- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Magisk
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Yettel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aljasvip
senior tag
Lehet az egyik meghajtón van az internet history-ja, és be van állítva, hogy egy SMS-re töröl róla a gép mindent
Vagy szeret egyesével töredezettség mentesíteni 1 nagy futtatás helyett.
Vagy csak valamiért egyszerűbb volt 5 meghajtót csinálni 5 mappa helyett.Nálam is 1HDD = 1 partíció.
Hogy ON is legyek:
1. Megnyugtató, amikor a nagy multis IT-tól azt hallom, hogy most aztán figyelembe vették a felhasználók igényeit és kéréseit.
Kb 8 év után a CAD-re szánt workstation laptopokból mostmár i7 procis verziót kapunk a Xeon helyett. Éveken át jártunk a nyakukra, hogy 1 szálat terhel a legtöbb CAD program, ne szivassanak már minket. Cserébe az Intel mára annyira kazán lett, hogy a gépeken tojást lehet sütni, de legalábbis meg tud égetni ha nem vigyázol (HP Zbook G7).2. Ugyanezen IT most be akarja vezetni a felhős gépeket, amire egy buta kis klienssel csatlakozol. Ez már alapból nem jó így, de sikerült rátenniük egy lapáttal: a szimulációs "gépek" többen osztoznak egy HDD-n/SSD-n.
Na képzelhetitek ez mennyire érinti a futásteljesítményt, amikor a SW órákon át mátrix műveleteket ír/olvas (100% HDD terhelés).
Jeleztük nekik, a válasz: másnak így jó pedig, de majd felülvizsgálják. -
Zolás
addikt
Haverom gépe is ilyen, van vagy hat hét partíció, és mind más méret. És mindnek hülye nevet is adott, a kicsi a zacskó, aztán a szatyor, táska, meg a láda. A többi neve nem jut eszembe most, de mindig hülyére röhögöm magam, mikor meglátom.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zsombor99
csendes újonc
Van benne logika, még ha nem is látszik: Egy régebbi új gépbe való költözés alkalmával nem akartam vegyíteni a két HDD tartalmát, így egy-egy partíció a két HDD tartalmának; ez kettő. Egy USB tokban használt bontott laptop HDD-ről menekülnöm kellett (volt rá ok); ez így még kettő. A maradék hely volt a c:\ rendszer. Összesen öt partíció ‒ ez az 1TB HDD.
A 2TB HDD-ből ~732 GB külön particionálva a "Fashpoint Ultimate" archívum számára, az összes többi pedig kizárólag Steam játékoknak és "Free Download Manager" program letöltéseinek van fenntartva.
a:\ c:\ d:\ e:\ f:\ g:\ h:\ i:\ j:\ k:\ m:\ u:\
a:\ USB külső floppy meghajtó, g:\ betűjelet fenntartja a kártyaolvasóm, k:\ a "Daemon Tools" virtuális meghajtója és m:\ a DVD író, egyéb szabad betűjelekkel pedig pendriveok szoktak lenni.
Visszakérdeztek már, hogy "hogyan találok így meg bármit is", de valójában szokás dolga, pontosan tudom, hogy mit hol kell keresni.[ Szerkesztve ]
Jó pap is holtig tanul. | Senki se tökéletes.
-
bambano
titán
-
bambano
titán
hát igen, a (")tehetség(") mindig utat tör
a másik nagy kedvenc, amikor M. Anna életvezetési tanácsokat adott főzés közben. valahogy így: a kelt tészta olyan, mint a pasi, ha azt akarod, hogy közreműködjön, két csesztetés között hagyd pihenni!
ma láttam egy másik videót is, házibarkács rakétakilövésekről. a videóban voltak szekciók, azt a szekciót, amiben a leeső, összetörő, lezuhanó stb. rakétákat mutogatták, úgy címkézték fel, hogy "uncooperative parachutes". vonyítva röhögtem.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
hobizoli
nagyúr
mi az illegalokra nem jarkaltunk ki ezekkel
parszor kimentunk megnezni mi a felhozatal erre-arra fele, mert mindig ment a duma, hogy itt vagy ott kint szokott lenni egy-ket betonkemeny auto, pl hajogyarin, vagy Kecskemeten a Tesco-nal, meg a torokbalinti Cora-nal, meg 1x az Iveco-nal is, de egy tok "civil" autoval voltunk csak ott is, joval odebb leparkolva azt is
de a rendorok mindig qrva hamar odajottek, 10-20perc alatt meg sokminden nem tortent ezeken a beigert kemeny auto meg nem volt sehol
aztan tobb ilyen lukra futas utan ugy voltunk vele, ami kijon Tokol-re vagy KKL-re vagy akarhova a versenyre az kijon, a tobbi meg...
addig meg nem gyozodtunk meg arrol, hogy ezek sokkal gyorsabbak lennenek igy szemre, az ottani autok kozul meg nem sokan jartak ezekre a legalis orszagosokra, mert azert ezekhez kellett utazni is sokat
Rabaring Kunmadaras 300-350km-s turak voltak sajat labon, Fertoszentmiklos 400, Trencseny/Szlovakia 600-650km
1x voltam kint a hajogyarin az enyemmel, leparkoltam, odasetaltam, na akkoris pont fejreallt vki a kanyarban kb 10perc utan vmi RS Clio-val, vege is volt
3x tovabb tartott odaig elmenni, mint amig ott voltam
honapokkal utana egyszer megneztem azt a kanyart nappal, jo poros is volt, de azert az boven a "cel" utan is volt... ahhoz is kellett eleg hulyeseg, hogy vki meg ott is nyomja es eldobja
de kosz a javitasokat, igazad van
en mondjuk Calibra-rol teljesen meg voltam gyozdve, hogy az is dobfekes hatul...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
mi elsosorban mi az "ellenfel" autokat neztuk ott is
az hogy E30-ban benne volt a E39 M5 motor egy akkora turboval, mint a Matiz felnije, es 200-g le se tapad, meg sperrel huzza a csikot 150m-n at ket kerekkel, haaaat tuti jopofa, de... a leszarom kategoria volt nagyjabol
Kecskemetre lementunk egy piros UnoTie miatt, hogy az az S2-s Audit megharapja, de uuugy, hogy fuuu
nem volt kint egyik se, az Uno se meg az S2 se
de vasarnap ott a vas KKL-n, mk1 bode azaz jooooval konnyebb, mint a borbelsos melyladas PuntoGT, mert a mk1-nel meg a csomiajto is muanygabol volt es vmi 860-870kg a gyari onsulya, erre ment egy 14.4-t, aztan 14.6-t aztan a 3. menetnel hengerfejes lett...vege
a sarga akkoriban mente a 13.0-kat stabilan ehhez kepest +200kg-val
ezek utan meg ne ertettuk, hogy ez hogy verte el az S2-t, vagy akkor az az S2 is mennyire volt egeszseges?
aki nem ertene ez mit jelent, pl egy E46 M3 13.4-13.5-t megy gyarilag es az a rajtban jobban indul RWD leven
0.1sec a celvonalnal kb 1 autohosszt er
nekunk se sper se semmi okossag nem volt
a Honda VTI-kbe konnyu volt attenni, mert ott az Integra TypeR-k (vagy Thai/... ) gyarilag azok, es a valto ugyanaz annal is
letezik egyebkent digokhoz is, de mi ruppotlanok voltunk ahhoz, hogy 2-300k-t csak erre kipengessunk
meg ennyire nem is erdekelt a tema, hogy erre keressunk, csak hobbi volt igazabol, es igy is mi voltunk hozzajuk kepest elorebb
KKL-re is vittunk ki faszenes kis grill-t aztan sutogettunk ott a digoverdas bandaval
neha azert oda is boktuk nekik, tudva hogy egy B16A2 motor 160-180k alatt felejtos, es inkabb 200k-tol lehet venni, ha beutne a szar... hogyha beszarik a motor, 15k egy masik a jofogas/vatera-n, vagy bontasokbol
tenyleg volt hogy 10-12k-ert vettunk komplett motort egy Tipo-bol vagy eppen Tempra-bol, meg a kozponti injektor is rajta volt
egyiken meg a generator is
ha hengerfejes lett, kitolta a tomitest, akkor azt 2 ora alatt megcsinaltuk, de ha fuggolegesen berepedt a blokk, a tul sok gyujtas miatt, mert elmappoltuk-tam , akkor az kuka volt
ilyenkor azert nem feltetlenul baj, ha nem 200k+ megy a levesbe'
azert is javitgattunk magunk, mert szerelokre az isten penze sem lett volna eleg, meg kinek van arra ideje varni?
csak hat egy GT elso loki a fenyszoromosokkal mar qrvra nem ilyen frutti arkategoria volt akkor sem, most meg aztan plane
vagy sarvedok, aminek elsore nem sok emberknek nem tunik fel, hogy oblosebb kifele a kereknel az ive, de ha egy 55/60 vagy egy GT egymas mellett all, akkor egybol latszik a diffi
hasonloan nezd meg a 182-s Bravo-nal a HGT es barmelyik masik kivitel sarvedojet
a sarvedo ott is mas, de ott mason is latni ezt
a HGT-n a index hegyes nagyon vekony csucsos
a tobbin egy lekerekitett 3 szog alakja van
ez azert van igy, mert elol a HGT-n szelesebb nyomtavu a futomu is, hosszabb lengokarja is
a Marea meg mindegyik szeles futomuves a motortol fuggetlenultöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
multkor lattam ilyet hogy BMW-be "Darth Vader" gyari ulesszett, nemtom mar melyikbe valo, de 1.3misi volt az egesz
es akkor nezel hogy WTF ket elso ules meg hatso ulespad es meeeeeeeeeeeenyi....?
a masik amiktol kikerekedik a szemem, a Lada cuccok arai
VFTS motor hasznaltan 3.7misi
he?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent pont ezert vettem egy masik 147-t is, mert ehhez minden sokkkkkal olcsobb mar most is, mint egy PGT-hez
nem GTA mert az annal is karcos, ez csak egy hoott sima 2.0TS
ehhez komplett borbelsok vannak, tobbfele szinben, tenyleg patent allapotban 45-50k-ert
4 dugos 330mm-s Brembo fek kompletten kerekaggyakkal, a gumi fekcsovekkel 170k
radiovezerlos borkormany 20-25k
6 sebesseges C630-s valto 60-70k (ez nem a lecsapagyasodos GM M32-s szeria), 147-ban csak FiatPowerTrain valtok voltak
futomuve kettos keresztlengokaros, tud/szeret kanyarodni
digit klima, mukodik
sotetkek futheto borbelso, nincs kiulve kiszakadva, 4x e.ablak mukodik, Bose Hifi mukodik...
...es a kocsi kerult 600k-ba
egy felujitos PGT is tobbe kerul mar
egyik gumi defektes volt meg az akksija rotty
fuuuuuuuuuuu
---------------
mondjuk a C20XE F Astra GSi-ket nem ertettem, miert nem faragtak sosem igazan azokat
es vhogy csak belelapatolnam 2.2 vagy 2.4 X24XE motort egy kicsit rovidebbre vegettatelezett F28-s 6-s valtoval, hogy kerekre eso nyomatek tobb legyen azzal egy-egy fokozatban
kivurol ugy nez ki mint gyari, de megsem az
tudom hogy 2.5-3.0 V6 24v is belement, de az nagyon maskent nez ki, instant buko
lasd a 182-s Bravo 2.0 20v HGT is 155lo 186Nm
a Stilo motorja 2.4 20v mar 230Nm-t tud, mert pl azon nagyobb szelepes a hengerfej
ilyen motort tobbet is lattam tavaj eladot 120-130k-ert
ennyi idos koraban mar keri a felujitast, egy kicsit magasabb CR-s kovidugok, amihez meg nem kell a 100-s benzin... hogy az a csucsnyomatek is kicsit feljebb menjen 240-245-re
meg hozza a 166 2.0TS 6-s valtoja, amivel ez minden fokozatban megtobb lenne ebbol nyomatek a kereken is, olyan hatast elerve, mintha 270-275Nm-t tudna 5-s valtoval
azert egy 186 vs 270Nm-s elege erezheto diffi seggre
majdnem 50% plusz
mikozben a csucsteljesitmeny meg nem lenne sokkal tobb, de ugysem ott hasznaljak a legtobbet
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
en ezeket a C20LET blokkokat ~15 eve sem ertettem mitol kerulnek 4-500k-ba, foleg az akkori atlagkeresetek mellett...
amikor az XE-be megveve a turbos kovidugot meg a profilos hajtokart az meg ugyis olcsobb volt, es mar siman tobbet bir, mint az akkor meg mindig csak gyari belu LET barmikor, meg amit FWD-n le lehet rakni az utra esszel
a kovicucc meg fillerre ugyanannyi abba is
tul van ez is lihegve
digoeknal egy Fiat Coupe 16v Turbo motor ~150k most is es 320-330 loig siman jo a gyari bele
az az u.n "TC" motor 10x rally VB volttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
en inkabb arra gondoltam akkoriban, hogy az Opel kb elso turbos motorja, es azert ekkkkkora kuriozum, hogy 4-5x annyiba kerul, mint egy XE
szoval azert ertem en hogy fuuu turbos, de azert az alapvetoen egy XE blokk, csak nincs ott a olajkiallas a turbonak megcsinalva...több drón kell ;P
-
E.Kaufmann
addikt
Amikor a német-történelem szakos lánykákat is felvették itt a környéken, akkor pláne egy informatikai vénájú kelendő, még ha nem is feltétlen fejlesztőnek.
Randiztam is némelyikkel, annyira fennhordták az orrukat
Krok is hamar elfelejtené a Tivadart meg a többieket[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
-
-
koby11h
aktív tag
Mikor boltban dolgoztam, hozzánk jött be olyan laptop, amin a háttérképen a behozó hölgy volt jól látható... Bekapcsoltam, kértem, hogy jöjjön a pult mögé és mutassa meg mi a gond...
Megláttuk a képet, ránéztem, ő elpirult, én b@zdmeg, és egyszerre nyúltunk és csuktuk le a laptopot. Megbeszéltük, hogy a párjáé, most elviszi és holnap behozza "ezek" nélkül.
Mondtam, hogy nyugodtan hozza be a párja, lenne hozzá pár szavam...
Végül a hölgy hozta be. Én végig kötelességtudóan csak a fekete háttérképet vagy a szemét néztem, Ő pedig megköszönte..."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
aktív tag
Húúú egy olyannal elröpködnék itt a "telep" fölött, amíg ki nem fogy!
Aztán kerülnék egyet újratöltve Hatvanpuszta felé is, "Hadd látom, úgymond, mennyit ér A Vxxxi tartomány."[ Szerkesztve ]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
-
E.Kaufmann
addikt
14 colos Dell-nél is ugyanez volt, dudorodott a tapipad, nem hP privilégium a 3D-s tapipad
Tegnapi agyfasz. Ha már az adott folyamathoz értő nem akar segíteni egy fejlesztésben, akkor mi a facért hátráltat?
Kértem volna külsős segítséget, de nem, mert még itt leszámláznak fél órát, megakasztották. Szopjam ki a kisujjamból...[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
-
KROK640
veterán
Szép BIPtől, kreatív, és szép tőled, valóban egy Eurofighter van a képen
Ez persze minden Osztrák-Német-Olasz-Kuwait-Saudi-Spanyol-Angol-Quatari háztartásban
De legalábbis Német-Olasz-Spanyol-Franciában tutira (bár Franciában inkább Rafale ... )Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
Az mondjuk nem gond. Köszi!
ON:
Ticket : Képernyő kiterjesztése TV-re.
Gyárcsarnok.
Felrakattak egy TV-t a műszakvezetői asztal mellé az oszlopra.
Mondom OK, mit dugtatok rá, miről akartok képet adni, mit szeretnétek?
- Ja, mi nem értünk azekhez a dolgokhoz.
...meg se kérdezem, mi volt a kérésben, mert az elektromos karbantartás rakta fel, és ha nem mondták nekik, akkor lehet, hogy ott van a TV 2 méter magasan, anélkül, hogy a 220-ba be lenne dugva[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
KROK640
veterán
Azta! Szegény szalmabábút hogy leszúrtad!!! De meg is érdemelte. Ügyes vagy A helyedben bebasnake
Az jólesik, hogy egy repülőmérnök fizikus feltalálóhoz hasonlítasz, de jelen helyzetben jobban stílszerű lett volna Jeff Bozos, Mark Zuckenberg, vagy egyenesen a példakép Mászáros Lölő! Sajnos sehol nem vagyok hozzájuk képest, de ezek szerint egy Kármán Tódorhoz hasonlításra még jó vagyok Bár magam is sokat foglalkozom hobbiként a (elsősorban polgári) repüléssel, azért hatalmas megtiszteltetésnek érzem ezt
Adok egy másik nézőpontot is, hiszen ha több oldalról tudsz megvizsgálni egy problémát, az lehetővé teszi a könnyebb eljutást a megoldáshoz, jobban tudsz azonosulni a másikkal, és elkerülheted, hogy egy ügyűnek gondoljanak :
Tételezzük fel jön X, akiről tudom hogy hülye. Elhajtom. X elpanaszolja Y-nak és Z-nek, hogy én elhajtottam, és ők sem jönnek, holott, lehet, hogy mindketten amúgy normálisak voltak. Másik változat : X jön, nem hülye, csak a kérése nehezen kivitelezhető. Ha tudunk mondjuk árban egy köztes megoldást találni, akkor elvállalom inkább. Miért? Mert ha elküldöm lose-lose eset lesz, neki nincs megoldva a problémája, nekem nincs pénzem.
Sajnos az utóbbi időben túl sok mindenkit elküldtem, és ezt érzem is. Egyrészt (persze nyilván a gazdasági helyzet is tehet róla), jelentősen megcsappant bármiféle hasonló meló is, másrészt egyre gyakrabban tapasztalom azt, hogy "megoldja máshogy", ami talán neki és másnak sem jobb, de nekem pénzem nem lesz belőle. Másrészt a saját egyéni gazdaságomból "hiányzik" ez a pénz, ami hosszútávon nem jó.Megint másik dolog : A legtöbb ember nem úgy jön hozzám, hogy figyelj már, bajban vagyok, segíts, de majd jól nem fizetlek ki ezért! Sokszor látom rajtuk, hogy eleinte komolyan is gondolják, hogy persze majd fizetnek meg minden rendben lesz. Aztán előfordul, hgy a végén mikor azt hiszi, hogy egy 500-asból megússza és azt mondom, hogy 8000ft akkor jön az alku önkényes elhagyásának gondolata, vagy az egérút : "most ennyit adok a többit majd behozom". 75-80% behozza, a többi meg vagy el, vagy ide a topicba kerül.
Lassan 25 éve vagyok ebben, szóval mindaz amit a topicban olvasható nem pár hónap, hanem sok év termése, és a nagy számok törvénye alapján ilyenkor összegyűlik pár jó story#30721 Lenry : tényleg, erre nem is gondoltam. Bár bizonyos böngészőkkel még lehet nyomulni.
#30724 Lenry : Azt ne hidd, hogy nem teszem. Érzem is az anyagi vonzatát is a dolognak de a többit lásd fentebb. A lehetséges ide story is úgy kezdődött, hogy elhajtottam az illetőt, nem is egyszer. Aztán másképp kezdtem el kezelni a helyzetet, majd kiderül mi lesz.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
KROK640
veterán
Nekem mondod???
Vorarlbergben dolgozok, és élek évente több hónapot. Nagyon hamar rájöttem, hogy a német nyelvtudásomat mint olyan nyugodtan kidobhatom az ablakon.
Mondjuk az utóbbi évek fényében lassan számomra ez kezd lenni a "normál német".(UI : Melyik városban vagy?)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
totron
addikt
A Z-jelenséggel kapcsolatban kedvencem mikor a birka polgárok majmolták. majmolják Z nagymamáját, illetve annak ízlését (volt ilyen, ezzel körített feladat). Na ott hagytam abba a Konyhafőnök nézését "van nekem saját nagyim!" felkiáltással. Nincs már amúgy, de emlék- és receptörökség de. Szóval hihetetlen, bah.
-
szebe
őstag
Az egész SK egy süllyedő hajó, nem véletlen hagyja ott aki teheti.
Másfél perces videó egy vajas zsemlés szendvics elkészítéséről, csak hogy meglegyen a szponzor felvágott képernyőideje, vagy a mindenbe is nutellát rakunk, hasonló okok miatt.De az abszolút favorit a "felzabáltuk-sorozat", ahol képesek azt hazudni, hogy nem szponzorált tartalom. Aha, akkor gondolom a random vendég is elcseveghet a tulajjal (igen, van ilyen hely egyébként), és bemehet a konyhára megcsinálni a fogását. Mindez természetese ingyen, mert az árakról sosem esik szó.
#31250 totron
A konyhafőnök szerintem egy külön topikot megérne. Nyilván a show a lényeg, a való életben nem igen fordul elő olyan, hogy 1 órával a nyitás előtt érkezik a beszállító, random alapanyaggal, és akkor találod ki a menüt.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
totron
addikt
és az átbaszós stigmát nehéz levetkőzni.
Vagy épp a tyúkeszekre és sznobériára alapoznak, úgy kalkulálva, hogy lenyomják a valóságérzékelést. A legelszomorítóbb dolgok egyike, hogy milyen könnyen elnyomható a valóságérzékelés az emberekben. Lásd még: politikai emlékezet.Az egymás oda-vissza nyalása üzleti érdek, érzékeli, hogy megy a szekér, a megkeresések napi szinten záporoznak, nem fog nem élni vele. Egyre inkább ebbe esik bele Magyarósi Csabusz is, nem tudom mennyi ideje van még hátra. Biztosan ez egy kötelező járulékos veszteség amit mink nem érthetünk és mi sem csinálnánk másképpen, nem tudom.
A show meg tupír, nyilván, ripacskodás-gyorsulás, annyi hozadéka viszont van, hogy az igazi konyhákon is tényleg nagy a pörgés és az éles nyomás alatti kreaitivitásra sosem lehet eleget gyúrni.
-
totron
addikt
Á, az Alfa csak úgy meg van maradva, az úgy más. Ha már eleve megvan és megtartod, akkor nem a sugárzott elvvel szemben vásárolod meg, csak használod, éérteed. Meg ott van még a Barketta is. Ha ilyen jól megy jóhogy belefér a játék, főleg ha azt még jutalmazzák is. Nem mindenki veszi le a dolog valóságát.
-
-
" (az egyiknek 2,5 hónapig tartott nyitni egy portot tavasszal "
Ez nálunk a kb. full magyar network teamnek is eltart néha addig Csak nem fogalmatlanság, hanem feladattologatás miattKülönben Németben sok arab, török, stb. él, indiai sem meglepő... De előző helyen itt a magyar site-on is volt pár indián.
Mutogatni való hater díszpinty
-
bambano
titán
gyorsulásra, nagyjából egyenes haladásra a gts vectra pariban volt az evoval meg az stivel, az opc vectra verte őket. a vectra az első kerekes meghajtás miatt kanyarodásban nem volt olyan jó, az sti is jobb volt, az evo meg pláne.
ehhez képest az insignia gsi motorteljesítmény szempontjából nagyjából pariban van mindkettővel, viszont a vektoráló összkerékmeghajtásával minimum az evo komputerizált differenciáljainak a szintjén van, vagy még jobb is. ergo ezzel már kanyarodni is lehet.
a laptimingben egy korábbi opc astra abszolút időt ment, és az insignia gsi-vel is olyan időt mentek, hogy sok, komolyabbnak hitt autóval se bírták megdönteni.
#31918 opr: a fóccvágen csoporttal nekem is rossz tapasztalatom volt, úgyhogy azt én sem értem. de az opel a saját kategóriájában az egyik legjobb autó, és ha nem helyi képviselő managga elvtárs által széttaposott példányt látsz, akkor sokkal jobb, mint a vele kapcsolatos hiedelmek. mindenesetre nem ócska japán, nem rozsdál 2 évesen, megbízható, stb. és néha bedobnak egy-egy kivételes autót, amiben valamennyi élvezet is van.
másrészt meg, hogy finoman fogalmazzak, nem vagyok kompatibilis a japán formatervezőkkel... már az ufócivic se jött be, de amit azóta pl. a toyota meg a lexus leművelt, az borzalom. felkészül: 4-es bmw
#31921 fatpingwin: ne is mond, az insigniában is van hanggenerátor, az nálam a nagyon durva tervezési tévedés kategória.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Nálunk megy Dell, Lenovoval is. Thunderbolt driver a lényeg Meg milyen Lenovo, ne T470-nel nézd...
@F.E.K: Jó, de ez, meg az 1100 elpusztíthatatlan
Illetve a franc tudja, egy nyomtató méretű dolog nem szokott mozogni, oda lehet húzni a kábelt
Kivéve a kis wifis, hordozható címkenyomtatók, de az azért más terület.Mutogatni való hater díszpinty
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs