- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Minden ami szünetmentes tápegységgel (UPS-sel) kapcsolatos. Ha kérdésed van akár készülék vásárlással, akár hibával kapcsolatban, vagy csak tanácsot kérnél, írd meg ide, és lesz aki segít!
Új hozzászólás Aktív témák
-
djyuri
őstag
Hát egy ki bíztatást azért mégis mondanék a kocsiakkus használatra.
Mivel a srác azt mondta,hogy nem mindennapos az áramszünet,így nem kell mindennap lemerülnie és feltöltődnie az akksinak. Szal egy upp.
A másik upp: Én már nagyon sokat teszteltem a kocsiakkukat abból a szempontból,hogy a lassú lemerítést hogyan bírják (pl 2A).
És arra jutottam,hogy jobban,mint a sok 120...300A-ert.
És mivel egy autórádió volt rákötve,így még nem is monható,hogy stabil volt a használat,tehát ez is egy upp. És ezen belül kb hetente max kétszer kellett töltenem egy 44Ah-ás akksit. De persze ha egész álló nap ment az autórádió.
És ahogyan számolta neki ezt a fogyasztását még ha 12-16 óráig is nem lesz áram,akkor is elég szerintem egy 120-140 Ah-ás akksi. Azt persze hozzá kell tennem,hogy nem egy szkványos ups-be tenném bele,mert az köztudott,hogy minimum 120w veszteséggel dolgozik üresjárásban. Tehát ez több volna,mint ami a srácnak kell. Viszont egy kissebb és nagyobb frekin működő redszerrel ezt meg lehet oldani.
Kell egy órajelgenerátor és egy végfokozat rá...erre menne egy nagyfesz féle trafó,ami kb 190V-ra pumpálná fel a bemenő feszt. Ezt agyenirányítani és máris ott a kb 260 volt (tom,hogy 1,41 a szorzó,de a nagyfesznek több a vesztesége)
Aztán ennek a végére építeni egy olyan kapcsolást asszem triakokkal,amikel szintén szinusz jelet generálnánk,csak éppen most már 230-os kimenő fesszel és persze kb 50Hz-en. Nekem ez a tervem a gépemhez való vízpumpák terén.
Csak sajna még netaláltam kapcsolást ehhez a vég 230 voltos dologhoz.
Amúgy nem kéne,hogy az upsféleség bírja a töltőáramot,mert amint visszajön az áram,akkor lelehet kötni és már is mehet rá a kocsiakksi töltő,amit az auchanban is lehet venni,bár ekkora akksihoz ne a 3000 forintosat vegyük. Nekem egy jó kis orosz van. Még az apám kocsiját is beröffentette 20 perc után,pedig 5000 köbcentis motor van benne.
Amúgy a fedélzeti kopjúternek külön akksijai vannak és azok szinte minden nap a kétharmnadára merülnek le. Tehát minden harmadik napon be kell indítani a kocsit legalább egy órára. És azok is közönséges akksik,csak 6V-osak és kettő van beőlük.
Szal szerintem nem elvetni való ötlet ez,hanem támogatni való ötlet.
Ha tudsz esetleg kapcsolást a fent említett dologra,akkor mindketten szívesen fogadnánk segítségedet és aztán együtt koccinthatnánk a működő project felett.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs