Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kis.zsolt

    tag

    válasz CP111 #879 üzenetére

    Megértelek, én is alkalmanként szórtam az átkot, de nálam most már pont fordított a helyzet.
    Igaz, szolgáltatót váltottam jobb sávszélességűre, de problémásabbra (korábban sok negatív jelzés volt a Telekomos Sweet-tel kapcsolatban a teszter csoportban).
    Most sokkal többet tévézek a sweet-en, pontosan azért, hogy lássam mi az ábra. Bár csak a kedvenc csatornáimról nyilatkozhatok, de azt kell mondjam, 99%-os a "rendelkezésreállás", azaz vannak apró karikázások mondjuk hetente 1x, 2x pont azon a csatornán, ahol nézem, de később belenézve a router LOG-ba (Unifi UDM-SE, saját Telekom kütyü Bridge módban), a szolgáltató, tehát a Telekom jelkimaradása okozta a karikázást és nem a Sweet.
    A tesztelői csoportban is kérik alkalmanként a fejlesztők, hogy a hibajelzés előtt győződjünk meg arról, hogy jó-e az internetkapcsolat, és csináljunk egy speedtesztet.
    Ugyanakkor el kell ismerjem: a hang "elmenése" bizony nem sávszélesség vagy internet szolgáltatói hiba. Ezt tényleg nehéz megfogni, közhellyel élve: nem tudni hol van a kutya elásva.
    Ha visszaolvasod a bejegyzéseimet a sweetről, én is írtam már jót és rosszat is, nagyon hullámzóan, de az elmúlt pár hónapban szerintem igencsak rendbe rakták a dolgaikat. Nálam Telekom optikán (Borsodban) nagyon kevés a hiba, de még a régi rossz Vodás mobilneten sem voltak már annyira nagy bajok, leszámítva, hogy alapból sokszor SD-re állt be a rendszer, mert annyira gyér volt a streamhez a sávszélesség.
    A jogtulajos dolog pedig nem a sweet hibája. Szerencsémre pont azokat a csatornákat blokkolom, melyek "jogtulajdonososak", ergo nekem ez a rész éppen hogy haszon.
    És én is csak azt tudom mondani: egyelőre nincs jobb a piacon.

    [ Szerkesztve ]

    Ne kérdezd: LEGÁLIS!!!

Új hozzászólás Aktív témák