Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blueMerle

    veterán

    Nálunk szlovákiában már lassan egy éve kapható, az ehhez hasonló, ám sokkal nagyobb tudású JABLOTRON készülék. Hazánkban óriási sikere van és elsösorban NEM az idösek veszik, hanem nagycsaládosok. A telefont az Orange árulja 1 Sk-ért és speciális percdíjakkal Bővebben: link

  • Shim

    őstag

    mennyibe kerül? hol kapható?

    Religion – causing genocides over differing imaginary friends

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz Shim #2 üzenetére

    Vodafonnál. Ha nem is pont ez a típus, de nagyon hasonló. Előfizuval, és vitaklimaxban is majd' 30e. ft. Kíváncsi leszek, mennyire jön be a vodának ez a Házimobil.

  • Jégkokó

    veterán

    Nekünk itthon van egy hordozható mobil vezetékes telefonunk, nem ez a tipus, de nekem még egy sms t sem sikerült vele megirnom.Nem tudom hogy eddig másnak skerült e már ilyen gombkiosztású telóval sms t irni

    A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

  • Varga Csaba

    aktív tag

    Ezt a telefont hajkurásztam kb 2 hónapig...

    A nagyanyám jelentette volna az álomfelhasználót ennek a telefonnak.
    Gyengén lát és hall, a rendes mobilt nehézkesen kezeli...

    Amúgy majd egy éve a tesco áruházakban ilyennel oldják meg a kommunikációt, én is ott láttam meg és gondoltam egyből nagyanyámra.

    Annak ellenére, hogy a tesco-nak a Pannon szállította, se a PGSM honlapján, se a telefonos üsz-on nem tudtak a telefon megvásárlásában segíteni...

    Ennyit az élvonalról :)))

    ''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''

  • Zoli bácsi

    őstag

    Írja a teszt, hogy akkuval is használható. Ha valamelyik ismerősömnek lesz, kölcsönkérem, beleteszem a simkártyámat, és beteszem a táskámba. Aztán mikor reggel a tömött buszon megyek dolgozni, megkérem hogy hívjon fel... ;]

  • PEPE85

    senior tag

    Jól gondolom, hogy ti nem a házimobilos előfizetéssel teszteltétek? Érdekelt volna, hogy milyen hatótávolságban működik, de mamámnak nemsokára veszek egyet szóval meg fogom tudni, de azért jó lett volna támpontként.
    Véleményem szerint ez a telefon az átlag nyugdíjasoknak drága. Ha részletre veszi, akkor meg ugyan ott van, hogy fizet havi 2.870Ft egy évig a ''semmiért''.
    Sagem-et fogok venni neki(6k), mert az legalább nála lehet mindíg, ha esetleg elmegy otthonról (ez jó), de az biztos, hogy nem 5 perc lesz amíg megtanítom neki az alapvető funkciókat.

    Watch 4k movies with Netflix :)

  • orbano

    félisten

    válasz PEPE85 #7 üzenetére

    Alapvető funkciók: üsse be a számot és nyomja meg a zöld gombot. a többit megoldja: telefonszámok noteszbe, sms-t mellőzni :)
    Apámnak sikerlült meg tanítanom a telefonkönyvet, de csak használni. Bejegyzést írni még nem.... kb 6-7 éve próbálkozok. De 3évente telefont cserél és kezdhetem előről :O

    A vér nem válik VAZZE!™

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz PEPE85 #7 üzenetére

    Amikor teszteltük, akkor még nem volt házimobil... Egyébként ha cella alapján határozzák meg a területet, akkor vidéken igencsak nagy lesz a kiterjedés, városban pedig majd kiderül, magam is kiváncsian várom.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • GSM-Depo

    csendes tag

    válasz PEPE85 #7 üzenetére

    A vodafone elmondása szerint épületen belül de maximum 30-50 méteren belül müködik a készülék.

    Új mobilt szeretnél? Nézd meg a kinálatomat a www.gsmdepo.hu oldalon.

  • Varga Csaba

    aktív tag

    Háát én eddig se bíztam a vodafonban, ezután se fogok...

    Olvassátok a kálváriámat okulásul:

    Adva vagyok én, megáldva egy 91 éves nagymamával.
    Korábban vezetékes telefonja volt aminek sokalltam a havi 3000 Ft-os számláját (az én zsebemre ment) és 1,5-éve váltottunk egy pre paid mobilcsomagra..

    A mama mindíg panaszkodott, hogy a kis mobiltelefont (6110i) nem tudja rendesen használni, kicsik a gombok, kicsi a kijelző stb...
    Pedig az összes általa hívott szám egy gombnyomással tárcsázható volt.

    A váltás óta kerestem olyan mobilt ami megoldás lehetne erre a problémára.
    Kb. fél éve a Tescoban láttam az ominózus Katalist 400 e telefont amiről egyből az jutott az eszembe, hogy itt a megoldás!
    DE!
    A pannonnál az égadta világon semmi infó nem volt a telefonról, pedig ők telepítették a tesconak.
    Nem kevés utánajárásba került kideríteni, hogy ezt a modellt a pannon csak üzleti előfizetők számára forgalmazta, magánszemély nem vásárolhatott volna ilyet..
    Hosszas egyezkedés után közölték hogy esetleg kb 50.000.- Ft-os ár magasságában mégis vehetnék egyet.
    Az ár nem az én zsebemhez volt mérve ezért jegelve lett a téma.

    Jött a voda-házimobil!
    Az ára és az összes kondíciója olyan, mint ha nekem találták volna ki!
    Rohantam megvenni!
    2005.10.13.-án szert tettem egy előfizetésre és egy CSI 400 desktop telefonra 28.900.- Ft-os áron.
    Minden szép minden jó, az üzletkötő közölte, hogy másnapra be is rendezik a házimobil területet, (most tessék figyelni itt jön a lényeg!!!)
    ami esetemben nem az állandó lakcímem volt!!!
    Ezt előre közöltem az üzletkötővel, még arra a címre szóló közüzemi számlát is mutattam neki a félreértések elkerülése végett!
    Aláírtam, kifizettem, hazamentem.
    A készülék és a SIM még aznap este üzemképes volt, akkor még területi korlát nélkül!

    Másnap (péntek délután) jött a pofáraesés!!!

    Megnéztem a telefont, hát nem működött!
    Olyan tünetei voltak, mint egy megfagyott PC-nek, se kagylófelvételre, se tárcsázásra, se bejövő hívásra nem reagált!
    Áramtalanítás (reset) után újra rátalált a hálózatra, minden rendesen működni látszott! De csak látszott!
    Hivásindítás próbaképp, női hang közli: Ön most nem a házimobil területen tartózkodik, hívás indítása nem lehetséges!
    Miafanc?? Hívtam a 1270-et, első hívásra 15 perc után sem jelentkezett a kezelő, második hívás 18 perc után dettó sikertelen, harmadik hívás 30 perc után sikeres, megfűszerezve annyival, hogy a géphang 10 percen át biztosított arról, hogy kevesebb mint 1 percet kell várnom! :O :(

    Beszélek az operátorral, elmondom mi a bajom. Utánanéz és közli, hogy a szerződéskötéskor elcseszték és az állandó lakcímemre rendezték be a házimobil területet, ígéretet kapok arra, hogy 24 órán belül orvosolják a problémát.
    OK.

    Szombat reggel a telefont dettó fagyva találom, arra gyanakszom, hogy a hálózati gondok miatt fagyogat. RESET és minden megy rendesen, de még nincs kijavítva a területi hiba.

    Este a telefont dettó megfagyva találom ismét resetelni kell, miután letelt az ígért 24 órás határidő, újrahívom a 1270-et, 20 perc után végre beszélek az operátorral és elsírom neki a bánatom. Ő közli, hogy ilyen problémára 48 órás határidővel történik javítás a kollégája 24 órás ígérete ellenére is !!!! :C VODA RULEZ!!!
    Azaz legyek türelemmel!

    Vasárnap egész nap otthon vagyok, van időm figyelni a telefont, ami perpill ugye nincs használva.. kb 2 alkalommal kell fagyás miatt újraindítani!
    Letelt a 24 és a 48 órás határidő is! Félve nyúlok a kagyló után és tárcsázok.
    Ám a remegve várt kicsöngés helyett a jól ismert női hang fogad:
    Ön nem házimobil területről inditotta a hívást... ???!!! :O :O :Y
    B@SSZÁK MEG!!!

    Síkideg állapotban 1270 hívása, 8!!! perc után női operátornak, sűrű zokogás kíséretében a probléma vázolása (mese ától - cettig) megnyugtat és utánanéz.
    Pár perc után közli, hogy az Ő rendszerük szerint a berendezés rendben megtörtént és a szolgáltatásnak mennie kell. Mondom neki hogy nem megy!
    Kérdezi tőlem, biztos a kért területen van a mobil??
    Leteszem neki a nagyesküt, hogy igen és megerősitésként hozzáteszem, hogy a telefon a megvétele, üzembehelyezése óta nem lépett ki egy 1 m sugarú körből!

    A hölgy ismét megnyugtat és közli hogy továbbitja a hibabejelentésemet a technikus kollégáknak. Félve kérdezem, hogy mennyi idő alatt hárítják el a hibát.
    Ő elmodja, hogy általában 15!! napos határidővel dolgoznak.

    Ekkor kaptam idegrohamot és kérdeztem meg tőle, hogy addig a 91 éves nagyanyám a szomszédhoz rohanjon át, hogy hívjanak neki orvost??
    A hölgy letette a nagyesküt, hogy a mit lehet azt megteszi az érdekünkben.

    Hétfőn reggel még ugyanúgy nem élt a szolgáltatás és a telefon is le volt fagyva.

    Napközben hívott a párom, hogy felhívták őket a vodától, hogy kijavították a hibát és él a szolgáltatás.

    Délután mikor hazamentem a telefon dettó le volt fagyva, viszont újraindítás után tényleg lehetett róla telefonálni.

    Kipróbálandó, hogy tényleg nem a hálózati probléma okozza a fagyást vártam még egy napot, de a fagyás csak nem akart megszűnni, ezért szerdán bevittem a telefont a szervízbe.

    A technikus akkor látott először!!! ilyen telefont, felvette az adatlapot adott egy cserkészüléket és elmondta, hogy mivel a gyártónak kell visszaküldeniük javításra a telefont kb 30 nap!!! lesz a javítás átfutási ideje!!
    Ezen már csak neurotikusan mosolyogni tudtam..

    Az a hab volt a tortán, hogy a csereként adott 3310-es nokia hangszórója olyan rossz volt, hoyg még egy ép hallású is bajosan telefonálna vele nemhogy egy félsüket vénasszony...

    Összegezve:
    Majd 30 ezer forint ellenében szert tehettem egy csomó idegeskedésre, türelemfejlesztő időtlen, várakozásra, némi hajhullásra, őszülésre, de arra amire számítottam volna a pénzemért, arra nem.

    Mindezt a világ egyik legnagyobb mobilkomunnikációs mamutvállalatától.

    Most már értem, hogy miért kérdezik a reklámban: ''és, te hogy vagy???''

    Eddig jól voltam, de mostmár hála nektek, köszönöm rosszul! :(((

    Szóval, gondoljátok meg proletárok...

    ''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz Varga Csaba #11 üzenetére

    Az a gáz, h. ott lett elcseszve a dolog, h. pénteken (és szombaton) az ügyintéző nem a szokásos 24-48 órát kellett volna mondja (mivel a technikusok val.sz.leg hétvégén nem dolgoznak), hanem 72 órát.
    Ilyen az, mikor az egyik kéz nem tudja, mit csinál a másik...
    Csak h. felhúzzalak, a Pannon 18-ától értékesít asztali GSM-telefont... ;)

    Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html

  • Varga Csaba

    aktív tag

    válasz Viktor0610 #12 üzenetére

    Nagyon nem tudtál felhúzni, mert ugyanezt a telefont árulják pre paidba - ugyanannyiért előfizetéssel meg ugyan olcsóbb, de a havidíjat a vodánál már megspóroltuk, így a pannon ajánlata se olcsóbb.

    A vezetékes hívás percdíját meg a pannon nem tudja nagyon überelni.

    A mama meg ha nagyritkán telefonál akkor vezetékest hív főleg...

    Ha esetleg elterjesztem a családba ezt a vodás telefont akkor az opciós 60 forintos hívásdíj hálón belül lesz célravezető...

    Szóval a pannon sajna csak sereghajtó lehet...

    Nem beszélve arról, hogy kezdi átvenni a voda átverős reklámstílusát.

    A pannon honlapján a családi csomag leírásából nem derül ki egyből, hogy az opciós díjat a paraszt a rendes havidíján felül köll, hogy leperkálja..
    A figyelmetlenek esetleg ezen is pofáraeshetnek...

    ''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''

  • Varga Csaba

    aktív tag

    A sztori folytatódik!

    Az előzőekben kitárgyalt CSI400 as készülék a VODAFONE által vállalt javítási határideje 2005.11.19.-én lejárt.

    Én kb. 2 órát töltöttem!!! el azzal, hogy megpróbáltam valamilyen elérhetőségét a szerviznek megtalálni, a VODAFONE honlapja erre TÖKÉLETESEN ALKALMATLAN volt.
    Ha nem hiszitek nézzetek utána...

    A tegnapi napon bementem a West-End-ben lévő VODAFONE szervizbe és érdeklődtem a leadott készülék után, annak ellenére, hogy jóformán alig volt ügyfél a boltban röpke 30 perc után sorra is kerültem.
    Elmeséltem a bajomat a szervizesnek, utánanéz és közli hogy még nincs kész a telefon.
    Mikorra lesz kész? - kérdeztem én..
    Ő nem tudja, majd küldenek SMS-t...
    Megkérdeztem tőle, hogy telefonon lehet e náluk érdeklődni az elkészülés határidejéről?
    Hívjam a 1270-et!-hangzott a válasz...
    Erre én egy kicsit ingerültebben rákérdeztem, hogy ott milyen menüpontban érdeklődhetek a szervizeseknél?
    Ő azt nem tudja, kérdezzem meg valamelyik kezelőtől...

    /Mondanom se kell, hogy a boltnak !!!publikus!!! közvetlen telefonösszeköttetése az előfizetőkkel nincs, a vezetékes számuk felhívása automatice a 1270-re irányit át ahol kemény forintokért halgathatod az idióta reklámzenét! Ha szerencséd van 30 perc és 300 Ft kicsengetése után esetleg még beszélhetsz a kezelővel is. /

    Kérdeztem a szervizest, hogy akkor az általuk vállalt határidővel ami 30 nap mi lesz???
    Erre a pofámbaröhögve közölte, hogy a 2003-as jogszabálymódosítás óta csupán ''TÖREKEDNIÜK KELL'' a javítási határidő betartására, ergó ha éppen úgy hozza a balszerencse akár évekig is ''TÖREKEDHETNEK''.
    Ezt sajna az FVF is megerősítette...
    Úgyhogy a 29.000.- Ftos vételárért most ők megfelelő ügyintézés helyett TÖREKEDNEK!


    SZÓVAL MINDENKI GONDOLJA MEG! MIELŐTT A VODAFONE-RA TESZI LE A VOKSÁT!!

    ''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz Varga Csaba #14 üzenetére

    Ne haragudj, de amit írsz, az nem a Vodára vonatkozik... Ez a magyar szervizes mentalitás... Volt már fényképezőm 4 hónapig szervizben, aztán kicserélték secperc alatt... U.akkor adtam már le a Vodához kétszer is készüléket (épp' a Westendben), mindkétszer időben készen voltak.
    Azért, mert a szerviz nem megfelelően kezeli az ügyet, nem a Voda a hibás...

    Bemutatótermeket pedig lehetetlen telefonon elérni, a 1270-re való átirányításkor (de inkább előtte) tedd le a telcsit, próbáld újra a hívást.

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html

  • Ivanoria

    csendes tag

    Sziasztok!
    Tudjátok-e honnan tudok ezt a hordozhatatlan mobilt megvenni? Nem vagyok magyar és jó lenne ha interneten tudom rendezni.

Új hozzászólás Aktív témák