TomTom One vs. Garmin 255W - TMC magyarosan

Bevezető

Már megint egy duplateszt, ezúttal a navik tudásán kívül a TMC tesztelésére is vállalkoztunk. A TMC-t illetően korábban már beszámoltunk a szolgáltatás elindulásáról, valamint az indulás körül általunk tapasztalt furcsaságokról. Mivel akkor csak egy imitált szolgáltatást láttunk, megígértük olvasóinknak, hogy az éles indulást követően megírjuk tapasztalatunkat a dugó elkerülésének segítését szolgáló rendszerrel kapcsolatban. Ehhez azonban szükségünk volt készülékekre is, így körülnéztünk, ki tud nekünk segíteni. a Speedshop természetesen azonnal a segítségünkre sietett: egy Garminnal dobott meg minket.


[+]

Hogy a dolog még érdekesebb legyen, illetve kikerüljük azokat az anomáliákat, amik esetleg egy gyártó egy készülékéhez kapcsolódhatnak (gy.k. nehogy az a vád érjen minket, hogy azt mondjuk valamire, hogy kék, pedig az igazából piros), úgy döntöttünk, ringbe eresztünk még egy navit. Kapóra jött a TomTom magyarországi képviselete, az East Side Consulting Hungary, akik igen aktívan promótálják termékeik TMC képességét, így tőlük is kértünk egy navit, annál is inkább, mivel az utolsó TomTom az oldalon még Polacheck mester kezei közt járt még tavaly márciusban - azóta nem igazán kényeztettek el minket az angol cég navigációs eszközeivel.


[+]

Mivel a Garmin eszközök rendszeres vendégei autóm szélvédőjének, így a teszt kisebb részben koncentrál magára a navira, inkább a TMC gyakorlati működésére figyeltem. Persze a TomTom így is üde színfoltként dobta fel hétköznapjaimat - és itt nem kifejezetten az eszköz fekete-ezüst burkolatára gondolok, hanem arra az élményre, amivel ez a kis cucc megajándékozott. Az ajándéknak pedig illik örülni, akármi is az, úgyhogy ezzel a gondolattal kötném át soraimat - a konklúzió pedig a hajtás(ok) után lesz olvasható.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés