- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
Új hozzászólás Aktív témák
-
modd3r
őstag
Nagyon jó a videó, de lécci használjatok jobb kamerát, mert a minőség nem valami acélos!
-
HKorn
addikt
Nyilván ez egy fullos verzió, de k.jól néz ki ez a kocsi sztem.
Crossover/SUV(?) kategóriában egyik legszebb.
Run&Ride
-
-
Matada2.3
veterán
Köszi a tesztet, a Seat fedélzeti rendszere tényleg rendben van! A Huawei meg azt hiszem már több hónapja ígérte, hogy kezdenek valamit az Android Autóval, de még mindig semmi. Az én telefonomban Snapi van, de azzal se megy az AA..
Finn the human
-
csabi94
őstag
"Az általunk próbált 2 literes dízel, DSG váltóval és összkerékhajtással szerelt Ateca kényelmes autó, kicsit kómotos, de ha összeszedi magát"
Két betű felcserélődött.
-
Kbali
nagyúr
Az mondjuk szép, hogy az eggyel régebbi VW Golf rendszer navija nem beszél magyarul, de tudja a TMC-t itthon is, viszont forgalmi infót csak neten keresztül tud beépíteni a navigációjába. Aminek a térképe (Here) pl. nem ismeri az utcánkat, amiben 8 éve lakunk.
A CarPlay, MirrorLink, stb. ráadásul a konszern egyes márkáinál Magyarországon le van tiltva.
Egyébként tényleg jó a VW féle rendszer, elég gyors is, jól használható.
USB-s mobilsticket nem próbáltatok az autóban? WiFi hotspot is működik, ha osztasz neki pl. telefonról netet. -
#24845312
törölt tag
válasz Luck Dragon #4 üzenetére
Külsőleg rendben van, de az a beltér...
-
A rendszer rendben van..
Ami miatt én aggódom ezen rendszerek miatt.. az mondjuk a kb. 10 év múlva mi lesz velük?
Az akkori telefonokkal (ha lesznek? vagy mit hoz a jövő?) , hogy fog kommunikálni. Mikor ezen termékek "szavatossága" lejár.Akkor majd már csak egy szép dísz lesz a nagy kijelző (már ha még működik), és a navigáció külön mint most ok autónál felcsíptetve valahova?
Tehát amire kíváncsi volnék ezek a "kapcsolódási" módok.. Látszólag az egy gyártós rendszer (apple) a legéletképesebb, azzal látom, hogy a legkevesebb a gond a jelenben. De vajon mit hoz a jövő.. de ez az autó ... ízlések és pofonok, szerintem ronda a régi seátok tetszettek (a legmerészebb design stílus volt a vw konszernben), de a mostaniak, nagyon vw-audi vegyített stílusban készülnek... ami nem lenne baj ha azok tetszenének, de nekem nem jön be...
bár én szeretem ha egy autó "kretén" kicsit.. a leginkább épkézláb stílus ami bejön nekem, az a mazda féle KODO vonal (több év után is kellemes számomra). a kretén "szeretetem" erősíti, hogy nekem kimondottat tetszik az új suzuki ignis, amitől sokan falnak mennének .. de a jövőre jövő "új" swift amibe mint ha a mostani swift és egy mazda ( talán a mazda 3-mas ... leginkább, a ködlámpa rész miatt ) szerelem gyermeke lenne (legalábbis az eleje) is ígéretes...
Ne értsétek félre, nem utálom én a vw-t csak nem érdekel. Számomra a kettes golf óta nem alkotott szépet (de ott is inkább az egyes golf tetszik)... Egyszerűen unalmasak.
mondjuk én nagy fanja vagyok a mikro autóknak. pl. a belpiacos japán 650cc kei-car holmiknak is, és sajnálom, hogy felénk nem jönnek ilyenek.. mondjuk ennek lehet, oka, hogy egy kispolskin tanultam meg vezetni és belém oltódott a dolog (én élveztem... amikor jó volt ).. végül is elfértem benne.The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
Arpi
csendes tag
némi háttérifó a rendszerről:
1. A mögöttes technikát az alpine gyártja itt biatorbágyon.
2. Gyakorlatilag minden golf, oktavia, néhány passat, seatok és még jópár vw típus ezt és ennek különböző verzióját használja.
3. Kb 33 felé verziója létezik jelenleg. Maximum 10-30euros árkülönbséggel van gyártva minden verziója. (Navis, több funkciós stb). A gyártás tavaly májusban indult.
4. Persze ez az általad fizetett árban százezres különbséget is jelenthet...szóval jól keresnek rajtadLétezik élet cél nélkül?
-
DithenS
senior tag
kb 800.000Ft egy NAVI-s fedélzeti rendszer.Olyan autógyártó is van aki plusz 2 inch-ért felárat kér
Ez komolyan mondom röhej,egy Daciaban LG féle fedélzeti tablet van GPS-el és 70.000Ft-ból megveheted.De a német márkákná mi a francot kell 800 ezret kifizetni azt nem tudom...
Igazából az autógyártók nem keresnek sokat egy alap autón,ma már inkább a kiegészítőkkel keresnek mint Mátrix fényszoró,akkor tablet meg sok minden más.Ezeknek a felára 400.000Ft amit mivel magyaráznak azt nem tudom,csak ennyi.Egy alap Focust már 3,7 millióért hozzád vágnak pedig a hivatalos ára 5 milliótól indul.
Amúgy 10-15 év múlva érdekes lesz a dolog.A csatlakozók mind változnak.Eddig micro usb.Most már USB-C.5 év múlva megint más lesz,összekapcsólni érdekes lesz[ Szerkesztve ]
-
PDA_FAN
tag
Itt az ideje, hogy az autógyártók ne azzal a szemlélettel fejlesszenek, mint régen. Elhiszem, hogy egyes gépészeti elemeknek évek kellenek, míg kiderül a megbízhatóságuk, de egy navigációt, multimédiás eszközt modulárisan kell beépíteni, hogy akár a típus évjáratán belül is lehessen frissebbre cserélni.
Ha nem lennének a gyártók ennyire fillérbaszók, akkor már minden új autóban cserélhető tablet és/vagy integrált okostelefonos rendszer lenne. -
Burt1793
veterán
És ez folyamatban van, gyorsult ez is. Pl.: a mostani mazda6-os a második ráncfelvarrását kapta meg, miközben 4 éve jelent meg nagyjából.
Szerintem ezek a rendszerek ugyanezt tudják maguktól, telefon nélkül. Az egyedüli a valós idejű navigációs adatlekérés, ami hiányzik. Ehhez is csak annyi kell, hogy a telefon netét megosztva wifiként az autó le tudja kérdezni a waze/google forgalmi adatait és rendben vagyunk.
Itthon VW van, ugyanezzel a rendszerrel, a zenékhez van benne egy 128gb-os SD kártya, s5/s7 a családban rögtön felmegy rá (akár a kettő egyszerre, egyik híváshoz, a másik A2DP-n zenéhez) és gyors, kábel nélkül működik (ez fontos). -
Feketelaszlo
senior tag
Abból nem lesz visszahívási botrány, ha az okostelefonoddal nem tudsz csatlakozni a fedélzeti rendszerhez, de abból, hogy rossz a kormánymű, fékrendszer vagy emmisszió, könnyedén. S amíg ez így van, huszadrangú kérdés marad fejlesztés során, hogy milyen kütyümizériát hogyan építenek be.
Egyébként van standard univerzális mutlimédiás rendszer méretére/csatlakozójára/illesztésére vonatkozóan? S ez nem csak a fejlesztést illeti - a gyártósorba sem fognak belepiszkálni csak mert kijön egy szebb/újabb/frissebb verzió. Az ilyennek mindig az a vége, hogy lesz egy típushoz 30-féle pótalkatrész és senki nem tudja eldönteni, melyik gyártási év melyik hónapjától melyik szériaszámút kell rendelni.[ Szerkesztve ]
-
ATEE77
tag
Igazi Seat.Az ajtókárpit 1990-ből az 1/2 Ibizából való?.És még a Japán autók néznek ki igénytelenül.Kocka genyó az egész.De kajázzák a fogyasztók!...Pff.És ami a motortérben van, arról inkább nem mondok semmit.
www.Phmegbizhatosag.atw.hu Itt ellenőrizheted az értékeléseimet.
-
dementor
senior tag
Jó ez a fedélzeti rendszer. Viszont a Seat manapság ahogy kinéz! Bármely Skoda szebb nála. Pedig régen nagyon dögös autói voltak.
"Mert az éj sötét és tele van iszonyattal."
-
JoeYi
őstag
hát ez azért szomorú, hogy itt is széttördelődik a szabványosítás. Ha jól értettem a videót, akkor 4 féle telefon 4 különböző módot aktivál a kocsiban. Biztos szörnyen nehéz lenne egy darab screenmirror alkalmazás, ami android 4.0 felett működik és pont. Még a 1-2 másodperces lagg se számítana, mert úgyis a Waze lenne a lényeg
-
Stanlee
őstag
Ami nekem nem tetszik ezekben a gyari rendszerekben a rugalmatlansaguk. Ott van mondjuk az opel vagy a ford. szerintem mindket gyarto szoftvere egyszeruen rossz es az olyan extrak, mint a navigacios alkalmazasuk sem jo. Na marmost ha oda jutnek, hogy vehetek autot, akkor nekem fontos lenne egy normalis fejegyseg. Legyen benne tolatokamera es radar, normalis kezelofelulet a radionak, zenehallgatashoz, ill. navigacio is. Miert nem tudjak megoldani a nagy gyarak, hogy minden autoba ugyanazt a fejegyseget rakjak be ugyanazert a penzert, es mondjuk mint egy alkalmazasboltban ha en odaig vagyok a Ford navigacioert, akkor en megveszem azt. Mert nagyon jol tudjak, hogy a navigaciojuk, amit draga penzert eladnak, egy google maps-hez kepest ratyi es senki nem lenne hajlando kiadni fel misit erte. Mukodik a termekkapcsolas es ezzel visszaelve olyan dolgokat vetetnek meg az emberrel, amit nem fog hasznalni, mert hasznalhatatlan...
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
ToMmY_hun
senior tag
Nem kötekedés, de nem akartok venni egy kamerát? Szerintem ha szerveztek egy gyűjtést, akkor simán összedobnák az árát az olvasók. Rettentő zavaró, amikor elveszik a fókusz és semmit se látni a kijelzőből.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
macskea
őstag
Ezek nem vedd meg dobd el kínai telefonok, itt nem elfogadható, hogy kijött bugos szoftverrel, de majd pár hónap múlva - esetleg - megoldja egy OTA frissítés, vagy hogy maximum két éves korára széthullik az egész. Más az ár, más az elvárás. Mondjuk abban igazatok van, hogy alap elvárás lehetne, hogy ha már eladták, működjön, de ennek épp a gyors frissítési ütem a gátja, nem pedig az előremozdítója. Egyébként épp azok a példák rosszak, amikre mindenki gondol... telefonok, tabletek, jó eséllyel egyetlen frissítést se kapnak, ha meg valami megéri a két éves frissítési ciklust, az már általában elismerésre méltó szokott lenni. És akkor még örülhet az ember, ha az utolsó frissítés nem teszi fel a lakatot a készülékre. Na egy több nagyságrenddel drágább autónál valószínűleg az arcukba röhögnél, ha azt mondanák, hogy két év, és örülj neki. Maga a termékek gyártási periódusa is minimum 4 év, addig újonnan is elérhetőek (egy ilyen fedélzeti rendszer esetén valószínűleg még tovább, mert másba is beszerelik), addig aktív terméktámogatás is kell. Egy szanaszét töredezett termékportforió és ésszerűtlenül rövid termékciklus ugyan oda vezetne, mint amit az okostelefonoknál nyögünk. Vásárlói bétáztatás és soha ki nem jövő hibajavítások. Köszönöm, az autómban ezeket nem kerem!
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
cintula187
addikt
Régen átnéztem a Seat -okon, de mostanában nagyon pöpecek. Hiába a VW konszern hatása.
Kamerán az sokat segítene, ha fix fókuszra rakjátok a képernyő mutatása közben. Meg egy kis állványra helyezitek.
Tesla fedélzeti rendszer jöhetne legközelebb.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Grande Ale
őstag
Az android auto mikor fog már nálunk is elérhetővé válni? Mobilarénás srácok, nem tudjátok megkérdezni a magyar google irodát, ha van egyáltalán ilyen?
-
madkiller
őstag
válasz Grande Ale #26 üzenetére
Tény, hogy az android auto hiányzik a play áruház kínálatából, de külső forrásból letölthető és telepíthető a mobilra. [link]
Ami engem zavar, hogy a gps nyelve angol. Igaz én most egy Tiguan-t újítottam be, amiben
minden magyar, de a hangvezérlés és a gps szövege angol. Még a digitális műszarfal is magyarul ír, ahogy a tablet pc középen. Marha jókat röhögök a magyar utca nevek kiejtésén.
Tud valaki valamit arról, hogy lesz-e magyar nyelv a gpsben a közeljövőben?
Köszi a válaszokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- ASUS ROG Ally
- SSD kibeszélő
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Windows 10
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen