Motorola Moto Buds 150 - ha csak az kell, hogy szóljon

Nagyon alap dolgokat tud csupán a Motorola TWS-e, de viszonylag olcsó, kényelmes és IPX5-ös védettsége is van.

Bevezető, doboz, kialakítás

Ülök bent a szerkesztőségben, csöngetnek. Kimegyek, mondja a futár, hogy hozott Bognak egy csomagot. A küldemény a Motorolától jött, a papírdobozon nagy matrica, amin a cég logója mellett egy Hello, Milan felirat. Nem így hívnak, de szia, csomag, örülök, hogy találkoztunk. Kiderült, hogy ez a befejezése a milánói Edge 30 bemutató sagának, amiről Bog részletesen mesélt már az egyik adásban, a meghívott vendégeknek ugyanis a Motorolánál még szántak egy 125 wattos gyorstöltőt és egy Moto Buds 150 fülhallgatót. Előbbiről tesztet olvasni valószínűleg nem lenne túl élvezetes dolog (“Bedugtam, töltött, gyorsan.”), a fülhallgatóra ugyanakkor élvezettel csaptam le, mégis több dolgot ki lehet rajta próbálni. Egyrészt régen volt már TWS nálunk teszten, másrészt ha a Motorola erősít telefonos fronton, annak hozadéka, hogy előbb vagy utóbb a sajátmárkás kiegészítőik is felkerülnek a boltok polcaira. A Moto Buds 150-et egyelőre itthoni kínálatban nem találtam, de korábbi példányok akadnak a nagyobb e-kereskedelmi áruházakban, tesztünk alanyát pedig a német Amazonról 39,99 euróért meg lehet rendelni Magyarországra.

A doboz és tartalma.
A doboz és tartalma. [+]

Az, hogy a Moto Buds 17 ezer forint, egyértelművé teszi, hogy nem az AirPods Prók és a Bose-ok megszorongatására szánja a Motorola a terméket, a csomagolás azonban pariban van a tízszer drágább termékekével. Mágnesesen záródó kemény fedelű papírdobozban érkezik a fülhallgató, a dobozt felnyitva egyből az 53,7 x 27,5 milliméteres dimenziókkal rendelkező hordozó tok néz ránk. A fekete műanyag töltős tok fedelére szürke Motorola felirat került, a fedél mágnesesen zár erősen, a műanyag zsanér viszont elég gyengének tűnik, óvatlan mozdulat letörheti.


[+]

A tok elején négy fehér színű LED, melyek az akkumulátor töltöttségét jelzik. Hátul USB-C töltésre, egy USB-A csatlakozóban végződő töltőkábel jár a dobozban. A tok alján a kötelező jogi feliratok sötétszürke színnel, Qi vezeték-nélküli töltést lehetővé tevő tekercs viszont nincs alattuk, az az 50 eurós Moto Buds 250 extrája. A hordtok egyszerű műanyag, hosszú távon valószínűleg karcolódni fog.

[+]

A fedél felnyitása után ránk néz a két fülhallgató, mágnes tartja őket erősen helyükön. A fekete színű in-ear kialakítású fülhallgatókon sötétszürke Motorola logó, amely egyben érintőfelület is. A 25,1 x 20,9 x 21,4 milliméteres fülesek a fülkagylóban megtámaszkodva nyúlnak be a hallójáratba, a csigaházszerű forma végén így a szokásosnál rövidebb szilikonharangok vannak. Ebből három méretet (S, M, L) mellékel a gyártó a dobozban. A logó melletti érintőfelületen apró piros-kék LED kapott még helyet, ez jelzi a párosítást, töltöttséget, bekapcsolást.


[+]

Az érintőfelület elhelyezkedése jó és érzékenysége is rendben van, a teszt alatti használat során véletlen parancsokat nem adtam neki azzal sem, ha igazgattam a fülest. A kialakítás számomra kényelmes volt, a 4 grammos fülhallgató az M-es méretű gumiharanggal stabilan ült a fülemben, a környezeti zajokat jócskán tompítva. A szellőzés ugyanakkor nem jó, másfél órányi használat után az embernek bedugult fülű érzése lesz a Moto Buds 150-t használva.

[+]

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés