- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iPhone topik
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
ph A kábelmentes, fémházas One X kétféle méretben közeleg Cherry MX Multipoint kapcsólokkal, de lesz egy hagyományos, ugyanakkor limitált szériás változata is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bostone
addikt
válasz Shadowbull #151 üzenetére
Feláldozni a szépség oltárán a praktikumot?
Ültetett Warthburg?
Skoda 110R?
Fúrja az oldalam Horst Tappert mit szólna, egy fél napos út után a hátsó ülésen.
Meg úgy egyébként, az európai autógyártás mikor fedezi fel, hogy az átlagemberek magassága eléri a 180-190cm-t. -
Shadowbull
addikt
"Feláldozni a szépség oltárán a praktikumot?"
Bizony. Egy csomó kategória erről szól.
"Fél napos út után a hátsó ülésen."
Ezeket az autókat jellemzően egyedül használják, legfeljebb ketten.
"az átlagemberek magassága eléri a 180-190cm-t."
Egy kétméteres ember is simán elfér az első üléseken.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
bostone
addikt
válasz Shadowbull #153 üzenetére
Félreértettem a kategóriát. Tehát a klasszikus Porsche vagy Ford Mustang világában indul a teremtmény?
A méretet általános értelemben vett mivoltában jellemeztem, nem erre a modellre vetítettem ki a neheztelésem tárgyát.
-
Shadowbull
addikt
A Porschétól meg a Mustangtól annyival praktikusabb hogy van négy ajtaja. Aztán ennyi.
Ez egy életmódautó. Aki ezt veszi azt marhára nem érdekli hogy mekkora hely van benne hátul.
Praktikus családi BMW villanyautónak ott az iX3. Vagy az iX.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
bostone
addikt
válasz Shadowbull #155 üzenetére
Értem, hogy az élményautó, nem csapatszállító. Elsőre is felfogtam.
-
orion1025
őstag
válasz Shadowbull #136 üzenetére
Kérlek menj el szemészetre, ne zavarjon, hogy a legtöbb autó első kerékjárati íve magasabbra van húzva, nem véletlenül vannak olyan ültető szettek, ahol az első tengely általában 2 centivel lentebb van rakva... Velem kár ezen vitatkoznod, nálam ez paranoia, folyton ezt lesem, hányok ettől a megoldástól, pláne egy "prémium" autónál nettó igénytelenség. A formavilág pedig kínai, elvégre az a piac diktál, ugye ezt is tudnád, ha figyelgetnél néha, ezeknek a köpedékeknek meg a bóvli design jön be, azért ilyen putris a legtöbb új autó.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
-
válasz Shadowbull #158 üzenetére
Az ázsiai piacok mostanra sokkal jobban pörögnek.
Mutogatni való hater díszpinty
-
orion1025
őstag
Pontosan, ezért lett az évek alatt a prémiumból bohóc autó. A minap pont egy RS audi mellett állt egy Insignia a munkahelyemen, az a vicc, hogy az Opel messze komolyabb vörsönyautónak nézett ki, mert az Ódi egy nyomorult kis gyerek kocsinak tűnt mellette.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
-
orion1025
őstag
Ez is egy megközelítés, igen, bár én nem pesten élek, így felénk a dugó fogalma kicsit más, persze itt is vannak szép sorok. Számomra az felfoghatatlan, hogy egy villanyos autót miért kell otrombára megrajzolni. Értem én, hogy ezzel jelzi a külvilág felé, hogy más autóról van szó, de nagyon komolytalan hatást kelt az összes, pláne a kínai piac miatt ez még hatványozódik minden gyártónál.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
BReal
addikt
És bizony ez a fő drágító tényező, nem a chiphiány. Egy 2021 decemberi cikk szerint az addig eltelt 2 évben kb. 20%-kal nőtt az új autók ára. Azóta eltelt 8 hónap, mondjuk legyen ez a szám 25% mára. És ezt most hasonlítsuk össze a fantasztikus forint 50%-os drágulásával. A 2001 nyarán vásárolt 4 ajtós VW Polo 1,4 16V 75 LE alapfelszereltséggel 2,6 millió Ft volt 250 Ft-os EUR árfolyammal számolva. Ugyanez a kocsi a mai árfolyamon 4,2 millió Ft lenne. Ha jól néztem, 4,5-5 millió Ft körül volt 2004-ben egy új VW Bora. Ugyanaz a kocsi ma 7,3 millió Ft lenne. Tragédia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen