom csak ugy beírkálni ide.. -
holderes
tag
válasz holderes #286 üzenetére
Na,ha nincs válasz,mondom tovább:tegnapra igérték.. nem jött sms,üfsz.felhív,telekom elutasította a számhordozást,oszt miért,nem jó a házszám?!!,személyit,lakcímkártyát szkennelték elvileg,kérdezhetném ki nézte el,ki fogta a kezét...de nem,picit rendezödni kéne ott bent
-
4Grider
nagyúr
válasz holderes #289 üzenetére
A számhordozás úgy működik, hogy mielőtt elindítod a leendő szolgáltatódnál, a saját érdekedben leegyezteted az átadó szolgáltatónál az összes adatod. Ha ezt a lépést nem hagytad volna ki, akkor pontosan tudnád, hogy melyik szolgáltató rontotta el a hordozást, és kérhetnéd tőle az 5000 Ft kötbért (ami ilyenkor megillet).
-
4Grider
nagyúr
válasz holderes #291 üzenetére
Valóban, annyira nem olvastam vissza, mert az előző hozzászólásodat már nem is tudtam értelmezni (bizonyára az én hibám, így ott fel is adtam a szálat). Ha viszont a szerződésedben is elírták, gondolom észrevetted és még a számhordozás előtt szóltál nekik, hogy javítsák. Mert ügye mindenütt előfordulnak hibák, velem is nem egyszer előfordult x szolgáltatónál. Mióta benőtt a fejem lágya, azóta aláírás előtt az adataimat mindig leellenőrzöm pont emiatt.
-
NFT2
junior tag
4Grider sajnos nagyon jól foglalta össze a helyzetet. Mint minden manuális emberi munkában, az adatok rögzítésében is nagyon gyakran van hiba. Akár ügyintéző, akár maga az ügyfél teszi ezt meg a rendeléskor. A szolgáltatók pedig automata rendszerekkel dolgoznak, amik nem igazán kezelik akár az egészen apró pontatlanságokat is az adatokban, így a hordozás elutasításra kerül. Érdemes legalább a telefonszámlán megnézni az adatokat, hogy azzal egyezik e.
-
rfszabi
tag
Tud meglepetéseket okozni Nem először vált át random Telekom HU-ra, majd egy kis idő elteltével vissza Netfone-ra, bocsánat NETFONE TELECOM-ra, csak hogy ne férjen ki
ilyenkor mi történik? -
#98572800
törölt tag
Ha kérdésetek lenne, hozzám is nyugodtan fordulhattok privát üzenet formájában, természetesen a többi kolléga mellett
-
NFT2
junior tag
válasz GhostHunter #299 üzenetére
Szia, már vannak:-)))
Ha neked nem érhető el jelenleg, kérlek hívd a 1250-en az ügyfélszolgálatot és egyeztetitek a beállítandó szolgáltatásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen