- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HardSanyeee
őstag
Elvileg már elérhető csak a legújabb SEUS kell hozzá. Bár elvileg frissíti magát, szóval passz
-
-Maci-
addikt
válasz HardSanyeee #1 üzenetére
Na azért a finnek igazán becsókolhanak a japánoknak ilyenkor! Amit azok össze művelnek a szoftverekkel.... ááááá
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
AMD Power
titán
válasz HardSanyeee #1 üzenetére
Kíváncsi vagyok mennyivel lesz jobb.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
D@niel
addikt
Nemtudom, annyira ciki ez az egész....Kiadják a talán legjobb mobilukat és nem tudják normálisan megcsinálni. Komolyan, sűllyedjen el az SE ott ahol van...
𝕧𝕒𝕡𝕖 bemutatók, kedvezmények: facebook.com/Dan1el1031
-
-Maci-
addikt
Egyben D@nielnek is reagálok!
Hát annyi közük van hozzá, hogy kiadnak egy fost aztán hónapok múlva adnak hozzá egy friss szoftvert ami háááááttttt... Jónak nem mondható. Mindezt a prémium kategóriában!
Ehhez képest a Sony Ericsson-ék legalább igyekeznek tenni valamit, hogy kijavítsák a hibájukat. A finnek meg lesz@rják.
(Mindezt úgy mondom, hogy világ életemben Nokiás voltam.)If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
joey04
titán
Melyik finn modellt kellett visszahívni/levenni a polcokról, szoftveres hiba miatt?
Ehhez képest még sok is ez az idő, amit várni kellett.A finnek is tesznek gyorsan az ügy érdekében, igaz az N97 esetében kijött szinte azonnali új szoftver nem hozott akkora javulást, de nem is volt olyan hibája, ami miatt ki kellett vonni a forgalomból. (ettől még bugos volt, persze)
a v20as szoft meg már csak a kinetic scroll miatt is hatalmas lépés.
------érdekes, az egyik SE mániás oldalon mélyen hallgatnak arról, hogy ez a szoft miért is jött ki igazából... nem csodálom persze
Ne baszogassák állami szinten az Apple, Google, Meta, MS cégeket!
-
geri|
aktív tag
agree!-de csak félig
Ha én képes vagyok ennyi pénzt kiadni egy bárakármilyen használati tárgyért, akkor a minimum, hogy olyan formában-állapotban kerül hozzám, ami elvárható ebben a piaci kategóriában.
Ha a vizsgált piac a felső-közép kategória, akkor tuti biztosak lehetnek benne, hogy amíg élek, többet nem veszek SE-t egy ilyen blama után.
Teljesen mindegy, hogy mit javítok utána, ez akkor sem megengedhető. És nem lehet azzal mosakodni, hogy jött az update, vagy javított fw vagy mittoménmi.Ha én mondjuk elcseszek egy munkát, biztos lehetsz benne, hogy nem fog majd senkit sem érdekelni az, hogy átjavítottam később. Nem éppen fognak a partnereim hozzám fordulni, ha az általam képviselt szolgáltatást/terméket a felső árszegmensbe pozicionálom de az használhatatlan, illetve a kategóriához rendelt elvárásoknak megfelelni nem képes!
"Igyekezni" pedig nem nagyon szoktak a transznacionális vállalatok...olyan kiélezett a verseny, hogy aki ilyen hibát megenged magának, az lemarad. nagyon. most a samsung, htc, lg diktálja a tempót, a nokia meg a se csak lohol utánuk. (!!!SZERINTEM!!!)
[ Szerkesztve ]
LiveStrong
-
kaller1
veterán
válasz NyxNyxNyx #12 üzenetére
A motorola az elmúlt években nem csinált semmit,ezért nem volt mit fikázni...
Most viszont amit csinálnak,példaértékű az összes gyártó számára.SE meg azért kapja a fikaáradatot,mert ugyan csinálnak telefonokat,de még sem az igazi,amit összehoznak.Újrakasznizás,csúcsmodellek késése és a bugos belső sajna ezt hozza ki a felhasználókból....
.::> <::.
-
bope87
aktív tag
Hirtelen csak egy cikkre és a témához köthető hozzászólásra gondoltam.
Minden másban maximálisan egyetértek
[ Szerkesztve ]
-
sztikac
őstag
Ha a vizsgált piac a felső-közép kategória, akkor tuti biztosak lehetnek benne, hogy amíg élek, többet nem veszek SE-t egy ilyen blama után.
Velem pont így jártak Jópár SE telefon után (t610, t630, w810) vettem egy p990i-t. Az előző SE telefonjaimban is voltak kisebb-nagyobb bugok, de a p990i mindegyiken túltett. Eleinte úgy voltam vele, hogy semmi gond majd a következő firmwareben javítják a legsúlyosabb hibákat, de csak nem akart megérkezni a "csoda" firmware. SE support eleinte még hitegetett (most írhatnám azt is hogy pofátlanul hazudtak), majd a vége felé, mikor már sejthető volt hogy nem lesz több firmware, burkoltan céloztak rá, hogy így jártam, vegyem meg a köv. modellt. Aha anyátok. Azóta SE-t még bottal se... -
HardSanyeee
őstag
"Ha én mondjuk elcseszek egy munkát, biztos lehetsz benne, hogy nem fog majd senkit sem érdekelni az, hogy átjavítottam később."
Ezt most 2 nézőpontból is meg tudom közelíteni:
1) De ha te elcseszel valamit véletlenül és csak 2 héttel a munka átadása után derül ki, hogy hibáztál, akkor azt ki kell javítanod... Itt ugyanaz a helyzet.
2) Mellesleg ellentmondasz az általam idézett mondatoddal magadnak, mert érdekel téged (és másokat is), hogy SE kijavítja a hibáját, holott te azt írtad, hogy senkit nem fog érdekelni.
-
geri|
aktív tag
válasz HardSanyeee #17 üzenetére
"2 héttel a munka átadása után derül ki, hogy hibáztál, akkor azt ki kell javítanod"
~
Akkor már teljesen mindegy lesz, hogy átjavítom-e vagy nem, ugyanis elveszítettem a megrendelőmet!"mert érdekel téged (és másokat is), hogy SE kijavítja a hibáját, holott te azt írtad, hogy senkit nem fog érdekelni."
~
Érdekel engem? Érdekel a lóf%szt már megbocsáss!!! 120e Forint kicsengetése után nem érdekel, hogy ki mit javít. Azt próbáltam hangsúlyozni, hogy ebben az árszegmensben nem érdekli a fogyasztókat, egy ilyen fatális hibát követő megoldási kísérlet. Ez nem iskola, hogy van javító dolgozat, meg nem a burger king- hogy lehet cserélni a fantát kólára, ha rosszat adtam.
A komolyabb helyeken ebben az esetben megköszönik az illető munkáját és viszlát, ami levetíthető a cégek- fogyasztók viszonylatban. Miután a telekomm.piacon is kiélezett a verseny, szerinted mennyi időbe telik, hogy keressek ennyi pénzért új mobilmárkát?
Vagy egy utópikus világban élsz, vagy nem érted mit magyarázok. De szerintem ez olyan egyszerű mint egy bot.
Manapság egy olyan fogyasztóért, aki képes 100e felett mobilkomm eszközt vásárolni, elég nagy harc van. És nem az, hogy: 'jaj 112-ezret kiadtam egy telefonra, de használhatatlan a szoftvere, jószívű leszek és adok nekik lehetőséget hogy kijavítsák a hibájukat. olyan jó emberek ezek megérdemlik, még akkor is, ha legomboltak rólam ennyi pénzt...' nekem nem életszerű-inkább olyan sziruppal nyakonlöttyintett idillikus képEgy 110e feletti telefon mjuk a személygépjármű viszonylatban egy komolyabb volvót-esetleg egy agyonextrázott passatot jelent. Szerintem alapvető, hogy ennyi pénzért a fogyasztói igényeket kielégítsék, ellenkező esetben átvált a fogyasztó a konkurenciához, és akkor a jószágkosarát más márka javaival pakolja tele...azt meg egyik világcég sem engedheti meg magának!
[ Szerkesztve ]
LiveStrong
-
HardSanyeee
őstag
"Akkor már teljesen mindegy lesz, hogy átjavítom-e vagy nem, ugyanis elveszítettem a megrendelőmet!"
Neked lehet, hogy mindegy, de SE-nek nem, ezért is adták ki a frissítést. Mellesleg frissítés amúgy is jönne, akár lenne hiba akár nem. És továbbra is csak 2 angol szolgáltatónál jelentkeztek a hibák, szóval csak kis malőrről van szó akármennyire is 100e fölötti a telefon, a Satiok nagy része továbbra se hibás.
"Érdekel engem?"
Ha annyira nem érdekelne akkor nem bizonygatnád az igazad.
"Ez nem iskola, hogy van javító dolgozat, meg nem a burger king- hogy lehet cserélni a fantát kólára, ha rosszat adtam."
Pont két tökéletes példát mondtál: az eladott és hibás példányokat cserélik (fanta-kóla), a még nem eladottakat frissítik (javítódolgozat).
"szerinted mennyi időbe telik, hogy keressek ennyi pénzért új mobilmárkát?"
Nem sok idő, ott van a Samsung HD, hogy azonos kategóriabelit mondjak, ezt tény. De a hibásak helyett adnak másikat, aki meg Satiot akar venni az úgyis megveszi hiba tudja hogy hibás volt.
-
Inarus
addikt
SZVSZ mindketten kicsit szélsőségesen látjátok.
Alapeset: Megtörtént a hiba. Következmény: Kiábrándul 100-ból teszem azt 10 ember.
Innentől:
Ad 1.: Nem javítják a hibát, "letojják", ergo akinek ilyen már van, megunja, eladja, élből nem vesz többet a márkától.
Ad 2.: Javítják és így még legalább páran maradnak.Mindenképp presztizvesztés, a kérdés csak a mennyiség, számokban.
Egy ilyen javítás nem más, mint kárenyhítés...
-
geri|
aktív tag
válasz HardSanyeee #19 üzenetére
ezt nem hiszem, el ne legyél már ennyire elvakult
"Pont két tökéletes példát mondtál: az eladott és hibás példányokat cserélik (fanta-kóla), a még nem eladottakat frissítik (javítódolgozat)."
Jaj de nem mennek Neked ezek a hasonlatok... Az iskolában, a burger kingben meg ezek szerint a közvetlen környezetedben, az hogy hibát követsz el, megengedett. Pont azt mondom, hogy a telekommunikáció piac (különösen e szegmense) NEM ÁLTALÁNOS ISKOLA vagy BURGER KING szintű, kicsit komolyabb ezeknél. Itt NEM lehet hibázni, mert olyan kiélezett a verseny. Az ISKOLÁBAN PEDIG lehet, ugye érted? Erre hoztam a példát...hogy ott lehet itt meg nem. (Te jó isten átgondoltad egyáltalán mit írtam és úgy válaszoltál, vagy hasra ütés szerűen bepötyögted ami jött??? )
"szerinted mennyi időbe telik, hogy keressek ennyi pénzért új mobilmárkát?"
Ezzel is azt fejezem ki, hogy nem engedhet meg magának a cég(SE) semmi hibát mert jön egy másik cég másik mobilja, és arra vált a user.
"Ha annyira nem érdekelne akkor nem bizonygatnád az igazad."
Engem az érdekel, hogy írtam egy reflektálást a CIKKRE, és egy Úr vagy egy Hölgy meg elkezdi védeni az általa preferált mobilcéget, ugyanis ahogy látom, neked ez a nonplusultra. (Vagy nagyon öreg lehetsz, vagy nagyon fiatal, mert aki ennyire nem kritikus az általa képviselt fogalommal/dologgal/bármivel kapcsolatban...nos hát az tuti valami magát marha okosnak tartó 45 körüli arc, vagy egy kis 18 éves...én például tudom, hogy mekkora trágya az iPhone, mégis van egy . Amúgy olvastam a teszted, egész jó lett, bár kicsit elfogult ott is!)
És nem hiszem, hogy ha megpróbálok jobb belátásra téríteni egy totálisan elvakult felhasználót, akkor engem az érdekel, hogy mikor adják ki a Satio update-et..."s továbbra is csak 2 angol szolgáltatónál jelentkeztek a hibák"
Ha például a volvónál (esetünkben SE) csak két viszonteladó (esetünkben 2 angol szolgáltató) által értékesített/vagy értékesíteni kívánt gépkocsik (esetünkben Satio) kormányszerkezete, vagy erőforrása döglik be, akkor Te szerinted mégis nem tépázza meg az egész cég nimbuszát, hogy egy prémium kategóriás autó,az egekbe magasztalt cégfilozófia ELLENÉRE szar kocsit gyárt...
LiveStrong
-
geri|
aktív tag
Teljesen igazad van, de ha mondjuk én amikor kifizettem a Satiot-hazavittem-(nem megettem )és használni akartam, sajnos nem tudtam. Magyarán, ha én fizetek egy termékért, akkor elvárás, hogy tudjam használni. Még jobban igaz ez akkor, amikor sok pénzt fizetek valamiért. Vajon ők elfogadnák azt, ha azt mondom-háát szar a szoft, ezért csak 82-őt adok érte.
Vajon kárpótolva vagyok egy update-el?más
Vajon a hazánkban élő T-mobile előfizetők kárpótolva vannak akkor, ha kapnak 10 percet ingyen?
(A tulajdonomban lévő T-mobile-os flotta egyik tagját sem értem el pénteken. Ha mjuk pont péntek délelőtt lett volna valami esszenciális munkánk, akkor mi van?
Fizetek egy szolgáltatásért-nem keveset-nem rövid ideje, erre ők eltolnak valamit, akkor teendő? Még én legyek jófej. Érdekes, ha mondjuk kések a befizetéssel, akkor ők a lehető leggyorsabban kapcsolnak ki a hálózatból)
Nem IT-s vagyok, hanem közgazdász. DE NEM VAGYOK totál marha. Az hogy mit kommunikálok le a sajtónak lóf+szt nem jelent. Tutira emberi mulasztás volt, és ezt szerintem Ti IT-s arcok is elismeritek.Amúgy meg tök igazad van.
LiveStrong
-
HardSanyeee
őstag
Akkor a sulis/BK-s dolgot félreértettem, bocsi.
Az elfogultságomról.. Én inkább akkor mondanám ezt ha egy sokkal jobb telefon és ezt közül a Satiot hoznám ki győztesen mint jobb telefon. Elismerem/tudom, hogy márka hű vagyok és védem a márkát, már csak azért is, mert mostanság szinte divat az SE-t szidni (ld. "szoftverhibás" Aino), de azért nem mondom, hogy az SE az istenkirály. Egyszerűen csak szerintem akkor se sorolható ez a katasztrofális és kijavíthatatlan hibák közé. Na meg nincs olyan gyártó aki mindig tökéletes szoftverrel adja ki telefonjait. Talán a HTC és Samsung akiket meg tudok említeni.
"Te szerinted mégis nem tépázza meg az egész cég nimbuszát..."
De épp ez a szomorú, hogy igen, pedig mégse kéne. Kb olyan, hogy hír lenne abból, hogy az USA-ban hibásak a Motorola Droidok. Hol érdekli ez egy magyar usert? Kellemetlen meg minden, de elég ha az amerikai felhasználók idegeskednek emiatt.
Bár szemmel láthatóan úgyse fogjuk tudni egymást meggyőzni.
Csak úgy kíváncsiságból mi volt elfogult a tesztemben? Amúgy köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Samsung S24 Ultra 512gb, szürke, újszerű állapotban, 32 hónap garanciával, eladó!
- Apple iPhone 11 Pro Max 64 GB zöld független 99% akkumulátor
- Apple iPhone 12 64 GB fekete független 92% akkumulátor
- Samsung S22 Ultra DS 5G 12/512GB Black Garancia: 2025.05
- KIEMELT AKCIÓ: Apple iPhone 13 Midnight 128 GB szuper áron eladó!!! (5)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen