Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kanczy
veterán
Atyaég, de pofátlanul gyönyörű, le a kalappal
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
#95462144
törölt tag
Komoly verdák, nem vagyok egy nagy Audis inkább Merci, de le a kappal, bár a Taycan is nagyon tetszett már.
-
Tschubi
tag
Lehet a Teslának kiforrottabb az e-hajtása, de ez kívül-belül kenterbe veri. Így kell egy autónak kinéznie. Tudom, drága. De nekem, ahogyan sokaknak még, egy 5 millás autóra sincs pénzem, így teljesen mindegy mennyibe kerül.
-
atike
nagyúr
Tényleg nagyon komoly a kinézet. És a belső is rendben van.... Nagyjából elérhetetlen számomra (és az a gyanúm, hogy elég sokan vagyunk így ezzel... ).
-
Plug Life
senior tag
Elég rusnya lett szegény a kamu hűtőráccsal... El kéne már engedni azt, mint a Taycanon.
-
Nagyon szép.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
batai15
félisten
Jó azért eléggé durva cuccok .
-
gyurica úr
tag
Külsőre és belsőre is igen jól sikerült, a hajtásláncban lévő lemaradást meg behozzák. Én is maradok remélhetőleg még sokáig a régi Audimnál. :-)
-
nagyúr
A külső és a belső rendben van, a lényeg viszont, a hajtáslánc még mindig szánalom (ennyi pénzért...)
Aki él és nem boldog, az téved!
-
h4h01
senior tag
Tyuh..vagányul néz ki..Azon a cikkben lévő képen szinte ráolvad az útra..
-
<Adamsky>
nagyúr
Inkább az a nagy kérdés, hogy ha lenne, ezt vennéd-e?
Az a "baj", hogy ez a 36-50 misi már az a kategória, ahol nagyon sok, nagyon jó autót lehet venni. Gondoltam "összekattintgatok" magamnak pl. egy S6 Avant-ot, de olyan hosszú az extra lista, hogy feladtam A lényeg, hogy kb. 35 milliónál hagytam abba, de abban már volt minden is (ahogy mondani szokták).
Szóval ennyi pénzért én biztos maradnék a hagyományos meghajtásnál (benya, esetleg hybrid). Max. akkor vennék ilyen autót, ha már lenne másik 2-3 ("játszós", oldtimer, utazós). És csak úgy kíváncsiságból. -
félisten
Megint egy eladhatatlan autó.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Yeffy
veterán
nagyon dogos, szep auto, latszik a Taycan-os "tesosag", nagyon adja.
az R8 meg RS5/6/7 melle uj kedvenc lett formavilagilag.melle legalabb nem mentek el ocsmany hodpofaba, mint mondjuk a BMW teszi, amit "gyonyoruen" manifesztaltak a kedvenc modellparosomon, az M3/M4-en. broáf
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Noukoum
veterán
Nem a tizenegykét milliós elektromos autó a drága hanem ez. Külsőre gyönyörű, a belseje is szép viszont túl nekem csicsás.
Viszont az látszik hogy a németek sem tudnak csodát tenni, a tesla sok szempontból még mindig jóval jobb választás.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Yeffy
veterán
válasz <Adamsky> #16 üzenetére
igen, kb az "utolso mohikanok" szamomra az M5 meg a 8-as szeria. ezek meg az europai szemnek/izlesvilagnak keszultek. nem ugy, mint mondjuk a most futo 7-es/1-es/2-es/M3/4-es szeriak. utobbi kulonosen "duhit", mert ha ratennenk egy 8-as fele hutomaszkot, szamomra kvazi tokeletes szepsegu kupe lenne. a hodpofan kivuli reszei nagyon jol neznek ki.
de hat ez van, ha china matters...
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
senior tag
-
Squirrel
őstag
Én arra lestek kíváncsi, hogy mikor fognak tudni profitot termelni a nagy német autógyártók a tisztán elektromos modelljeikből. Még a Teslanak is kicsi a profitjából az EV-k része, a profit nagyját a kvóta-eladásokból befolyt összeg teszi ki, pedig ők mindent házon belül állítanak elő (ugyanúgy, kint a SpaceX esetén)...
-
Schuler888
senior tag
Gyonyoru es komoly gep, ahogy mar hosszu ido ota az audi A NÉMET AUTÓ. De, nalam a benzines elozo RS5 marad meg.. talan orokre a BEST.
[link][ Szerkesztve ]
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
toronyhaz
aktív tag
Majd ha tudjuk a valódi fogyasztását esetleg akkor tegyél ilyen kijelentést.
A gyorsulást inkább hagyjuk. Már egy 6mp-es gyorsulás is megdöbbentő. Totál fölösleges a 2,5. De igen van aki ez alapján vesz Tesla-t. Menőzik vele párszor a kamu haveroknak és utána chill módban használja. Hagyjuk is. -
Yeffy
veterán
válasz Schuler888 #21 üzenetére
ezek a Vossen gorgok annyira nem jonnek be, de a gep az egyik kedvenc a konszernbol.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Squirrel
őstag
Ne kezdjük mar el itt is a vitàt. Nyàron se fogja tudni a tesla se a gyari 500km-es hatotavot. De varj 2-3 honapot es fogok feltölteni ide is egy fotot a kedvedert a valos nyari fogyasztasrol (ott a kondi fogja szivni az akksit, telen meg a hideg). Egyszeruen ennyit bir a mostani akku technika, 20kWh 100 km-re a teslanal. (Szomszed e-tronja meg 28kWh 100km-re most telen.) Nyilvan ha egyenletes tempoban 60-nal mesz, akkor ki lehet hozni 16kWh-t, amit hivatalosan megad a tesla, de az ugye nem egeszen eletszeru. Egyebkent meglepo modon varosi temponal nem ker kevesebb aramot, amit nem egeszen ertek. Gondolom a lampak miatt (folyamatos gyorsitasok) ugrik a fogyasztas, pedig chill modban van. Nem chill modban veszelyes a penztarcara a varosi autozas, minden 2. keresztezodesben kamera van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Squirrel
őstag
Megint kezded a vitat itt is. Soha nem ultel elektromos autoban, nulla szemelyes tapasztalatod van, semmi kezzelfoghato dolgot nem tudsz felmutatni az elmeleted igazolasara, miszerint ha a tesla 530 km-t ad meg hatotavnak, az bizony annyi, mindenki mas hulye, egyedi autot kapott, rosszul vezet, rossz aramot tolt bele. Azt viszont nem fogadod el, ha valaki mutat egy aktualis kepernyofotot a fogyasztasrol, hogy marpedig a valosagban rohadtul nem mennek ezek el annyit, amit irnak. De ha gondolod, tudok hasonlo fotot kerni meg masik 2-3 teslastol, aki szinten ugyanilyen fogyasztast produkalnak. De ha gondolod e-tron hasznalotol is mutathatok fotokat. Szoval az elmeleted szerint, itt akkor mindenki hulye es nem tud vezetni? vagy direkt olyan autokat kertunk, amik nem hozzak a hivatalos gyari fogyasztast? Azt is elhiszed tan, hogy a 2.5 tonnas hibrid q7-es 100km-en 2.8 litert fogyaszt???
-
Squirrel
őstag
A masik forumban is kertem: ha tenyleg akkora tapasztalatod van ezekkel az autokkal, legyszives mutass egy kepet, hogy nalad mennyit fogyasztanak, mekkora a hatotavod es aruld el, hogy akkor en (es ismeroseim) ugyan mit csinalunk ennyire rosszul, hogy nekunk az autoink nem hozzak a gyar altala igert hatotavolsagokat. Es komolyan kiprobalom a tanacsod es ha bevalik, beszamolok rola.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
Miért szerinted mennyire reális a 16kWh fogyasztás 60km/h sebességgel egy model 3-nál nem télen? Mert szerintem egyáltalán nem.
Ahhoz hogy neked és az ismerőseidnek a fogyasztását vizsgáljuk ismernünk kell a körülményeket. Úgyhogy nyugodtan írd le, és megmondom miért annyi amennyi.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest