- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Valami azt súgja, hogy a használt piacon meg fog jelenni pár hiéna
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
veterán
Majd 3 év után, azt hiszem addig nem adhatja el...
Szerintem ez így jól lett most meg csinálva kénytelenek voltak a gyártók sok alap modellt behozni 11 M alá. Remélem tesznek még ehhez a kerethez.
-
Graphics
Jómunkásember
Nagyon bosszús vagyok emiatt a dolog miatt...
Mindenkit támogattak, kivéve az autós oktatókat... Őket miért nem? Ők nem mennek annyit? Rengeteget mennek, nagyon is helyénvaló lenne ilyen szinten a technika megismertetése a tanulókkal...
És mégis kimaradt a dologból... Pedig ezzel a fiatalokat is meg lehetne szólítani...
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
Graphics
Jómunkásember
Ennyire ne legyél degradáló. Nem ezen van a hangsúly, hogy ki az értelmes vagy sem... Én se szeretek minden taxist.
Alapvetően az a bajom, hogy se a "vírus" kezdetekor nem kapott a szakma semmiféle kedvezményt...(KATA) Se most...
Kicsit érdekes ez... Én például szívesen bővíteném így a vállalkozásunkat, de nem kapunk semmiféle "kedvezményt"... De e-számlázzunk, mer'azjó
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
Graphics
Jómunkásember
Vezethet automatán is, sőt sok helyen alkalmazzák már a kétlépcsős oktatást, amely során az első pár órán csak automatán oktatnak, majd később kéziváltósra "ülnek".
Tapasztalatok alapján ezen tanulók képzési ideje rövidebb az átlagnál, jobb tanulási ritmussal rendelkeznek.
Én pl. emiatt szeretném zöld rendszámos autó bevonását a képzésbe, nem mellesleg marketing szempontból is előnyös lenne. Mostanság nagyon "fancy" a "zőccség"...
Alapból is szerettünk volna venni automata váltós járművet, de 2-in-1 lenne így. Csak hát kimaradtunk a buliból. Pedig én simán beruháztam volna rá.
Egyelőre várunk, hátha megélénkül a piac ettől esetleg...
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
Graphics
Jómunkásember
válasz #24536576 #10 üzenetére
Ha az egészet nézed, olyan sok nem marad. De amúgy se hiszem, hogy ez ilyen megsajnálom alapon kéne mennie... Ne menjünk át ebbe a vonalba...
Ha ismered a szakmát, és mondjuk van rossz tapasztalatod, azt ne húzd rá az egész szakmára.. Tudok róla mesélni, ha személyeskedő hangnem nélkül is érdekel a dolog...
Ja igen, oktató vagyok... Köszi a sajnálatot, nem erről szólt a dolog. A taxis is jól keres... Inkább jobbanm van taxis ismerős, gond nélkül venni fogják a (Robert d)e-Niro-t
Ott indul a dolog, hogy 1 hónap így kezdődik:
Befizetsz 50 ezer forintot.
Telefonszámla: 6 ezer mondjuk
Biztosítás: 3-4 ezer forint.
Könyvelő elkér 5 ezret
Tehát ha nem csinálok semmit , akkor ki kell fizetnem kb.: 65 ezer forintotÜzemanyag 1 hónapra: kb 120 ezer forint.
Amortizációtól tekintsünk el, jelentős értékvesztése van a járműveknek. ( havi 50 ezer forintot teszek el javítási költségalapba, ha bármi adódna, szokott azért egy-két dolog kopni a vason)1 hónapról beszélünk. Ja , hogy lehet vele keresni, tény, nem kevés ideget meg lehet enni vele amúgy.
Fizetés kb 20-25%-a megy el üzemanyagba kb. Ja és 192 óránál nem lehet többet dolgozni 1 hónapban.
Lehet matatni a másik zsebébe, de én azért nagyon haragszok, ha valaki leszólja a szakmám.. Úgy, hogy én pl. videós oktatást teszek mellé, magyarázó, direkt tematikus órákat stbstb... Lehet nem vagyok több senkinél, de nagyon szívesen lennék több egy olyan szolgáltatással, amit felár nélkül oda tudok tenni...
Végülis ez is egy munka, amit úgy néz ki, hogy Te lenézel.
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
Noukoum
veterán
Ne haragudj de amilyen oktatók vannak, semmiféle támogatásnak nem látom értelmét. Nem a pénz a probléma, hanem az az undorító hozzáállás és maga a szolgáltatás amit a fizető személyeknek adnak. Méltó kicsiny országunkhoz, tisztelet a kivételnek amiből nagyon kevés van. Csalásról és korrupcióról ugye egy szót nem írtam, lehet jobb is...
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Graphics
Jómunkásember
Sajnos ezzel én, aki normálisan végzi a munkáját nem tudok mit kezdeni, mint azzal sem, hogy a vidéki vendéglátós se tud mit kezdeni a X helyen túlszámlázott koktéllal..
Érzed szerintem Te is ,hogy nem vonhatsz mindenkit egy kalap alá... És vidéken pl rohadtul máshogy mennek a dolgok. Mondjuk úgy normálisan.
Az olyan "oktatók" hidd el nem nagyon érdekeltek a szolgáltatás minőségbeli javításában.
Aki meg igen, az meg is marad évtizedek után is... pl. mi... Mert normálisan végezzük a munkánkat.. Adódik a kérdés, hogy akkor aki normálisan dolgozik ne kapjon támogatást, mert van olyan , aki szarházi? Tehát vonjunk mindenkit egy kalap alá, ha egy kurva, az összes az?
Oké.... kiszálltam a buliból, mert látod... Becsületes vagyok, mégis csak a leszólást kaptam... Más szarsága miatt engem is sároztok
Csinálhatom tovább normálisan... Bocs, de erre , amit Te is leírtál nem vagyok vevő.
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
őstag
Köszönöm az infókat, nem tudtam.
-
Noukoum
veterán
Szép az elméleted, csak a gyakorlatban nehezen alkalmazható. És igen annyira kevés az értelmes oktató hogy tudod ki adna annak a sok marhának támogatást... Inkább költsék a pénzt a rendszer megreformálására, ja hogy az csak a tanulónak az érdeke.. Úgy nehéz lesz. (Meg talán a normális oktatóknak)
És természetesen nincs köze az oktatóknak ahhoz hogy nincs támogatás , ez csak egy személyes vélemény volt.
Az meg hogy vidéken “normálisan” mennek a dolgok, hát az baj hogy “vidéki“ vagyok,.. Zsebre nem kell fizetni ahhoz hogy garantáltan ne bukj meg, ezt aláírom. De a jótól messze állunk...
Persze ettől még támogatás járhatna, csak te is értsd meg hogy miért olyan a vélemény itthon az oktatókról amilyen...„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
MODERÁTOR
Oktatós off off!
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html
-
opr
veterán
Ez biztos eleg idegesito azoknak, akiknek nem jutott, (remeljuk lesz meg ilyen - marmint tamogatas, nem hopponmaradt vasarlo), de ez szerintem egy nagyon pozitiv dolog! Ok, ok, 2000 auto csepp a tengerben, jon eleg 20 eves nagymotors BMW az orszagba ahhoz, hogy 200.000 elektromos autot is tudjon ellensulyozni meg minden, de akkor is, szerintem ez nagyon pozitiv. Es jo, ha van pozitiv dolog, amirol lehet beszelni mostanaban, nem csak a szenny jon mindenhonnan. Nekem tetszik.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
dabadab
titán
Megnéztem, hogy mi fér bele a pályázatba és itt az alsó kategóriában azért még mindig brutális a villany többletköltsége. 11 millióért kap az ember egy villanyosított Peugeot 208-at, abból is csak a kisebb akkupakkosat (ugyanott ezért a pénzért mondjuk dízelből ki lehet hozni egy sokkal jobban felszerelt 508-at, ami két kategóriával odébb van).
DRM is theft
-
Zirowe
nagyúr
-
#10949376
törölt tag
Luxusra mindig van állami pénz
-
dabadab
titán
válasz hallerlaller #24 üzenetére
11 millió az (a 10,5 csak a listaár, egészen szolid extrázással (mondjuk nem az alap színt kéred meg egy két apróság) az inkább 11 lesz), csak egy részét mások fizetik.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Gusztáv
addikt
Amikor hallottam a programról, már akkor is kicsit felemás érzéseim voltak. Mert nagyon szuper, hogy támogatjuk az elektromos autók terjedését, de kicsit megint az az érzésem, hogy egy nagyon szűk réteget sikerült megint megtámogatni. Konkrétan a lakosság mekkora része tud egy új autóra (kis idő alatt) 8.5 millió Ft-t rászánni? Ráadásul ebből az árból csak a kis akkus autók jönnek ki, tehát ezek tipikusan 2. autók lesznek.
Lehet, hogy inkább a töltőhálózatot kéne fejleszteni, és a fizetős töltés árát közelíteni az otthoni töltéshez.Laci
-
hallerlaller
addikt
Voltam *** nyílt napon, ott felajánlották hogy ha túlnyúlik 11m a keret akkor a különbséget egybe ki lehet fizetni és 11m alatt adnak számlát amivel bele férnek a keretbe, ez az értékesítő szájából hangzott el. Ez így azért nem olyan rossz.
Ezek a 40-50kW akksik már bőven jók arra hogy heti 1x kell tölteni, használtautó tele van 3-4m 24kW leafekkel, azokkaL is taxiztak vagy ki tudja.
Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i
-
M5Norbi
őstag
Hát igen. Akinek ennyi van annak nagy valószínűség szerint amúgy sincsenek nagy gondjai az autóvásárlással.
Talán hangsúlyozom talán környezetvédelmi szempontból hasznosabb lehetett volna ha azoknak adnak támogatást akik enélkül nemigen tudnák lecserélni a 15-25 éves igazán környezetszennyező kopott motorú füstölő olajzabáló autójukat. Ha egy 3-4 esetleg 4,5 milliós új autóra kaphattak volna 1,5-2 milliós támogatást esetleg a maradékra kedvezményes hitelt máris megszabadultunk néhány ócskavastól és új környezetbarátabb autók kerülnek forgalomba. És még a kereskedelem is jól jár.
Mert valljuk be az hogy butikosné illetve jólmenő vállalkozóné lecseréli a kedvezmény miatt a 3 max 5 éves X3- asát egy ilyen fapadosabb villanyautóra nem olyan nagy dolog mégis az adófizetők állják.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
Gomez86
őstag
De jó is lett volna. Kicserélhettük volna a 15 éves Colt-ot egy - akár kis hatótávolságú, kis akkupakkos - kis elektromosra. De nincs 11M (vagy 9) erre a bulira, 3-4 még lenne. Azt sem bánnám ha használt. Illetve hát így az lesz. Használt, támogatás nélkül. Butikosné meg szalad az új 208-al (részben) az adómból.
így csak abban bízok hogy pár év alatt össze tudunk hozni annyit hogy beugróra elég legyen egy ilyenre, aztán majd pár év alatt kifizetjük. De olyan nem lesz hogy itt üldögél a polcon a pénz és várom hogy mikor lesz egy rövid ablak a pályázatra
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
dabadab
titán
Ebből a pénzből az autóállományban érdemi változást nem lehet csinálni, ahhoz túl sok autó van (nagyjából négymillió személyautó - ehhez képest ez a kétezer kb. semmi, 0,05%).
Amire az ilyen kezdeti állami ösztönzők jók, az az, hogy beindítsák a piacot meg az infrastruktúra kiépítését és ennek értelmeszerűen csak elektromos autókkal van értelme, mert a belsőégésűeknél ezzel nincs probléma.
DRM is theft
-
addikt
Az a baj, hogy a gondolkodásmódotok nagyon messze áll azoktól az emberektől, akik ezeket az autókat megengedhetik maguknak. Aki X3-mal jár (új), az nem fog egy elektromos 208-ba beülni, akkor már inkáb Teslába. 3-4 millióért nincs új autó, 4,5-ért se nagyon. Jó, az ilyen Dacia-szintű köpedvényeket leszámítva. Amúgy meg a 11 millió is nevetséges ár, egy dízel Passat kerül ennyibe. A támogatás célja az, hogy az elektromos autók penetrációját növelje, arra pedig alkalmas, hiszen közel 25%-át az árnak átvállalja az állam. Rengetegen vannak az országban, akiknek ez valós alternatíva, napi ingázásra például ideális. Remélem, hogy bővítik a pályázati keretet.
Ismétlem, ez nem azoknak szól, akik szerint 11 millás autó a luxus kategóriája. Nem az, legfeljebb a csóró magyar társadalomnak. Nyugaton, normális életszínvonalú országban ez széles rétegek által megvásárolható középkategória. Amúgy egy Octavia is 8 millánál kezdődik.
-
M5Norbi
őstag
Inkább a a te gondolkodásmódod áll távol az átlagemberekétől.
Nyilván nem is a te általad leszólt csóró magyar társadalomba tartozol ha neked a 11 millió nevetséges.
Sőt talán nem is itt élsz. Bár távolról kár idemondogatni a tutit. És ha egyszer erről az országról van szó és itt adják a támogatást akkor hogy a fenébe jön ide a nyugat......
Itt többet tehetnének a környezetért más módon.Én sem vagyok csóró de sosem neszélnék így senkiről.
Azok a számodra köpedvények sok embernek megfelelnek. Egy Skoda Fabia, Toyota Yaris szerintem teljesen élhető lehet.
De hagyjuk én nem vitázom veled.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
addikt
Rengeteg gazdag ember van az országban, nézz körbe! Ne a saját véleménybuborékodból indulj ki! Látod, 1 nap alatt kipörgött ez a támogatás. Ebből neked az következik, hogy nincs pénzük az embereknek? Igen, rengeteg embernek nincs, de soknak van.
És attól, hogy sok embernek megfelelnek még nem véletlenül nevezik azokat alsó kategóriás kocsiknak. És ismétlem, csak arról volt szó, hogy a 11 milla messze nem luxus kategória. Egy sz@ros Insignia annyiba kerül felextrázva. Hol luxus az, ember?
[ Szerkesztve ]
-
M5Norbi
őstag
Te is a saját véleménybuborékodból indulsz ki.
Igen soknak van.....és akkor azoknak még adjunk?
Egyébként kíváncsi lennék ha belengetnék hogy a pozitív elbírálók úgy kaphatják meg ha hajlandók egy rendes NAV vizsgálatra hányan lépnének vissza. Mert sok embernek azért van több az átlagnál mert nem adózik.
Oké ez megint más téma .Igen ezek alsó kategóriások senki nem állított mást. Ahogy azt sem hogy az Insignia luxus.
Bár a luxus fogalma azért nem feltétlenül egyértelmű.Ha úgy nézzük S Klasse- n alul semmi sem az sőt az is elmarad egy Bentley- től.
De nem is erről van szó.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
addikt
Ok, pont azt próbálom magyarázni, hogy ezek nem gazdag emberek. Azok nem ilyen utót vesznek, hanem Teslát, vagy Porschét. Ezt megveszi mondjuk egy programozó 3 év lízingre. Gazdag ő? Egy francokat!
Nem te állítottad, hogy luxus, korábban írta valaki. Azt próbáltam magyarázni, hogy 10 milláért nem kapsz luxust. Ez középkategória. Szomorú, hogy a magyar melósok jelentős részének ez álom marad örökre.
-
M5Norbi
őstag
A magyar melósok jelentős részének nemhogy ezek de még az említett alsókategóriás autók is álmok maradnak.
De egyébként ha egy a pénzéért megdolgozó programozó kap támogatást az korrekt és hajrá kapjanak többen.
De a magyar társadalmat ismerve biztos hogy nagyrészt nem ilyenek kérték.
Biztos vagyok benne hogy az újgazdag nemadozó vállalkozók sokkal inkább álltak érte sorba és majd másodautóként használgatják a SUV mellett vagy jólesz az anyukának lánynak mamának stb. Nameg elmondhatják hogy van ilyen is.
Ezért nem biztos hogy ebben az országban ez a jó módszer.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
Gusztáv
addikt
Mondjuk lehetett volna sávossá tenni a támogatást, hogy az olcsóbb autókra többet adnak. Persze ez elég elméleti, mert pl a Skoda CITYGOe-ből a teljes 2020-as mennyiség el lett adva januárban.
A töltőhálózatot is fejleszthetnék, és a töltés árát is lejjebb vihetnék. Szerintem az is sok olyan embert elindítana a elektromos autók felé, aki megengedheti magának, csak eddig ezért nem ugrott bele.Laci
-
Noukoum
veterán
“Mondjuk lehetett volna sávossá tenni a támogatást, hogy az olcsóbb autókra többet adnak”
Pontosan ez történt. 11m alatt 2,5m felette jóval kevesebb. És van egy max összeg ameddig igénybe vehető támogatás. Ráadásul kitolták a vételárhoz számított támogatás arányát, így a legolcsóbb autókhoz is igénybe vehető a maxos összes. Ez sokkal jobb mint a fix 1,5m bármire.. Persze lehetett volna “ennél is jobb”, de ne feledd hogy kicsiny kormányunk által hozott döntéshez képest elég jó lett e-autó szempontból. (Rokonnal beszéltünk kb fél évvel ezelőtt egy hasonló támogatásról, erre bejött szerintem még az összegek is hasonlóak.)“Persze ez elég elméleti, mert pl a Skoda CITYGOe-ből a teljes 2020-as mennyiség el lett adva januárban.”
De nem azért mert nem lenne igény rá vagy nem tudnának annyit gyártani. Profit > környezet, ez minden cégre igaz. Szóval jelenleg vehetsz smartot kb , mert se e up se citigo“A töltőhálózatot is fejleszthetnék, és a töltés árát is lejjebb vihetnék.”
Előbbit tényleg lehetne, bár az e-autózás Magyarországon még mindig kb statisztikai hiba (mennyiség), és eddig sem az állam jeleskedett a töltőhálozat fejlesztéséről. Ez egy folyamat, nem véletlen mondják hogy az vegyen elektromos autót aki otthon vagy munkahelyen akarja tölteni. És ne legyen olcsóbb a töltés. Felőlem még lehet olcsóbb a töltés mint a gázolaj, benzin de inkább csináljanak egy normális árazást ami nem sok és nem kevés. Ha valamit akkor ezt az idióta kártyásrendszert felejtsék el, na meg ezt a sok idióta alkalmazást. Legyen 1 és az működjön. Visszatérve a pénzre, senki ne gondolja hogy később olcsóbb lesz az elektromos autó. Nyugalom megfogják oldani, hogy ne legyen az. De amíg ez a beetető időszak van a terjedéséhez fontos hogy olcsóbb legyen, mert az emberek szarnak a környezetre meg a város levegőjére. Persze mindig van kivétel, de imádom mikor valaki azt mondja hogy ő tesz a környezetért mert e-autót használ. És akkor is azt használnád ha sokkal drágább lenne (minden szempontból) mint a hagyományos autó? Naugye..
”Szerintem az is sok olyan embert elindítana a elektromos autók felé, aki megengedheti magának, csak eddig ezért nem ugrott bele.”
Az már bele ugrott mert óriási pénzeket lehet vele spórolni. Aki ilyenek miatt nem vesz elektromos autót az ezek alapján soha nem is fog. Magyarországon amúgy is nagyon kevesen vannak akik ebben érintettek. Ez az ország árérzékeny piac, nagyon fontos a vételár amiben az e-autók nem jeleskednek. Aztán a vételáron túl ott van a rengeteg “fake” infó: 3év után kuka az aksi, e-autó környezetszennyezőbb mint a hagyományos, 3napig kell tölteni az autót, meg az ismert 3perc megtankolás helyett 1óra a töltés, nem lehet egy seggel megtenni 1200km-t, amire a dízel passat simán képes 3l fogyasztással, ja meg az audis “szakember” is megmondta, na meg ott van a kopasz tesla tesztje.. Birka ám a magyar, ezt sosem szabad feledni könnyű vezetni őket. Aztán mikor ezeket meghallja akkor úgy van vele hogy hagyja ezt az elektromos marhaságot, inkább marad a benzin/dízelnél mert az a tuti.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
7Heads Drago
veterán
Most komolyan 2000 db pályázat után vége a projektnek? És ennyitől befagy a kormányzati server? Ott nincs egy informatikus se? Hova rakják ezek a milliárdokat? Nevetséges hogy ez se megy rendesen...
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
dolphy17
tag
Szepen osszeirtal sokmindent, keves konkretummal. Kicsit kifejtened, hogy a fake info-kkal ellentetben mi az igazsag?
Mennyi ido a toltes otthoni 220V-rol atlagosan? Mennyi a hatotav? Mikor kell cserelni az aksit? Milyen egyeb szervizigenye van meg egy e-autonak es osszessegeben mikor hozza be a 4-5 millios felarat?
Kornyezetszennyezes resze nem erdekel, birka magyar vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest