- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Mobilarena
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz KISDUCK #27951 üzenetére
ez nekem teljesen magyarnak tunik: [https://gm6lynx.com/] ezt is megeltuk
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
KISDUCK
addikt
válasz ReFleXx #27953 üzenetére
Lehet hogy csak a képzeletem játszik velem, de egy olyan hír rémlik hogy eladtuk a cuccot, ha továbbra is hungarikum akkor annak csak örülni tudok.
Még emlékszek egy bemutató videóra ahol a mesterlövész az egekig magasztalta hogy adott nap több mint száz lövést leadott vele és semmi fájdalma nem volt használat után míg más mesterlövész fegyvernél néhány lövés után már leszakad a válla. -
niof
addikt
Amúgy az update-hez...
Egész jónak tűnik a quad, kipróbáltam néhány meredek helyen, ahol az autók nem mennek fel, a motorok meg esetleg már instabilak. Hát, úgy mászik fel, mint egy pók kb.
Ami határozottan nem tetszik, hogy a napos idő annyira világos, hogy bántja a szemet. Szerintem ezen fognak finomítani. A naplemente viszont kifejezetten hangulatos kinézetű.
Látványra sokkal inkább tűnik sivatagosnak a pálya, mint az eddigi kopár hegyesnek. Így jobban illenek bele a kaktuszok, pálmák, kiszáradt fák stb... Az épületekben itt-ott vannak belül lámpák, ezek egész jól néznek ki, bár talán kissé túlzás a 2 emeletes téglaházakban az ott felejtett állólámpa. Meg ezek az ipari lámpák random helyeken. Eddig is voltak, csak nem világítottak. Most sokkal több lett belőle, és pilácsolnak is. Egyelőre ezt nem tudom hova tenni (lesz éjszakai mód is??? Mondjuk nem bánnám, ha már ennyi lámpa van). A homokviharra még kíváncsi vagyok!Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Sati1984
tag
Köszi a beszámolót, én majd megvárom az éles szerveren, de eddig jól hangzik, főleg az, hogy van elég fény. Mármint én az éjszakai módot annyira nem várom, meg nem is forszíroznám, mert nekem a halálom, ha egy film vagy játék sötét... Persze van arra jó példa, hogy a sötétet hogy lehet rendesen megvilágítani. Ez most hülyén hangzott, de mondjuk ha megnézitek, hogy az Alien hogy van fényképezve és azt összevetitek a Game of Thrones S08E02-vel, akkor zongorázni lehet a különbséget, szerintem egyből megértitek, mire gondolok.
Valami ne úgy legyen sötét, hogy nem látsz semmit, na. Ha az éjszakai módot a fény rendes dinamikájával úgy tudják megoldani, hogy inkább az Alienhez hasonlítson a végeredmény mint a GoT-hoz, akkor jöhet, nem akarom előre elítélni, de túl sokszor láttam már, hogy nem fektetik bele a sötét jelenetekbe a filmkészítők / játékkészítők a kellő gondosságot, ezért tartok tőle.
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
niof
addikt
válasz Sati1984 #27958 üzenetére
Hát igen, Vikendi "éjszakai" módja is elég felemásra sikeredett anno. Sötét is volt meg nem is. Viszont simán lehetne egy olyan napkelte/napnyugta mód, amikor még épp nem kelt fel/ment le a nap, és ezért félhomály van. Itt értelmet nyernének a lámpák és az árnyékok. De mondjuk egy napsütéses "szerveren" tök feleslegesen világít mindegyik. Minek?
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Sati1984
tag
-
niof
addikt
válasz Sati1984 #27960 üzenetére
Van napnyugtás/napkeltés, csak lehet, hogy félreérthetően írtam. Engem az a verzió érdekelne, mikor még/már a horizont alatt van a nap. Szerintem az tök jó lenne. Ez a mostani Golden Hour sem rossz mondjuk, de engem érdekelne egy ilyen, ami mondjuk a "ritka" napszakok közé tartozna. Mármint előfordulás szempontjából. 1 játékosra levetítve mondjuk 100-ból egyszer lenne ilyen az ismert pályákon, az király lenne.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
chatran
őstag
Most, hogy megújul Miramar lesz lehetőség direkt ezzel a pályával játszani, vagy marad a random pályaválasztó?
-
-
niof
addikt
Na, így néhány nap tesztszerverezés után az a véleményem, hogy azokat, akik a döntéseket hozták a módosításokkal kapcsolatban, kb. a sztratoszféráig fel kéne pofozni. Kb. a látvány és a Quad, ami jó, minden más elég szar. Átalakították az összes nagy hegyet, Monte Nuevo-tól kezdve Minas Generales-ig. Egy-két területet nem néztem még meg, de oda nem nagyon ugrok, pl. az északi "oázis" előtti hegyet, meg Impala környékét, de a többi alapján valószínűleg az is "eltűnt"... Szóval, viszlát, régi jó Miramar... R.I.P.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
niof
addikt
válasz DiszNóÓl #27966 üzenetére
Nem, nem. Kiderült számomra ma a turpisság. Nem bugos volt. Egyszerűen nem volt még kész, valószínűsíthetően... Ugyanis ma jött egy 1,8 GB-os update (ezt az előző hsz-nál még nem láttam), és részben "visszajöttek" a hegyek. Nekem amúgy késznek tűnt, mert amúgy jól nézett ki, mint ahogy írtam is, de totál azt hittem, hogy ennyire módosítani fogják. A mai update-el mintha egy hiányzó layer-t pótoltak volna. Csak hát úgy gondoltam, hogy ez lesz a végleges, mert simán játszható volt. Lehet, hogy még kap 1-2 ilyen kis finomhangolást, mielőtt jön az élesre. A remény visszatért mindenesetre.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
nyamsas
aktív tag
Itt egy összehasonlitó vidi, a régi vs remastered Miramar.
-
niof
addikt
válasz scabi78 #27969 üzenetére
Az volt erre a magyarázat, azt szerették volna elérni, hogy jobban hasonlítson egy sivatagos tájhoz. Nem tudom a régivel mi bajuk volt, szerintem a sötétebb sziklás részekkel nem volt semmi gond. De most az is homoksárga lesz. A négyféle (asszem) napszak közül a sunny talán a legrosszabb, az egyszerűen túl világos. De hát végül is egy sivatagban, delelő napnál, valószínűleg elég világos lehet... A naplemente szerintem tök jó, a napkelte félhomály is, itt kap értelmet a sok lámpa. A köd az éppen olyan sz@r, mint a többi mapon. Eső úgy rémlik nem volt egyszer sem.
Amúgy a mai 1,8GB-os peccs-re visszatérve, már csak ezért sem nevezném bug-nak a hétvégi állapotot (nincsenek sziklák/hegyek), mert egy "bug-ot" nem egy közel 2GB-os patch-el szoktak javítani. Még ha Hawkinz így is hivatkozik rá. Szerintem csak elfelejtettek átmásolni egy komplett layer-t, ahová ezek el vannak helyezve, most helyrerakták, így kisebb változásokkal, de olyasmi, mint volt. (Persze nem vagyok játékfejlesztő, biztos teljesen szakmaiatlan, ahogy ezt megfogalmaztam, de szerintem érthető, hogy mire gondoltam...)
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
nyamsas
aktív tag
válasz scabi78 #27969 üzenetére
Én nagyon rosszul játszom, igazából közel 4 év alatt nincs 400 órám a játékban. Viszont teljesen nem tudom elengedni a game-t.
Visszajárok pár hét erejéig, aztán pihentetem. Fpp solo only.Rossz a szemem, igy én a HDR-t bekapcsolom, könnyebben tudok spotolni, embereket. Na most ettől a remastered Miramar-tól, ki fog égni a szemem, ha napost, vagy napnyugtát kapok majd. Napkelte az jónak tűnik. Szóval nálam negativba ment át ez a remastered map.
Kicsit olcsónak is érzem ezt "remastered-nek" nevezni.
Anno amikor Erangel kapott egy remaster-t, szinte ég és föld volt a régi és az új map között a különbség, az új javára. Miramar esetében viszont, valahogy olcsó húzásnak tűnik, ez a remaster....
De én nagyon amatőr szinten tolom, szóval az én véleményem, az nem igazán számit. -
niof
addikt
válasz nyamsas #27971 üzenetére
Igazából minden vélemény számít, csak az a baj, hogy a fejlesztők nem az átlagplayer igényeit szolgálják ki, hanem vérpistike #118 és társait. Meg persze a nagy nevű sztrímereket. Ha nekik fáj a hasuk valami miatt, az ő segg@ket előbb fényezik ki, mint bárki másét.
Amúgy most is zongorázni lehet majd a különbséget, csak tökre nem jó irányba. Mondjuk én a teszt szerón olyan horror fps esést nem vettem észre, mint a linkelt videóban, de ma is jött egy 3GB-os peccs, csak ma nem játszottam rajta. Egyébként nekem is a napkelte tetszik a legjobban, közvetlen utána a napnyugta.
Tehát sajnos sok beleszólásunk nincs, hogy mit művelnek a játékkal, csak szinte hangtalan elszenvedői vagyunk ennek a dilettáns bandának a remek döntései tekintetében. Ez is ugyanúgy működik, mint bármi más. Van valami, ami elég jól működik, javítgassuk, pofozgassuk, hogy jobb legyen, aztán egy huszárvágással b@sszuk el az egészet! Mer csak...
De sajnos továbbra sincs épkézláb vetélytárs, így még véletlenül sincsenek motiválva arra, hogy valóban jobb legyen a game. Ezt a játékmechanikát (gunplay, realizmus, ballisztika) meg eddig senki nem tudta még csak megközelíteni sem.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Sati1984
tag
Nekem a játékélmény még mindig viszi a hátán az egészet, közel 4 év alatt 735 óránál tartok, aminek a 95%-a TPP szóló, mostanában ritkábban, de időről időre elő-előveszem, mert azt az igazi túlélős élményt nem adja semmi más.
A Miramar remastert is kipróbálom hamarosan, kíváncsi vagyok, milyen lett, bár a videók alapján talán túl sárga lett... Igazából én azt várnám, hogy igyekezzenek a játékosszámot növelő döntéseket hozni, és most, hogy jön két új nagy pálya, sok múlik a mapek rotációjának rendszerén. Merthogy a Miramar remaster marad, és lesz két másik 8X8-as pálya. Akkor legalább egy kisebb et muszáj lesz kivenni a játékból, hogy ne forgácsolódjanak szét a queue-k még map selection nélkül is... Meglátjuk, erre mit találnak ki.
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
niof
addikt
válasz Sati1984 #27975 üzenetére
Szinte biztos vagyok benne, hogy valamelyik kis pálya ki fog kerülni. Egyszerre nem lehet fenntartani ennyi szerverkapacitást ekkora playerbase mellett. Reggel gyakorlatilag nem lehet játszani, 10 óra után kezd szállingózni a nép. Addig kis pályákon is 4-5 perc a lobby idő. Szóval valamit biztos csinálnak vele.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Sati1984
tag
Így van, és ahogy írtam, felőlem Karakin és Paramo mehetnek a levesbe, ezek túl kicsik egyszerűen.
Sanhok és Vikendi maradhat, bár jobban örülnék a 4 db 8X8-as pályának, amikor persze kijön a két új
Mivel sokan szeretik a kis pályákat is, az lehetne a megoldás, hogy két random mapes queue-t kreálnak a pályák nagysága szerint, ahogy egyszer pár hónapig már volt (Battle Royale / Mini Royale). Így mindenki megtalálná a számítását, és nem forgácsolódna tovább a játékosbázis. Meglátjuk, hogy ehhez képest ők mit találtak ki...
[ Szerkesztve ]
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
niof
addikt
válasz Sati1984 #27977 üzenetére
Szerintem ők is tisztában vannak vele, hogy ez nem optimális, pont az miatt, amit én (mi) is csinálunk, hogy a kis pályákból kilépkedünk, mert azt senki sem szereti. Vikendin is csak max pár kört megyünk, de egy idő után hanyagoljuk. És nagy valószínűséggel nem csak mi vagyunk így, illetve vannak, akik meg a nagy pályákat rühellik, mert túl hosszú rajta egy kör. Szóval a casual részt ésszerűen 2 részre kellene osztani, ahogy írod is. A 8*8-as pályák az egyikben, a többi a másikban. Ez már bőven elég lenne!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
scabi78
senior tag
Mi meg pont a kis páylákat kedveljük, csak azon játszunk. Kicsi, jó a loot, pörgős és rövid. Nem kell fél óráig szenvedni egy nagy pályán, hogy meglegyen az alap felszerelés, aztán járművel elmenni a pálya egyik végéből a másikba ahol már várnak rád a hangos autó miatt...
Vikendi még elmegy, a mira meg az era unalmas...Tiszta Windows, rendes ház!
-
niof
addikt
válasz scabi78 #27979 üzenetére
Igen, és pont ezért szívás gondolom nektek is, mikor mondjuk dob egymás után 2 Erangelt meg egy Miramart. Olyankor gondolom ti is kiléptek.
Amúgy meg nincs azzal baj, ha valakinek a kis pályák jönnek be, nem egyformán játszunk, ennyi. Ha ésszel rotálsz, nem gond a jármű. Igazából az a nagy szívás a nagy mapokon, ha nincs járműved, és a pálya ellentétes végébe kell "utaznod". Ezért szoktam azt mondani, meg így is játszom, hogy a nagy pályákon az első, amit szerezni kell - lehetőség szerint - az a jármű. Valamint kell egy bejáratott hely, ahol úgy tudsz lootolni, hogy minden zeg-zugot ismersz (honnan és hogyan lehet pusholni, tartani, stb...), hogy nehezebben lepjenek meg. Szerintem ez két kulcsfontosságú dolog. Aztán loot közben meg ne felejts el füstöt felvenni! Szó szerint életet ment sokszor. De gondolom ezt azért már mindenki tudja...Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
niof
addikt
Na, első lobbyban (paramo) speedhacker... Jól kezdődik....
De a sok skin, meg a baromságok, azok kellenek!... 🤬Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Sati1984
tag
Igen, ez tulajdonképpen két filozófia - van, aki lövöldözős akciójátékként játssza, és ily módon a kis pályákat és a rövidebb köröket preferálja, és van, aki a túlélésre megy, azt szereti benne, ahogy felépül egy meccs, és akár fél órán keresztül is tarthat, amiben van bújkálás, taktikai pozícionálás, akció, aztán megint kis "szünet", amitől növekszik a feszültség, hogy sikerül-e a top10-be jutás, és ha az megvan, akkor van-e esély akár a nyerésre, stb.
Én ez utóbbiak közé tartozom, szeretem az elején azt a csendes szakaszt is, amikor felszerelkezek és eldöntöm, hogy az adott meccsben az első kört hogyan közelítem meg. Ezért is jó lenne a két külön mapcsoport, meglátjuk, hogy amikor kijön a két új 8X8-as, akkor hogyan képzelik a készítők ezt.
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
Sati1984
tag
Én 735 óra alatt összesen két-három olyan sessiont tartottam, amikor direkt hotdropoltam (íme az egyik ilyen próbálkozás-sorozat ), de ezeket mind a poén kedvéért csináltam, amúgy én mindig békés helyeken, a map legszélén és/vagy a repülő útvonalától nagyon távoli helyeken szoktam lootolgatni az elején. Én alapvetően sunnyogósabb, bújkálósabb, túlélésre menő játékosként mindig háromszor meggondolom, hogy kivel, mikor keveredjek harcba, és gyakran választom a harc elkerülését a túlélés érdekében
És ez így van nálam a kezdetektől (2017 augusztus) fogva, függetlenül attól, hogy 3 másodperc vagy 3 perc alatt tudok új meccset indítani
De mondom, ez egyféle stílus, van, aki pont az ellenkezőjét élvezi ennek, és azzal sincs semmi gond
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
niof
addikt
válasz Sati1984 #27984 üzenetére
>3100 órám van benne, és ennek a felében én is kommandóztam. Jelenleg úgy vagyok, hogy próbálok egyensúlyt találni az offenzív és a defenzív stílus közt, de már nem jelent gondot (mint régebben), ha a játék elején is van fight. Mikor kezdtem (az online gaming-et is ezzel a játékkal kezdtem meg, előtte csak single player játékokat nyomtam, meg néha StarCraft 1-et... ) , akkor messzire elkerültem az ilyen helyzeteket. Persze nem is volt sok sikerélményem...
A lootolással meg úgy vagyok, hogy mindig ugyanoda megyek, bárhol is megy a repülő. Erangelen Yasnaya-ba, Miramaron meg Monte Nuevo-ba. Az egyetlen kivétel, ha olyan lehetetlen szögben megy a gép, hogy több, mint 2 perc lenne odaérni.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
nyamsas
aktív tag
válasz Sati1984 #27984 üzenetére
Általában elsőnek ugrok ki a gépből. Kivétel Miramar, ott sokszor a semmibe ugranék, annyira sok az üres zóna a széleken.
Próbálok úgy landolni, hogy legalább 1 ember legyen mellettem, akivel harcolhatok, vagy próbálok harcolni vele.
Én úgy vagyok vele, hogy ha nem tudom túlélni az első összecsapást se, akkor nem akarok egy fél órát eltölteni azzal, hogy bújócskázom, vagy ahogy az emberek 90%-a játszik fpp solo-ban, bekampelnek valahova, és képesek ott maradni, ameddig nem kell mozdulniuk a kör végett. Visszanéztem jó pár replay-t, kiábránditó volt, mennyi kamper van egy meccs alatt....
De ez a meta úgy látszik, ezért halok meg sokszor, mert nem kampelek, hanem mozgok folyamatosan, még akkor is, ha a körben vagyok.
Pont ezért nem nekem való ez a game, de a gunplay az nagyon jó, csak tudni kellene lőni is a fegyverekkel.. -
niof
addikt
válasz nyamsas #27986 üzenetére
Mondjuk valóban van egy-két ilyen eset, de a 90% az nagyon erős túlzás. Az, hogy nyíltan tartasz egy kompót, tehát jössz-mész benne, megmutatod, hogy ott vagy, és azért nem hagyod el, mert benne vagy a körben, az nekem nem számít campelésnek. Camp-nek én azt tartom, ha az ember bemegy egy házba, semmit nem szed fel, becsukja maga mögött az ajtókat, így az lakatlannak tűnik. Bemész, benyitsz egy ajtón, és pofán lő egy shotival. Na ez a "mocskos camper" kategória...
[ Szerkesztve ]
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
nyamsas
aktív tag
Akkor lehet amiket visszanéztem, kivételes eset volt, de rengetegen kampeltek, egy épületben, sokáig nem is mozogtak. Ezért jó a replay funkció vissza tudok nézni meccseket, persze csak ahol sokáig életben maradtam. Akkor úgy irom, van olyan eset, hogy 90%-ban kampelnek egy épületben, vagy ahol tudnak.
Volt olyan eset, hogy a gyerek a garázsban az egyik kicsi sarokban kampelt, meg se moccant, sokáig, egy városban. Csak be kellett lépnem a garázsba, és oldalba lőtt, haltam. Észre sem vettem..
Mindegy, ez az én tapasztalatom, és sokszor van ilyen, sajnos. Attól függetlenül nagyon rosszul játszom, úgyhogy megérdemlem, hogy haljak. -
vaki
aktív tag
Hülye kérdés: a mostani passnál a szintlépésért kapott kék-sárga-fehér cetliken tényleg nem lehet semmit venni? Mert a shopban nem találtam...
A felhasználóbarát felhasználó
-
BaLee
addikt
Ki hova ugrik téma kis nosztalgiával tölt el.
Másnak mik voltak a kedvenc helyei?Nekem idővel alakultak de maradtak fix pontok.
Erangel: Mansion (bár ide sokszor 3-4 másik ember is ugrott szóval többször halál volt), Shooting Range ill. a mellette lévő bunkerek(szerettem, de sokszor lootolás után szívás volt beérni a körbe) Gatkától nyugatra lévő rádiótorony. Ill. még régebben párszor Stalber (jó loot, de mindentől távol, szívás volt beérni ha máshol volt a kör) ill. néha megnéztem a Shelter környéki földalatti bunkereket, de az is népszerű hely volt szóval volt, hogy pofánlőttek.
Ránézésre máshova nem is nagyon szerettem ugrani itt.Miramar: nagy kedvenc volt az El Azahar északi részén a rendőrség sokáig (bár sokan szerették szóval 1-2 ember mindig jött oda de volt, hogy fullos felszereléssel jöttem ki csak a rendőrség épületéből), El Pozo melletti út nyugati oldalán volt 1-2 gyárépület, oda szerettem még ugrani, mert bár El Pozoba sokan jöttek ide általában max 1-2 ember jött még. Impalától nyugatra volt egy különálló gyárépület ami egy frissítés után került oda, azt preferáltam, nem nagyon jött oda senki, jó volt a loot. Illetve szintén egy frissítés után jött be a Cruze de valle-től délre egy dupla nagy épület azt is szerettem. Egy időben még a Crater Fields ment. Nagyon máshova itt nem is ugrottam.
Sanhok: Tat Mok nagy kedvenc volt, 1-2 ember max, tök jó loot. Kis térkép bárhova elértél. Aztán Quarrytől nyugatra a pár raktárépület szintén preferált volt, nem nagyon ugrott oda más. Néha a Paradise Resorttól délnyugatra található kis falu volt a cél aztán nagyon sokáig a Bootcamptől északra található 3 nagy raktárépület. Ezt sajnos kivették azóta, itt mondjuk mindig nagy harcok voltak, volt 3-4 ember mindig. Volt esélyed a bootcampen feltápolt ember elkapni, ha végzett és erre vette az irányt és te még itt voltál. Nagy kedvencem volt ez a map. Sokan hamar ledarálták egymást a preferált helyeken és végén lehetett 20 emberrel sunnyogni.
Vikdendi: bár nem sokat játszottam, általában a Villa-t céloztam meg, szokott lenni 2-3 konkurens de ha legyőzted őket akkor jó loot és nyugi várt a környéken és mivel középen van bármerre könnyel el lehetett jutni.
-
#40047616
törölt tag
Egy i5 3470, 2gb-os gtx960, és 8gb ram elbírná a játékot 1366x768-as felbontáson? A mobilos verzió alapján nagyon megtetszett a játék de azzal már nem játszok mert brutálisan elb@szták az eventekkel. Nagy pókok meg szörnyek sanhok-on, Erangel-en stb. Töröltem inkább a francba. Gonoltam megveszem pc-re de hát a gépem már nem mai darab sajnos. Pl cod warzone játszhatatlan.
-
niof
addikt
Na, akkor én ennél kicsit vizuálisabban.
A narancs kör jelöli a megcélzott területet, ahova érkezni kellene.
A piros pöttyök, hogy hol vannak lehetséges jármű spawn helyek.
A zöld, pedig az útvonalat, és a célterületet, ahol lootolni szoktam.Nyilvánvaló, ha a gép a zöld területekhez közel megy (ugorható), akkor egyből oda megyek, csak akkor időben el kell kezdeni járművet keresni, ha máshova, távolra dobja a kört.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
BaLee
addikt
-
niof
addikt
Szerintem a játékosoknak igen jelentős százaléka megy fix helyekre. Az is fix, ha valaki kis kompókat ugrik, de valószínűleg ő sem összevissza teszi ezt. A teljesen random ugrásnak hosszú távon nem sok értelme van szerintem. Fun-ból néha OK, de én jobban szeretem ha olyan helyre megyek, amit már kívülről ismerek, és >80-85% eséllyel olyan cuccal jövök ki, amivel már később nem kell foglalkozni, hogy jaj, ez nincs, az nincs, stb... Ezek pont ilyen helyek. Nagyon kevésszer fordul elő, hogy valamit még keresnem kell, miután innen kijövök. Persze ha kijövök...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
nyamsas
aktív tag
Sok sikert annak, aki ezzel komolyan foglalkozik.
Biztos kell a pénz a 2 új mapra.....
PUBG SEASON 12 SKINS | PUBG CONTRABAND CRATE SYSTEM | NEW PROGRESSIVE BERYL SKIN | PUBG PCS4 SKINS
[link]