- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
it A Morgan Stanley vezérigazgatója szerint jeti 10-15 órát spórol meg a pénzügyi tanácsadóknak az AI.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
válasz kisbalázs #49 üzenetére
Köszönjük, Emese.
Az nV-nek az alábbi dolgok köszönhetők: 3D-gyorsított felbontás növelése (már a Riva128 is 800*600 felett tudott, ellentétben a V1 640*480-jával; a 3dfx csak a Voodoo 3-mal tudta kinőni a felbontás-limitet), 32 bites színmélység (a konkurenciának csak a V3 után sikerült bevezetnie), hardveres T&L, Shader Modell 3.0 (a konkurencia X300-600-700-800 csak 2.0-t tudott), a legtovább megtartott szögfüggetlen anizo. Hja, és a D3D elterjedésében is nagy szerepük volt (ellenben a saját API-t használó 3dfx-től - ennyit a zárt dolgokról).
Persze volt olyan, amiben a konkurencia járt előrébb (PS 1.4, DX 10-11), de messze nem olyan egyoldalú a helyzet, mint amit látni szeretnél..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen