- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Android szakmai topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
_cirmos_
őstag
ez egy csúcsmodellnél elég kínos tud lenni. bár a merci meg a bmw is szokott kocsikat visszahívni
-
Peat;)
veterán
Szerintem meg példaértékű hogy visszahívja és szart nem ad el, pl. sony ericsson k750-esben volt olyan software ami eltüntette a memórakártya tartalmát vagy hívást nem fogadott...gondolom ez is megoldható egy soft cserével, de moto nem várja el mindenkitől hogy vágják mit hogy kell ami szép dolog.
-
HXY
addikt
de gáz...
így kiadni egy modellt... hát...
Pedig a kinézete elég ütős! -
Spindlyman
tag
Lehet, hogy gáz, de még midíg normálisabban álltak hozzá, mint más gyártó....
Vagyük példának a Siemens ''fülsüketítő'' mobiljait....
Ezt kellett lépniük.
Egyébként pont ma volt bent nálunk egy ilyen. Pofás kis telefon, de semmiképpen sem ''penge''. Vastag, nehéz, viszont sokat tud. A kamerája, kijelzője elég ütős.
[Szerkesztve] -
#53246592
törölt tag
Gaz. De nem ez az egyetlen mobil komoly hibakkal a boltokban... A Motorola legalabb felvallalta, hogy igenis visszahivja a mar eladott telefonokat, mas gyartok meg inkabb arra jatszanak, hogy sok ember ugysem veszi eszre a hibat, aki panaszkodik annak majd kicsereljuk a szoftvert (vagy majd a szolgaltato csereli a sw-t).
-
HXY
addikt
Mondjatok már erre egy példát is!
-
ragazzo
őstag
Azt gondolom, hogy az erős verseny miatt még így is kiadják, hogy szoftverhibás.Ez még mindig jobb,mintha nem lenne semmi lépés a konkurencia felé.
Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com
-
atosz
őstag
Nekem a hirbol ugy jon le, hogy az adott telefonoknak vmi hardverhibajuk van es nem szofthibajuk, bar a jelenseg mindenkepp az utobbira hajaz. En ilyet hasznalok mar par honapja es tokeletesen megvagyok elegedve vele. Meg egyszer sem fagyott, kb havonta egyszer kapcsolom ki.
-
deedeeo
csendes tag
Én vettem egy ilyen telefont 2006 március 30.-án.Bár ne vettem volna meg....A fent említett hibája volta készüléknak ami persze nálunk magyarországon nem jelentkezett.A 2.napon visszevittem azóta is szervizben van.2 évet írtam alá egy szar készülék miatt.Azért azt megemlíteném hogy nem egy telefont fogyasztottam már el és még soha egy sem volt szervizben.....
-
mrlujoak
veterán
Szomorú vagyok, amikor a szervizelés miatt változik meg az emberek telefonba vetett hite.
Egy termék lehet még jó és színvonalas, ha a szervizrendszere katasztrófális.
Én spec SE-os vagyok, és az egyik - nem említem meg, hogy A-Coline Kft - szerviz nem bírta a láthatóan gyengélkedő akkumat cserélni, hanem háromszor SW frissített, kalibrált, meg minden, és negyedszerre végre kicserélte az akksit, azóta minden heppi. És még a kritikát sem tűrték, hogy ezt kellett volna első alkalommal csinálniuk.
Az, pedig hogy hivatalosan is felvállalta a hibát, példaértékű, bár ha tovább tesztelik, ahogy az minden más - SE is - mobilgyártó javára válna, akkor talán még az értékesítés előtt kibukik a hiba.
deedeeo kitartás.
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
válasz #53246592 #12 üzenetére
[OFF]
Baromi rosszul jártam, mert az amugy Voda live!-os SW mp3 korlátozása mellé még az AMR hangok korlátozását is ajándékba kaptam. Na ettől nagyon begurultam, égett a vonal a Voda-SE viszonylatban, de mire kiderítették, hogy a Voda tolta el, és javítható egy patch feltöltéssel, addig magam is feloldottam az AMR korlátot. Egy egyszerű, menüből elvégezhető gyári visszaállítással. A sok nagyeszű meg napokat görcsölt a dolgon.
Aztán meg azért is jártam nagyon rosszul, mert ugye akku cserére vittem, nem igazán mentegettem le a könyvtárszerkezeteket a pcre, sem a teló telefonkönyvét, a hívókhoz rendelt fotókkal, a T9 szavairól nem is beszélve. Így az egész addigi beállításaim újra szenvedhettem össze, és még a frankó gyári 3D-s játékok és a letöltöttek (pénzért 6 db) is repültek.
És mindezt feleslegesen. Na ugye rosszabb lett a teló, miután elhoztam, hisz akkor még a rossz (elfáradt) akksi volt benne, + AMR korlát...
A második alkalommal is SW frissítés kb 1 hétre rá, hisz az akku hibájából eredő fagyás-szerű leállás az akku alacsony töltöttségi szintjénél továbbra is fenn állt, hiába kértem vissza a régit, ua. kaptam, megint AMR korláttal, amit igaz újra ki tudtam szedni legálisan.
Mondanom sem kell, hogy amióta kicserélték az akksit, semmi problem. Ezt kellett volna akkor is, azonnal tenni, de nem. Nagyon okosnak és fontosnak érezték magukat, az én adataim, időm, és jókedvem bosszúságára.
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
deedeeo
csendes tag
-
XSiGma
aktív tag
tudom ez inkább a v3ra vonatkozik,de nálam eddig két motorolából mindkettő tökéletesen működött,semmi gond nem volt velük,szerintem abszolút megbízhatóak...
-
LALA_kiraly
senior tag
Régen is voltak ilyen problémák. Siemensekkel hegyekbe. Volt olyan, hogy miután kihoztam 1 hét alatt lemált a festék. Az akksit szó nélkül cserélik motonál, siemensnél...
Nagyon rossz a szoftverük, és eszméletlenül lassulnak.50/1160-447 Találkozhatunk: 21, 22.ker
-
mrlujoak
veterán
Mi volt a hibája a másik V3-asnak?
Ha ezek után kéred a nem típusazonos cserét, nyomatékosan tedd azt, és ha lehet a főnökkel beszélj a problémádról, mert a munkatársak csak megnyugtatnak, hogy rendben, meglátjuk mit tehtünk...
Hajrá a cserét illetően, kitartás. Nekem közel 3 hónapomba telt, mire a Voda által szervizeléskor összetört T610-em burkolatát kicserélte. Tette ezt úgy, hogy a SE szerviz és a Voda között ingázott a telóm addig, majd meguntam, BBT (Budapesti Békéltető Testület) tárgyalás, nyertem, és így a voda javított...
Igaz eközben a T610-em helyett egy másik SE-t vettem (nem bírtam tovább várni, a csereteló - pedig az is SE volt, egy T300-as - meg nem igazán volt egy szinten az akkor - 1994 - viszonylag jó T610-hez képest), majd az új, kicserélt burkolatú T610-em a hugomnak adtam... Ő még ma is büszkén, és hibamentesen használja. Ja, és annak idején csak egy SW frissítésre adtam be a telóm a Vodához. Rosszul tettem, mert ha magam viszem be személyesen a SE szervizbe (megtehettem volna, mert Bpesti vagyok), akkor 1 nap alatt kész lett volna, és talán nem törik össze...
na mindegy.
Mondom, vagyis írom: Kitartás!
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
deedeeo
csendes tag
Ugyanaz volt a hibája mint az előzőnek.Bontotta a vonalat elfehéredett a kijelző és ujraindult.Nekem nagyon bosszantó volt ez a procedúra mert több mint 60 km-re lakom Pesttől /csk itt tudtam megvenni egy bizonyos tarifacsomag miatt/és máshogy is el tudtam volna tölteni a szabadidőmet.Egyébként amikor bekapcsoltam 2004.11.hó xnapot írt ki,elég régi készülék.....volt.Megjött a válasz,most még egy hét sem volt,kicserélik más típusra.Hurrá!Visszatérek a Samsungokhoz....bennük még bízom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen