- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Mobil flották
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Exodion
aktív tag
válasz SkyTrancer #15994 üzenetére
Milyen optimalizalasra gondolsz? A grafikai megoldasok fejlodnek, az algoritmusok amiket hasznalunk meg mar lassan 60eve ismertek es semmit nem valtoztak. Optimalizalni lehet egy scene renderinget mindenfele modon (sparse-octreetol fogva a clippingen at a mindenfele lodig) de ez nem fog valtoztatni azon hogy a felhasznalt 3D modellek egyre reszletesebbek (egy statikus nem mozgo sceneben csak a vertex-shaderben csinal a vga legalabb 3 szamitast per vertex per model), a megvilagitasi modellek erosen behataroljak hogy mit kell a GPU-nak szamolnia egy adott pixel szinenek meghatarozasahoz stb. Az optimalizalas megy egy darabig, de egy szinttol mar igenis a vason mulik a dolog.
A ray-tracing algoritmust ami alapja a mostaniaknak 1968-ban talaltak ki, valtozott persze de nem az alapok hanem hogy hany "ray" induljon, milyen iranyba, mekkora reszen hasznalod ennek az erteket, hogy kezeled a koztes pixeleket, hany utkozesik szamolsz, milyen modon verodik esatobbi esatobbi.
Szoval igen, van ami a fejleszton mulik nyilvan, ez mindig is lesz. Vertex/compute/pixel shaderek, de itt is csak egy rakas framework altal adott matrix/vektor szorzasokrol beszelgetunk hogy az adott vertex hol helyezkedik el a terben esatobbi megintcsak. Nyilvan lehet szar kodot irni soooooot, de sokszor nem arrol van szo hogy lusta fejleszto nem optimalizalt. Annyit lehet kihozni az adott technologiaval az adott vason es kesz.
Osszehasonlitani ket eltero enginet hasznalo jatekot sincs ertelme mert az egyik mondjuk ambient occlusion-t hasznal a masik meg signed distance field algo-t global illumination-re. De meg ha azonos algoritmust hasznalnak is fugg konkretan a scene-tol hogy ennek feldolgozasara mekkora eroforrasokra van szukseg. Lehet finomitani a dolgokat de ez egy hazaridozos tema. Minel komplexebbek a jatekok annal erosebb vasak kellenek alajuk es most ott jarunk hogy igenis a szoftveres oldal sokkal gyorsabban menne elore mint ahogy azt a hardware kovetni tudja. Ezt tompitja valamennyire az FSR/DLSS es egyeb finomsagok de ennyi .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, 3 év garancia Inno3D GEFORCE RTX 4080 SUPER X3 NVIDIA 16 GB GDDR6X
- BONTATLAN ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB GDDR6X DLSS3 - 3 év garanciával ELADÓ!
- ASUS Dual GeForce RTX 4060 Ti OC 16GB GDDR6 - A GAMER ELLÁTÓNÁL! JÓTÁLLÁS, SZÁMLA, UTÁNVÉT!
- AKCIÓ! Gigabyte WINDFORCE RTX 4080 16GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ÁRGARANCIAI! Új nVidia videokártyák készletről 2-3 év garanciával 27% áfával!
- Asus ROG STRIX RTX 4070 Ti OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GIGABYTE RTX 4060 Ti Eagle OC 8G 8GB GDDR6 videokártya (GV-N406TEAGLE OC-8GD)
- ASUS Rog Strix RTX 4070 Ti Super ÚJ Bontatlan magyar AQUA Garanciális
- Gainward GTX 4070 super OC - Dobozában szinte 3 év garanciával.
- MSI RTX 4060 VENTUS 2X BLACK 8G OC PCX Garancia!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen