- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
ma Nem a kiegészítők csatlakoztatófelületére gondolunk, hanem a másik rejtélyes elemre a jobb sarokban.
-
Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
it Az előbb még az OpenAI-együttműködés miatt akarta kitiltani a cégeiből az iPhone-okat, most Elon Musk váratlanul ejtette az OpenAI ellen indított perét.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz mardal84 #20809 üzenetére
Nekem G25 van, azon sincs külön kapcsoló a felezőnek és az osztónak.
Kell keresni a kormányon 1-1 gombot, amit beállítasz osztónak (alsó-felső 4 fokozat) és felezőnek (rövidebb, hosszabb áttétel).
Ezzel a 18 sebességes Fuller váltót is lehet kezelni.
Most nincs rádugva a kormány, így nem állíthatóak a beállítások, de, van egy váltás módja, átkapcsolás, ami arra való, hogy, ha nincs rendes kapcsolód, csak gombod, akkor elég egyszer megnyomni azt a gombot, és akkor átállítja az osztót, vagy a felezőt. Persze akkor neked kell emlékezni rá, mire állítottad.És persze végül utána kell nézni, hogy az adott váltó a valóságban hogyan is működik.
Vagyis, alapesetben a G25 váltójának a 3-as állása az 1, a 4-es a 2.
Az osztóval a között választasz, hogy 1-4, vagy 5-8 között akarsz-e váltani. Természetesen, amikor 4-esből 5.-be rakod, akkor az osztót át kell állítani.
A felező pedig
Bal felső sarokban van a hátramenet, bal alsóban pedig 2 nagyon rövid fokozat.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz mardal84 #20812 üzenetére
Szokni kell az biztos. Én pl. nem váltok végig minden egyes fokozatot, a felezőt csak akkor rakom fel a magasabb fokozatba, ha tartósan 60 fölött lehet menni. Egyébként pedig súlytól, és a motortól függően 1-3-5-6-7-8, vagy 2-4-6-7-8 fokozatokat használom csak. Az alsó 4 fokozat olyan rövid áttétel, hogy, ha még a felezőt is kapcsolgatnám, megállna, mielőtt átváltok a másik fokozatba.
Ja, és az átváltást érdemes a váltás előtt megcsinálni, vagyis, amikor 4.-ben van a váltó, már akkor átnyomhatod az osztót a magsabb állásba, és a következő váltásnál már azt fogja kapcsolni.
Egyébként, az ETS2-ben lévő kamionokhoz képest az ATS kamionjai nagyon vérszegénynek tűnnek, még a 600 lóerős is. ETS2-ben még a gyengébb Scania, Volvo is valahogy könnyebben mozdul, kb ugyanakkora terheléssel.Ja, és amiért jöttem.
Sikerült a Freightlinerben beülni hátra
Ahogy körbenéztem, egyszercsak ott találtam magam.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Háztartási gépek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- PlayStation 3
- Tőzsde és gazdaság
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen