- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cs.zs.
addikt
válasz Donki Hóte #3 üzenetére
Érts jól!
pl EU felé szállítsunk 500 millió embernek jó messzire, vagy lássunk el 1 milliárdot itthon? -
vicze
félisten
válasz Donki Hóte #3 üzenetére
Indiában még más közlekedési eszközök a népszerűbbek...
Illetve Kína adja a teljes(világ) BEV piac 60%-át még minding.Munkjuk az egy csöpped bukó, hogy akkor szállnak be a piacba, mikor a kínai kormány megszüntette a támogatásokat, és az EV piac telítődött, de biztos ők tudják.
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz Donki Hóte #7 üzenetére
Ha bejönnek ide mondjuk 3 év múlva, akkor az európai autó gyártók koporsójába ők is bevernek egy-két jó nagy szöget. Érthető valahol, az autók egyre drágábbak, ma az a belépőszint ára egy új autónál ami még nem is olyan régen még egy alsó-kőzépkategóriát jelentett és szerintem egyre többen nem akarnak elkölteni 15-20 milliót (vagy ennek megfelelő eurót) elkölteni egy középkat kocsira. Az EU-s gyártók meg egyszerűen nem tudják olcsóbban adni a kocsikat, most abba ne menjünk bele, hogy milyen okok miatt. Ha a sok keleti gyártó bejön ide egyre több olcsóbb modellel, lefogják vélhetően tarolni a piacot de ezt nagyon megsínyli még jobban az egész EU gazdasági térség és kishazánk különösen, mert nagyon ki vagyunk szolgáltatva a német autóiparnak.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
adlersson
aktív tag
válasz Donki Hóte #18 üzenetére
Ez az összeomlós narratíva kb. 10 éve folyamatosan megy.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz Donki Hóte #27 üzenetére
Szerintem egyes emberek szintjére bontani eléggé becsapós, mert az autók jelentös része céges példány lesz mindkét helyen.
-
cucka
addikt
válasz Donki Hóte #27 üzenetére
Kína jelenleg a világ legnagyobb autópiaca, itt adják el a legtöbbb autót egy évben. Nagyjából kétszerese a teljes EU-s piacnak.
Szóval semmi meglepő nincs abban, ha egy kínai gyártó első körben a hazai piacot akarja kiszolgálni.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Donki Hóte #31 üzenetére
A Mercedes több autót ad el Kínában, mint Európában. Ennyit a kínai autópiacról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest