- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
Aktív témák
-
peterk
senior tag
Az ügyfélszolgálat tényleg borzalmas tud időnként lenni és természetesen abban igazad van, hogy ha egyszer megígérték, akkor tartsák is be a szavukat. De az árképzés módszerével kapcsolatban szerintem nincs igazad. A meglevő vevő esetén a kedvezmény attól függ, hogy mennyi szolgáltatást vesz igénybe. Teljesen érthető, hogy egy havi 2-3 ezer forintot telefonáló ügyfélnek - amiből a T haszna pár száz forint - nem fognak harminc-negyven ezreket engedni egy telefon árából, hiszen az egész üzlet veszteséges lenne a cégnek. Egy havi 15 ezret fizető ügyfélnek viszont simán engedhetnek ennyit. Erre találták ki a hűségpontokat. És működik is, nekem van magán és üzleti előfizetésem is, a magán előfizetésemen havi 5-7 ezer, az üzletin ennek sokszorosa a forgalom, és miközben a magánon két évente talán 10 ezernyi pont-kedvezményt kapok pluszban az alap kedvezmény mellé, addig az üzletin annyi hűségpont összejön, hogy még a drágább telefonokat is gyakorlatilag ingyen megkapom. Nálad az a gond, hogy kezdő előfizető vagy (a kártyás előfizetőt sajnos sehol nem tekintik "igazi" előfizetőnek), ezért hűségpontjaid sem nagyon vannak még. Majd két év múlva.
Az új vevőnél pedig azért magasabb a kedvezmény, mert nyilván nem tudják még alkalmazni a pont rendszert. Ezért gondolom kiszámolnak egy átlagot, amennyit az új vevőkön nyernek, és az alapján lövik be a kedvezmény mértékét. Lesz akin buknak, lesz akin nyernek, de átlagban kijön a tervezett összeg.
Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen