- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Apple Watch
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
Értem én. Üzletileg nincs sok értelme csak egy piacra koncentrálni, ellenben jó be lehet nyalni ezzel a lépéssel az ottani fejeseknek, ami Kínában sokkal többet nyom a latban, mint az üzleti megfontolás.
(Ettől függetlenül a megfogalamzásod úgy helyes, hogy a világ egyik legnépesebb országára koncentrálnak )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Ezen cikk szerint már most túl sok EV vár vevőre Kínában, árháború van kilátásban, hogy a gyártók megszabaduljanak a nyakukon lévő készlettől.
Így aztán méginkább nem logikus a Xiaomi terve, mert rövidtávon a kínai gazdaság nem növekszik (sőt, van ahol várható összeomlásról beszélnek), szóval nemigen várható az EV-k iránti kereslet felfutása Kínában.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Belegondolva, lehet, hogy van értelme ennek az óvatosan induló értékesítési stratégiának.
Egy új EV típus értékesítésének megkezdése nem egy leányálom. Értékesítési hálózatot kell kiépíteni és szervizhálózatot kell kialakítani képzett szerelőkkel és megfelelő alkatrészutánpótlással.
Jelenleg a kínai EV-khez gyakorlatilag nincs pótalkatrész Európában (jó, a Teslához se nagyon van, de most nem őket ekézzük ), az európai vevők meg háklisak, képesek hangot adni az elégedetlenségüknek ha potom 1-2 hónapig áll az autó alkatrészhiány miatt.
Kínában lévő kereskedő és szervizhálózatot logisztikailag sokkal egyszerűbb ellátni, a kínai vevők toleránsabbak, stb. stb.
Aztán, ha 3 év múlva se buktak bele az elektromos autó gyártásba, akkor jöhet Ázsia, Afrika, Dél-Amerika, majd 5 év múlva a háklis Európa, meg a kínai termékeket zsigerből utáló Észak-Amerika.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
de a 1,2 milliárd kínai nagyobb EV vásárlóerő mint a 500milla európai.
Mivel az átlag egy főre jutó GDP az EU-ban kb. a háromszorosa a kínainak, így nem olyan biztos ez
Kínában nagyjából annyi az egy főre jutó GDP, mint Magyarországon
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Mert Európában átlagban nagyjából 500 autó jut 1000 főre, Kínában pedig 250 (Magyarországon is nagyjából 400 autó jut 1000 főre).
Persze, hogy pótolják a lemaradást, de akkor is kevesebbet költenek erre, mert ott nagyon olcsó típusok a népszerűek.
Etől függetlenül jól mennek az EV-k is, de a piac telítődni látszik ott.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest