- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 6/7/8 topik
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
ma Mit ér két év tapasztalta? Nagyon is sokat, remek lett az új magentás belépőtelefon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz nylontacsko #26 üzenetére
Ugy-ugy, eza minoseg kb Trabant szint. Radasul a gumi resz amint elkopik csuszni fog, ami rednkivul veszelyesse teszi majd a pedalt. Jaja, lehet majd cserelni. Illetve a kormanycsuklo csapagya lathato. Idovel a por meg a dzsuva beleall, aztan majd lehet csodalkozni,hogy a szervo kakukk lesz, vagy tobb szazezres csere lesz a vege. Nagyon,de nagyon rossz irany ez.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
net84
őstag
válasz nylontacsko #26 üzenetére
Sajnos engem több ilyen részlet is "megfogott". Az, hogy a 2. sorra nincs légbefúvás egy ilyen felépítésű autónál, hatalmas tökönszúrás. Ez az üléssor nekem túl fapad (mint a 15 éves melós tranzitban). A felhajtható tálca és annak elhelyezése sem épp szemet gyönyörködtető. A csomagtérre pedig mintha elfogyott volna teljesen az amúgy sem túl nagy kreativitás és a bármi jó lesz alapon dobták össze.
Ezek miatt az alapára is sok szerintem, de normálisan felkonfigurált meg már kifejezetten röhejes és pofátlan. Nem, ingyen sem kellene (hacsak nem azért, hogy pár hát alatt elvegye a kedvem a full electric-től megint egy időre, majd áron alul gyorsan eladjam), nem szeretem, amikor kompromisszumokkal kell az autót használni és folyamatosan bennem van, hogy ez nem működik jól bent, azt menet közben nem bírom állítani és helyenként siralmas a kialakítása...A cikkben említett érintőgombos lámpa kapcsolgatást viszonylag gyorsan megszoktam VW-éknél. Még valahol élhető is a módszer. Reflexből koppintom indulás után le az auto módról - általában a fel állapotra és utána nem érdekel (egyszer b@xott ki velem a fényérzékelő szenzor, azóta én kapcsolom a lámpát). A klíma érintős vezérlése és kijelzőn való állítgatása viszont nem jön be 1,5 év után sem.
A mutikormány érzékelésével nekem gondom nem volt - talán a hangerő csökkentés, amit lassúnak éreztem és sokat kell maszírozni a kellő csökkenéshez. Számomra elrendezés káoszos, túlbonyolított és helyenként ellentétes az észjárásommal (nem találok logikát a jobb és bal oldal kiosztásában).
Folyamatosan gondolkodom, hogy milyen VW típusra lehetne visszatérni a hétvégi autóval. Hát ez inkább arról győzött meg, hogy maradjak OIIIIIIIORead only...
-
#68998912
törölt tag
válasz nylontacsko #26 üzenetére
Azért a 18.000 km-nél így kinéző kormány is megérne egy misét.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen