Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reignman

    aktív tag

    válasz Bocha #37 üzenetére

    De miért rakjak rá egy mókolt, 3D-t nem kihasználó, bugos, esetleg vírusos hobbi-romot?
    A gyártó felelőssége, hogy egy terméket supporttal lásson el, és ne hazudjon a telefon hibáiról és a frissítésekről.
    Az előző hozzászólónak üzenem, hogy igaz, amit leír, de akkor egy telefon eladásaihoz mérten javítsuk a hibákat? Mi közöm ahhoz, hogy hányan vették meg? Én megvettem, így jogom lenne ahhoz, hogy ghost-call nélkül, gyorsabban tudjam használni. Pláne, ha beígérik a frissítést... Aztán pedig beindul a hazudozás, meg a hitegetés, és nem csak nagyban, Matyi papa által, hanem kicsiben, márkaszervízben és LG magyar központban is a letagadás, bizonytalankodás, szkmai hozzánemértés megy, majd az ügyvéd megoldja hozzáállás.

Új hozzászólás Aktív témák