- KuKirin G4 - a sebesség ára
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kozmy
őstag
Aki CSL DD-t rendel arra az számoljon, hogy a motorból kikötő tengely műanyag, és abba van beltólva az alu QR csati, a rallyt, a feszegetést nem tudom meddig bírja. Ezért adták meg a 8Nm plafont. Maga a motor+elektronika 15Nm ig simán bírná. Amúgy minden más patent,stabilan összevont benne rakva. Feljebb valaki kérdezte a csapágyazás és annak a ház masszívitását, az is rendben van össze rakva. Sajna a tengely a leggyengébb pontja. Szerintem updat-en fog át esni és lecserélik félre, ha sűrűn törni fogja a nép a tengelyt.
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Pempasz
friss újonc
Sziasztok!
Tegnap szereltem össze a Fanatec CSL DD-basem. Olyat tapasztaltam, hogy kikapcsolt állapotban mikor lassan forgatom a kormányt akkor ilyen nagyon piciket ugrál. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint mikor egy csapágy ,,rág" vagy talán, mintha két fogaskerék gördülne egymáson.
Vajon ez normális? Tapasztal más is hasonlót?
Előre is köszi a válaszokat.
-
Pempasz
friss újonc
Bekapcsolt állapotban is ilyen... Mikor megyek akkor annyira nem érzékelem, de alap helyzetbe igen és akkor olyan mintha full egyenesbe sem tudnám állítani mert mindig vagy balra, vagy jobbra egy ilyen kis fokot elugrik. Neked alapból nem ilyen? Ha kikapcsolt állapotban tekered nem érzel pici ugrásokat?
-
chris0000
őstag
válasz Krisz0418 #43182 üzenetére
hát a kattogó Logitectől "picit" talán jobb a minősége... azok is jók persze, csak ez egy teljesen más szintje a szimulátorozásnak, pláne ha cockpited is van ahol minden kézre áll, full beállítva minden apró részlet... ezt így nem tudom, h tudnának-e jobbat is összerakni Thrustmasterék, Logitecék, sok mindentől függ.. üzleti model stb... más tészta teljesen ez a Fanatec rendszer az biztos és játék függő is nagyon én úgy tapasztaltam..
jó is, h kipróbálhattam 3 teljesen különböző játékot..
iRacingel kezdtem, amin érezhető volt talán, h támogatott az ilyen rendszerrel.. tetszett az erőhatás, h tartani kell keményen a kormányt mikor az úton vagy nagy sebességnél.. hamar kicsavarja a kezed ha letérsz az utról és dobálja a kocsit..
az AC sima nah az döbbenet volt, mintha erre tervezték volna a Fanatecet, nagyon durván visszacsatolt tényleg mindent a tengelyre, félelmetes volt.. azt a játákot még először újra meg kell tanulni ezzel a rendszerrel használni/kezelni..
a DR2 meg kicsit csalódás volt, mintha nem lehetett volna normálisan beállítani a kormányt rá.. de lehet csak tökölösebb vmi jó profilt találni hozzá/tovább kellene finomhangolni... üdv.
ezt majd Te látod, h neked mi fog tetszeni, lehet, h teljesen eltérő véleményed lesz a játékokkal kapcsolatban...de biztos tetszeni fog a rendszer... üdv. -
Krisz0418
őstag
válasz chris0000 #43210 üzenetére
Az biztos hogy sokkal jobb lesz. Viszont meg azt se tudom mik azok a jatekok amik valamilyen szinten tenyleg ugy mukodik mint a valosag. Most a project cars 2 es ams2 megy. Ac es acc is megvan, ott viszonz erezhetoen sokkal nehezebb vezetni a jarganyt. Rfactort es iracinget meg nem probaltam.
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
Pempasz
friss újonc
A rendszer önmagában nagyon tetszik. Szerintem nagyon király, Iracingben be is van már viszonylag jól állítva. Valójában menet közben semmi baja és hibátlanul teszi a dolgát, csak ezek a pici furcsa ugrások furcsák mikor tekerem a kormányt. Úgy tudnám még leírni mintha fokonként ugrana egyet, vagy mintha kikapcsolt állapotban minden egyes pici mozgatás után lenne egy kis ellenállása, akadása...
-
cenzor
tag
Sziasztok!
Megvettem életem első kormányát, egy használt Logitech G29-et. AC-vel és AMS2-vel tudtam egy gyors próbát ejteni. Azt szeretném kérdezni, hogy a FFB effektek között kellene lenni rázkódásnak is (pl. rázókövön, vagy kavicságyban), vagy a FFB csak a középállásba visszatekerő erőhatást jelenti és semmi mást? Nálam csak ez utóbbi jelentkezik és azt hittem lesz más is -
cenzor
tag
válasz Gigi01 #43214 üzenetére
Eszközkezelőben Logitech G29 Driving Force Racing Wheel USB jelenik meg, illetve felraktam a Logitech Gaming Software 9.02.65-öt, bár ez utóbbival túl sokra nem mentem. Próbáltam a kalibrálást a vezérlőpultban, de változást nem hozott. Kell külön valamilyen drivert telepíteni?
-
cenzor
tag
válasz Gigi01 #43214 üzenetére
A Logitech Gaming Software előtt feltelepítettem a G-Hubot is, de az nem látta a kormányt. Utánaolvastam és láttam, hogy más is kínlódott ezeknek a keverésével. Letöröltem mindent, feltelepítettem csak a G-Hubot, nyomtam szabályosan restartot és úgy dugtam be a kormányt a gépbe (másik usb portba, biztos, ami biztos). Láss csodát, most működik! Köszönöm a segítséget!
-
JulesTS
őstag
Az a tengely nem sima műanyag, hanem szénszálas kompozit. Azt azért nem mondanám feltétlenül rosszabbnak egy acél tengelynél...
A marketing rizsa az, hogy a jobb visszacsatolás és gyorsulás miatt csökkentették a tengely súlyát ezzel az anyagválasztással. Persze az más kérdés, hogyha egy 33cm-es 2kg-os perec helyett egy 28cm-es 800grammosat használsz, akkor sokkal többet segítesz a dolgon, mint egy 2..3cm-es acél tengely lecserélésével szénszálas kompozitra... -
GalaHU
őstag
válasz Pempasz #43207 üzenetére
Ez a technológiából adódik, ha bármelyik villanymotort kikapcsolt állapotban tekerni kezded érzed ezekek a mozgásokat. A klasszikus villanymotor palástján vannak mágnesek (eltérő darabszámban) ettől függ, hogy mekkora elfordulási szög után lehet érezni. De üzem közben gerjesztve már “eltűnik”
Konyhanyelven ennyi, de majd valamelyik műszerész pontosít…Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Tibiajax
nagyúr
sziasztok,
a Thrustmaster T-LCM pedál kompatibilis lehet a fana DD-bázisával?.. működtetné?
köszi! -
Tibiajax
nagyúr
nna másképp kérdezem akkor. úgy érthetőbb lesz
már megvan a pedál. meg hozzá a sparco wheel-em is. base még nincs megde kinéztem most egy xbox-os Fana DD-szettet, kompletten. (amiben ugye a wheel meg a base nagy szám, a pedál annyira már nem)
arra gondoltam, hogy ha menne a fana DD bázisával a T-LCM, akkor a pedál marad, a sparco el, és megveszem a Fana DD-szettet.
a fana pedálját meg persze majd eladommennyire lehet ez működőképes? nekem ez a pedál tetszik
de hát a DD, meg a fana.. hát azok isszerk. series x boxom van
[ Szerkesztve ]
-
Lac-coo
őstag
Használ itt valaki SLI Max Manager Pro-t ?
Hogy tudnám beállítani azt, hogy adott játék indításnsánál egy adott led-configot töltsön be automatikusan ? -
blountex
senior tag
Lassan kezd összeállni a kép, és úgy néz ki Fanatecre teszem le a voksot.
Ahogy látom a CSL széria legyen az pedál, motor, kormány stb. a belépő szintet képviseli, utána jön a clubsport széria ami egy jóval magasabb minőséget képvisel (itt ugye hiányzik a motor, cserébe minden más van a váltótól kezdve a kézifékig a kormányon át), és a csúcskategória a Podium.Decemberben tervezek rendelni és ahogy nézem mindegy hogy hány rendelést ad le az ember a végösszeg közel ugyan az lesz. Különböző variációkkal próbálkoztam.
A terv:
Külön venném meg a Clubsport Pedál V3-at (ez raktáron van és 1 hónapon belül csak ideér)
A pedálhoz mit érdemes venni?
Kettő kiegészítőt láttam amit a Fanatec felajánlottClubsport Pedál V3 Performance kit
Ehhez láttam adnak Lithium zsírt, azaz pl fél évente célszerű bezsírozni a rugókat?
Feltételezem mindegyik rugó más és más erősséggel bír.Clubsport Pedál V3 Dampert kit
Ennek a csillapító cuccnak mennyire van előnye/hátránya? Tud valaki erről többet mondani?
Ahogy néztem a fékhez és pedálhoz ajánlottFanatec Pc:
Clubsport USB Adapternek milyen esetekben van értelme?
Pl, ha Thrustmaster cuccod van és veszel hozzá egy Fanatecet?
Mert base-t felismeri a Pc.Gran Turismo DD Pro (8 Nm)
Ez bundleba jön azaz:
CSL DD motor,
Boost kit tápegység,
Kormány és hozzá a QR1 adapter - később tervezek egy QR2 adaptert, ha valóban megéri.
Pedál - load cell nélküli van ebben a változatban, amit tovább is adok, mert Clubsport V3 jóval minőségibb szerkezett.Egyéb vélemény:
A Fana GT kormánya nagyon hajaz mind minőségre mind egyéb funkciókra a T-GT kormányra, tehát nem sokat változtattak ezen.
Ha a Fanával akarom összehasonlítani akkor kb. a CSL Elite WRC kormány szintjén lehet minőségre..
A GT kormány a legkisebb (28cm) átmérővel rendelkezik utána ahogy látom a 30-32 cm méret a standard és afölött. Plusz úgy gondolom ez bizony egy egyedik kormány lesz, azaz nem teszi elérhetővé külön a Sony a rendelést.
Jó hír, hogy akármikor lecserélhető egy Clubsport Steering Wheel RS is ha nem elégedett az ember a kormánnyal, csupán a kérdés, hogy a Universal Hub mennyire kompatibilis a Ps-el.....Régebben volt egy vita hogy a LED a kormányon hasznos-e. Úgy gondolom a GT-nél a LED nem igazán számít, mert a képernyő alján közepén látod, de más játékoknál mint ACC, Dirt Rally, Rfactor stb. ott jól jön ha van a kormányon is, mert általában a jobb szélén van a képernyőnek a fordulatszámmérő.
Váltót és kéziféket vagy használtan tervezek venni (nem nagyon látni a neten) vagy egy akció alkalmával. Kitudja talán egyszer frissítik a szériát, elvégre lassan mind a két eszköz úgy tudom közel 10 éves.
A Podium Hub szerintetek mennyire előnyös?
Bár az elmúlt hónapokban sokat olvasgattam itt a fórumot, azért még mindig vannak kérdések (lásd fent), amikben nem vagyok biztos.
Újabb 10 évre tervezem lecserélni a rendszert, jelenleg egy G25 hajtok szóval nagy előrelépést várok.
Köszi a segítséget. -
FLx
addikt
válasz blountex #43230 üzenetére
Mire lenne hasznalva a cucc? Nekem ez a GT bundle nagyon santit, csak akkor koltenek ra, ha nagyon fontos a GT. Regen nekem is volt PS kompatibilis kormanyom a GT miatt, de miota vettem PC-t elengedtem az egeszet, nem birom mar ezt az arcade mokat. En amugy ebben a bundle-ben kb. mindent lecserelnek, a wheel rim bazari, a pedalokat is talan hagyjuk. Igy viszont anyagilag csod.
Clubsport pedalhoz a performance kit kotelezo, a damper kit nagyjabol semmire nem jo. Az usb csak akkor kell, ha PC-n hasznalod a kormanyt es mas gyartotol van a bazis mint a pedal.
Ha uj wheel rim-et veszel, csak olyant ami universal vagy podium hub-os, a tobbit engedd el.
-
zsozsa74
senior tag
"damper kit nagyjabol semmire nem jo"
Azért remélem próbáltad egyáltalán. Én megjelenés óta használom és rohadt jó. A féken persze. Tényleg semmire nem jó, azon kívül, hogy fasza hidraulikus érzetet kölcsönöz a pedálnak és kb. végeredményben ugyanazt a hatást éred el vele, mint a performance kittel. Felkeményítheted a féket, na meg ha kell, fel is puhíthatod. Csak ehhez nem kell szétkapni az egész cuccot, hanem a damper végén lévő kis állítóval szabályozod... Arról nem beszélve, hogy van aki a gázon is használja, mert úgy jobb neki. (mondjuk én ezt mélyen elítélem... )
Természetesen vagy-vagy. Mindkettőt hülyeség használni egyszerre és akkor a Performance kit már jóval olcsóbb, bár a szerelés miatt küzdősebb is.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
senior tag
Az a helyzet, hogy 3 hónapja itt figyel nekem is egy doboz performance kit, de egyszerűen még nem volt lelkierőm kiszerelni a cockpitből és szétkapni a cuccot. Meg ha nagyon bejönne, akkor mit csinálok a damperrel? Ráteszem a gázra? Anno próbáltam és nekem nagyon perverz érzés volt...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
#58092032
törölt tag
Sziasztok! Az unokaöcsémnek vadászunk kormányt karácsonyra X Box One-hoz, olyan kellene, ami megbízható és tartós. A Logitech G920-nak van esetleg valami emberibb árú alternatívája, amit jó szívvel ajánlotok? Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
zsozsa74
senior tag
Amúgy mára terveztem, a performance kit próbát, de áááá, inkább vezetnék. ACC, AMS2 is atom lett az új updatekkel, a Forza Horizon is tök élvezetes kormánnyal, nincs erre nekem időm... Jó kis időszak ez most szimulátorosnak lenni! (Az FH5-öt tekintsük csak bűnös élvezetnek.)
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
blountex
senior tag
"Mire lenne hasznalva a cucc?"
A priorítás a Gran Turismo 7-en lesz ezt tervezem versenyszerűen tolni magyar viszonylatban.Ami hobbi szinten menne többek közt Pc-n játszanék ezekkel (valószínű úgy se lenne esélyem verseny világ szinten itt), habár egy része Ps-en is elérhető:
Dirt Rally 1-2, esetleg Assetto Corsa és Forza Motorsport.Ezek azok a címek amikkel csak úgy teszek majd egy próbát hogy milyen is a játék:
Project Cars Rfactor, iRacing, AMS2, F1 2020-21GT bundle persze hogy sántit, mert ha úgy nézzük akkor csak egy CSL ELITE szint. Nem egy Clubsport vagy Podium.
Jelenleg csak és kizárólag itt érhető el a Ps CSL DD, kivétel a Podium DD ami horror áron van.
Kevesebből kijön az egész Fana szett mint a Podium DDKitudja, hogy elérhető lesz-e a Ps CSL DD önmagában.... Sony jóváhagyása kell amit vagy megkapnak vagy nem. Azt mondják ez hamarosan kiderül - coming soon
Tegyük fel:
Ez most a Pc CSL DD ára boost kittel - 480€ (PS DD Sony licenc miatt biztos több lesz)
Clubsport V3 és hozzá a kit - 390€
Clubsport Steering Wheel RS - 300 € - universal hub
Ez így kb: 1200 euróHa podium hubos wheel rimet nézzük akkor az ár ennyiben változik
Podium Steering Wheel Fanatec GT World Challenge
1500€GT Bundle - 850 euró
Clubsport V3 és hozzá a kit - 390€
Ez kb: 1240€
Ebből a CSL pedált eladom - 50€-értAnnyi hátrányom van, hogy egy bazári GT kormányom van a Clubsport vagy Podium helyett.
Előny, hogy a kormány későbbiekben eladható illetve cserélhető, mert a Ps base is támogatja az összes Fana kormányt....Melyikkel járnék jobban?
Akkor a Performance kit és a Damper között úgy látom nincs nagy különbség.
Kinek mi jön be. A Dampernek talán tényleg az az előnye, hogy a végén állítható.Saját vélemény::
Nyáron kijött a T-GT II, akkor úgy voltam jó lenne egy olyan, de a véleményeket olvasva inkább vártam vele és túlárazott is volt. Helyette a T300 RS GT + T-LCM ár/érték arányban ez nagyon megéri, erre kellett volna régen lecserélni már a G25-öt. Na, de ugye bejött idén az olcsó Direct Drive mindenki ezt várja, így gondoltam kivárom a Fanatecet.[ Szerkesztve ]
-
FLx
addikt
válasz blountex #43240 üzenetére
Ha GT-re kell, akkor sok opciod nincs sajnos, en remenykedem, hogy jon majd nem bundle verzio is a bazisbol, de kitudja. En a kormanyt es a pedalt tuti cserelnem, mert a load cell igen sokat szamit, sot talan az szamit a legjobban. Esetleg a load cell upgrade a gyari pedalhoz, bar ezt meg nem probaltam, nem tudom mennyire lehet jo. A rim pedig azert gaz a bazari kinezeten kivul, mert 28 centis, ez maximum formula autokban lehet jo, de oda meg open wheel vennek. Amit linkeltel azt a kormanyt (RS) is elengednem, mert ez nem universal hubos. Az universal es a podium hub elonye, hogy barmikor barmilyen rim-et tudsz ra tenni, teljesen testreszabhato. Kesobb tudsz venni jobb valtot, dual clutch-ot, endurance module-t es stb. Illetve szinte barmilyen valodi rim-et is ra tudsz tenni, sparco es tarsai.
-
v2
senior tag
Megér egy ClubSport Wheel Base V2.5 170k-t mikor itt a CLS DD? Egy TH TS-PC-t váltanék ha váltok.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Tibiajax
nagyúr
....hirdető srác most imába foglalja a neveteket : D
-
zsozsa74
senior tag
válasz Tibiajax #43245 üzenetére
Miért? Kamuzni kéne? De nem olyan bonyolult ugye. Jobb és újabb tech kb. azonos áron. Én még pont kb. egy nappal azelőtt tudtam eladni az 5 éves CSW V2-em 160-ért, mielőtt bejelentették az CSL DD-t. Lehet, hogy a vevő anyázott is, de hát ki tudta? Csakhogy most már tudjuk, hogy van a CSL DD. Még ha pár hónapot esetleg várni is kell rá. Szóval én 170-ért biztos nem venném meg. Mondjuk 100, ha nagyon kellene éppen valami...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
-
blountex
senior tag
Tudom, hogy sok opció nincs, azonban mint írtam többszőr is, hogy a velejáró pedál azonnal cserélve lesz egy V3-ra.
A kormány az meg nos még nem tudom. Bazárinak bazári, de egyedi ilyet biztos nem lehet fanánál kapni külön
Kipróbálom azt ha tetszik marad, ha nem, akkor cserélve lesz. Elvégre a G25 is 28cm átmérővel rendelkezik, ehhez vagyok szokva.
Podium Hubos kormányból 4db választék van ami bundleba van csomagolva. Ezek között nincs nagyon universal hubos.
Szóval a megoldás egy Clubsportos kormány ez universal hubos + a podium hub vétel."Dual clutch"-ról most hallok először, még ezzel nem is találkoztam.
Miben jobb mint a sima clutch?
Ez lenne az?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen