Magyarországon a Xiaomi, Európában a Realme erősített

A két kínai márka folyamatos tör előre, a Samsung és az Apple pozíciója viszont megingathatatlan.

A Realme volt a legdinamikusabban növekedő márka az öt nagy gyártó tekintetében az első negyedévben Európában: éves szinten 177%-os növekedést ért el leszállításokban, rajta kívül pedig csak az Apple tudott erősíteni 1%-kal, a Samsung (-9%), az Oppo (-12%) és a Xiaomi gyengült (-22%), írja a Canalys.


Megnyerő dizájnnal és jó ár/érték aránnyal tör előre a Realme [+]

Az érem másik oldala a piaci részesedés, ahol a többiek előrébb álltak és állnak, viszont fontos tény, hogy a Realme Nyugat- és Közép-Kelet Európában is bekerült a top 5-be. Az előbbi régióban konkrétan az 5. hely lett meg 3%-os részesedéssel és 377%-os éves előrelépéssel a tavalyi leszállításokhoz viszonyítva, a minket is magában foglaló területen pedig a 4. pozíció jött össze 109%-os éves erősítéssel.


Magabiztosan hozza a Xiaomi az itthoni számokat[+]

Magyarországon viszont még nem került a top 5-be a BBK-s brand, helyette az Oppo robbantott 1395% erősítve, nyilván alacsony tavalyi darabszámhoz képest, de így is meglett a TCL előtt a 4. hely. Az utóbbi 18%-ot erősödött, a bronzérmes Apple 12%-ot, az ezüstérmes Xiaomi pedig 45%-ot.


A Galaxy S22 Ultra is kapós az új csúcskészülékek között [+]

Az aranyérmes Samsung ugyan visszaesett 16%-ot a leszállítások tekintetében, 48%-os részesedéssel továbbra is dominál a hazai piacon, és nem tűnik úgy, hogy egyhamar komoly kihívója akad. Darabszámban viszont a Xiaomi érte el a legnagyobb fejlődést Magyarországon, világszinten meglett a harmadik hely, a MIUI aktív felhasználói köre pedig átlépte a félmilliárdot.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés