- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nálunk is nagy kedvenc, ugye még az avatarom is onnan van.
Qru: úgy tudom, bicskakulcs egyik típushoz sincs, amikor bejöttek a keyless megoldások (2013-ban talán?), azóta az a főkulcs, de azt ugye nem dugod sehova, csak nálad kell legyen, plusz van benne kis vészkulcs.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
érdekes, 10 év ls400-azás alatt egyetlen pillanatra sem jutott eszembe, hogy de jó lenne kézzel váltani. ahogy az outback 3.0r-nél sem. de egyébként húgom rallyes expasija is egy automata landcruiserben sínylődött
és én is szeretek vezetni. persze tény, én nem kilinccsel előre vágyom kiesni a hajtűkanyarból. meg mondjuk nem is fikázom a kréziváltós kocsikat/sofőröket.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
mondd azt, hogy szeretsz váltani, azt simán elfogadom (nem mintha nem lennének ott a f1-es váltófülek a kormány mögött nekem is ). a lustításra viszont inkább azt tudom mondani, hogy még több figyelmed marad az útra, forgalomra. és egy jó automata nincs útban, csak teszi a dolgát a háttérben. van gyenge autóban is automatánk, az szörnyű. de 400 nm és 250 ló környékén már szépen karcol.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Nem drága, 8k-t kérnek munkadíjra ami itt pesten jó árnak számít (egy márkaszervízben 16/20k az órabér) a többi az alkatrész ára.
Motul 5w30 X-Celan FE 5 liter: 13,5k
Mann olajszűrő: 1,8k
Mann levegőszűrő: 5.2k
Mann pollenszűrő: 5,2kTudod mennyi volt a Passatunkban 1 db lengéscsillapító csere márkaszervízben? 90k (1 db lengéscsillapító 45k és a ki/be szerelésre kiszámlázott 2,5 munkaórát (20k/h)). 1 azaz egy darab. Na az rablás de ez a 36k korrekt ár egy kisrevizóért.
Volt mail váltás a forgalmazóval, azt mondták ők még nem találkoztak hamisítottal. Itthon kevesen veszik nem érdemes berizikózni a lebukást. Azt érdemes hamisítani amiből sok fogy. Pl Castrol. Abból egy nagyobb tételt gyorsan piacra dobnak aztán felszívódnak de Motulból nem tudnak eladni annyit ami miatt érdemes lenne bevállalni a rizikót.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azzal elég vegyesek a tapasztalatok (gáz). Olvass utána rendesen...
Nekem most a nagyátlagom 8,38 liter. Igaz városi használat nálam az alig van.
mod:
Parci: Igen az is "csak" 258 ló a 3.0 meg 245 ló... Nem olyan egetrendető erőtöbblet. Azért kéne egy 3.6R.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Amcsiban szokás az EZ30-akra superchargert tolni, arra nemtom, hogy reagál a többi alkatrész. A kisebbikkel is 360 lovat hoznak ki a H6-osból, azzal úgy 5 sec körül futja a százat a Lega. Az EZ63-osra a kit meg 440 lovat tud superchargerrel, az azért elég beteg...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
upsz... EJ25 volt az említett hardcore cucc.
(outback 2.5 xt)Qru:
10k a két ~5m kábel, plusz, ha megkérdi a rendőr, hogy mióta van az utastérben az akku, akkor lehet még $...
De mindent a sebesség oltárán.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
nagyúr
Egyet értek. Ott az 555-ös bubu, a 22B, a legjobbak. Jó, egy 2005-2006-os wrx sti-t is elfogadnék, de még a régiekben az erő meg a technika!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
HÁZIGAZDA
a tribeca 17 literes városi fogyasztásához sem ragaszkodom. a forester meg 2009-től használható méretű és biztonságú, azok meg drágábbak a 2003-2009 közötti outbacknél. szóval részemről értelmetlen hakkolni, amikor van eleve jobb megoldás.
a forester biztos nem billeg egy random suv-hoz képest, de hogy a legacy/outback kombihoz képest igen, abban biztos vagyok.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Igen segít a cucc, de van még munka vele. Ez csak az első kettő ajtó, édeskevés magában Igazából konkrétan semmi zajszigetelés nincs a legtöbb relatíve régebbi Subaruban (2008 előttiek kb). A zene az én fülemnek szépen szól már végre kisebb tempónál is, 110 felett már nem az igazi a menetzaj miatt. Hátra van még a két hátsó ajtó, a csomagtér ajtaja, plusz a teljes hátsó része az ülések mögött szét lesz kapva és szigetelve, mivel a zaj nagy része onnan jön,csomagtér és kerékjárati ívek. A szigetelés eddig 12k volt, hátra van még majd 30k anyag beépítése Ezután csere lesz még a hátsó kipufogó dob kompletten, mert a gyári elég hülye hangokat ad ki bizonyos fordulatszámokon és zavar.
Voltam már azon a részen amit linkeltél mapson ott abban a szállodában wellnesselniAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen