- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Fotók, videók mobillal
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoC1ka
senior tag
"fészlifes"
Pozsaluszta Correct. Danke.
YNWA
-
Crafter32
őstag
Nagyon tetszik a Golf VII, talán a legjobban a II-es után.
-
Obyboy
addikt
Jó olvasni ezeket a cikkeket de nekem még szokni kell, hogy a mobilos újdonságok közé bekapcsolódtak az autós hírek is. Lassan csatlakozhat hozzátok a totalcar csapata, hogy teljes körű teszteket tudjatok írni az újonnan megjelent autóról.
"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
-
-Faceless-
őstag
Jó látni, hogy már nem csak a csúcskategóriában lehet kapni, modern, letisztult, és jó rendszereket. Amúgy II. Golf óta nekem is ez a kedvencem. Az új Arteonnal pedig nagyon magasra dobták a saját lécüket.
-
-
tixem
addikt
Pedig szerintem pont, hogy a műsoraik nagyon jók. Nekem tetszik, hogy sok nem hétköznapi autót mutatnak be, a sok utcai tucatautó maradjon csak meg a többi autós műsornak. Viszont az írott változatuk kritikán aluli. Ez a sok noname firkász aki náluk van elképesztően lenyomta a színvonalat. Vadászni kell a jó cikkeket.
Abban egyetértek, hogy inkább ne. Teljesen jók ezek a cikkek így, ez az oldal foglalkozzon csak az IT megoldásokkal, ők meg a többivel.
(#4) -Faceless-
Az egy átrajzolt Passat semmi több. Erőlködnek a prémiummal csak tudnám minek. VW sosem lesz az, meg amúgy is arra nekik ott az Audi. Nem értem ezt a vergődést, egyszer már befürdöttek a Phaeton-nal. Na de majd kiderül mi lesz belőle. Az biztos, hogy nekem semmi pénzért nem kellene vw konszernes autó.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Crafter32
őstag
Garázs TV tetszik legjobban, de ott meg el kell viselni, hogy a BMW és a Mazda az Isten.
Nagyon tetszett a cikk, sokat nyomott volna még rajta ha valóban ki lehetett volna próbálni például a dugóban való követést. Ha jól olvasom ezek a biztonsági kütyük akár 2 milliós árra is felszaladhat. Itt Magyarországon nem hinném egy Golf osztályra ennyit még költene a nép, Svájci fogorvosnak kell ahhoz lenni. Egy GTD bevállalnék telenyomva extrákkal ha vki kifizeti helyettem .
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Egy GTD Variantot, DSG-vel...nem vagyok dízel fan egyáltalán, de még csak VW sem különösebben, de az a kombó megmozdított bennem valamit. Persze az ára nem kevés, a DSG pedig könnyen lehet akna, de akkoris...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Goblin12
őstag
Audi-é sokkal szebb, no de teljesen mind1, mert a Tesla az összeset veri.
Hamarosan úgyse mehet semmi ami nem elektró, köszönjük Stuttgart.
-
Nexave
tag
2-4-7! Nálam ezek voltak a favoritok. A VW még mindig VW!
-
nemszabad
tag
Eleve nem értem, miért csinálnak maguknak problémákat az emberek.
Meg kell venni a japánt, azzal nincs szopás. Mondják, hogy drágább az alkatrész. Igen, az, de nincs rá szükség.
Persze, azt hozzá kell tenni, valószínű, a japán sem az a minőség már, mint volt a 90-es években.
Idézet egy hír alól, egy autószerelőtől:
"Autoszerelo vagyok francia es nemet autokat szervizelunk a legnagyobb szamban.Koszonjuk nekik nelkuluk nem lenne munkank..Evvel mindenkinek a kerdesere a valaszt megadtam"
Én azt mondom, japán vagy koreai. -
laci1892
senior tag
Szubjektív ez a dolog...de Magyar piacon kreatívabban és informatívabban nem igazán sikerült másoknak bemutatni úgy autót ahogy nekik. Tény ahogy előttem is mondták csak alig pár ember van, akiknek az írásai nem csak informatív de szórakoztató is.
Más...
Viszont ez az aktív műszerfal nekem valahogy nagyon nem gyere be...
[ Szerkesztve ]
-
válasz nemszabad #13 üzenetére
Csak egy kicsit merj utana olvasni olyan alkatreszre robbantott japan sztorikat talalsz h csak.
MOD
Viszont érdekes lenne egy cikk ami az itthoni mobilszolgáltatók kínálatát mutatja be az autós kártyák terén. Mert leírva szép, jó, oszt olyan áron aggyák hogy tyűűűha.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
VW bogár...(és itt vége is a fosvágennek.)
Egyetlen jó autó,amit csináltak! Volt nekem is szerencsére.A többi egy hulladék.
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Nexave
tag
válasz HarleyCustom #16 üzenetére
Azon kívül is volt még VW-ed?
-
Crafter32
őstag
Igen nagyon tetszik nekem is. Szinte ugyanaz a Skoda RS is, de vhogy a Golf jobban kellene.
13 nemszabad: Nagyon német párti vagyok, de vettem egy Toyotát is, mert tényleg olyan, mint egy vasgolyó. A probléma csak az vele, hogy olyan is vezetni, mint vasgolyóval focizni. Ilyen élvezhetetlen vackot nehéz lenne kitalálni, de japánoknak csak sikerült. Az újabb Toyoták pedig még talán kívülről elmegy, de a belseje szinte vállalhatatlan számomra. Mazda is hasonló a 90 évekből visszamaradt kapcsolóival és csak csomagban vásárolható extrákkal. Szóval imadnák egy GTD Golfot ha tehetném...
[ Szerkesztve ]
-
Diokhan
addikt
Ez mindig is így volt, hogy aki a japán autókat kedveli, az a többit fikázza és fordítva. Én sosem mondtam egyik autóra sem, hogy szar, mert ami jó, az jó, ha másnak tetszik akár egy embernek is, eleve nem lehet szar, akár a jó zene. Igazából ma már egyik gyár sem különbözik a másiktól, (pláne, hogy az utóbbi jónéhány évben a német autógyárak szinte egy kézbe kerültek, nincs különbség Skoda, Audi és VW között, ugyanazzal pakolják tele, csak más az elején a jel. Most már nagyjából Japánban is ez a helyzet).
Régen viszont amikor még autó volt az autó valóban a Japán autókkal volt a legkevesebb gond. (Most tekintsünk el attól a ténytől, hogy Japánnak nincs saját vastermelése, ezért Oroszországból veszik/vették a fos minőségű alapanyagot, ezért rozsdál minden '90-es évek beli japán autó)
De ami tény, az tény. Egy korai Honda Civic motorja gyakorlatilag megölhetetlen, nekem a 91-es Subaru Legacy-m a világból kivitt, a régebbi Toyoták szintén remek alkotások voltak.Én eleve olyan emberke vagyok, aki a régi Japán dizájnt szereti, sokkal szebbnek látok egy '90-es Japán autót, mint a mostaniakat.Mondjuk a 2JZ motorokat pl meg sem említem már, vagy az olyan remekműveket, mint az RX7, az Impreza, a Skyline és társaik...
Az, hogy ez a cikk miről szól, az annyi. hogy legalább majd lesz mit feltörni a CIA-nek
[ Szerkesztve ]
Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein
-
Há nemtom. Nekem az első autóm egy 77-s gti golf volt. Köszöni még mindig gurul tanyán. Na jó rohad mint a nagyon de megy. És azt is meg kell vallanom hogy a Lexus felső kategóriát szeretem. Pont annyira a mint az alsóbb német kocsijaimat.
Aki ilyen alapon kategorizál és osztályoz autót, az nem biztos hogy rendelkezik elég tapasztalattal megítélni ezt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
.Szaki.
addikt
válasz nemszabad #13 üzenetére
Ez már hosszú ideje nem működik. Mindenki közreműködik mindenkivel. A Toyota is rég együttműködik a PSA csoporttal (Aygo - C1 - 108 | Pro Ace - SpaceTourer - Traveller), a BMW-vel is (ugye a D-4D-t kikukázták és BMW dízelek vannak a Toyotákban, cserébe a BMW használhatja a japánok hybrid rendszerét), a Mitsubishi L200 is már kapható FIAT emblémával, Mazda MX-5 szintén, a Nissannak milyen jót tett, hogy a Renault-nak is köze van hozzá, elég csak a Qashqai-ra gondolni, vagy a Juke-ra és még lehetne sorolni rengeteg módot, hogy milyen fajta közösködések vannak.
Egyébként hallottam már széthulló Renault-ról és olyanról is ami Taxiként is iszonyat jól megállta a helyét, rohadó Mazdákról, szintén pár évesen rohadó Mercédesről, meg olyanról is ami hibamentesen túl van a félmillión, iszonyat jó Hyundairól, KIA-ról és Toyotáról is, szóval ilyet már nem lehet kijelenteni, hogy mi az ami 100% jó. Egyébként meg mindegy is, ha újonnan veszed, akkor az első 5 évig kicsi az esély bármilyen problémára is, ha meg van az garanciális, utána meg foglalkozzon vele a következő tulaj. Ha pedig használt akkor meg minden autó lutri, mert úgyis azon múlik, hogy mennyire törődött vele az előző tulaj, rendesen cserélte-e az olajat, van-e vezetett szervizkönyv, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Z_A_P
addikt
propó, Google: a navi használatához folyamatos internetkapcsolatra van szükség, amit nem a telefonnal való összeköttetéssel valósítottak meg, hanem beépített LTE-modem van a kocsiban.
Ennek a koltseget (marmint a netnek) ki es mikor/hogy fizeti?
OK
-
Legutolsó infóm 2 éves vodától. Un autós kártyák kell venni, lehet klón (tehát ugyan az a számod és amikor bejelentkezik azon fogadja a hívásokat) vagy más szám ami függetlenül csörög. Akkor havi 5 k lett volna. Adatkaccsolatot akkor még nem kérdeztem mert az audiban csak MMI2g volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atee_13
őstag
Engem azzal nem győznek meg, hogy van egy autó kiviszik a pályára vagy valahová és csapatnak vele és közben ecsetelik milyen jó nekik meg, hogy ez mennyire fasza érzés, jönnek az értelmezhetetlen fület bántó hasonlatok, mi mire hasonlít a kocsin. Az utóbbi 1-2 évben semmit nem lehetett megtudni az autóról ami a műsorban volt, hogy most az jól össze van rakva, milyenek a menettulajdogásai (legfőképp közúton engem pl az érdekelne), beltér váltó, ha jó miért vagy miben ha rossz szintén.
Volt egy Focus ST azt hiszem kivitték a Kucskucs ring-re összeengedték egy drónnal fasza meg minden, de a képélményen kívül sok infó nem volt a végén elmondta, hogy milyen fasza volt vele menni kb ennyi. Elhiszem, hogy ez valakinek lehet jó mint ahogy itt írjátok, de nekem inkább semmitmondó.
Vagy néha felvezetők, többet beszélnek benne vagy több infót tudok meg városról, cégről vagy, hogy a nem tudom én milyen nemzetiségű kolléga 47x vett fel egy jelenetet mint arról, hogy milyen lehet az autó egy "mezei" ember számára.
Vagy tavaly volt valamelyik autószalonon, rakat kocsi sok újdonság és kb az egész műsorban a RUF tuning porschék mert ...ááá milyen faszák azokkal biztos milyen jó csapatni.
Lehet az írások hangulata nem annyira szórakoztató, de a hétköznapban is felhasználható információban sokkal inkább bővelkedik mint a műsor.
Ne legyen ilyen kütyüparádé bemutatása, legyen haszon a "mezei" ember számára, hogy hasznos az újítás, zavaró vagy éppen segíti a kényelmet, vannak benne apró trükkök esetleg hogyan működik stb stb. Nehogy olyanban merüljön ki itt is egy cikk, hogy faszán szól az MP3 ról a AC/DC vagy megnézte a monitoron a Herry Pottert (Szerintem)
[ Szerkesztve ]
-
Diokhan
addikt
Ez relatív de nagyon. Attól, hogy más szemszögből nézem, mint Te, nem biztos, hogy az én szempontom nem helyes és csak az helyes, amit Te gondolsz.Te is csak arra alapozol, hogy a golfod még mindig jó a tanyára, a Lexus meg tetszik. Egyik hobbym az autószerelés, hidd el, hogy elégszer volt már dolgom beteg autóval, és nem csak az a szempont, hogy melyiknek milyen jellegű hibája volt, hanem hogy melyik mennyire javítható. A japánok sokkal jobban javíthatóak, mint bármelyik másik. (Kivéve amerikai, olyat még nem szereltem.).
Én leginkább ezen szempontok szerint ítélem meg, hogy melyik autó jobb, vagy nem jobb.Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein
-
Én nem vagyok szagértő, ezt vállalom is. De ha akarod mutázok neked pl Hondát. De citálhatnám a nagyon fsza CVT váltókat is amik hullanak mint a legyek.
Az meg hogy kinek mi a logikus szerelésügyileg...nos nem képezheti szerintem vita tárgyáthttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gergejly
aktív tag
mintha kimaradt volna a fedélzeti rendszer tesztje
-
LGLuke
őstag
válasz nemszabad #13 üzenetére
Azt értem, hogy némelyik szerelő nem tud gondolkodni. Istenem, hát nem atomfizikusok. DE mi a manóért kell bedőlni nekik?
Itt egy példa: Csodadízel, 160 ezernél eltörő főtengellyelNem szeretnék japán vs német csatába bocsátkozni. Azt azért hozzá tenném, hogy ma hazánkban kb. az újonnan eladott autók 80%-át cégek vásárolják a statisztikák szerint. És a japók sehol nincsenek. VW konszern (főleg VW, Skoda, de akad Audi és Seat is...), Ford, Opel dominál. Valamint minden autó a garanciális időtartam alatt a márkaszervizekben köt ki a garancia megőrzése végett.
Miután egy 8-10 éves autó magán utón, használtan 2-3 tulajdonos után a privát szerelőkhöz jut, aaddigra már nagy a különbség.
A full extrás volt céges Mondeo, Passat szerinted ugyanazt a megbecsülést kapja a használójától, mint a fapados privátként vásárolt Yaris?
A szakértő meg levonja a blőd következtetését...
Valóban a Toyota és társai a '90-es években nagyon tartósak voltak, ma meg sajnos Magyarországon maximum Yarist és Corollat tudnak eladni a privát vevőknek, azt is alap felszereltséggel.
Szerinted a full extrás tele kütyüzött (céges) autóknál van több hibalehetőség, vagy a fapadosoknál?Egyik ismerősöméknek Toyota és Audi-VW szlonjuk is van. Simán mondta az ismerősünk, hogy sajnos a Toyota már nem az, ami régen volt minőségben és szerinte felszereltségben is jobb a VW-Audi.
Tulajdonképpen mi Toyota Avensist néztünk és inkább rábeszéltek annak idején egy Highline felszereltségű VW Golf VI TSI-re. Valóban a japán dízelek nem jók, a szívó benzinesek meg gyengék...Pedig nekünk volt Toyotánk és nagyon szerettük, szívesen választottuk volna azt.
Mai napig nem bántuk meg a döntést.Ebből nem azt szeretném kihozni, hogy a japánok vackok! Ellenkezőleg! Abból mi, vásárlók profitálunk, ha minél több választási lehetőség és konkurencia van. Csak azt, hogy a privát szerelők csak hibákkal találkoznak és nem nehéz a németet vacaknak kikiáltani, ha német a magyar autóállomány 65-75%-a, miközben ezek java céges autó volt.
[ Szerkesztve ]
-
dementor
senior tag
Nem öreg az autóm, de az utóbbi évek fejlődése láttán annak érzem.
"Mert az éj sötét és tele van iszonyattal."
-
nemszabad
tag
"DE mi a manóért kell bedőlni nekik?"
Ha a legtöbbtől ugyanazt hallod, az csak nem lehet alaptalan. Nem egy dicséri a japánt, hanem a legtöbb.Jogos, amit írsz, miszerint azok körében lesz a legtöbb meghibásodás, amik a legnagyobb számban kelnek el. Igen, így van. Ez magyarázatként szolgálhat arra is, hogy miért van a megelégedettségi és megbízhatósági listák elején csak japán autó. DE mi a magyarázat pl. az AutoBild tartós tesztjének eredményeire?
Egyébként meg nem kell messzire menjek érvekért. Van egy 20 éves, Isuzu motoros Combo-m. 470 e km, nyáron 5 alatti, télen 6 alatti vegyes fogyasztással. Nem füstöl. 8ezrenként kap új Eneos olajat és szűrőket. A leengedett olajból 7 deci hiányzik (4 litert öntönk bele mindig 4,25 helyett, 3,3 folyik ki, mikor leengedem). Ez szűk 1 dl/1000 km.
-20-ban pöccre indul. Nem is értem, mikor látom az "Alpesi Dízel Start" és ehhez hasonló reklámokat. Ez az autó sosem látott ilyen csodaüzemanyagot. Sima, Mol-os gázolaj megy bele. Ja, tegyük hozzá, kint áll 40 fokban és -20-ban is, nem garázsban!
1686 cm3, 44 kW - 60 lóerő, 112 Nm. Ezek gyári értékek, valószínű, ma már nem tudja ezeket hozni.
Azt hinnéd, lovasszekér tempóra képes. Ló**szt! . Sajnos nincs nap, hogy ne kéne 10-20 szuzukist és egyéb kisautót hajtó nőt/mamitát/papikát megelőzni. Nem gond, ugyancsak dinamikus a kis paripa. A minap vittem a főnökömet az autójáért, és le volt nyűgözve, hogy a kis Combo mennyire rendben van és milyen dinamikus.
Még valami: nem félek a gázpedáltól, szeretek haladni. Jóformán úgy forgatom, mint egy benzinest. Ezt csak a fogyasztási értékekhez.....
Imádom, mikor a szuzukis mondja büszkén, hogy 4,5 liter. Ez remek, csak azt a fogyasztást az én és más, olyan forgalomban részt vevők idegrendszerén spórolja meg, akik nem szeretnek városban 45-tel és főúton 70-80-nal haladni..... Mindegy, ez már egy újabb kérdéskör .Más: Toyota Hiace. Céges autó. Üti-veri mindenki (sajnos...). Kb. ugyanaz igaz rá, mint a Combo-mra. Kivétel talán a magasabb fogyasztás, de ezen nincs semmi meglepő.
A helyzet viszont az, hogy én a fenti tapasztalataim alapján a 90-es évek végi, japán-német autógyártásról kapok képet, nem a mairól.
Tény, hogy a fenti 2 autó nincs 'szételektronikázva', ennek megfelelően nem is nagyon tud mi romlani, szinte csak mechanikáról beszélhetünk esetükben. Ezek a dolgok árnyalják az összképet.Egyébként a franciák elektronikáját köpködik leginkább. Nekem is van ismerős, akinek gyulladt már meg a motortér elektronikai hiba miatt. Azt hiszem, nem is egyszer volt a géppel ilyen jellegű nyűg.
Mint látod, nálam a funkció és a megbízhatóság az első, a presztizs pedig kb. az utolsó. Szeretem azt, hogy beülök, elfordítom a kulcsot, indul a motor és elvisz engem a célomhoz úgy, hogy nem világít a műszerfal, mint egy karácsonyfa az ilyen-olyan hibajelzések miatt.
A jövő eléggé ködös viszont. Előbb-utóbb csak le kell cseréljem szegényt.... De mire? Mi lesz olyan jó, mint ezek az öreg autók voltak? Attól tartok, ma már semmi.[ Szerkesztve ]
-
nemszabad
tag
válasz nemszabad #32 üzenetére
Még annyit, ha már Golf a témaindító írás, hogy cimborám a 4-es Golf-ba nem győzi önteni az olajat. 1,4, 75 ló.
Ő az az autótulajdonos, aki majdnem tenyerén hordozza paripáját. Nagyon patika az autó. Karbantartott, megkímélt, ~120e km-rel. Valós a futásteljesítmény, nem 10 évesen vették....
És az egy Golf..... Kultusza van.[ Szerkesztve ]
-
nemszabad
tag
válasz Crafter32 #18 üzenetére
Megértem. Nem vagyunk egyformák. Neked szempont a belső tér kialakítása, nekem kevésbé.
Amin meglepődtem, az egy Volvo volt.
Nálunk a cégnél a kereskedelmi igazgató járt egy olyannal, talán S40 (6-8 éves?) volt. Nem tudom. DE a beltér gusztustalan volt. a Középkonzol mögött át lehetett nyúlni. Ez elég jellegzetes, talán ebből be lehet azonosítani a típust. Az egész olyan volt belülről, mint egy Daewoo. Kopogós, igénytelen műanyag, ami ráadásul roppant puritán. Alig volt benne valami. Mit mondjak, az én 20 éves Opelem ahhoz képest klasszisokkal szebb belülről.... -
válasz nemszabad #32 üzenetére
LOL sikerült bemutatni milyen szűk keresztmetszet alapján ítélsz.
A golf motorja az egyik legszarabb ami volt VAG vonalon, talán a 2.5 tdi tudja egyedül überelni. De nem említed meg az 1.9 tdi-ket amikkel meg a világból ki lehet menni és még csak olajat sem esznek. Ugyanígy az ISUZUnál nem említed meg csak a jó motort, de az opel signumba rakottat már nem, ami megint csak egy rettenet.Ne haragudj meg érte, de ettől a ponttól nem komolyan vehető amit írsz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nemszabad
tag
Miért, mit gondoltál, minden gyártó minden autóját hajtottam évekig? Te minden autóba beletettél már 1-200 e km-t? Netán autókereskedő/szerelő vagy? Ha utóbbiak megfelelnek a valóságnak, akkor igazat adok Neked.
Van az embernek saját tapasztalata, meg vannak különböző forrásokból származó információi. Ezek alapján ítél. Mi ezzel a gond?
Ez a kis öreg a 2. autóm. Előtte szintén dízelem volt, egy C Corsa. 1,7 DTI, Isuzu motorral. A motorral ott sem volt gond, de a többivel.... Ez alapján azt tudom mondani, NEKEM a japán motoroknak ezen tipusai BEVÁLTAK. Nyilván nem ismerem mindet. Aztán a szerelők is általában a japán ajánlják. Ismerek néhányat... Aztán ott vannak az ismerősök, ilyen-olyan autói. Ezek alapján már kialakul egy kép az emberben, mit érdemes és mit nem érdemes venni. Hol itt a gond?
A három 'f' betűs törvényt ismered? Nagyon sokan ismerik, alkalmazzák. Ők mind segghülyék?
A törvény így szól: "Ford, Fiat, francia SOHA!"
Persze kivétel mindig van. Van szar japán, és van jó francia.
Ez egy vélemény, szubjektív, nem szentírás. -
nemszabad
tag
Való igaz, az 1,9 TDI-k, SDI-k jó motorok. Munkatársnak Passatban van előbbi, egy másik ismerősnek Seat Inca-ban. Dícsérik.
.....de a DCI motorokat is lehetne emlegetni, meg még sok másikat is. Lehetne itt hosszasan sorolni. A PDTDI-t sem említetted, mint nagyon megosztó motort. A D4D-t se. De én nem csak motorokról beszélek, hanem autókról. Egy autó nem csak motorból áll.
Mutass egy statisztikát, amiben a japán autók rosszul szerepelnek.[ Szerkesztve ]
-
válasz nemszabad #37 üzenetére
Nézd: kár ezt ragozni. Nem vagyok autó nepper és szerelő sem. Évek óta hangoztatom az FFF szabály hülyeségét. Nézz kicsit körül itt a ph-s autós topikokban.
A következő autóim voltak időrendben:
Golf I GTI
Fords Scorpio 2.8 Ghia
Alfa 164 3.0
Renault 25 2.2 GTX
Skoda fabia 1.4
Alfa 164 3.0
Passat 2.5 tdi highline
Allroad C5 2.5 tdi
Allroad C6 3.0 tdi
Touareg 3.0 tdi
Nem sajátként hajtottam hosszabb rövidebb távon még kistucatot az opel különböző modelljeivel kezdve a seatokon, lanciákon, saabon és volvón át, toyotáig bezárólag. Cégeseket zömmel.
Majd minden irányban szereztem minimális üzemeltetési tapasztalatot, mégsem veszem a bátorságot hogy olyan kijelentést tegyek amit te az eredeti hszben. Amit most utólag írsz már sokkal árnyaltabbMOD: a pdtdi nagyon jó motor. az 1.9. a 2.0 nem sikerült. a D4D szintén szégyen kategória, de most nehogy már elkezd a fejemre olvasni azt amit te felejtettél el az eredeti hsz-edben
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
madkiller
őstag
Az active display marha jó dolog imádom. Főleg, hogy a kormány között látod a gpst. Sokkal jobb helyen van, mint középen. Az enyémen offline Here van, nem kell hozzá internet.
-
válasz nemszabad #41 üzenetére
Hát kellett vele foglalkozni, szerette köpni az olajat. Meg szomjas is volt: városban simán 18 liter Igaz 12v motor volt még de lehetett vele jól menni. A belső fémek(öntvények) fogyóeszközök voltak ha hideg lett: nem volt olyan tél hogy egy kilincset nem kellett volna cserélni törés miatt Viszont már akkor és ott jobban felszereltek voltak mint pl most a touareg
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
laci1892
senior tag
Hogy őszinte legyek nem osztom a véleményed. Bár részben igazad van. Helyzet az hogy néha winklernek vannak erősen az érzelmeire alapuló tesztek amik nem feltétlen objektívek, vagy feltétlenül informatívak. Ezt aláírom. De összességében nem ez a jellemző, másrészt Bazsó( karotta) tesztjei az esetek nagy részében olyan színvonalat állít fel ( mind a tartalmat és a körítést illetően) amit egyik hazai konkurens sem tud meglépni. De ez csak az én véleményem. Tény viszont hogy az írott források nem ennyire jók. Kb egy kezemen meg tudom számolni kik azok akik tehetségesen írnak... A többi..... A többi meg csak.... Nos.... Hát van még mit pár írónak gyakorolnia
-
.Szaki.
addikt
Egy jól felszerelt BMW 3er-t (a facelift előtti volt még) 180LE-s motorral (benzin), ülésfűtéssel, bőrrel, sötétített üvegekkel, automata csomaggal, holttérfigyelővel, meg minden egyéb szir-szarral 12-13 millióért állítottam össze. Ugyanezzel a felszereltséggel és motorral a Mazda6, CX-5, Ford Mondeo, Kuga, KIA Sportage, Hyundai Tucson vagy árban, vagy 1-2-3 millióval volt olcsóbb..Nagyon maximum a 3, ráadásul a Mazdánál meg csak csomagok voltak, nem is lehetett olyan jól összeállítani az autót. Szóval ez a "ugyanaz a tudás, feleannyiért" baromira nem állja meg a helyét. A prémiumok közül pedig messze a BMW-t tudtam összeállítani a legjobb áron a C-Klasse 2 millióval is fölé ment, a Lexusról nem is beszélve. Igaz utóbbiban jóval nagyobb motor is volt.
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
Mi a bajod a vw-vel? Sztem teljesen rendben van.
Nekem golf5 van. Szervízesek pl a 6-ot nem igen dicsérik. A 7 meg még fiatal az ítéletre.
Vezettem már ezt azt... Az európai típusok közt az egyik legjobb, és árban elérhetőbb mint egy audi.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmgyűjtés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Politika
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- World of Tanks - MMO
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen