- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Az enyém (de már az előző is) úgy csinálta, hogy addig járatja a motort indítás után míg egy bizonyos hőmérsékletet el nem ér, utána kapcsolgat le. Az más kérdés, hogy ez nem biztos, hogy elég a megfelelő olajhőmérséklet eléréséhez, szóval ha saját autóról van szó érdemes az első pár percben óvatosabban taposni a gázt, már csak azért is mert gyorsul ez 1/3 gázzal is.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
K82
őstag
"Ha minden körülmény megfelelő számára, akkor az autó nem indítja a belső égésű motort" - ez igaz, de akkor nem hideg a motor.
Hideg motornál addig járatja amíg el nem éri a 40°C-t a hűtővíz hőmérséklete és csak utána kezd váltogatni a villany/benzin/villany+benzin kombó között. Ilyenkor ha nem nagy a terhelés villannyal hajt, a benzinmotor pedig melegszik. Nyáron van h 2-300m után már elkezd váltogatni a hajtásmódok között, télen kell neki 1-1,5 km. Olyat viszont nem csinál h a totál hideg motorra engedi rá a teljes terhelést - hacsak nem padlózod rögtön induláskor, de ilyet épeszű ember nem nagyon csinál. Van a családban Ampera is, az viszont ha elfogy a delej/átkapcsolod a belső égésűre h maradjon benne töltöttség már pörög is. Addig jó az Ampera amíg nem kell a kis 1.4-es turbómotort járatni, onnan már nem olyan jó a fogyasztása - majdnem 1.7 tonnát kell mozgatnia a mocinak önerőből, villanyos segítség nélkül.
Nem véletlenül kell az autómba 0W-20-as (az újabbakba 0W-16-os) olaj, az első olajcserekor meg is lepődtem mert vártam a jó sötét folyadékot aztán majdnem úgy nézett ki mint amikor beletöltöttük. Pedig a cégnél van nagy TD-től kezdve kis háromhengeres TSI-ig minden (plusz e-Golfok), van ami élete nagyobbik részét autópályán tölti és koromfekete lötty jön ki belőlük cserekor.
Jól kitalálta ezt a hibrid hajtást a Toyota, a taxisok sem hülyék. Elég kiállni a gyorsforgalmira és megszámolni mennyi hibrid Auris vagy Prius Plus fut, közöttük pedig elég sok túl van a 300e km-en motorhiba nélkül.Pixel / OnePlus Pad
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik
- Ford topik
- ZIDOO médialejátszók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs