- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Mobilarena
Synology routerek
RT6600ax (2022) / MR2200ac (2018) / RT2600ac (2017) / RT1900ac (2015)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Igen, tényleg. De az RT2600ac-nél maradt, szóval azt nem érinti. Feltételezem, hogy a Broadcom saját firmware-jével összefüggésben lépett fel a probléma. Mondjuk olyan sok mindenről nem marad le senki, mert főként csak pár hibajavítást kaptunk ebben a nagyobbnak beállított frissítésben. A plusz jelszó eltakaráson kívül egyedül az SRM verziószám mellé betett Kiadási megjegyzések linket vettem észre mint funkcionális fejlesztés.
<-ƘƘ->
-
gyugyo79
addikt
Nekünk akik később vették csak a Plus hoz nem kell ha a "sima" VPN szervert szeretnénk akkor az már csak a weboldalról letölthető van és a csomagkezelő manuális telepítést nem is indít amíg nincs rádugva valami (vagyis nálam így működött) amikor néztem és furcsállottam is mert a DS hez megértem ha kell de a VPN szerver ami ráadásul előtte ott volt a csomag forrásoknál és ráadásul a leírásokban simán hivatkoznak rá ...
Én is csak teszteltem amikor megnézte, hogy nálam lassítja e a Plus futása (Nem használata) a netet futottam ezekkel egy kört, és nálam is a Plus az belassítja a "sima" meg nem (Pont ahogy MrCsiT -nél is). De utána legyintettem és hagytam a NAS -on futót ezeket meg töröltem.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Ez egy jó kérdés, én nem tapasztaltam eddig semmi hasonlót. Javaslom, hogy először is próbáld meg újraindítani a routert meg a telefont, és próbálkozz meg még egyszer a kapcsolódással. Ha sehogy sem lesz jó, akkor szerintem ezt a Synology supportnak érdemes jelenteni mert mi itt nem sokat tehetünk vele.
<-ƘƘ->
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen