- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- A Qtek két új, nagytudású okostelefont mutatott be
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
2024 - Íme a 24. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban végre elérhető lesz a V Rising teljes kiadása PS5-re, valamint befut újabb platformokra a Monster Hunter Stories sorozat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanraith
aktív tag
"Egy darab fizikai nanoSIM és egy programozható eSIM végezheti el az ügyfél azonosítását és segíthet kapcsolódni ezekre a hálózatokra."
Többfajta változat is van? Az enyémbe két nanoSIM is belemegy. -
Sanraith
aktív tag
Már előrendelésben siker a két új Samsung foldable - Mobilarena
"(...) meglepő volna, ha nem jönne össze a több millió darabos értékesítés az év végéig – elemzők 5,2 millió egységgel számolnak, ami jócskán meghaladhatja az elődök kétmilliós mutatóját."
Ha üzletileg bukás is lenne, reklámnak sem utolsó, hogy ilyen terméket le tudnak tenni az asztalra.
#7: SM-F926B/DS, de ahogy látom már javítva is lett. -
Sanraith
aktív tag
válasz adamklark #30 üzenetére
Bennem az keltett negatív érzéseket, hogy a környezettudatosságra hivatkozva hagyják ki a töltőt, az előrendelőknek viszont külön futárral, külön csomagolva szállítják ki.
Közben meg is érkezett az ajándék Note pack. Örülök hogy a "tolltartót" le lehet választani a tokról, így mindenképp hasznos lesz. A töltő pedig ebből is a dobozban marad..
-
Sanraith
aktív tag
-
Sanraith
aktív tag
válasz ForRedGlory #94 üzenetére
Szerencsére nálam sincs hasonló, illetve a linkelt fórumon kívül se dob ki a google rá más találatot.
#93: nekem se állítja át.
-
Sanraith
aktív tag
válasz ForRedGlory #96 üzenetére
semmi
egy találat (szerencsére OP-nek "eltűnt másnap a hiba")
semmi
egy találat ahogy valaki a saját profiljára postoltSzerintem ez még nincs "tele". Ettől még persze gáz, de remélem hogy nem lesz típushiba, és ahol előjön, azt szó nélkül cserélik.
-
Sanraith
aktív tag
válasz Beaumont #103 üzenetére
Nem még. A belsejére nem is tervezek, a külsejére pedig csak akkor, ha nagyon karcos lesz a gyári fólia.
A starter kites tok a videókon nekem se tetszett, de élőben hamar megszoktam. (A Note 10+ is flipes tokban volt előtte) Otthon/munkában kiveszem belőle, út közben pedig abban van. Ha mégis lecserélném, akkor a zöld szilikon samsungos tokot néztem ki helyette.
-
Sanraith
aktív tag
Egyébként ha véletlenül függő lenne, és feltöltőkártyás vagy hűségidő nélküli, akkor ingyenesen kell függetleníteniük.
Forrás: (nem biztos, hogy a legfrissebb): modositasi-lista.pdf (vodafone.hu) -
Sanraith
aktív tag
válasz vinczetibor #162 üzenetére
A zöld bőrtokkal én is szemezek. Valahol régebben láttam valahol, hogy csúszós. Neked mi a tapasztalatod? Telefonból is zöldet akartam, de végül nem adtam érte a szolgáltatós ajánlathoz képest +170-et.
A Note tokot egyébként hamar megszoktam, nagy előnye, hogy védi a zsanért és az előlapi kijelzőt is.
-
Sanraith
aktív tag
válasz vinczetibor #537 üzenetére
Garanciában nem cserélik?
Én anno az S7 Edge-hez két led view tokot is elhasználtam, mert megtörtek bennük a szalagkábelek. Mindkétszer levásárolhattam, mondjuk ez Media Markt volt. -
Sanraith
aktív tag
-
Sanraith
aktív tag
Nem vagyok túl boldog, tegnap egy kinyitás során hangos reccsenés kíséretében felvált a védőfólia középső része pontosan a hajtásvonal mentén. 2-3 mm alul-felül már korábban is feljött, de nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan eldurvul.
Éjszaka javult valamennyit, és most "csak" buborékos. Valamikor majd erőt veszek magamon, és felhívom a Samsung szervízt, de az itteni kommentek alapján nem sok jóra számítok. -
Sanraith
aktív tag
A miskolci SES-ben azt mondták, hogy helyben nem foglalkoznak vele, csak a központi szervizbe tudják elküldeni a felvált fóliát javítani. Viszont azóta tovább "gyógyult" a fóliám, és már csak egy 0.5 centis buborék maradt a közepén, szóval egyelőre várok a visszaküldéssel.
-
Sanraith
aktív tag
Védőfólia, de (gondolom) szívás rárakni, és ezért nem vállalnák. Más telefonon kinyomhatod erővel a buborékokat, itt meg ez nem opció.
-
Sanraith
aktív tag
Fólia témához:
Mivel 1 év után az én fold3-am belső fóliája is felvált középen, ezért leadtam egy vidéki Yettel üzletben. Ingyenes garanciális javítás volt. Kicsit kevesebb, mint 2 hétbe telt, a belső fóliát szépen kicserélték, máshoz nem nyúltak(az elülső fóliához sem). -
Sanraith
aktív tag
válasz ADAM1337 #1718 üzenetére
Erre külön rákérdeztem 1 hónapja, mert én is szívesen letudtam volna egy Budapesti utazás alkalmával. Azt mondták, hogy speciális ragasztót használnak, aminek 24 órán át száradnia kell, ezalatt nem is lehet a készülékhez nyúlni. Emiatt minimum 2 nap, akkor is ha személyesen viszed be.
-
Sanraith
aktív tag
válasz Winchester95 #2315 üzenetére
Garanciában cserélik a belső fóliát, vidd/küldd el hivatalos samsung szervízbe. Legalább egy napig tart a folyamat, mert 24 órán át szárítják rajta az új ragasztót.
-
Sanraith
aktív tag
válasz Winchester95 #2323 üzenetére
Én még letöröltem az adatokat, de azóta elérhető a "szervíz mód", ami kifejezetten ilyen esetekre zárja le a telefont: Use Maintenance mode on your Galaxy phone (samsung.com)
"Most olvasom hogy elmúlt egy éves így nem cserélik a fóliát?"
Erről ellentmondó élmények vannak, de az én személyes tapasztalatom szerint de.
1,3 éves telefonnal kérdeztem rá az Oktogon szerviznél, hogy ingyenes-e a fóliáztatás, és ezt a választ kaptam: "A fólia cserét a gyártó a teljes garancia idő alatt egyszer díjmentesen biztosítja ügyfeleinek, amennyiben a számla és jótállási jegy rendelkezésére áll."Ezután végül a Telenornál (ahol vettem a készüléket) adtam le javításra, és kaptam vissza minden probléma nélkül.
-
Sanraith
aktív tag
Az imént volt egy pozitív élményem a szervizzel. 2.5 év után elkezdett felválni a hátlap jobb felső sarka ~1mm-re, így leadtam a telefont egy helyi SES üzletben (korábban a Telenornál vettem a készüléket). Mivel újra kezdett buborékosodni a belső fólia, így a fóliára is kértem cserét, de ezt a részt csak költség ellenében vállalták.
1 hét után úgy kaptam vissza a készüléket, hogy garanciában kijelzőt és akkumulátort is cseréltek, így ingyen lett egy "vadiúj" telefonom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- TCL LCD és LED TV-k
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro Black 1TB - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- IPHONE FELVÁSÁRLÁS KORREKT ÁRON
- iPhone 13 128GB Product RED kártyafüggetlen! Akku 87%! Fulldoboz!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen