- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
X2N
senior tag
Megoldható, ahogy te gondolod de nem működne, nem véletlenül lettek ezek a mapok így megcsinálva hogy ne legyen átjárható. Fokozatosan nehezedik, fura is lenne a kordon-tól egyből Zaton-ba átmenni kihagyva a szeméttelepet vagy Rostok-ot. Pedig Zaton is kezdő lokáció volt COP-ban. A játék terület is "fiktív" nem valódi google térkép alapján készült. Ha engem kérdezel nem csak a zónát lehetne megcsinálni 1:1-ben google maps adatok alapján ahol még az utak is méterre pontosan ugyanott lehetnének(kilehet exportálni a maps-os adatokat) hanem az azt környező kisebb/nagyobb városokat falvakat, kellenének vezethető járművek is ahogy az első részben is tervezték a fejlesztők...és a zóna mellett városok ahol lehetne mondjuk küldetéseket felvenni, házat bérelni, csapatot toborozni, stb Indulhatna alapból úgy a játék hogy már a zónába is be kell jutnod anélkül hogy észrevesz a katonaság, és meglenne az a maximális sugárdózis amit bekaphatsz mielőtt elhagyod újra a zónát...zónán belül persze minden dinamikus lenne, soha nem tudnál 2x ugyanott elmenni mert folyamatosan változna mint az anomáliák helye, mind a sugárszennyezett zónák elhelyezkedése, így mindig neked kellene felderíteni merre van járható úgy...persze a háttérben ugyanúgy menne az ai life, az élővilág meg a rengeteg frakció egységei ugyanúgy mozognak mindenhol stb...na ilyen szimuláció még nem igazán volt játékban...kb a zomboidban vagy Arma-ban lehetne hasonlót csinálni de zomboidban nincsenek még npc-k Armaban meg az animációk botrányosak és ott sincs olyan AI life rendszer benne ami kellene...
Ez nagyon hardcore lenne az átlag gamer rétegnek tudom...[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.