Rendeződik a Xiaomi portfóliója

Idén több változás is történt a Xiaomi termékpalettáján, a CEO tisztázza kicsit a szériák és brandek helyzetét.

A Xiaomi kissé felforgatta a termékkínálatát a Redmi széria önálló branddé avatásával, ami tulajdonképpen nem jelent mást, mint a Redmi készülékek nevéből elhagyni a Xiaomi megnevezést. Persze ettől függetlenül a telefonok hátulján még mindig ott a by Xiaomi kitétel. A Redmi termékvonal képviseli az extrém költséghatékony szinten kínált minőséget, főleg online értékesítési felületekre fókuszálva. Ez valószínűleg mindenkinek feltűnt, de jobb, ha maga Lei Jun, a Xiaomi vezérigazgatója mondja, "az ő hangja mélyebb."

A Mi széria marad a prémium modelleknél, mint a Mi Mix, a Mi 9-es sorozat és a napokban bejelentett CC termékcsoport, ami elsősorban a fiatalos, egyedi megjelenésű és kamerahangsúlyos készülékekre fókuszál. Mi Max és Mi Note viszont nem lesz, idén legalábbis biztosan nem. Nem tudjuk, hogy a Xiaomi végleg elengedi a hatalmas teleppel és képátlóval szerelt Mi Max szériát és a régen nagyobb méretű, felső középkategóriát jelentő Mi Note vonalat (mindenki emlékszik még, amikor a Redmik kisebbek is voltak, ugye?), de idén abszolút nem érdemes számítani rájuk.

Azóta történt

Előzmények

  • Kamera és Kamera a Xiaomitól

    Vagy Kreatív és Színes (Colorful), a lényeg, hogy az új széria a fiatal felhasználóknak szól különleges dizájnnal és kameraképességekkel.

  • Redmi Note 7 - nota bene

    Nem mintha a Redmi 7 ne lett volna elég erős ajánlat, de a Redmi Note 7 így is magasan felülmúlja. Nyilván egy kicsit többe is kerül, ami még mindig ritka kedvezőnek minősül a képességeit tekintve.

  • Bemutatkozott a Redmi K20 és K20 Pro

    48 megapixeles kamera, OLED kijelző beépített ujjlenyomat-olvasóval, bivalyerős hardver és kedvező ár. A csúcsmobilok ellen szánják az új szériát.

  • Redmi 7 - a hetedik te magad légy

    A Xiaomiról leválasztott brand első szériájának igazi belépő szintű készüléke. Legalábbis az árat tekintve. A képességeit figyelembe véve azért bőven nem egy vészmegoldásról beszélünk.

Hirdetés