- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
ph A kábelmentes, fémházas One X kétféle méretben közeleg Cherry MX Multipoint kapcsólokkal, de lesz egy hagyományos, ugyanakkor limitált szériás változata is.
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
"Ezt amúgy az NXP csinálja, ők felelnek a dolog biztonságáért is, ami jóval komolyabb szint, mint az általánosságban használt RFID megoldások, eddig nem sikerült feltörni, pedig r, ha valak100 ezer dollárt éi egy UWB-s Teslát megnyit. "
Ezt nem ártana korrigálni.
Jelenleg csak a BMW és a Genesis GV60 használ UWB szorzatgyártásban, Tesla továbbra is BT LE és NFC-s kártya(nem szabványos Digital Key 2.0). Illetve az NFC minden UWB-t támogató kocsiban ugyan úgy támogatott. 100 000$-os Bug Bounty-t egyikre se találtam.(???)
NXP egy a jó pár gyártóból aki UWB chipet gyárt, maga a Digital Key Release 3.0 a Car Connectivity Consortium terméke, ez maga a szabvány, így nem tudom a NXP hogy jön képe a testers guide-on kívül. Tehát az NXP nem felel a biztonságért azt a Digital Key szabvány teszi.
Digital Key 2.0 NFC alapú volt (nyilván RFID az NFC is, de azért kicsivel több), és hát az általános elterjedésről ennyit: link. -
vicze
félisten
Elnézést de még egy dolog.
"Ekkor oda kell tartani a telefont az ajtóhoz"
Ha oda kellett tartsad akkor az NFC-s feloldás volt nem UWB-s, UWB esetében a kocsi úgy 1-2m távolságból autóhaikusan kinyit, így, eltávolodásnál meg zár(ha be van állítva).Nyilván mivel ez elég új dolog és nem éppen gyakori, így elég könnyű keverni mi micsoda, meg a gyártók se nagyon különböztetik meg.
Illetve NFC és UWB-s órákkal is működik elvileg. -
vicze
félisten
Már elnézést de ezt totális hülyeség.
Egy 20milliós autóban ne legyen mikrótranzakciók vannak.És ezzel nagyon is egyet kell értsek, nem hogy kiborító, hanem egyenesen undorító minden ilyen jellegű próbálkozás.
Most nem arról beszélünk, hogy valami nincs az autóban, hanem arról, hogy ott van de nem használhatod, mert softwareessen korlátozva van. A gyártónak nem fog kevesebb kerülni az előállítása nem lesz kisebb a költsége.
Ugyan ezért lettek gyűlöltek a mikrótranzakciók a játékiparban, mert mértéktelenül visszaélnek vele a gyártók.Konkrétan semmi más mint a vásárló lehúzása minél tovább.
A példáitok igen nagy ökörségek. Még egyszer egy kocsiban ott lévő működő, kifizetett funkcióról beszéltek, amit lekorlátoznak hogy fizess. None sense, semmi más. -
vicze
félisten
válasz Shadowbull #106 üzenetére
Hogy a jó fenébe ne lenne mindegy?
Konkrétan kifizettem az autót és nem használhatom a funkcióját, konkrétan benne van!
Ekkora mellébeszélést bameg, hogy nekem mint ügyfélnek irreleváns..."Nem igaz, nem fizetted ki a funkciót, ha nem vetted meg vagy így vagy úgy."
Semmi más mit hazugság, az autót fizeted ki egyben mindennel ami benne van. Amiről te beszélsz az továbbra is egy softweres korlátozás semmi más, ez mikrótranzakció amivel a gyártó lehúz.Értem, hogy benn vagy a BMW seggében elég mélyen, de ez már igen sikító pofátlanság.
Gondolom támogatod, hogy mobiloknál is előfizetésese legyen a kamera a BT a Wifi és egyéb HW funkciók használata miután megvetted téléjsáron a készüléket.
Az hogy jelenleg még meg lehet esetleg valamit teljes áron venni, egy dolog, elég nyilván való, hogy a végső cél a kizárólagos előfizetéses lehetőség.
Pontosan ugyan az a kérdéskör mint a right to repair-nél, én birtokolom a hardware-t vagy a gyártó olyan rendes, hogy megengedi, hogy használhassam. Az én tulajdonom, hogy a gyártóé?
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz Shadowbull #109 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy az én tulajdonomat a BMW birtokolja, mert nem használhatom a benne lévő fizikailag jelen lévő funkcióját?
"Nem új dolog ez egyébként, már húsz éve is benne volt minden autó vezérlőjében például a tempomat funkció, csak nem volt szoftveresen aktiválva, meg nem építették be a bajusz kapcsolót ha nem fizettél külön."
Megint ordas ferdítés és hazugság, mert ez egy HW elem beépítése, és nem egy meglévő HW szoftveres korlátozás, amiről itt szó van."Vagy ott vannak a teljesítményszintek"
Hm, ezt melyik gyártó is csinálta tippelhetek B-vel kezdőik és M a vége?"Amúgy meg ha nem tetszik nem veszel aztán kész. Szerencsére nem kötelező."
Aha... Hogy is volt ez máshol, valaki elkezdte a fejést és mindenki átvette mert nem volt elég ellenállás. Egy birkájuk már van, ahogy látom...Ja igen és US-ben pl. miért nem csinálja a BMW, miért csak EU-ban? Ez megválaszolnád?
Ja tudom ezt a gyártó dönti el....
Értem én a gyártó eldönti, hogy kit lehet lehúzni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs