Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Parci #801 üzenetére

    Egyébként én elégedett vagyok a fékekkel, legalábbis a Passatokhoz képest jobb a fékerő, még a nehezebb autóval is. Az mondjuk igaz, hogy nincs annyira agyonszervózva, mint a Passatban, de ha keményen kell fékezni, akkor érezhetően jobb teljesítményt nyújtanak. Amit fel szoktak hozni ellene, hogy relatíve kicsi a tárcsa, és hajlamos elmelegedni, de ezt csak pályanapon tudnám elképzelni, nyélen hajtva; hegyi szerpentineken még nem sikerült elmelegítenem őket (Passatot sikerült párszor), mivel manuál módban ott a durva motorfék visszaváltásoknál, ezért lehet kímélni a féket még sportosabb stílusnál is. Persze gondolom, te a Lexushoz méred, olyat meg még nem kóstoltam. :)

    Qru: turbósokhoz képest persze, ez nem is tuning, de azokat meg ugye elég egyszerű mókolni, és igen nagy a módosítás hatásfoka is, sok helyen csak emelnek kicsit a töltőnyomáson, azt szaladj vele...

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák