Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Omni
aktív tag
Mi éppen októberben vettünk egy 2000-res facelift Corollát Vagy 25 Corollát néztem meg a nyáron, és közülök egyedül Rá mondtam, hogy igen - ez az egy autó tetszett Nálam fő szempont hogy törésmentes legyen. Sajnos a 25-ből kb 20 javított-sérült volt (az olcsóbbak)....
De végre rábukkantam a Sedan Corollánkra. 40e km, végig vezetett szervizkönyv, Toyota márkakereskedésbe számították be egy új Corollába. 1.4 VVT-i, LineaTerra. Az autóval azóta 1200Km-t mentünk, olyan mint egy új. 5.7 az átlagfogyasztása vidéki utakon. Igaz én nem hajtom...minek. Minél később érünk oda, annál többet vagyunk a Corollában
A csótányt (Liftback), a helyedben elfelejteném. Ugyanis azok már angliai gyártásúak, szemben a sedanokkal amik még eredeti japánok (alvázszáma JT-vel kezdődik a japánnak(Japan Toyota, a japán Honda: JH, a japán Suzuki JS ). Sokan esküsznek arra, hogy japán autót japánból, talán nem véletlen.. Számos különbség is mutatkozik egyébként az angliai és japán gyártás között, erre a kézikönyv részletesen kitér. Pl.: angliai gyártás esetén a kilóméterszámláló digitális, japán gyártás esetén pedig a hagyományos analóg.(erről mondjuk könnyű elsőre megállapítani származását) De még 1000-nyi különbség van, ami elsőre fel se tünik.
A miénkben nincs ABS. Nálunk hátul dobfék van. Lehet hogy az ABS-el szerelt modellekben 4 tárcsafék van? Ennek még utána kéne járni..
egyébként a belinkelt zöld Corollát is láttam, össsze vissza van festegetve, egy idős bácsié volt, aki minden részén meghúzta az autót, s az apró sérüléseket maga javította... meg is látszik a karosszérián, csupa "pötty" (a képen persze nem...csak élőben)
-
Omni
aktív tag
Megnéztem a linket, szerintem a váltózár is jó dolog ha van, bár állítólag csak motortérzárral hatásos..
Jó pont továbbá, hogy márkakereskedőtől van, ők általában nem szórakoznak motormosással, szilikonozással, mint a nepperek. Nepperektől én sose vennék autót...
Próbálj ki minden elektromos dolgot amit lehet (elektromos tükör mozgatása), rádió(magnó), figyeld a légzsák visszajelzőt (kézikönyv szerint kb 6 másodperc alatt el kell aludnia)...stbstb.
Az is elképzelhető, hogy eszi az olajat, ez a VVT-i motoroknál elég gyakori. Sokan(márkaszervizek is!) a gyári 5w30 ajánlás helyett 10w-t töltenek, igy már nem eszi a szerencsétlen...
A sedanon az antennát ki kell húzni, kicsit macerás, én nem szoktam kihuzni. Jó hogy a liftbacken középen van, így nem kell vele szórakozni.
-
Omni
aktív tag
Használt autó vásárlásról (Skodás, de vannak benne általános dolgok) [link]
-
Omni
aktív tag
válasz Satan_Claus #49 üzenetére
Úgy rémlik, hogy Japán. Ha JT-s az alvázszáma akkor biztos.
-
Omni
aktív tag
Szép autó. Mennyi is lett végül az ára?
A gyártás helyét alvázszám első két karakteréből egyértelműen megállapíthatod.
JT - japán
SB - angol
VN - francia (pl. Yaris)
NM - törökAz új Corollák valóban japánok, még egy ideg... Aztán "Made in S.A." lesz... Azaz South-Africa.
Olajból kitűnő választás lehet a Castrol vagy a Liqui Molly.. Írd meg ha megvan az autó
[ Szerkesztve ]
-
Omni
aktív tag
A kézikönyv szerint az üzemanyagtartály térfogata 50 liter. Kezdem kitapasztalni a mutató müködését. Sokáig Full-on tartja magát, majd zuhanásba kezd kb 3/4-től 1/4ig, majd ismét tartja magát. Maradék 8-10 litertől már világít.
-
Omni
aktív tag
Én vettem egy kazetta adaptert. Nem az 1500 Forintos Hamát, hanem 5000ért Sonyt. Szépen is szólt, de csak egyszer. Kivettem, másnap újból használnám, de a magnó csak tekeri. Többet valahogy nem ismeri fel.. Sima kazettát viszont vígan játszik..
Egy Ford magnó meg gond nélkül használja a Sonyt. Eléggé megszívtam, lehet hogy a Hamával simán menne.
-
Omni
aktív tag
Cd playerrel tényleg gáz lenne, azonban nekem egy memórás mp3 lejátszóm van, akkora mint egy ceruza elem, a váltó elé tenném, van ott egy kis mélyedés. Mondjuk így is elég macerás, de csak alkalmankét használnám.
Ezt a modszert azért választottam, mert azt olvastam, hogy ha a gyári rádiót kiiktatod, akkor lőttek a fedcompnak is. Kíváncsi vagyok Surányi mit mond..
-
-
Omni
aktív tag
-
Omni
aktív tag
Jó kérdés. Engem is ez fogalakoztat Valaki megírhatná..
A légszűrőt megtaláltam, kb egy porszivón is ilyen nehéz cserélni Nem cseréltem ki mert alig szürkés. /vagy ha már kicsit szürkés a színe, akkor cserélni kell?/
Megkérdeztem mennyi a 105 ezres, köztes ellenőrzés. Egy helyen látatlanban 50e körüli összeget mondtak, kicsit megszédültem a hallatán. Állitólag az egyik szíjat a kettőből cserélik.
Másik helyen pedig 20e-120e közé taksálták. Mondjuk inkább ide vinném. Olajcsere, szűrő csere, eddig 20e.Továbbá levegő szűrő, pollenszűrő, fékfolyadék, váltó olaj, gyertyák, fékbetétek ellenőrzése, szükség esetén csere...
[ Szerkesztve ]
-
-
Omni
aktív tag
[Miért nem próbáltok ki valami jobbat?]
Következő autója? Csak és kizárólag egy Peugeot....
-
Omni
aktív tag
Félreértés ne essék, én is Toyotát használok Azt hiszem ez a [táblázat] mindent elmond.
-
Omni
aktív tag
Egy cikk 2000-ből: [link]
-
Omni
aktív tag
-
Omni
aktív tag
Mi meg Favoritból ültünk át egy 2000/10. havi Corollába. A Favorit is nagyon jó volt, de ez ahhoz képest egy "űrhajó"
A márkaszervizesek szerint is végtelenül megbízható gépek. Csak azzal lehet megbolondítani az autót, ha kókányolt riasztót szereltet(ett) be a tulaj. Legtöbb helyen Meta-val szerelték- ezt megbízhatónak mondják.
Ősszel 5.7-5.9-es országúti fogyasztást mértem (90es nyugodt tempóban), télen ez 6.1-6.3..
Nézd meg repedezett-e az ékszíj, mert ebben a korban lehet már cserére érett. (12e volt munkadíjjal együtt a csere). Sok sikert az autóhoz.
-
Omni
aktív tag
Nekem meg azt magyarázza el valaki, hogy a 2000-ben gyártott japán Corollákban (E11 sedan, JT..), miért Austria-ban készült a szélvédő
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen