- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Drágább lett a Pixel 8a
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
gp A fullos kiadás tartalmazza az alapjáték mellett az összes nagy DLC-t is.
-
A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
it Megállapodást kötött az OpenAI, így a Reddit tartalmai is a ChatGPT tudását erősíthetik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Haladunk.
Már csak a váltót, kazettát, teleszkópot, stucnit, nyerget stb. kéne lecserélni rajta és a végén még kerékpár is lehetne belőle.
Továbbra sem kéne nyuggerbike, ilyen meg végképp nem"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Mishita
tag
Menetes a koszorú az elég gagyi, plusz az atéltel is túl könyü lesz vele. Meg ez a teleszkop se kéne bele. Nehéz és annyival nem ad többet, vagy ha már van akkor egy alap suntour illene. A váltó szerintem teljesen oké, én évekig használtam ilyet, alap felhasználásra ez rendben van. Egyedül a féket nem értem abból miért nem kapot shimano-t. Szerintem kezd ki forni a jó irány. Ezt már én is szívesen hajtanám.
[ Szerkesztve ]
-
Ennyiert siman nem. Kicsit tobbert mar 3 ev garanciaval, tesztelt rendszerrel lehet e-bikeot venni, pl. a nemet Lidlben: https://www.lidl.de/p/telefunken-e-bike-mountainbike-aufsteiger-m922-mtb-27-5-29-zoll/p100355551
Itt mar van akku minosites is szervizhatter is. En lattam ego akkut, koszi, nem szeretnem,hogy a popam egesse szet, mert noname az akku es a vezerles.És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
pengwin
addikt
Nekem egy régebbi német Hoening T-bike tringa akksija robbant az arcomba, mert töltés közben telinyomta gázzal a vízálló házát. Szerencsémre a cellák épek maradtak, úgyhogy megúsztam egy tinnitus-szal.
Nem játék az elektronika - szerintem aki laikus és csak használni akarja a bringáját, az vegyen egy olyat amin agyváltó van, az kevesebb odafigyelést fog igényelni.
Üdv, pengwin
-
Egy egyszerű agyváltóval ez is egy kellemes villanyszamár lenne. De még így is elfogadnám, nálunk 15 kilométeren 260 méter szintkülönbség van, szóval eléggé hardcore bicajosnak kell itt lenni. Ez a gép pont ide lett kitalálva, boltba szaladgálni tök jó lenne. Kár hogy az áráért már egy lepusztult, de mégiscsak kényelmesebb autót is lehet venni.
-
Reignman
aktív tag
Egy hasonló felszereltségű, nem elektromos bringa a decathlonban 90-100e forint. Akkor itt ebben az esetben 350e csak az aksi és az elektromos hajtás egy erősen megkérdőjelezhető kínai cuccban, ami vélhetően 3-4 év használat után ipari hulladék? Ezeknél jo ez a villámteszt, hogy megyek vele egy kört a Margitszigeten, de kíváncsi lennék, ha már fél millióba kerül, akkor mennyit bír? Szerintem nem sokat, pár hónap és el kezd kotyogni mindenhol, az aksi már nem azt hozza, mint újkorában, stb...
-
kalmani
tag
Lebeszélek mindekit az ilyen kategóriájú gépek megvásárlásától.
Szemem láttára fogynak el ezek a bringák. Környékünkön van egy e-bike kölcsönző. Évről évre kisebb távolságra jutnak el vele a bérlők. Majd tekerhetik a 30 kilós bringákat vissza.
Márkától független hulladék. -
ROBOTER
addikt
Oké, tudom, nem ettől működik, de azok a hegesztések végig a biciklin... mint amikor hülyeskedtünk technológia órán a hegesztővel és szobrokat építettünk betonacélból. Brutális taknyolás.
-
Balázs Z.
tag
Nem értek hozzá, ezért előre is bocs, de nem léteznek európai vagy amerikai, neadjisten koreai elektromos biciklik/rollerek, amiket tesztelni lehetne? Miért mindig ezekről a kínai izékről vannak cikkek?
-
Submarine
senior tag
Kedves közönségünk!
"Nem értek hozzá, de szerintem ez szar" - topikunkat olvassák.
-
zazenke
őstag
az csak aku probléma fel kell újítani márkás cellákból és még úgyis jobban megéri mint 300 ezerért venni egy bosch aksit kisebb kapacitással . Megy ám a lehúzás a másik oldalon is keményen. Most már ott tartunk hogy ha egy cella meghibásodik akkor tilt a bosch eleketronioka hiába cseréled ki a cellákat újra a hiba nem törlődik. A kínaiakat még úgy javítod ahogy akarod
-
rankesz
veterán
-
Balázs Z.
tag
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Balázs Z. #17 üzenetére
20% r&d, 70% copypaste, 10% aftersales
nem annyira drasztikus, mint a te matekod, de azért bőven elég szar
egyébként volt itten Tenways teszt is.
a non-kínai márkák nem kerestek meg még soha, akiket meg én kerestem (pl Decathlon) azok válaszra sem méltattakBog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Tasunkó
senior tag
A hegesztések lehethogy nem a legtökéletesebb külcsínnyel bírnak, de ennek ellenére sem zavaróak, a funkciójukat viszont tökéletesen és hiánytalanul betöltik. A konstrukciónál inkább számít a geometria, hogy menyire sikerül tökéletesen egy vonalban összerakni, a hegesztés csak peasant blinding, illetve és bizonyára, de nem ámbár, vannak még szempontok. A menetes agy a mérnököket dícséri, hogy milyen jól megtervezték a gyártósorokat, hogy már 100 éve nem képesek elrohadni, és még mindig ontják magukból a menetes agyakat.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
bszunyoghy
csendes tag
Ez egy 92-es cannondale commuter bicikli
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
ha az elektromos részét nem nézzük akkor ez azért erősen fapados gép. elég kérdéses hogy milyen élettartamot bírnak majd ilyen belépőszintű alkatrészek az eletromos rásegítés miatti nagyobb terhelésnél. aztán ott lesz az ember 1-2 év múlva a félmilliós biciklivel aminek felét cserélni kell.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Tasunkó
senior tag
válasz bszunyoghy #21 üzenetére
Nem akarom elvenni a kedved, de ott le vannak köszörülve a hegesztések, így nem tudni milyek voltak, de valószínűleg a kötést a Cannondale-n is kifogástalanul megoldották. Már jó ideje díszítőfunkciót is ellátnak, ezért nem köszörülik le, meg egy folyamatrész is kiesik így. A kínaiak hegesztőautomatája nem lehetett a legtökéletesebben beállítva, vagy eleve erre képes, általában az olcsóbb legyártás oltárán nem félnek ilyeket beáldozni.
Kérek egy számot a jútútú
-
félisten
válasz bszunyoghy #24 üzenetére
Igen, nagynevű gyártók annak megfelelő áron, ahol már messze nem csak a használatban is hasznos minőséget fizettetik meg.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Vesa
veterán
Kínai...tehát maradok annál, hogy akinek nincs pénze egy normális gyártó, normális termékére 0km-es verzióban, az inkább vegyen egy használtat ezekből, mint egy kínai 0km-est. Valójában, hatalmas a kínálat 2-3 éves, az új áránál sokkal olcsóbb nagynevű nyugati gyártók bringáiból, melyeknél mind a minőség, mind az alkatrészek szervizelhetősége, mind azok elérhetősége toronymagasan jobb, mint bármilyen kínainál. Sajnos még mindig sokan csak addig látnak, hogy mennyibe kerül amikor megveszi. Azt pedig nem nézik, hogy később majd nem lesz hozzá alkatrész, nincs support, nincs szerviz, nincs minőség. Aztán a végén masszív bukó lesz az egyenleg., hiába vette kicsit olcsóbban. Ugyanez van az autókkal is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
A Molyember
tag
Latom megint megy a szajtepes meg a vita egy fel millas elektromos bicajon, inkabb vegyetek hasznalt robogot ennyiert, annak tobb ertelme van.
-
Submarine
senior tag
Mindenképpen alaposan utána kell nézni, ha ilyet akar venni valaki.
Ennek az eleglide-nak konkrétan van saját webshopja, ahol elég sok alkatrész is kapható, lehet minden típushoz, nem néztem át az oldalt.
Másrészről a váz úgy van kialakítva, hogy kompatibilis teszem azt a shimano termékekkel.
Ugye, van amiből eleve azt is tettek rá. Persze a legolcsóbbat.
De például egy agymotoros változatnál mindenképpen számolni kell a hátsó fogaskeréksor és a lánc fokozott kopásával, mivel azon keresztül hajtja a kereket, tehát a leggagyibb biztosan nem lesz hosszú életű.A termékspecifikációban ezt írják a vázról: Aluminium Alloy (AL6061)
A hegesztésről annyit, hogy az alumínium ötvözet hegesztése a technológiából fakadóan eleve szélesebb, terjedelmesebb varratot eredményez, mint acél esetében.
Másrészről a jelenleg használatos hegesztéstechnikai szabványok nem igazán díjjazzák a varrat köszörülését. Konkrétan tilos. Linkelhetnék képeket, de baromi lusta vagyok.Az acél vázat pedig turbófejjel csiszolták simára, de akkor valamilyen vizsgálatot is kellett végezzenek a varraton (UH/RT). Legalábbis papírforma szerint. Mondanom sem kell ez mind nagyban drágítja a gyártást.
A kínaiaknál minden technológia, szabvány adott, erről ne legyenek negatív illúzióink. Viszont a profitorientációt és a hatékonyságot se felejtsük el.Az autók kapcsán, meg senki nem beszél arról, hogy amikor majd a fél város átállt, az éjszakai lakossági áramfogyasztás legalább annyi lesz mint a nappali. Az honnan lesz fedezve?
-
pècsimunkás
addikt
válasz A Molyember #28 üzenetére
Szerintem aki biciklit akar venni, az nem fog robogót venni, mindegy mennyibe kerül a bicikli vagy a robogó.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
PDA_FAN
tag
válasz A Molyember #28 üzenetére
Robogót? Minek?
Az megvan, hogy sokaknak egyrészt testmozgás a bicaj, tehát nem bevásárolni meg dolgozni járnak vele, másrészt sokan egy robogót csak utcán tudnának tárolni. Nekik nem opció a robogó. Arról nem is beszélve, hogy ha valaki kifog egy betegebb példányt, rendesen boríthatja bele a lóvét. Egy bringát felújítani mégiscsak egyszerűbb. -
zazenke
őstag
hát ha a motor javíthatatlan azt úgy 150 ezerre tenném merthogy ezt tuti nem javítják még itthon sőt úgy látom nem is nagyon lehet megvenni sehol. A méregdrága bosch-t már többhelyen javítják egy felújítás anyagdíja amit már 8000 km után esedékes 70 ezer ft + munkadíj amit legalább 30 ra saccolok. szóval ott egy felújítás 100 környéke de legalább minden kapható hozzá. A hátsó agymotoros kínaiak anyagköltsége nyilván teljesen más és van belőlük választék bőven
-
mjani1172
addikt
Hű, az autó....
Azért leírnám, az általam látott autók viszont meglepően jő minőségűek. Vagy legalábbis annak tűnnek. Nekem is vannak fenntartásaim, nem rohanok a szalonba rögtön , de a felhasznált anyagok, a kidolgozás, bizony nagyon ott van. Nem zörög, nem nyikorog, párhuzamos, ahogy lennie kell. Mondom ezt úgy, hogy sok autót nézek meg naponta.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
S akkor most belefér a szabályozásba, hogy a csúcsteljesítménye nagyobb?
/Bár, ez elmondható az e-rollerek zömére is (pl. 600/300W)/Szerintem, akik számára ezt kitalálták (napi 5-8km ingázás, síkabb terepen) annak egy ilyen bicaj évekig jó lesz.
Aki meg sportolni szeretne, az vegyen drágább bringát.
Nekem a saját régivel is az volt a problémám (európai másik márka), hogy 25km/h-nál kikapcsol a motor és átlagban annyival hajtottam.
Pont ahol/amikor a forgalomban igényeltem volna azt a + erőt és sebességet, ott már nem segített semmit. -
félisten
Ez tényszerűen nem igaz. A kínaiak 0 és 100% között olyan minőséget gyártanak, amilyet éppen akarnak / rendelnek tőlük.
Húsz éve időről időre beütnek nálam kínai ipari rendelési ügyek, és egészen tanulságos a minőség-ellenőrzési / skálázási rendszerük. Van egy széles tartomány, ahol egészen kiváló ár/értékarányt tudnak adni, csak az a nagy kérdés, hogy ami ide eljut az éppen melyik része a tartománynak -- mivel a volt béketábor hajlamos tőlük a minőség-ellenőrzés aljáról, a szarabb-mint-amilyen-olcsó kategóriát rendelni. De az átlagos felhasználói igényeket akár biciklik esetén is jó eséllyel kedvezőbb paraméterekkel tudják teljesíteni, mint a nem életszerű többletértéküket túlárazottan nyomó "nagy" márkák.
Lásd: én pl. egy szép, de jól tartó hegesztésért pontosan egyetlen forint többletet kiadni is nettő sznobériának tartok.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
-
Neurotoxin
őstag
Nekem is mindig az ilyen részleteken akad meg a szemem...Miért kell ezeket észrevennem? Olyan, mintha egy kisipari cég terméke lenne..Engem is az érdekelne, hogy hosszútávon mennyire bírják a mindennapi strapát, mert az árról lehetne vitatkozni, de mégiscsak verdesi a fél millát a jó-magyar valutánkban.
[ Szerkesztve ]
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
Tasunkó
senior tag
válasz Neurotoxin #37 üzenetére
A hajtókari részt vizsgáltam, az még úgy el is ment, meg a villák is, csak most néztem meg a fenti résznél a kormányoszlopon tényleg szembeötlő. Mondjuk az hogy 25 kmh nál leold az jobban aggaszt, de nem lakok dimbes környéken.
Kérek egy számot a jútútú
-
bszunyoghy
csendes tag
Tisztelt Fórumtárs
abban teljes mértékben igaza van, hogy ez a gusztustalan hegesztés funkcióját valószínűleg teljes mértékben ellátja valamint ízlésről és hogy kinek mi felel meg-vitatkozni meddő is lenne, de ez csak a jéghegy csúcsa.
az első és legfontosabb hibája ennek a járműnek hogy nincs vázméret választási lehetőség. Olyan a világon nincs, hogy egy vázméret mindenkinek jó legyen. Biciklit nem ár alapján veszünk hanem méret alapján .
2. Az összeválogatott legolcsóbb alkatrészek nem fogják a motor terhelését bírni, ez a hajtáslánc(tourney- de még az is kiherélve 3x7-ről 1x7-re) egyszerűen alkalmatlan elektromos hajtáshoz. Az a menetes koszorú nem alkalmas erős terhelés elviselésre, arról nem is beszélve hogy a legkisebb fogaskerék a 14 fogával egyszerűen őrült lassú ,(szegény Bog tekerhette kifulladásig) a legnagyobb 28 - as meg hegynek felfelé kevés magyarul a motor és az akku folyamatosan kapni fogja a terhelést és ez az egyébként is kérdéses élettartamát negatív irányba fogja terelni.Nekem a gyártói honlap kommunikációjából az jött lett, ez a kerékpár azoknak készült akiknek minden mindegy, csak olcsó legyen…de ez nem olcsó…1200-1300 € nem kevés pénz- akinek meg igen az nem ebből a merítésből fog választani.
körkörös hátszelet kívánok B.
-
félisten
válasz bszunyoghy #39 üzenetére
Ezek sajnos nagyon valós érvek, különösen egy visszaviteli lehetőség nélküli kerékpár esetén.
Azt, hogy mi mennyit fog bírni, nem tudom. Nem a gagyit akarom védeni, nagyon nem! De kicsit tartok a biciklis kényszer elitizmustól. Több olyan bicikli is van a környezetemben, amelyről anno röhögve megmondták, hogy nem szabad megvenni, mert olcsó áruházi hulladék -- aztán 25-30 éve napi használatban gond nélkül üzemel. Nem is beszélve mondjuk az én kiváló, 1982-es évjárató B-212-414 típusú Szputnyikomról, amelynek már régen szét kellett volna esnie, aztán mégis mindent kibírt, és még mindig használható bringa.
A lánckerékfogszám esetén azt nem értem, hogy miért nem adnak meg pedálfordulatra megtett úthosszakat, mint régen. Ez egy nagyon jó mutató.
Anno a nagy Favorit / Szputnyik vitában ugyan mindenki tudta, hogy a Favorit a jobb minőség, de az úthosszak a Favoritnál 5 -- 7,2 m/tekerés között alakultak, a Szputnyiknál meg 3,8 -- 7,6 m/tekerés között, úgyhogy egy csomó emelkedőn fel lehetett vele tekerni, ahol a favoritosok már inkább tolták, illetve hosszú túrákon érezhetően kevesebbet kellett tekerni a lesajnált orosszal. (Arany középútnak meg ott volt a Csepel Sas, csak éppen megfizethetetlen volt 7500 forintért, amikor a Favorit, ha éppen lehetett kapni, 5000, a Szputnyik meg 1300 forint volt. )
A vázméretről nem tudok nyilatkozni. Én bő húsz év bringázás után tudtam meg, hogy egyáltalán vannak különböző méretű vázak. De mem érzem a különbséget, mit ahogy sokan mások sem. Persze nyilván van, aki meg kifejezetten érzékeny rá.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Tasunkó
senior tag
A vázméret nagyon fontos. Régen nagyobbak voltak a biciklik, ezért nem zavarhat téged. Ha kicsi lenne, örömmel szabadulnál meg tőle. Ma már jellemzően megjelentek újra a nagy bringák, és a méretválasztás. A váz formának azért van jelentősége, érdemes kiválasztani alaposan, de ha közelít a testfelépítésnek ideálishoz akkor azzal már el lehet közlekedni, és aki hosszabb időt tölt rajta az könnyeben észreveszi mint aki 3-4 km-t. De tényleg nagyon egyszerű a bicikli. Lényegében ha pontos és masszív váza van, akkor az alkatrészeket bizonyos határokon belül, tetszőlegesen lehet cserélgetni, könnyebben is szerelhető. De a silány anyagú, rossz bicikli is bármeddig kibírja, sajnos nekem is volt olyan kicsi vázzal rendelkező gyurmaacél biciklim, ami még most is jó, csak látni se akarom. Az nem érzékenység ha a nyakamban vannak a térdeim, már ránézek is fáj a forgóm.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
bszunyoghy
csendes tag
Egy jól összerakott acélvázas kerékpár kb az örökkévalóság plusz egy napig használható marad és marha olcsón felújítható karban tarható. A képen fentebb posztolt Cannondale-m is 32 éves és kemény 70€ fizettem érte( spec ez pont Alu szintén napi használatba ).
ma is létezik egy viszonyszám ami megmutatja hogy milyen gyors illetve felfelé tekerve mire képes egy bicaj a neve Gear Index. (Magyarul sajnos nem tudom a nevét) -
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Magic Keyboard MK2A3T/A (Model : A2450), Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!
- Apple iPhone 11, 13, 13 Pro Max bontott alkatrészek
- BONTATLAN, zsír új ZAGG Pro Stylus 2 érintőceruza, 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs