- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacika79
tag
válasz neilszab #25147 üzenetére
Nem "lötyög" annyira mint a 27, kisebb a holtjáték erzesre, és tompabbnak, simabbnak tűnik a mozgása, nem érezni annyira a fogaskerekeket. Jah, és nem tudom, hogy ezeknél vannak-e különböző Rev-ek? Vagy a tegnap legyártott is ugyanúgy készül mint az alap modell?
[ Szerkesztve ]
MSII + Canamp + DT880 250 Ohm
-
Lacika79
tag
válasz Gigi01 #25156 üzenetére
Nem tudom, kinézetre tökéletes, szinte új, papírjai szerint 1 év 4 hónapos. De én nem értek hozza, csak a személyes tapasztalatomat írtam le
Elmúlt 9 évben csak igazi kormány volt a kezemben, most sikerült időt szakítani újra az efféle szórakozásnak. Mostmár csak egy cockpitet kell osszeraknom szeptemberben, és mehet a móka ezerrelMSII + Canamp + DT880 250 Ohm
-
-
mardal84
csendes tag
Sziasztok!
Valakit érdekelne egy vadiúj bontatlan CSL Elite Pedal+Clubsport USB Adapter 30.000Ft-ért?
-
Lacika79
tag
válasz Gigi01 #25167 üzenetére
Én tényleg (egyelőre) amatőr szinten játszom, de próbálom az arcade cuccokat mellőzni és szimulatorokat nyustolok inkább. Szóval ezért nekem jobban bejön a PC. Gondolom Neked pont az ellenkező kéne
Arra tökéletes a Forza meglátásom szerint.
De ugyanúgy megy persze a project cars, dirt stb boxon isMSII + Canamp + DT880 250 Ohm
-
Segal
veterán
válasz Lacika79 #25169 üzenetére
A forza minden csak nem szimulátor...
Próbálj ki egy rfactor2-őt vagy egy iRacinget esetleg az Assetto Corsa-t. Na azok szimulátorok. A project Cars az olyan határeset de még mindig a jobbik fajta."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
arty
veterán
Mi az a szimulátor?
Vicces érvek kerülhetnek elő, ha a szim és árkád beosztás szerint határozzuk meg a játékokat... mert akkor szerinted az FM árkád. Tehát fogalmad sincs a kategóriákról. Ha cáfolnád: mi az Outrun vagy a Daytona? Ésmég: az FM inkább ezekre hasonlít, avagy inkább az rfactorhoz?
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Predator2
addikt
Helló
Sikeresen megérkezett a Logitech G29-es kormányom.
Tisztában vagyok a gyengeségeivel. (műanyag csapágyház, szénkefés motorok) Megjártam annó egy G25-ös kormánnyal.Milyen dolgokkal óvhatom a kormányom ami nem jár garanciavesztéssel?
Az volna még a kérdésem, hogy ki lehet valahogy kapcsolni az erő-visszacsatolást, de ne csak egy játékban, hanem minden játék úgy induljon, hogy ki van kapcsolva?
Ehhez gyárilag nincs váltó, a gyárival szemezek: [link]
Van ennél ajánlottabb, ami kompatibilis, olcsón?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Segal
veterán
válasz Predator2 #25174 üzenetére
A dobozába hagyod
Viccet félretéve átlagos használat mellett nem lesz annak baja. Nekem G27 van már vagy 4 éve és semmi baja."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Predator2
addikt
Köszönöm a válaszokat.
Váltóval kapcsolatban vélemény?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Danecay
őstag
válasz Predator2 #25177 üzenetére
Szerintem arról próbálj első körben meggyőződni, hogy menyire használnál egy H kulisszás váltót. A legtöbb versenysorozatban pillangó vagy szekvenciális váltót használnak, mondhatni szinte ritka manapság amelyikbe nem, én is sok esetben úgy használom a Logitech G29 H váltómat, hogy közben a váltás animáció pillangóval operál és persze van az a pont ameddig OK is a dolog így, de van amikor az ember már túlzásnak érzi ezt erőltetni. Kérdés, hogy milyen sorozatokkal akarsz versenyezni, mennyire akarsz autentikus maradni a témát illetően és hát ennek megfelelően dönts. Mivel ha jól gondolom ez sincs kialakulva teljes egészében nem biztos, hogy érdemes több 10.000 ft-ot beleinvesztálnod elsőre. Ha van lehetőséged kérj kölcsön egy H kulisszás váltót és próbálgasd (jó a G27-é is). Bár most utólag belegondolva mivel írtad, hogy volt G25-öd is gondolom sejted miről van szó.
-
veterán
válasz Danecay #25179 üzenetére
Aki szereti a regi vasakat, annak jo a h valto, vagy csak autozgatni szeretne.
Regi dtm vasakba gyorsabban lehet rakni a sebesseget kuplunk + h valtoval, mint autokuplunggal + pillangoval. Meg az elvesz az elmenybol is.
En szeretem, de azert egy gt4-gt3at nem pakolgatnek h-val
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
#48967168
törölt tag
Nálam elég sokat csattog a H-s váltó, pedig szinte csak Dirtally és AC pörög... Éljenek az Öreg Vasak!!!
-
arty
veterán
válasz rfjanika #25173 üzenetére
Árkád. OK.
És mi az Outrun?Valójában: honnan jön az 'árkád' elnevezés (wiki link).
Így pedig már te is ki fogod tudni jelenteni, hogy a forza INKÁBB szimulátor. Nem biztos, hogy a legjobb, de az.
Örülök, hogy segíthettem eloszlatni a félreértéseket[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
DummyBoy
senior tag
A Logitech váltókat meg lehet moddolni, hogy jobb legyen a váltás érzetre, alkalmi szimesnek ennél jobb alternatíva nincs.
Egy gyors kérdés: Nem tudja véletlenül valaki az AP Electrix Load cell-ben található rugó méreteit?
Szeretnék rendelni pár picit puhább rugót hozzá, de természetesen mikor beszereltem elfelejtettem megmérni ... Szétszedni meg nincs sok kedvem megint xD
Life is shor...
-
-Solt-
veterán
Szimulátor abból lehet amit a készítője is annak szán, lásd például AC, RF, iRacing... ezen belül aztán lehet azon elmélkedni, hogy a szimuláció milyen fokát érik el, mennyire felelnek meg a kikiáltott definíciónak. Viszont amíg egy Forza-t vagy egy PCars-t még a készítője is racing game jelzővel illet, addig szerintem te se akard ennél komolyabb jelzővel illetni, mert csak félre viszed magadat is, meg másokat is.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
arty
veterán
válasz -Solt- #25184 üzenetére
tehát akkor a csúcs a gran turismo? hiszen a készítője "The real driving simulator" jelzővel illette...
Az azért mégiscsak komolyabb jelző, mint a "racing game" ...
Plusz ha csak ennyin múlik, hogy mi micsoda, akkor az Outrun3 is lehet majd szim, csak annak kell nevezni? (a játékmenet persze maradhat ugyan az, mint eddig: autós reflexjáték, 5-10 perces árkád fun )továbbá felhívnám a figyelmed honnan indultunk: "ha a szim és árkád beosztás szerint határozzuk meg a játékokat..." - azaz valami vagy árkád vagy szim. ha szim, akkor nem árkád, ha árkád, akkor nem szim.
idéznék az forza honlapról:
"With Forza 7, we want to give the player the explosive immersion of being inside the car driving at the limit.[...]Anything that could be impacted by the violent motions of the car has now been exposed to our ForzaTech simulation engine – to deliver players the true feel of what it means to drive at the limit."
biztosan csak egy "racing game", ha ennyire ambíciózusan akarják a VALÓSÁGOT átadni? és ugye minden csak az akaraton múlik, azt mondod...
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
-Solt-
veterán
Szerintem olvasd el még egyszer mit írtam, nem olyan bonyolult!
Az alap az, hogy a készítője annak szánja, majd ezután a kész terméket látva lehet azon vitázni, hogy a szimuláció milyen fokát valósítja meg, az ígéretből mi valósult meg. Viszont amíg a játék készítője sem definiálja szimulátornak a termékét, addig szerinte te se akard annak beállítani... kivéve, ha nem ez kell a lelki békédhez.
Ez is a Forza oldaláról van,
Experience unrelenting action in the most beautiful and comprehensive racing game of this generation.
Részemről ennyi, nem kívánom ezt ragozni mert nem sok értelmét látom...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
arty
veterán
válasz -Solt- #25186 üzenetére
Szerintem az alap az, hogy ezek csak szavak, címkék, amiket te vagy én vagy mi (vagy a fejlesztők) játékokra aggatunk. A fejlesztők sem tudatosan használják ezeket, per definició szerint, ami valahol egy messzi-messzi galaxisban kőbe lenne vésve, hogy mely szóhoz minek kell megfelelnie egy játéknak ...
Ezért is mondtam: HA árkád és szimulátor játékokra osztjuk az autósjátékokat, akkor a forza INKÁBB szumulátor. Olyan felosztással, ahol a forza árkád lenne, még nem találkoztam, de el tudom képzelni, hogy ilyet is ki lehetne találni.
Ha te három részre osztod a játékokat az említett szempontjaid szerint és ott a "középső" halmaz a "racing game", oké, csak ennek semmi köze az általam említett felosztáshoz (amugy ha az assettorol találok valamit, ahol a fejlesztők racing gameként hivatkoznak rá, akkor átrakod a szimből a racing game-be? )
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Lacika79
tag
Mielőtt egymásnak estek, szerintem egyezzünk ki abban, hogy lazítani, bohockodni tökéletes a forza és társai, aki valódi megmérettetésre vágyik, az pedig tol iRacinget, rFactort, stb stb.
Jah, és megköszönném ha valaki esetleg tudna valami cockpit tervrajz szeruseget linkelni. Vas az van bőven, szakmunkás is aki precízen osszerakja, csak a méretek kellenénekMSII + Canamp + DT880 250 Ohm
-
neilszab
őstag
Ezek a definíciók nem léteznek... nincs semmilyen egyezményes meghatározás, fogalom, vagy irányelv ezen kifejezések mögött, mindenki úgy használja, ahogy akarja és úgy is érti, ahogy csak akarja.
Olyan sincs, hogy ha vmi a két véglet között lebeg a középúton, akkor azt minek kell nevezni... mindenki máshol húzza meg a határt, hogy mit nevez már szimulációnak és még mit nem és ennek a vonalnak sem kell feltétlenül középen lennie. Van akinek a Race07, Project Cars, Gran Turismo például belefér a szimuláció fogalmába, van akinek meg nem.
Az meg hogy a készítő eredetileg mit akart csinálni, és hogy ehhez képest mit mond (marketing) az is két különböző dolog... de azt hiszem minket végső soron csak az érdekel, hogy ebből végül mi lett, a többi csak rizsa.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Segal
veterán
válasz Lacika79 #25190 üzenetére
Ott nincsenek.fix meretek. Nekem pl a szekrenyhez kellett igazodni annak odejen a meretekkel (igaz nekem ules nincs benne mivel kanape ele tudom huzni es berakni a szekrenybe ha nem kell).
Egyszeruen telefonon felvazoltam az illetonek hogy nagyjabol mire vagyom es megbeszeltuk hogy leutazok hozza konkretizalni (Taksonyba)
Lementem mimden apro reszletet lefixaltunk es centire pontosan akkora lett amekkorat szerettem volna.
Tehat elsodlegesen gondold vegig mekkora lehet, mik a fontosak benne, mennyire legyen allithato stb. aztan a tobbi mar adja magat. Ha gondolod elkuldom majd privibe a kepeket az enyemrol."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Danecay
őstag
válasz tobias88888 #25192 üzenetére
Akkor ezt simán le lehet méretezni
-
koanla
aktív tag
válasz Lacika79 #25190 üzenetére
Ricmotechtől lehet letölteni tervet, bár az
a) nem ingyenes
b) rétegelt lemezes megoldás
Bár szerintem elég szép mint olyan. És lehet szimpla vagy tripla monitoros tervet is vásárolni. Szóval ha nem sajnálod rá, akkor esetleg azt is érdemes megnézni. Ja, meg ha nem ragaszkodsz csak a fémhez. -
#48967168
törölt tag
válasz neilszab #25191 üzenetére
Mostanában egy készülő médiatartalom kapcsán elég sokat filóztunk az arcade, nem arcade, szim, félszim, bélszin vonalon, ha aktuális lesz akkor úgyis beszúrom ide a linkjét...
Ott az efféle besorolásokat (amikre nyilván nincs hivatalos definíció) egy számegyenes-szerűségen próbáljuk ábrázolni, aminek a "nulla" kezdőpontjában van az Outrun vagy ha úgy tetszik akkor a Daytona USA, a plusz végtelenben meg mondjuk az F1-es csapatok által használt profi szimulátorok.
Az összes többi autós játékot (brrr...) ezen a tengelyen lehet tetszőlegesen elhelyezni...
-
neilszab
őstag
válasz #48967168 #25198 üzenetére
Igen, csak ez a kérdés sem egydimenziós, mert hiába helyezed el az egyenen, hogy mondjuk az iRacing jobb/hitelesebb szimuláció, mint az rFactor... mert ha a szimulációt is elemire bontjuk (gumi, motor, hajtáslánc, aero, ütközés, útfelület, időjárás, környezeti változók, stb...) akkor simán vannak olyan pontok ahol az iR és van ahol az rF a fejlettebb. Sőt, még az sem igaz, hogy a komplexebb modell a jobb, mert az is simán lehet, hogy egy egyszerűbb - kevesebb változóval operáló, de jobban eltalált - modell jobban közelíti a valóságot, mint egy "túltenyésztett".
Az F1-es csapatok által használt profi szimulátorok esetében pedig megkockáztatom, hogy talán nem is a vezetési/fizika modell a fő eltérés az általunk használtakhoz képest, hanem a moduláris felépítés, valamint az scenario futtatási és elemzési lehetőségek, amikkel akár különböző alkatrészeket is tudnak tesztelni a fejlesztés alatt... valószínűleg azok kismillió olyan paramétert is számolnak, amikre nekünk semmi szükségünk nincs és nem járul hozzá közvetlenül a vezetési élményhez. Tehát azok elsősorban valószínűleg inkább az autó fejlesztésére/beállítására vannak kihegyezve, mintsem a versenyzők edzésére... mert arra jó még a Porject Cars is!
A lényeg az, hogy a felhasználási cél legalább olyan fontos a képletben és nyilván mindegyik szoftver arra van elsősorban kihegyezve amire készült és nem biztos hogy ezek egyelten skálán összevethetők egymással. A "melyik a legjobb szim?" kérdésre sem lehet a nélkül válaszolni, hogy ne kérdeznénk meg előtte a kérdező egyéni preferenciáit.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
DummyBoy
senior tag
Nem akarnék ebbe a nagy kategorizálásba amatőrként beleszólni, de szerény véleményem szerint ha ennyire komolyan akarjuk venni a dolgot és ennyire 2 felé választani a dolgokat, akkor az a két kategória a következő lehetne:
1: Autósjáték (Racing game): Ebbe minden beletartozik a Terep2-től kezdve az iRacing-ig, hiszen ezek bárki számára elérhető autós-versenyzős játékok.
2: Szimulátor: Ide pedig jöhetnek a versenyistállók és csapatok által ténylegesen szimulációra használt software-ek.
Pont emiatt felesleges polarizálni a dolgot, hiszen pl: az iRacing sokkal kevésbé "szimulátorabb" mint a Forza mint amennyivel pl: a NFS "árkádabb" ...
Természetes, hogy vannak köztük komoly különbségek, de 2 kategória ide már kevés szvsz. Főleg hogy az egyikbe tartozik a játékok cca 5%-a vagy még annyi sem, míg a másikba meg a nagy többség.
Life is shor...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen