A Nokia „kúl”

No, itt van még egy elismerés, amiről eddig nem hallottunk, méghozzá a Coolbrands program, remek. A sajtóközlemény szerint egy független szakértőkből álló Szakmai Bizottság választotta ki azokat a különleges márkákat, amelyek leginkább azonosíthatóak a „cool” életérzéssel.
Ebben nyert most a Nokia, mint a legcoolabb technológia termék. Dér Attila, a Nokia marketing igazgatója elmondta: „Nagyon örültünk, hogy Magyarországon nemcsak a zsűri, de a közönség szavazatai alapján is elnyertük a cool brand címet. Igyekszünk az innováció, a merész és figyelemfelkeltő design elemek, a szolgáltatások sokaságával folyamatosan hozzájárulni a Nokia sikeréhez, illetve a márka trendi megítéléséhez. Az eredmények alapján ez most sikerült, reméljük, a jövőben is cool márkaként tekintenek majd a Nokiára.”
A szervezők és a Nokia szerint ez a győzelem azért fontos, mert a zsűri döntése alapján a státuszt végső soron azok a márkák nyerhették el, amelyeket egyfajta varázslat övez. Varázslat, amely a külvilágban azt az érzetet kelti, hogy az adott márkák fogyasztója kifinomult érzékű és stílusos.
  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés