- Samsung SmartTag2 teszt
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueMerle
veterán
Nálunk szlovákiában már lassan egy éve kapható, az ehhez hasonló, ám sokkal nagyobb tudású JABLOTRON készülék. Hazánkban óriási sikere van és elsösorban NEM az idösek veszik, hanem nagycsaládosok. A telefont az Orange árulja 1 Sk-ért és speciális percdíjakkal Bővebben: link
-
Shim
őstag
mennyibe kerül? hol kapható?
Religion – causing genocides over differing imaginary friends
-
Jégkokó
veterán
Nekünk itthon van egy hordozható mobil vezetékes telefonunk, nem ez a tipus, de nekem még egy sms t sem sikerült vele megirnom.Nem tudom hogy eddig másnak skerült e már ilyen gombkiosztású telóval sms t irni
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
Varga Csaba
aktív tag
Ezt a telefont hajkurásztam kb 2 hónapig...
A nagyanyám jelentette volna az álomfelhasználót ennek a telefonnak.
Gyengén lát és hall, a rendes mobilt nehézkesen kezeli...
Amúgy majd egy éve a tesco áruházakban ilyennel oldják meg a kommunikációt, én is ott láttam meg és gondoltam egyből nagyanyámra.
Annak ellenére, hogy a tesco-nak a Pannon szállította, se a PGSM honlapján, se a telefonos üsz-on nem tudtak a telefon megvásárlásában segíteni...
Ennyit az élvonalról )''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''
-
Zoli bácsi
őstag
Írja a teszt, hogy akkuval is használható. Ha valamelyik ismerősömnek lesz, kölcsönkérem, beleteszem a simkártyámat, és beteszem a táskámba. Aztán mikor reggel a tömött buszon megyek dolgozni, megkérem hogy hívjon fel...
-
PEPE85
senior tag
Jól gondolom, hogy ti nem a házimobilos előfizetéssel teszteltétek? Érdekelt volna, hogy milyen hatótávolságban működik, de mamámnak nemsokára veszek egyet szóval meg fogom tudni, de azért jó lett volna támpontként.
Véleményem szerint ez a telefon az átlag nyugdíjasoknak drága. Ha részletre veszi, akkor meg ugyan ott van, hogy fizet havi 2.870Ft egy évig a ''semmiért''.
Sagem-et fogok venni neki(6k), mert az legalább nála lehet mindíg, ha esetleg elmegy otthonról (ez jó), de az biztos, hogy nem 5 perc lesz amíg megtanítom neki az alapvető funkciókat.Watch 4k movies with Netflix :)
-
orbano
félisten
Alapvető funkciók: üsse be a számot és nyomja meg a zöld gombot. a többit megoldja: telefonszámok noteszbe, sms-t mellőzni
Apámnak sikerlült meg tanítanom a telefonkönyvet, de csak használni. Bejegyzést írni még nem.... kb 6-7 éve próbálkozok. De 3évente telefont cserél és kezdhetem előrőlA vér nem válik VAZZE!™
-
-
Varga Csaba
aktív tag
Háát én eddig se bíztam a vodafonban, ezután se fogok...
Olvassátok a kálváriámat okulásul:
Adva vagyok én, megáldva egy 91 éves nagymamával.
Korábban vezetékes telefonja volt aminek sokalltam a havi 3000 Ft-os számláját (az én zsebemre ment) és 1,5-éve váltottunk egy pre paid mobilcsomagra..
A mama mindíg panaszkodott, hogy a kis mobiltelefont (6110i) nem tudja rendesen használni, kicsik a gombok, kicsi a kijelző stb...
Pedig az összes általa hívott szám egy gombnyomással tárcsázható volt.
A váltás óta kerestem olyan mobilt ami megoldás lehetne erre a problémára.
Kb. fél éve a Tescoban láttam az ominózus Katalist 400 e telefont amiről egyből az jutott az eszembe, hogy itt a megoldás!
DE!
A pannonnál az égadta világon semmi infó nem volt a telefonról, pedig ők telepítették a tesconak.
Nem kevés utánajárásba került kideríteni, hogy ezt a modellt a pannon csak üzleti előfizetők számára forgalmazta, magánszemély nem vásárolhatott volna ilyet..
Hosszas egyezkedés után közölték hogy esetleg kb 50.000.- Ft-os ár magasságában mégis vehetnék egyet.
Az ár nem az én zsebemhez volt mérve ezért jegelve lett a téma.
Jött a voda-házimobil!
Az ára és az összes kondíciója olyan, mint ha nekem találták volna ki!
Rohantam megvenni!
2005.10.13.-án szert tettem egy előfizetésre és egy CSI 400 desktop telefonra 28.900.- Ft-os áron.
Minden szép minden jó, az üzletkötő közölte, hogy másnapra be is rendezik a házimobil területet, (most tessék figyelni itt jön a lényeg!!!)
ami esetemben nem az állandó lakcímem volt!!!
Ezt előre közöltem az üzletkötővel, még arra a címre szóló közüzemi számlát is mutattam neki a félreértések elkerülése végett!
Aláírtam, kifizettem, hazamentem.
A készülék és a SIM még aznap este üzemképes volt, akkor még területi korlát nélkül!
Másnap (péntek délután) jött a pofáraesés!!!
Megnéztem a telefont, hát nem működött!
Olyan tünetei voltak, mint egy megfagyott PC-nek, se kagylófelvételre, se tárcsázásra, se bejövő hívásra nem reagált!
Áramtalanítás (reset) után újra rátalált a hálózatra, minden rendesen működni látszott! De csak látszott!
Hivásindítás próbaképp, női hang közli: Ön most nem a házimobil területen tartózkodik, hívás indítása nem lehetséges!
Miafanc?? Hívtam a 1270-et, első hívásra 15 perc után sem jelentkezett a kezelő, második hívás 18 perc után dettó sikertelen, harmadik hívás 30 perc után sikeres, megfűszerezve annyival, hogy a géphang 10 percen át biztosított arról, hogy kevesebb mint 1 percet kell várnom!
Beszélek az operátorral, elmondom mi a bajom. Utánanéz és közli, hogy a szerződéskötéskor elcseszték és az állandó lakcímemre rendezték be a házimobil területet, ígéretet kapok arra, hogy 24 órán belül orvosolják a problémát.
OK.
Szombat reggel a telefont dettó fagyva találom, arra gyanakszom, hogy a hálózati gondok miatt fagyogat. RESET és minden megy rendesen, de még nincs kijavítva a területi hiba.
Este a telefont dettó megfagyva találom ismét resetelni kell, miután letelt az ígért 24 órás határidő, újrahívom a 1270-et, 20 perc után végre beszélek az operátorral és elsírom neki a bánatom. Ő közli, hogy ilyen problémára 48 órás határidővel történik javítás a kollégája 24 órás ígérete ellenére is !!!! VODA RULEZ!!!
Azaz legyek türelemmel!
Vasárnap egész nap otthon vagyok, van időm figyelni a telefont, ami perpill ugye nincs használva.. kb 2 alkalommal kell fagyás miatt újraindítani!
Letelt a 24 és a 48 órás határidő is! Félve nyúlok a kagyló után és tárcsázok.
Ám a remegve várt kicsöngés helyett a jól ismert női hang fogad:
Ön nem házimobil területről inditotta a hívást... ???!!!
B@SSZÁK MEG!!!
Síkideg állapotban 1270 hívása, 8!!! perc után női operátornak, sűrű zokogás kíséretében a probléma vázolása (mese ától - cettig) megnyugtat és utánanéz.
Pár perc után közli, hogy az Ő rendszerük szerint a berendezés rendben megtörtént és a szolgáltatásnak mennie kell. Mondom neki hogy nem megy!
Kérdezi tőlem, biztos a kért területen van a mobil??
Leteszem neki a nagyesküt, hogy igen és megerősitésként hozzáteszem, hogy a telefon a megvétele, üzembehelyezése óta nem lépett ki egy 1 m sugarú körből!
A hölgy ismét megnyugtat és közli hogy továbbitja a hibabejelentésemet a technikus kollégáknak. Félve kérdezem, hogy mennyi idő alatt hárítják el a hibát.
Ő elmodja, hogy általában 15!! napos határidővel dolgoznak.
Ekkor kaptam idegrohamot és kérdeztem meg tőle, hogy addig a 91 éves nagyanyám a szomszédhoz rohanjon át, hogy hívjanak neki orvost??
A hölgy letette a nagyesküt, hogy a mit lehet azt megteszi az érdekünkben.
Hétfőn reggel még ugyanúgy nem élt a szolgáltatás és a telefon is le volt fagyva.
Napközben hívott a párom, hogy felhívták őket a vodától, hogy kijavították a hibát és él a szolgáltatás.
Délután mikor hazamentem a telefon dettó le volt fagyva, viszont újraindítás után tényleg lehetett róla telefonálni.
Kipróbálandó, hogy tényleg nem a hálózati probléma okozza a fagyást vártam még egy napot, de a fagyás csak nem akart megszűnni, ezért szerdán bevittem a telefont a szervízbe.
A technikus akkor látott először!!! ilyen telefont, felvette az adatlapot adott egy cserkészüléket és elmondta, hogy mivel a gyártónak kell visszaküldeniük javításra a telefont kb 30 nap!!! lesz a javítás átfutási ideje!!
Ezen már csak neurotikusan mosolyogni tudtam..
Az a hab volt a tortán, hogy a csereként adott 3310-es nokia hangszórója olyan rossz volt, hoyg még egy ép hallású is bajosan telefonálna vele nemhogy egy félsüket vénasszony...
Összegezve:
Majd 30 ezer forint ellenében szert tehettem egy csomó idegeskedésre, türelemfejlesztő időtlen, várakozásra, némi hajhullásra, őszülésre, de arra amire számítottam volna a pénzemért, arra nem.
Mindezt a világ egyik legnagyobb mobilkomunnikációs mamutvállalatától.
Most már értem, hogy miért kérdezik a reklámban: ''és, te hogy vagy???''
Eddig jól voltam, de mostmár hála nektek, köszönöm rosszul!
Szóval, gondoljátok meg proletárok...''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''
-
MODERÁTOR
válasz Varga Csaba #11 üzenetére
Az a gáz, h. ott lett elcseszve a dolog, h. pénteken (és szombaton) az ügyintéző nem a szokásos 24-48 órát kellett volna mondja (mivel a technikusok val.sz.leg hétvégén nem dolgoznak), hanem 72 órát.
Ilyen az, mikor az egyik kéz nem tudja, mit csinál a másik...
Csak h. felhúzzalak, a Pannon 18-ától értékesít asztali GSM-telefont...Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html
-
Varga Csaba
aktív tag
válasz Viktor0610 #12 üzenetére
Nagyon nem tudtál felhúzni, mert ugyanezt a telefont árulják pre paidba - ugyanannyiért előfizetéssel meg ugyan olcsóbb, de a havidíjat a vodánál már megspóroltuk, így a pannon ajánlata se olcsóbb.
A vezetékes hívás percdíját meg a pannon nem tudja nagyon überelni.
A mama meg ha nagyritkán telefonál akkor vezetékest hív főleg...
Ha esetleg elterjesztem a családba ezt a vodás telefont akkor az opciós 60 forintos hívásdíj hálón belül lesz célravezető...
Szóval a pannon sajna csak sereghajtó lehet...
Nem beszélve arról, hogy kezdi átvenni a voda átverős reklámstílusát.
A pannon honlapján a családi csomag leírásából nem derül ki egyből, hogy az opciós díjat a paraszt a rendes havidíján felül köll, hogy leperkálja..
A figyelmetlenek esetleg ezen is pofáraeshetnek...''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''
-
Varga Csaba
aktív tag
A sztori folytatódik!
Az előzőekben kitárgyalt CSI400 as készülék a VODAFONE által vállalt javítási határideje 2005.11.19.-én lejárt.
Én kb. 2 órát töltöttem!!! el azzal, hogy megpróbáltam valamilyen elérhetőségét a szerviznek megtalálni, a VODAFONE honlapja erre TÖKÉLETESEN ALKALMATLAN volt.
Ha nem hiszitek nézzetek utána...
A tegnapi napon bementem a West-End-ben lévő VODAFONE szervizbe és érdeklődtem a leadott készülék után, annak ellenére, hogy jóformán alig volt ügyfél a boltban röpke 30 perc után sorra is kerültem.
Elmeséltem a bajomat a szervizesnek, utánanéz és közli hogy még nincs kész a telefon.
Mikorra lesz kész? - kérdeztem én..
Ő nem tudja, majd küldenek SMS-t...
Megkérdeztem tőle, hogy telefonon lehet e náluk érdeklődni az elkészülés határidejéről?
Hívjam a 1270-et!-hangzott a válasz...
Erre én egy kicsit ingerültebben rákérdeztem, hogy ott milyen menüpontban érdeklődhetek a szervizeseknél?
Ő azt nem tudja, kérdezzem meg valamelyik kezelőtől...
/Mondanom se kell, hogy a boltnak !!!publikus!!! közvetlen telefonösszeköttetése az előfizetőkkel nincs, a vezetékes számuk felhívása automatice a 1270-re irányit át ahol kemény forintokért halgathatod az idióta reklámzenét! Ha szerencséd van 30 perc és 300 Ft kicsengetése után esetleg még beszélhetsz a kezelővel is. /
Kérdeztem a szervizest, hogy akkor az általuk vállalt határidővel ami 30 nap mi lesz???
Erre a pofámbaröhögve közölte, hogy a 2003-as jogszabálymódosítás óta csupán ''TÖREKEDNIÜK KELL'' a javítási határidő betartására, ergó ha éppen úgy hozza a balszerencse akár évekig is ''TÖREKEDHETNEK''.
Ezt sajna az FVF is megerősítette...
Úgyhogy a 29.000.- Ftos vételárért most ők megfelelő ügyintézés helyett TÖREKEDNEK!
SZÓVAL MINDENKI GONDOLJA MEG! MIELŐTT A VODAFONE-RA TESZI LE A VOKSÁT!!''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''
-
MODERÁTOR
válasz Varga Csaba #14 üzenetére
Ne haragudj, de amit írsz, az nem a Vodára vonatkozik... Ez a magyar szervizes mentalitás... Volt már fényképezőm 4 hónapig szervizben, aztán kicserélték secperc alatt... U.akkor adtam már le a Vodához kétszer is készüléket (épp' a Westendben), mindkétszer időben készen voltak.
Azért, mert a szerviz nem megfelelően kezeli az ügyet, nem a Voda a hibás...Bemutatótermeket pedig lehetetlen telefonon elérni, a 1270-re való átirányításkor (de inkább előtte) tedd le a telcsit, próbáld újra a hívást.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html
-
Ivanoria
csendes tag
Sziasztok!
Tudjátok-e honnan tudok ezt a hordozhatatlan mobilt megvenni? Nem vagyok magyar és jó lenne ha interneten tudom rendezni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest