- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lotusomega
senior tag
Szerintem szép,csak kár a kis gombokért, enniyért már használhatónak is kéne lennie,avval meg egyetértek hogy akinek ez a "stílus" kell az úgyis megveszi nem nézi az árcédulát, és a megapixeleket sem, de akkor már lehetne a kezelése olyan az ujjak számára mint egy welness hétvége
Ha enniy pénzem lenne, akkor részemről viszont vertut vennék..
-
silentkiller
senior tag
...helyesen írva: Kempinski
[ Szerkesztve ]
∞ One shot... One kill ∞ SilentKiller™
-
orbano
félisten
-
(Kolombusz)
veterán
Szép-szép, de a 8910-esem szebb.
A cikk pedig korrekten leírja, hogy miért van ezeknek a telefonoknak létjogosultsága. Ebbőlmindig nagy vita van.
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
"ugyanezt a tudást megkapom prepaid kártyával 30-40 ezer forint körüli összegért is, bővíthető memóriával esetleg"
"Bőr, fém, karcolásálló kijelző, hibátlan mechanika, igen kitűnő hangminőség jellemzik a Nokia csúcskészülékét."nem uti a ketto egymast?
egyebkent szvsz en utalom az ilyen "mert en megtehetem" tipusu embereket, masreszt sajnalom oket
ha megtehetnem, vennek akar egy millaert is nokiat, csak legyen normalisan kezelheto es legyen gyors, meg tudas is benne
sot, inkabb gyartatnek magamnak egy telot, vmi hires tervezovel[ Szerkesztve ]
-
Baadu
csendes tag
Ha sok pénzem van és megtehetem se teszem ki az asztalra tárgyalás közben a telefont mert nem illik.
Ha sok pénzem van valóban nem érdekel hogy mit tud a telefon, mert a titkárnők még mindig jobbak.
A szőke ciklonoktól, (akik a cikkben említett terepjárós réteg kísérői) meg nem sajnálom, mert ők "megdolgoztak" érte rendesen.Pontosan annyi értelme van ennek a telefonnak mint a belvárosban a terepjáronak.
(letöltöttem a témáit, azok amúgy jók )
-
BudTerence
tag
Hiába van ennek a telefonnak létjogosultsága (mert ezt nem kétlem), objektíven nézve akkor is értéktelen dolog az, ha valaki szemében ez az érték.
-
Yutani
nagyúr
A 8800 Spahhire Arte célcsoportja viszont...
Javítandó Sapphire-ra.
#tarcsad
-
Fiery
veterán
válasz BudTerence #9 üzenetére
Ennel azert bonyolultabb dolog ez. Leginkabb uzleti korokben van ertelme az ilyen tipusu "rongyrazasnak". Van peldaul egy kedves ismerosom, akinek eleg jol meno informatikai cege van, es a targyaloba egy 24 colos Apple monitort + egy G5-os munkaallomast rakott be, amin termeszetesen OS X futott. Miutan megkerdeztem tole, hogy megis ez mi a raknak (hiszen Windows alapu cuccokbol van az osszes bevetele), elmagyarazta, hogy ha bejon egy partner (vagy fokent leendo partner) targyalni, mennyivel jobban nez ki egy ilyen gep -- amirol raadasul egybol bekattan minden temaban kicsit is jartas embernek, hogy nem ket fillerbe kerul --, mint mondjuk egy sima Dell vagy HP vagy neadjisten noname PC. Ugy is mondhatnank, egy ilyen gepet csak ugy berakni egy targyaloba (ahol nyilvanvaloan nem fogjak napi 8 oraban munkara fogni, azaz kihasznalni) jelzeserteku: mi ezt is megtehetjuk, mert jol megy a cegunknek.
Ugyanigy jelzeserteku egy Nokia 8800-zal leulni (a sima Arte is boven megteszi) targyalni uzleti ugyekben. Egy 4 eves, utott-kopott Nokia 6600 megiscsak mast sugall, mint egy karcmentes, csillogo-villogo felsokategorias Nokia. Es pont azert kell kitenni az asztalra (lenemitva persze), hogy mindenki lathassa, nem egy lepattant uzletemberrel all neki targyalni. Az ilyen uzletemberek pedig nem igazan foglalkoznak a billentyuzettel, hiszen sms-t szinte sosem irnak, a WAP-ot meg a GPS-t sem fogjak hasznalni.
Annak persze abszolut nem latom ertelmet, hogy egy "egyszeru" maganember ilyen telefont vegyen -- de elitelni sem kell az oket, hiszen lehet, hogy szerelembol vette (ertsd: megtetszett neki a formaja, az anyagvalasztasa, es nem akar mast venni, barmennyire draga is).
-
blueMerle
veterán
Nekem az olcsóbbik változat, az Arte van meg, idáig nagyon elégedett vagyok vele.
-
BudTerence
tag
Igazad, van, hogy számít ez, de minden körülmények között többet ér az "emberi" oldal. Most próbáltam belegondolni, rám milyen hatást tenne, ha egy tárgyaláson valaki ilyet venne elő...valószínűleg csakis azt, hogy sok pénze van, de ez még az égvilágon semmit sem jelent, hisz nem tudom, hogy megbízható-e, korrekt-e, normális-e.
Sajna a gazdagok sokszor a legsóherebbek, legpitiánerebbek, legkötekedőbbek, ha arról van szó, hogy más emberen spóroljanak.
Egyébként egyetértek a másik szélsőséget illetően (pl. kopott, szakadt mobil olyan helyen, ahol nem illő), hisz az is taszító lehet.
Az a véleményem, hogy mindenben az arany középút a legjobb, a szélsőségek ellenérzést váltanak ki általában.[ Szerkesztve ]
-
pyrannha
senior tag
"Annak persze abszolut nem latom ertelmet, hogy egy "egyszeru" maganember ilyen telefont vegyen -- de elitelni sem kell az oket, hiszen lehet, hogy szerelembol vette (ertsd: megtetszett neki a formaja, az anyagvalasztasa, es nem akar mast venni, barmennyire draga is)."
én pl. pont ezért vettem anno 8800 Sirocco Gold Edition-t, amit a mai napig imádok és használom.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: VDFPO
-
Athos07
senior tag
Ez még csak nem is "Tetszett"?
''I never ever wanna grow up / Old people make me wanna throw up.''
-
zoo8800
veterán
Ha már villantani akar valaki, egy LG Viewty vagy Samsung G800 jobban megfelelne. Gizdábbak, és nem is tól olcsók. Vagy a régebbiek közül egy Nokia 7900 Prism.
Ez a telcsi nem tetszik.rip and tear, until it is done
-
Fiery
veterán
A LG es a Samsung a mobiltelefonok kozott epp olyan, mint ha egy Toyota Camryt vagy Lexus GS-t raknal egy Mercedes E osztaly melle. Hasonlit, erezni rajtuk a torekvest, de presztizs nulla (me'g mindig). Az LG es a Samsung kapcsan a kevesbe hozzaertoknek amugy sem elsore a mobiltelefon ugrik be, hanem peldaul a mikrohullamu suto Mig a Nokia kapcsan nehez masra asszocialni, mint a mobiltelefonokra.
Nem veletlen, hogy mas gyartonak nincs a 8-as szeriahoz foghato divat-termeke.
Ez mar nagyon off, de az sem veletlen, hogy a GM atkeresztelte a Daewoo-t (automarkat) Chevrolet-ra. A Daewoo hallatan mosogepre meg mikrohullamu sutore gondol az ember elsore, mig a Chevrolet kapcsan a Camaro, Corvette es hasonlo finomsagokra asszocial az ember. Kepzeld csak el, ha a Samsung vagy LG elkezdene sajat neven autokat arulni Korean (vagy mondjuk Azsian) kivul
[ Szerkesztve ]
-
Fiery
veterán
válasz BudTerence #14 üzenetére
A PR/marketing vilagaban az emberi tenyezo legfeljebb olyan szempontbol fontos, hogy az embereknek adod el a stuffot Egy marketingesnel, egy uzletkotonel, egy cegigazgatonal legkevesbe sem az emberseg a lenyeg. Az uzlet az uzlet, termeket veszel/eladsz, ahol a korites (pl. a termek mogott allo ceg stabilitasa/sikeressege/ereje) sokkal fontosabb, mint a ceg mogott allo emberi tenyezo.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
Tényleg van Samsung márkájú autó.
Szerintem változik a világ, a Nokia pedig süllyed. A Lexus pedig emelkedik. A LGről meg a Samsungról eszébe juthat az embernek pl egy full HD LCD TV is, ami nem mikró.Na mindegy, úgyse lesz 100K feletti telefonom...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Fiery
veterán
válasz (Kolombusz) #21 üzenetére
A Lexus csak szeretne, hogy legyen presztizse Ha egy lapon lehetne emliteni presztizsben a nagy nemet harmassal, akkor az eladasi adatok kapcsan is egy lapon lehetne oket emliteni. Ezzel szemben az igazsag az, hogy me'g Volvobol is sokkal tobbet adnak el, mint Lexusbol. Sot, nem lennek meglepve, ha me'g Saabbol es Jaguarbol is tobb fogyna, mint Lexusbol. Megjegyzem, az utakon lathato autok jol bizonyitjak, hogy sehol sincs a Lexus
Arrol nem is beszelve, hogy a hibrid technologia nelkul me'g ennyi Lexust se tudna eladni a Toyota...
-
Fiery
veterán
A Nokianak me'g boven van hova sullyednie, es me'g akkor is a vilag legnagyobb mobiltelefon gyartoja lesz Szepen sorban kihalnak mellole a klasszikus ellenfelek (pl. Alcatel, Siemens, Motorola -- hamarosan az SE, BenQ es a Sagem is, bar ez csak az en sejtesem), az ujonnan erkezok pedig a presztizs szegmensben (8-as szeria) be sem probalkoznak
A Lexusnak pedig van hova emelkednie: mar csak epeszu modell paletta kell majd ahhoz, hogy eladasokban megkozelitsek a nemet harmas eladasainak 20 %-at
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
kicsit offos de muszáj erre reagálnom
ne csak Európai kultúrkörben gondolkodj, a Lexus igazi presztizs/luxus márka, sok európainak talán idegen meg a régi GS jut eszébe ami igen erősen hajazott az oldschool S 'bálna' mercire, de az már csak a múlté, ráadásul technikai finomságaiban szerintem a Lexus mára bőven felülmúlja a Mercedes-tlehet én vagyok túl proli gondolkodású de egyrészt nem értem minek valakinek többszázezer forintos telefon, én sokkal inkább megnézek egy technikailag érdekesnek tűnő darabot mint egy csilli-villi 'semmitmondó' telót, ez pont az a fajta státusz szimbólum aminek én semmi értelmét nem látom
-
Fiery
veterán
A tomegmarkakhoz kepest a Mercedes es a BMW is marha keveset adnak el Pl. Toyota es GM egyutt kb. 20-22 millio auto/ev, mig a Mercedes es a BMW egyutt kb. 3 millio/ev.
Meg ugye a presztizs markakon belul is vannak nagyobb tomegben gyartott termekek, sz'al van a presztizsen belul is "presztizsebb"
Az alacsony eladasi szamok onmagaban viszont nem jelentik azt, hogy valami presztizzsel bir: lasd kis hazankban a Mazda, Subaru, Jeep, stb. eladasi szamait...
-
Fiery
veterán
A Lexus eladasainak tulnyomo tobbsege (70-80%) Japanban es az USA-ban tortenik. Ez alapjan mondjuk az USA-ban szamit luxusautonak, es tulajdonkeppen Europaban is szamithatna annak, csak epp az Europaban igazi luxusautonak szamito markak alapveto jegyeit nem viseli magan a Lexus. Peldaul nem lehet szabadon konfiguralni, nincs hozza rendes motorvalasztek (pl. Lexus IS-hez van 1 fele benzinmotor, 1 fele dizelmotor; GS-hez es LS-hez _nincs_ dizelmotor), nincs mogotte cirka 100 eves autogyartoi mult, nincs mogotte _semmilyen_ motorsport mult, raadasul minosegben es innovacioban is csak probalkozik a Lexus. A luxusautok piacan a Toyota/Lexus melletti egyetlen komoly, mindenki altal ismert erv (a megbizhatosag) az egvilagon semmit nem er/jelent. Ezen kivul viszont a Lexus nem tud _semmit_ felmutatni, amit a nagy nemet harmas ne tudna ugyanugy vagy jobban. Amivel meg probalkoznak (pl. automata parkolas vagy erintokepernyos navigacio), annak egyreszrol semmi ertelme ill. senkit nem erdekel (automata parkolas), vagy epp hibas megkozelites (erintokepernyo).
A Lexusnak kell cirka 40-50 ev es egy komoly szemleletvaltas, hogy (Europaban) beerje a nemeteket. Az a hozzaallas, amivel a tomegautok piacan sikereket lehet elerni sajnos nem eleg a luxusautok piacan.
Megjegyzem, az USA-ban luxusautonak tartott markakhoz (Lincoln, Cadillac) kepest a Lexus valoban jol allja a sarat. De ugye azok a markak nevetsegesen neznek ki a nemetek melle allitva
[ Szerkesztve ]
-
ByB
addikt
"Ez alapjan mondjuk az USA-ban szamit luxusautonak" - mert sokat adnak el ott belőle, hogy is van ez?
A szabadon konfigurálásról annyit, hogy míg a Lexus-ok elég fullosan érkeznek, addig még az M3-as BMW is fapados! Tényleg nagyon hiányzik ezen a szinten, hogy külön rendelhess ülésfűtést?
IS motorválaszték: IS 220d, IS 250, IS 350, IS F, GS-hez és LS-hez pedig van hibrid meghajtás, ami egyenlőre nincs a németekhez.
A száz éves autógyártási múlt tényleg nagy előny, de tegyük hozzá, hogyha összehasonlítjuk a Mercedes elmúlt 100 évét a Lexus 10 évével, akkor utóbbi áll nyerésre.
Minőségben és innovációban is csak próbálkozik. Nah ez megérdemel egy megaLOLLL-t, nálam itt írtad le magad teljesen. Elektrohidraulikus fékrendszer, ami megbukott a Mercedes-nél, a Lexus gond nélkül használja. Autobild tesztben az S-class adaptív távolságtartó automatikája mondott csődöt, érdekes módon az LS-ben működik. Mesélhetnék még a hangizolációról és sok más dologról is, aminek a Lexus-nál már külön részlege van a Mercedes-nél pedig csak próbálkoznak vele. A BMW-t és az Audi-t azért nem is említem, mert remélem abban megegyezhetünk, hogy a Mercedes alatt vannak.
A motorsport marketing, nem ad hozzá egy autó valós értékéhez. Vagy ha igen, akkor a Mercedes-eket illene megköpködni a tavalyi F1-es csalássorozatuk miatt.
Zárásképpen pedig ami a szemléletváltást illeti. Érdemes elgondolkodni, hogy kinek kellene változnia, én csak annyit mondok, hogy fog még téged meglepetés érni...
ON >> És hogy valamit a telefonnal kapcsolatban is írjak: kicsit gáznak tartom, hogy az Arte után, ennél a telefonnál sem sikerült elszakadni az árcédulától. Semmi másról nem szól szinte a cikk, csak arról, hogy ennyi pénzért nem éri meg. Van ennek így értelme?
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
Fiery jól leírta, hogy mint luxusmárka irdatlan hátrányai vannak Lexusnak. Amíg ezeket nem potolják.....
És nem pár jó dízelmotor kell neki, meg hálózat. Szükséges de nem elégséges feltétel.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"És hogy valamit a telefonnal kapcsolatban is írjak: kicsit gáznak tartom, hogy az Arte után, ennél a telefonnál sem sikerült elszakadni az árcédulától"
miröl lehetett volna írni? a belsőjéről ott a link az első odlalon.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ByB
addikt
válasz Dare2Live #36 üzenetére
Azért én bízok a Mobilaréna képességeiben, hogy ennél több is van odabent. Elég sok mindenről lehetett volna írni: utánajárni a gyártási eljárásoknak, elég érdekes dolgokra lehetett volna akadni, vagy megjósolni a folytatást... De ha nem megy, akkor vissza kell adni a készüléket és megírni ezt, hogy ne haragudjatok kedves olvasók, de íme a magyar valóság: árérzékeny vagyok, ezen nem tudok átlépni, drága, drága, drága...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
De el"OFF"ult ez a topic, de nem bírom ki, hogy ne szóljak hozzá.
A Lexus valóban nincs MÉG ott, ahol az Audi, Mercedes vagy BMW, de nem árt tudni, hogy a Lexus jelenleg kis hazánkban valamint Európában a technikára fogékony fiatalabb manager-nemzedék autója. Belőlük lesz 10-20 év múlva a presztizsautók vásárlóinak a gerinchada. Emlékszem, hogy 8-10 éve az volt a Mercedes legfőbb törekvése, hogy a vásárlók átlagéletkora lemenjen 55-ről 52 évre, mert csökken a piacuk jövője - noha azt tapasztalták, hogy egyre több autót adnak el.
Nagyon sok összetevőből áll ez a szegmens, de az biztosan nem véletlen, hogy a német hármas legfőbb riválisának már évek óta a Lexust tartják (nem pedig pl az OpelSaabot).A német hármas egyébként nem azért ad akkora motorkínálatot, mert ezzel lehet kifejezni a presztízst, hanem mert nekik ebből a szegmensből kell megélniük. Ők is szívesebben használnának csak 2-3 motort egy-egy szériába, de ők nem tehetik meg, mert akkor drasztikusan csökkenne az eladásuk. (Mit gondolsz, miért jelentek meg olyan autók, mint A2, A3, A-klasse; 1-es és 3-as compact sorozat...)
Szóval sokat tudnak a német prémiumok, nem is lesznek egyhamar letaszítva a trónról, de most már nekik is követniük kell a kicsik által diktált trendeket (pl "zöldebb" autók). Ahogy egy R8 soha nem lesz olyan, mint egy Porsche, ettől függetlenül a Porsche-nak tartania kell a lépést az R8-cal. (Csak egy példa: egyik ismerősöm már előfizetett egy R8-ra, bár van egy Porsche a garázsban, ami meg is marad, mert kell egy olyan is. DE új autó mégiscsak Audi lesz.)
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
zoo8800
veterán
válasz Dare2Live #35 üzenetére
Miféle irdatlan hátrány? Sportmúlt? Szerintem senki nem vesz belépőmodellt a felsőkategóriában, nem hátrány ezért az extrákat csomagban adni. Belső anyagokból (bőr, kárpitok)úgyis személyre szabható. Aztán ott a megbízhatóság. Olvasgatsd egy kicsit ezt:[link]
De komolyan: szeretném tudni, hogy szted mik azok az irdatlan lemaradások?
rip and tear, until it is done
-
Fiery
veterán
"mert sokat adnak el ott belőle, hogy is van ez?"
Arra gondoltam, hogy a Lexust ott elfogadjak, mint luxusautot, es ezert tud megfelelo eladasi szamokat produkalni.
"míg a Lexus-ok elég fullosan érkeznek, addig még az M3-as BMW is fapados! Tényleg nagyon hiányzik ezen a szinten, hogy külön rendelhess ülésfűtést?"
Minek fizessek egy halom extraert, ha ugysem hasznalom oket? A legolcsobb IS 8.65M Ft, ennel azert joval olcsobban kaphato mar 3-as BMW es Audi A4 is. A legolcsobb GS 14.3M Ft, mig ennel 4M Ft-tal (!) olcsobban haza lehet guritani egy A6-ot, Mercedes E osztaly vagy 5-os BMW-t is. Arrol ne is beszeljunk, hogy annyira nem lehet konfiguralni az autokat a Lexusnal, hogy peldaul dizelmotoros IS-hez nincs aut. valto. Ezzel nagyon sok potencialis europai vasarlonal el is vagja magat a Lexus...
"IS motorválaszték: IS 220d, IS 250, IS 350, IS F, GS-hez és LS-hez pedig van hibrid meghajtás, ami egyenlőre nincs a németekhez."
Bocs, de az IS 350 es az IS F kapasbol nem kaphato nalunk Ergo maradjunk csak a 2 fele motornal. A hibrid technologia meg nehany elvakult zold embert kiveve senkit nem erdekel Europaban. Kulonosen igaz ez azokra az emberekre, akik hosszutavu utazoautonak valasztanak luxusautot (az ilyenek teszik ki a luxusauto vasarlok ketharmadat kb. szerintem), hiszen a hibrid technologia _semmit_ nem er, ha az autot nem varosban hasznalod. Sz'al mondjuk ugy, hogy parasztvakitasnak jo a hibrid, de az ertelmes embereket nem lehet vele sem becsapni, sem elvakitani
"A száz éves autógyártási múlt tényleg nagy előny, de tegyük hozzá, hogyha összehasonlítjuk a Mercedes elmúlt 100 évét a Lexus 10 évével, akkor utóbbi áll nyerésre."
Kar, hogy az eladasi szamok nem ezt mutatjak Persze mashonnan nezve a dolgot (novekedesi szamok) a Lexus jol all, csak epp a nullarol konnyebb novekedest produkalni, mint a masfel millio auto/ev-rol
"Elektrohidraulikus fékrendszer, ami megbukott a Mercedes-nél, a Lexus gond nélkül használja. Autobild tesztben az S-class adaptív távolságtartó automatikája mondott csődöt, érdekes módon az LS-ben működik."
Tudtommal azota javitottak a Mercedes-fele megoldast is. Raadasul ha nem tevedek, az Autobild-fele tesztben a rendszer eleve nem is volt bekapcsolva, vagyis a Forma1-hez hasonloan "kicsit" csalt ott a Mercedes.
De egyebkent fel lehetne emlegetni az elso A Mercedes borulasat is, a lassan legendassa valo megbizhatatlansagot es me'g sok minden mast is. Csak epp mindezekkel egyutt sem fog a Mercedes csillaga lealdozni, sot... Minden evben egyre tobb autot adnak el.
"Mesélhetnék még a hangizolációról és sok más dologról is, aminek a Lexus-nál már külön részlege van a Mercedes-nél pedig csak próbálkoznak vele."
Oszinten: ez szerinted erdekli a luxusauto vasarlokat? Megvalaszolom: igen, erdekli, a japanokat. Mert a japanok orultek, idiotak es csodalatosak De az europaiak (es az amerikaiak) is lesz*rjak ezt, nekik a hangszigeteles kb. 10-20. helyen all az elvarasaik listajaban. Megjegyzem, a BMW-nel meg kulon reszleg van a motorfejlesztesre, es erdekes modon "kicsivel" tobbfele motort produkalnak, mint a Lexusek. Soroljam? 16i, 18i, 20i, 25i, 30i, 35i, 40i, 50i, 60i, 18d, 20d, 23d, 25d, 30d, 35d, 45d, 4.0 V8 (M3), 5.0 V10 (M5/M6). Persze ha valakinek fontosabb a hibrid-baromsag, mint hogy szabadon valaszthasson az igenyeinek megfelelo motorok kozul, akkor vegyen csak Lexust vagy Toyotat
"A motorsport marketing, nem ad hozzá egy autó valós értékéhez. Vagy ha igen, akkor a Mercedes-eket illene megköpködni a tavalyi F1-es csalássorozatuk miatt."
Szerinted a motorsport csak a Forma1-bol all? Arrol nem is beszelve, hogy a luxusautoknal a marketing es a mult/hatter fontosabb, mint barmi mas. Mert ugye ezek nelkul azert peldaul a nagy nemet triobol nem feltetlenul konnyu valasztani: eleg kozel allnak egymashoz teljesitmenyben, arban es felszereltsegben is.
"Érdemes elgondolkodni, hogy kinek kellene változnia, én csak annyit mondok, hogy fog még téged meglepetés érni."
En lennek a legboldogabb, ha a Lexus valtozna, es meg tudna lepni. Amig viszont csak azt tudja nyujtani, amit most, addig en sem fogok beallni a Lexus-vasarlok koze. Mar csak azert sem, mert 2 japan autonk van, es mindketto rettento megbizhato, amugy viszont hulladek.
[ Szerkesztve ]
-
silentkiller
senior tag
Ezeknél a drága (prémium?) telefonoknál mindig ilyen parázs vita alakul ki. Nem akarom feltalálni a nagy csodát, de nem lehetne elintézni az alábbiakkal:
van pénzed, tetszik? vegyé'
van pénzed, nem tetszik? vegyé' mást
nincs pénzed, tetszik álmodozz
nincs pénzed, nem tetszik vegyé' mást∞ One shot... One kill ∞ SilentKiller™
-
silentkiller
senior tag
Nekem ez a telefon nem tetszik, az Arte viszont igen, úgyhogy megfordult a fejembe, hogy talán áprilisban... na, de ez egy másik történet (és nem kezdem átértékelni a világnézetemet mert egy ilyen telefon megtetszett)
[ Szerkesztve ]
∞ One shot... One kill ∞ SilentKiller™
-
Dare2Live
nagyúr
Még a cikkbe is le van írva obil verzióban. NOKIA felirattal ez a telefon siker. Sagem, Alcatel... al meg nem lenne.
De írhatnám akár órákra is, hiába gyártanak japánban hihetetlen minőségű órákat, a presztizsmárkák továbbra is Svájciak és aki presztizsórát akar venni az rendszerint nem japánt fog venni hanem svájcit.Mit nem lehet ezen érteni.....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Fiery
veterán
A csomagban adott extrak valoban nem rosszabbak sokkal, mint ha darabonkent, szabadon tudsz valogatni -- azonban ha megnezed a Lexus arlistajat, nem sok fele csomag van Es sajnos ahogy irtam is fentebb, automata valtot nem adnak barmelyik modellhez (csomagban se). Mig peldaul a Mercedesnel _minden_ egyes nyomorult modellhez kerheto aut. valto. A luxusautok vasarloinak preferenciajat pedig az is jol jellemzi, hogy mig egy Mazdahoz ha bemesz, es automata Mazda6-ot (ujat vagy regit, tokmindegy) akarsz vezetni, akkor elhajtanak a francba (majdnem szo szerint!), addig a Mercedesnel a legtobb tesztauto automata valtos.
A japanok meg valahogy nem fogjak fel, hogy ha eladasokat akarnak produkalni, akkor kapasbol opcionalis automata (vagy robot-) valtoval kellene kinalni _minden_ modellt.
-
hola_bola
csendes tag
Elsőéves naív egyetemistaként sikerült rávennie egyik évfolyamtársamnak, hogy elmenjek egy MLM cég előadására, ahol is természetesen beszervezni próbáltak. A legelső pont, ahol kapcsoltam, hogy óvatosnak kell lennem az előadó srác volt, Hugo Boss öltönnyel, és az akkor létező legdrágább Nokia modellel. Én láttam, hogy csak a telefonkönyvében megy fel és lefelé, de azt is láttam mások arcán, hogy számukra ő egy nagyon gazdag és fontos ember. Gyanítom ez is része a beszervezésnek.
Amúgy szerintem nincsenek olyan körök, ahol elvárás a 8800. Az extra nagy fejesek, vállalatverzérek, meg hasonlók körében valóban nem 30-40 ezres prepaid modellek vannak, de mondjuk egy U700-al ugyanolyan jó lehetsz, egyszerűen azért mert stílusos, és a legtöbb embernek tetszik. Az ára pedig talán az ötöde ennek? Ilyen szinten a legtöbbjüknek számít a pénz. DE ez mind az én véleményem, nem vagyok Csányi, bár találkoztam már egy két nagyobb fejessel.
-
Fiery
veterán
"Szerintem senki nem vesz belépőmodellt a felsőkategóriában"
Dehogyisnem. Ha valakinek hosszutavu utazoautora van szuksege, akkor miert ne lehetne jo egy alap 5-os BMW peldaul? Minden benne van, ami kell, es az alap motorral (2 literes turbodizel) hosszutavu utazoautonak rendkivul komfortos, nem fogyaszt sokat, es a biztositasa is elfogadhato.
Ja, es mellesleg ha alap 520d-t vesz, akkor sporol 4M Ft-ot az alap Lexus GS-hez (3 literes V6 benzin) kepest, arrol nem is beszelve, hogy mennyivel kevesebbet fog fogyasztani az auto a hosszu utazasoknal...
A megbizhatosagot meg felejtsd el: luxusautot nem ez alapjan vesz az ember.
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
"Parci reakciója kábé erre az volt, hogy vegyük ki, és úgy adjuk vissza a telefont a partnernek. Majd azt mondjuk rá, hogy kiesett, hát van ilyen, bocs."
Nem tudom, igazából erőteljes ízlésficama lehet annak aki ilyet vesz. Bocs
-
veterán
a Mercedesnel a legtobb tesztauto automata valtos.
Vezettem már sokféle automatát, jót és rosszat egyaránt, de nekem mindig hiányzott a váltás élménye. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül, nem örülnék neki, ha nem lehetne váltani. Még a Porsche automatája - ami tökéletes - helyett is jobban tetszik a saját váltás.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
Fiery
veterán
válasz hola_bola #45 üzenetére
Csanyi es a hasonlo top managerek mar megtehetik, hogy tucat-telefonnal rohangasszanak. Amikor mar mindenki veled akar uzletet kotni, onnantol mar nem szamit, hogy milyen orad vagy milyen telefonod van.
Kicsit hasonlo ez az autos temahoz: egy bizonyos ponton tul (lasd Mercedes, BMW, Audi) mar csak a nev szamit, a korites masodlagos.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs