- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Mobilarena
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
Emlékeztek a régi Peugeot 206-os reklámra, amikor valami indiai helyi verdából egy elefánttal 206-os formát varázsol? Így képzelem el [link]
Amúgy most kocsit kell vennem ~fél éven belül, nézegetem a használtautót. 4-5-6éves kocsikat keresgélek, és rendszám alapján (ahol van), le szoktam kérni ügyfélkapun.
Gyakorlatilag NINCS olyan autó, aminek a biztosítási kártörténetben ne lenne bejegyzés, hogy károsult vagy károkozó. 4-5 éves autókról beszélünk. Durva.[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz this is life #95185 üzenetére
Régóta vezet jogsi nélkül , es azt a rutint ültette át gyakorlatba . Amúgy piti dolgokon bukott meg saját bevallása szerint
Azért ez is szomorú/dühítő, az meg főleg, hogy számára piti dolgok voltak, amin bukott..."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
this is life
Ármester
Ha bele gondolsz a stop tábla részleges ignorálása nem eget rengető vétek , a záróvonal annál inkább , igaz a biztonsági öv be nem csatolása is instant bukta a vizsgán . Egy biztos , a közlekedési morál nem általa fog javulni itthon
Scorp2011
Anno én másodjára mentem át , amihez annak is köze lehetett , hogy a vizsga elött felajánlott kenjünk meg a biztost 10000ft-al felhívást elutasítottam azzal a címszóval , ha bukok olcsóbban jövök i a plusz órákkal és a pótvizsga díjjal , mint a vesztegetésre kitalált összeg .
Bukás után oktató csere +5 óra és a sikeres vizsga is összejött .Aztán a szomszéd tehenének, hogy szolgál az egészsége?
-
Ciccuka
veterán
-
homerhamm
addikt
válasz BlackDemon #95204 üzenetére
Godolom ő az eredeti tulajdonosa a biciklinek.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
szebe
őstag
válasz this is life #95203 üzenetére
Ha bele gondolsz a stop tábla részleges ignorálása nem eget rengető vétek
De, az.
Nem kis szerepe van ennek abban, hogy olyan a közlekedési kultúra, amilyen. Mindenki elkezd kicsit lazábban értelmezni 1-1 szabályt, aztán kész is a káosz. És igen, én sem vezetek hibátlanul, de figyelek a szabályokra, meg a többiekre."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
koby11h
aktív tag
válasz this is life #95203 üzenetére
Ilyen alapon, ha belegondolsz, a Ne ölj! parancsolat részleges ignorálása sem eget rengető vétek.. pedig DE, csak jobban bele kell gondolni.
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
opr
veterán
válasz this is life #95203 üzenetére
En harmadjara mentem at.
Elso alkalom: Kiszakadt a kabatom zsebe, kiesett a penztarcam, igy el se tudtam kezdeni vizsgazni. De legalabb mehettem minden letezo okiratomat megujittatni. Oktato jofej volt, legalabb hazavitt, mert amugy buszra se tudtam volna feljutni.
Masodik alkalom: Hibatlanul ment minden egeszen addig, amig egy zebranal egy oreg no ugy nem csinalt, mint aki menni akar (kb ugyan akkor ertunk oda a zebrahoz). Szepen megalltam, ahogy azt kell. No nem indul el. Nez ram. Bamulunk egymasra. Varok... Mellettem az oktato mar mocorog. Na jo, akkor leszarom, ha nem jon, nem jon, kocsi egyesbe, szepen lassan elindulok, abban a pillanatban lelep a ven hulye picsa. Fekre ralepek, menjel akkor, megallok, visszalep a jardara, es nez. Intek neki, hogy menjel mar at bazdmeg, megrazza a fejet, hogy nem, elindulnek, megint lelep. Ezt meg egyszer eljatszottuk, felbasztam az agyam, itt mar ugyis reg megbuktam az elso lelepesnel, motor leallit, kezifek behuz, aztan hatradolok es varok. Vegul atment. Vizsgabiztos a zebra utan 20m-el le is parkoltatott, hogy ez bizony bukta, merthogy majdnem elutottem egy gyalogost. Most erre mit lehet mondani?
Harmadik alkalom: Csont nelkul atmentem, meg meg is dicsert, hogy mennyire faszan ment minden.
Mai napig nem tudom, a masodik szitut hogy lehetett volna megoldani ugy, hogy vizsgan atmenjek. Ha megallok es integetek, az automata buko. Ha nem allok meg, az buko. Ha megallok, nezzuk egymast es ugyanigy lelep, mikor indulnek, az szinten. Ha valakinek otlete van, ebbol hogy lehet nem megbukos vizsgat csinalni, szoljon, mert En igy majd' 20 ev tavlatabol se tudom.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
fatpingvin
őstag
a másodikat úgy lehetett volna megúszni, ha vizsgabiztos nem egy f*szfej és egy minimálisan figyel a kontextusra. Amúgy te itt kb annyit tudtál volna tenni hogy megállsz és addig vársz amíg a banya el nem tűnik a gyalogátkelő közeléből, nagyjából ez a legtisztább.
mondjuk nem biztos hogy a zebra után 20 méterre leparkolás után én a helyedben nem szaladtam volna vissza egy emelt hangú beszélgetésre az illető gyalogossal...
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
opr
veterán
Mert a kresz szerint tilos integetni, legalabbis anno ezt mondta az oktato meg a vizsgabiztos is.
Igazabol a legbosszantobb az volt, hogy mikor kerdeztem a vizsgabiztost, hogy ugyan megis mit csinalhattam volna szerinte, hogy at is menjek, csak rangatta a vallat, hogy az nem az O dolga, az O dolga az, hogy megnezze, hogy betartok-e minden szabalyt... Amit erre valaszoltam, arra csak annyit mondott az oktato utana, hogy egyetert, de imadkozzak, hogy legkozelebb nem ez a csavo fog vizsgaztatni, kulonben sose lesz jogsim."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
fatpingvin
őstag
aha, nem az ő dolga. lehet hogy tőlem ezen a ponton kapta volna a csicskalángost, pedig az nagyon nem az én stílusom.
ha erre a kérdésre nem tud válaszolni abból két dolog tud következni:
0: vagy a kresz vagy a vizsgaszabályzat van olyan módon elbaszva ami azonnali javítást követel, ugyanis feltételezi hogy a szabályrendszer alapján előállhat olyan helyzet ami megoldhatatlan, ami meg ugye alapvetés hogy egy ilyen rendszerben nem megengedhető
1: a vizsgabiztos alkalmatlan a feladatának az elvégzésére, ugyanis nem tud megoldást bemutatni az adott helyzetre, amelyből egyenesen következik hogy nem ismeri a kreszt vagy a vizsgaszabályzatot a munkakörének betöltéséhez minimálisan elvárható 100%-os szinten.
a kettő egyszerre is előfordulhat, de harmadik alternatíva nem jut eszembe.
[ Szerkesztve ]
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
this is life
Ármester
Nem áthajtást írtam .
koby11h
A részlegest úgy értsd , hogy 1-5km/h csorogsz , bele fékezel de mivel üres az út nem állítod meg teljesen az autót . Valahogy nem annyira fajsúlyos mint fékezés nélkül átszáguldani , jobb kezet nem megadni ..stbopr
Védhetetlen a második eset , mert a vizsgabiztos jóindulatától függ . Anno hasonlóra mikor rákérdeztem , a válasz az volt , meg kell várni a gyalogost , hogy átkeljen az úttesten .fatpingvin
Nem jó ötlet nyakon vágni , vagy akár csak az egyik szülő ősi mesterségét taglalni , mert garantált , hogy a következő vizsgán is tudni fogják a neved (bukni fogsz) tudok ilyenre példát , a vége az lett , hogy az ötödik vizsgán sikerült nem megbukni az illetőnek.
Ettől függetlenül az 0-1 pontban leírtakkal egyetértek , megállják a helyüket .Aztán a szomszéd tehenének, hogy szolgál az egészsége?
-
mpo
veterán
válasz this is life #95217 üzenetére
„ÁLLJ! Elsőbbségadás kötelező” (11. és 12. ábra), a tábla azt jelzi, hogy az útkereszteződésnél - a megállás helyét jelző útburkolati jel előtt, ilyen útburkolati jel hiányában az útkereszteződésbe való behaladás előtt - meg kell állni, és az a) pontban említett úton érkező jármű részére elsőbbséget kell adni.
Ha érted, akkor már elavult.
-
koby11h
aktív tag
válasz this is life #95217 üzenetére
Csak egy kicsit öltem meg, csak egy kicsit nem álltam meg. Mindkettő emberéletet veszélyeztet.
Ha ez a szabály, akkor be kell tartani. Ha rossz a szabály, akkor már 100-2000 éve megváltozott volna. Bocs, én kicsit keményebben állok ehhez."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
this is life
Ármester
-
opr
veterán
válasz fatpingvin #95213 üzenetére
Szvsz a ketto egyszerre.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Igen, az a Magyar kresz szerint szabalytalan. Orbitalis f@szsag a dolog, leven amint nem vizsgaztatas tortenik, mindenki hasznalja, szoval inkabb oktatni kene, hogy hogyan es mikor jo otlet, de ez ilyen tipikus Magyar dolog, hogy inkabb be van tiltva. Teljesen eletszerutlen baromsag, de ez van.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
koby11h
aktív tag
válasz this is life #95220 üzenetére
Tudom, értem is, és én sem emberölésre
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
fatpingvin
őstag
esélyes, bár én a kreszt tanulmányozva arra jutottam hogy rendkívül tájidegen a magyar ugaron, ugyanis egészen logikus, viszonylag életszerű és feloldhatatlan ellentmondást sem találtam benne.
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz #24845312 #95215 üzenetére
Én jobbra kanyarodasnal nem adtam elsobbseget a vizsgán a gyalogosnak. A bloffomet: integetett hogy elenged egy itt huzodjon akkor felre honoralta :)
De kozben egy ladas suhanc kezifekes forduloval majdnem belem szallt.. en elkerultem a balesetet egy izes anyazas kereteben. Sikeres lett a vizsga.
Szoval: ha a vizsgabiztosnak van beepitett oregasszonya, akkor neked legyen beepitett suhancod :)...csak én vagyok helikopter?
-
mpo
veterán
válasz this is life #95220 üzenetére
Leparkoltam, elmentem 50 m-re egy másik boltba, visszafelé megálltam a zebránál.
Szemből jött egy furgon, vártam, hogy egyenesen megy vagy befordul (neki jobbra), át a zebrán.
Befordult index nélkül, még jó, hogy nem bíztam benne.Ha érted, akkor már elavult.
-
fatpingvin
őstag
válasz Sethdobaloah #95225 üzenetére
én ezért szoktam az ilyen elengedést azzal jelezni (gyalogosként) hogy megfordulok és teszek két lépést a gyalogátkelőtől elfele. félre nem érthető, aki meg akkora balf*sz hogy egy ennyire természetes jelzést sem képes értelmezni az megérdemli
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
fatpingvin
őstag
válasz this is life #95228 üzenetére
papíron persze. aztán persze a gyakorlat mást mutat.
mondjuk ezeket igazán lehetne formalizálni, elvégre mindenki ezeket használja, viszont az új autóvezetők, vagy azok aki simán valamiért ezeket nem tanulták meg valahol, kifejezetten veszélyesek tudnak lenni a jelzések nem értéséből illetve téves használatából adódóan.
nekem pl meglepetésemre szolgált nemrég Eger környékén,a hegyi utakon a helyiek jelek szerint nem ismerték az egyenes úton jobbra ki index és lassítás jelzést. többször belefutottam ebbe, hogy az egyszeri béla a szerpentinen ráállt a bal hátsóra (kanyarokban természetesen lemaradt de ez más kérdés), amikor egyenes szakaszon jeleztem neki hogy előzzön ha akar akkor meg nem történt semmi, velem együtt lassított, de persze nem maradt volna le.
de ugyanide tartozik az is hogy pályán a teherautó a vészvillogóval nem köszön meg semmit, hanem azt jelzi a mögötte haladónak hogy szabad a pálya az előzésre.
[ Szerkesztve ]
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
-
-
BiP
nagyúr
Igen, az a Magyar kresz szerint szabalytalan.
Valaki be tudná linkelni a vonatkozó részt?
Nézem az online verziót, de nem találom.
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=97500001.KPM -
hito
nagyúr
Üdv! Amitől legújabban agy*****t kapok:
200-ért árulok valamit. Rám ír, hogy akkor most ő elvinné 140-ért. Jó, mondom legyen 145, erre közli, hogy nem, 140 Az ilyet el lelkiismeretfurdalás nélkül el tudnám kaparni a hátsó kertbe. És mintha valami ragály lenne, mostanában mindenki ezt csinálja.
Kiírtam magamból, most már rendben leszek Egyáltalán jó helyen járok?
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
Látom jó helyre jöttem a lelki betegségemmel Végülis segítettetek, ezek után felüdülés lesz az apró, köszi mindenkinek!
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
this is life
Ármester
válasz fatpingvin #95229 üzenetére
Hmmm , a jobbra index jelentését nem ismerni kissé scifi , bár lehet , hogy csak olyan sofőröket fogtál ki akik lakhely +50 km-en belül mozognak , ergo sosincs rá szükség , nem találkoztak ezzel a jelzéssel .
A fénykürtöt és a jobbra kirakott irányjelzőt elengedéshez anno nem hivatalosan tanították .
Viszont általad ma is tanultam valamit , a teherautó pályán elengedő vész villogós jelzést nem ismertem , mentségemre szolgáljon , hogy gondolom a nagyobb járműveknek elengedésekor jeleznek így ...
[ Szerkesztve ]
Aztán a szomszéd tehenének, hogy szolgál az egészsége?
-
opr
veterán
Most En sem talalom, lehet kivettek mar, vagy csak atfogalmaztak. Valami olyasmi volt, hogy kez es hangjelzessel elsobbsegrol lemondas es a korul volt leirva, hogy a forgalom minden resztvevojenek onmaganak kell eldonteni a mivant, tehat ne integess, mert feldugja furulya tizedes a gumibotot oda, ahova sose sut a nap. Ezt nyomtak oktatason is, hogy mindenki csinalja, de amugy nem szabad, utana a vezetooktato is elmondta, meg a vizsgabiztos is, mikor megbuktatott a rohadek.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KROK640
veterán
válasz #24845312 #95184 üzenetére
Én úgy vagyok a jogsival, hogy egyben akarom tudni kifizetni / megcsinálni.
Az autó egy következő lépés, persze az lenne az ideális amit írsz, de a mai árak mellett már az egybe kifizetett jogsiról is kezdek letenni, lehet h a lépésről lépésre módszer lesz a megfelelő.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz #24845312 #95186 üzenetére
Nekem van olyan ismerősöm akinek szintén valami 5-6odik alkalomra sikerült csak a vizsga. Mire meglett a jogsi, a család alárakott egy autót is, mert legyen. 2 évig ünnepnapokon használta kb, utána pedig eladta mert nem tudta fentartani (egy régi Suzuki Swiftről van szó), ennek 3-4 éve azóta egy percet sem vezetett. Saját bevallása szerint már nem is merne... de van jogsija.
Az ivás Cipruson is teljesen normális, szürreális látvány volt, amikor a buszmegállóba beálló buszsofőr - még felszálltak az utasok - lazán meghúzta a KEO-s dobozt (helyi sör).
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Erről van egy nagyon közvetlen élményem. Anno dolgoztam egy helyen (2007) a főnök barátnője kapott egy vadi új Peugeot 206 CC kabriót.
Lehetett vagy 2 hetes az autó, amikor beugrott a munkahelyre a főnök barátnője kicsit a főnökkel lenni. Valahogy sikerült úgy megállnia, hogy az út melletti lánctartó oszlopot, bekattintotta a jobb kerékív borítólemeze alá.
Majd mikor kijött a csaj, (pont akkor cigiztem kint) bepattant az autóba és egy erős rükverc kifordulás kombóval szépen kitépte a jobb első lemezt és a jobb első fényszórót kompletten, valamint a jelvényt is hátrahagyta a hűtőrácsról. Integettem neki, erre visszaintett, majd gázt adva szépen elhúzott. A parkolóban még a fél kipufogó rendszer is ott maradt (nem tudom, hogy, gondolom ahogy megemelődött a kocsi orra, lejött az is). Egyszerűen nem tudom, hogy nem vette észre a recsegést, meg a visszatartó erőt.
Mivel a főnök olyan ember volt, aki a rossz hír hozóját is megbüntette, gyorsan visszamentem és "nem láttam semmit", csendben bementem dolgozni, meghagyva a főnöknek a felfedezés örömét.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Sajnos ez ilyen. Anno olyan Renault ZOE-t láttam a megjelenése után 3-4 hónappal, hogy a hátulja már rendesen szét volt törve, hátsó ablak is szigszalag, nájlon kombó. És látszott rajta, hogy nem csak annyi a baja.
Havernak van egy OT-s Mercije, 2020 januárban azért vett egy új Passatot mert már rendesen féltette a Mercit mindennapi használatra, mert volt h rányitották az ajtót a parkolóban, egyszer egy szintén oldtimer (OT rendszámos) autó kapta el a jobb elején enyhén (javítható volt mindkét autó).
A másik, hogy most már azért ezek jobban felvannak jegyezve, a '80-as '90-es években gyakorlatilag egy javítás után mindenki azt mondott az autójáról amit akart. A 90-es évek elejéről tudok személyes példákat mondani, ilyen-olyan mértékben összetört és nyomtalanul feltámasztott, majd hibátlanként eladott autókról.A reklám meg persze megvan, az akkori barátnőmék, pont akkor vettek ilyen autót újonnan. Mindig azzal szivattam, hogy elefánttal faragták a kocsijukat
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Na bazz, ez kemény ...
Régen egy haver (még középsuliba) mondta, hogy a tanulóvezetőket szivatja, lelép eléjük az utolsó pillanatban. Akkor mondtam neki h ez g3ciség, de most itt ki is derül, hogy azNekem a Bethlen u-n volt egy kemény storym, ahol elvettem volna a jogsit a környezetemben pár embertől, mégiscsak nekem nem volt : Szóval vezettem épp egy Lincolnt, jó 30-40-es tempoval cruisolás, szépen úszott a nagy hajó, hallgattam a bugyborékolást, közben könyék int, arcomról letörölhetetlen vigyor*. Megelőzött egy Fiat Cinquecento (egy ideje tudjuk, hogy Debrecenben az ideális menekülő autó XD ), és megállt az út szélén, majd a vezető kicsapva az ajtót azonnal ki is szállt. Sima volt, hogy elcsapom és leszakítom az ajtótt, ezért laza fékezéssel átlavíroztam a szembe sávba. Persze, hogy jött egy bazi nagy fekete X5-ös BMW (ki kérte???) és kb 2 cm-re álltunk meg egymástól, úgy, hogy ő is fékezett, ha csak rajtam múlik, kocc lett volna, egyszerűen a fékút miatt. Persze egy nagy kopasz tetovált állat vezette, aki baromira elkezdett anyázni a BMW-ből, én meg örömkönnyek közepette (hogy nem tört a kocsi) mondtam neki, hogy igazad van, én voltam a fhasz, és sűrűn elnézéseket kértem (csak ki ne szállj) ... pedig nem én voltam a fhasz, de nyilván ezt ilyenkor nem állsz le elmagyarázni. A Cinquecento-s meg azóta is jön nekem egy baromi nagy köszivel, meg minimum egy tálca sörrel, persze eltűnt a helyszínről mint az aranyóra ...
* Miért élünk ha nem ezért??? Hasonló élmény volt anno a '65-ös Galaxy és persze a '63-as Mercury is, bár ezutóbbi intenzívebb volt.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
" Oktato jofej volt, legalabb hazavitt, mert amugy buszra se tudtam volna feljutni. "
Erről a Geforce 3-as kártyám megvétele jut eszembe. Vettem egy GeForce 3 Ti200 (valójában Ti500) 128MB-os VGA-t. (akkor olyan volt mint most kb egy RTX3080/3090)
Kifizettem, majd az eladóhoz fordultam : Figyi, vissza tudsz adni 200ft-ot? miért? kérdezte : mondtam, hogy mert annyi kéne, hogy haza buszozzak vele, ez volt az összes pénzem amit érte adtam. Jófej volt, visszakaptam 200ft-ot. Az összes spórolt pénzem benne volt. Minden. De megérte, mert 4 évig volt fő VGA, (az akkori fejlődéssel ez pláne nagy fegyvertény), és mert 19 év elmúltával is pöcc-röff hibátlanul megy, jókora OC-vel. Na meg akkoriban az egész haveri társaság a csodájára járt (GeF2MX400 volt általában a menő vagy a szegényebbeknek a Savage 4)Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
A történet arról szól,, hogy újabban az embereknek nincs pénze, csak vágyaik és elképzeléseik.
Ma én nekem is fájt, hogy egy 90 ezres VGA-t nem kaptam meg 75-be, de 3-4 hét és jön az majd annyiért is
Ha meg nem VGA, akkor sandás, hogy a ft romlás miatt még többet is kérhetsz.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
Az ilyet lelkiismeretfurdalás nélkül ignorálni kell...
@KROK640 : " A 90-es évek elejéről tudok személyes példákat mondani, ilyen-olyan mértékben összetört és nyomtalanul feltámasztott, majd hibátlanként eladott autókról."
Megy ez még most is. Ha visszaolvasol pár évet a Totalcaron, kb. félévente felgöngyölítettek egy-egy ilyet olvasói visszajelzés alapján.Mondjuk jogsi nélkül a Bömbit megtörni érdekes lett volna...
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Alkoholista nevelde
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Hegesztés topic
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- LG OLED77C37LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
- LG UltraWide 40WP95XP Monitor
- HP Probook 15,6"FullHD, 6.GEN.Core i5,világító billentyűzet,8GB RAM,240GB SSD, jó akku, jó állapot
- Matrox Millenium G450 PCI 32MB VGA/DVI retro videokártya
- MacBook Pro Retina M1 PRO CHIP 14" 10C / 14C / 16GB RAM / 1 TB SSD - 60 nap Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen