- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
Hirdetés
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
Ha megveszem a kovetkezo kombot, akkor fogok tudni jatszani Xboxon vagy kell meg hozza valami?
- Fanatec P1 Wheel Alcantara
- Fanatec CSL Elite Pedal
- Fanatec CSL Elite Vase V1.1A fenti kormannyal nem kell meg egy xbox kompatibilis hubot vennem, igaz?
-
-v-
addikt
túlságosan csúszik minden autó
nekem pont, hogy túl soknak tűnt a tapadás ... nekem valami AC és pcars2 közötti kéne de olyat még nem találtam Van olyan? AC jó de picit túl kevés a tapadás talán és főleg a gumimodell szar .. pcars2 így DD-vel a legtöbbször sokkal közelebb van a valós viszonyokhoz nekem (megcsúszás/visszatapadás, meg a snappyness főleg, AC-ben minden olyan nyúlós), de ott meg kicsit túl sok a tapadás ...
-
bunnyhu
senior tag
Ez érdekes, nemrég mentem egy LM24-et a PC2-ben egy GT autóval summa olyan 1.5 óra volt, és én pont azt éreztem, hogy irreálisan könnyű vezetni mondjuk egy ACC-s hasonló autóhoz képest. Szerintem egy megpördülésem se volt, ennyire nem vagyok penge Pedig szerintem semmi vezetéssegítés nem volt bekapcsolva, csak vizuális (ideális ív).
https://divecenter.hu
-
GalaHU
őstag
Sajnos nem egyformán jól van belőve minden autó az AMS2-ben. Folyamatosan haladnak, de látszik hogy kis csapat és rengeteg a kocsi. Az ACC-ben jóval kevesebb a verda, ott nincs ilyen gond, és az apró különbségek is jobban kijönnek.
De a legnépszerűbb GT3-as kocsik most már gatyába vannak rázva, alapvető különbség hogy nem szeretik ha féktávon durván visszadobálja az ember a fokozatokat, miközben az AC(C) elviseli...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
A P1-es kormány NEM Xbox kompatibilis, neked a WRC kell:
https://fanatec.com/eu-en/steering-wheels/csl-elite-steering-wheel-wrc?_gl=1*12223n*_up*MQ..*_ga*MTczMDM2MzE2OS4xNjcyMzAyMzUy*_ga_Q6VYC4JPVE*MTY3MjMwMjM1MS4xLjEuMTY3MjMwMjM3MC4wLjAuMA..
Egyébként úgy a legegyszerűbb megállapítani (a leíráson kívül), hogy a stock-fotóján Xbox-os gombok vannak-e? Ha igen, akkor hajrá! (Nyilván a HUB-on nincs gomb)
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-v-
addikt
válasz GalaHU #48705 üzenetére
féktávon durván visszadobálja az ember a fokozatokat, miközben az AC(C) elviseli
Ja, AC-ben szerintem a trail braking sem olyan mint kéne hogy legyen .. egyik autót se tudom úgy fordítani fékkel ahogy akarom, csak ha már nagyon tail happyre állítok mindent. Meg ja, visszaváltások se úgy fogják meg a hátulját.
(#48704) bunnyhu: hát néha könnyebb igen, de vannak helyzetek amikor meg trükkösebb szerintem, AC-ben ilyen fishtailing jellegű dolgokat nem is lehet produkálni kb. semmivel, egyszerűen túl lassú meg nyúlós hozzá nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
zsozsa74
senior tag
Most, hogy vr-ban is működőképes lett az ACC, elég sokat megyek vele, és azt tapasztalom, hogy gyakorlatilag eldobhatatlanok a verdák, akármilyen agresszív setupot is teszek rájuk. Meg sem mozdul a hátulja. Meg korábban, ha rázókőre mentem, a legtöbbször simán megforogtam, most meg nagyon bírják. AMS2-ben jóval többször kerülök az eldobás határára gt3-al. Viszont az meg jól megfogható.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Scarletiel
senior tag
No volt időm játszogatni a két ünnep alatt/között az Automobilista 2-vel, meg ETS2-vel és a T248-al + VR.
Irdatlan egy élmény az szent, máshogy nem tudom elképzelni az autószimulátorozást többé. AMS2-ben nagyon vicces volt, mikor kiválasztottam egy régebbi F1-es gépet és az AI otthagyott mint a sz*rt én meg küzdöttem mint malac a jégen ETS2-ben pedig zseniális, hogy látom a fülkét magam körül, a játék nagyon élvezetes kormánnyal, csak annyi bajom van, hogy ha menüben vagyok, akkor SteamVR-ban mindenképp át kell váltanom desktop-ra, mert az nem jön fel a szemüvegben az istenért sem, így ez a része bosszantó a többi kárpótol. Volt T300-asom az egy más világ, főleg a középreállás gyorsaságában, erőben más élmény, de maga a T248 sem gyenge, nekem ASM2-ben is 30%-ra le kellett vegyem a Gain-t, hogy tudjam mozgatni kellő sebességgel a kormányt. Persze nyilván nem a legprofibb beállításokat használom, de nagyon élvezetes "vezetgetni" így. Majd egyszer idővel eljutok arra a szintre, hogy nem csúszok ki minden körben egyszer, meg időben felmérem a féktávokat -
GalaHU
őstag
Ja, hogy használt cuccról van szó!
Én az aktuális készlet néztem, ott mást jelent a P1. Régebben valóban gyártották ilyen névvel is, de a WRC bemutatásakor kivezették. Ha olyan cuccról van szó amit Találtgyerek linkelt akkor okés. A gombok alapján jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz Találtgyerek #48711 üzenetére
Abban nincs praxisom, ha PC-n kormánnyal támad rallyzni kedvem, akkor Dirt Rally 2.0 a befutó. De mivel a leárazásokkor szó szerint fillérekért utánad dobják az AC-t, és a net tele van modokkal, szerintem érdemes kipróbálni.
Bár a topikban kevésbé releváns, de némiképp' rehabilitálnom kell a WRC:Generations-t. Anyósomtól azt kaptam karácsonyra XBox-ra (tudom-tudom, de igyekszik és legalább a témát eltalálta! ) és kontival csak úgy játszogatni vele 2k60fps-el tök jó buli! Eddig megőrjített a korábbi részek kontis irányítása, az alap R4-es kocsikat se lehetett féktávon úton tartani, itt meg a beállítások piszkálása nélkül is élvezetes az autózás. Nyilván nem fullos szim, de aki csak a rallyzás élményét keresi konzolon és nincs kormánya, sokkal jobban elboldogul vele mint a Dirt szériával...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Találtgyerek
addikt
válasz GalaHU #48722 üzenetére
Lassan már kezdem unni a Dirt rally 2.0-t. Legalábbis a pályákat. R5-el meg Wrc-vel is keveset megyek már.
RWD meg a B csoport hozott egy kis izgalmat, de már azokat is megszoktam.
Wrc Generation-t próbáltam, de a fizikája gyengébb, mint a DR-nek. A pályák viszont nagyon tetszenek.
Lehet visszatérek kicsit az RBR-re. Elég sok új pályát kapott. Csak ott meg a grafika meg a hangok gyengék.
Az AC-ről láttam pár jó rally-s gameplay-t, de ahol eddig olvastam róla, ott mindenhol kevés pályát írnak.06-3o/9759I39
-
iceman007
aktív tag
válasz iceman007 #48627 üzenetére
Na akkor jöjjenek a tapasztalatok, és hozzátenném, hogy én ezen a fórumon most beszéltem az AMS2-ről utoljára
Nem vitaindítónak szánom és nem is akarok meggyőzni senkit semmiről, csupán a tapasztalatok:
Először leszedtem a demo-t amibe csak elsőkerekes autó volt. Az első reakció így WTF ez az FFB tényleg rohadt jó. Oké menjünk tovább megvettem a fullos csomagot.
Először 98-as CART gép, Laguna Seca. Basszus ez az FFB tényleg javult jó lenne finomhangolni. Na hát "FFB meter" még mindig nincs a játékban. Ezek alapján, hogy lövi be az ember az erőt?
Következő egy Porsche 911 RSR volt a Nordschleifén. Na itt kezdődtek a "gondok" meg a felismerés. Megyek, későn fékezek, benézek egy kanyar csúcspontot, na mondom ez korlát lesz..picit belefékezek fordítok egy kicsit a kormányon és beforul..."He?". Na itt kezdett el derengeni, hogy valszeg nem az FFB-vel vagy csak azzal volt nekem bajom, hanem a fizikával.
Oké nézzük meg E30 GrA-t azt is össze lehet hasonlítani más játékokkal. Na itt egy az egybe vissza jött a PC2 nyúlós-csúszós semmilyen fizikája.
Volt még aztán GT3 Spa-ban.
Aztán classic Spa-n 60-as évek végi F1-es autó ahol lehetett volna kamatoztatni ezt a csúszós "fizikát", de itt meg valamiért alulkormányzottak voltak az autó mint az állat.
A kegyelemdöfést pedig a C csoportos Porsche szúrta be Montrealban. Az 5-ös kanyarban hirtelen brutál alulkormányozottság, de mondom ezt már ismerem kicsit fék és kormány és brutál módon be fog tapadni. Így is lett. Aztán a hátsó visszafordítóban váltok vissza, de az 1-es és 2-es között elb@sztam a gázfröccsöt. Elindult a hátulja és a maximumhoz közeli ellenkormányzásnál egyszercsak megtapadt majd végigdrifteltem a kanyartSzóval vannak változások, sokkal jobb mint a PC2, de az én elvárásaimmal nem találkozott.
Nagyon jó játék, annak aki nem keres vérbeli szimulátort és nem a századokat vadássza. És nagyon jól elhiteti az emberrel, hogy épp Ő René Rast vagy Hans-Joachim Stuck és hibátlanul végigcsapatja a pályán, bármilyen helyzetet megfog, tényleg nagyon jó a flowja. A grafikáról esőről és VR-ról nem is beszélve.Egy szó mint száz, ment a refund és jött a R3E Pro Pack
-
biker
nagyúr
válasz zsozsa74 #48697 üzenetére
Tyűha, taktikai atombombát dobtam le? Mindig így reagálsz, ha valaki SAJÁT VÉLEMÉNYE ütközik a TE VÉLEMÉNYEDdel?
Mint írtam, alapjáték, nem tudom 30géposztály lenne e benne, de ha kiveszem a nekem semmit nem mondó brazil valamiket, akkor marad 4-5.
Mivel más játékokban szerzett tapasztalattal jó összehasonlítani, és megkezdeni az ismerkedést, ezért GT3, GT4 és German GR.A amiket teszteltem, ez utóbbi kb a DTM1992 a raceroomban, amivel komplett bajnokságot mentünk, a másik kettővel meg több száz futamot mindenféle autókkal, ACC és RRE-benMindegyikre igaz volt, hogy látványautózni is lehet vele, tök lazán, olyan megcsúszásokat lehet játszva megfogni, ahol ACC-ben már térdre-imára van. Elől tapad, hátul riszál. Fékúton már elől sem tapad, alulkormányzott lesz, a "legjobb" mikor az autó bejáraton alulkormányzott, kijáraton meg túlkormányzott. Ja várj, az annyira nem
És NEKEM(!!) nagyon furcsa az is, ha egy autó 50-60% fékerőnél (LC pedál) blokkol, még 200 felett is. Símogatni kellett sokszor a féket.
Továbbá az is fura, ha 58% BB esetén még elől blokkol, és alulkormányzott, de 57%-on már hátul blokkol, sehol egy egyensúlyi állapot?Simrigemen tök jól ki van számolva, vFOV 37-38fok közt, hFOV 77-78fok közt jó, hát sehogy nem jött ki ezekkel a kép. Azt hiszem a gyári 86fokon (az fok?) hagytam végül
Most azt hiszem 100€ lenne a full 2020-2022 pack, nem tudom lesz-e akció, nem figyeltem eddig, mert nem játszottam vele.
Kipróbáltam azóta az RF2-t, friss telepítés, alap pályák és autók, így egy GT3 M4-el teszteltem, elég sokat kell állítgatni, és itt a gáz kicsit érzékenynek tűnik, de 4-5 kör után (és mire megtaláltam a sok bazáriszar overlayt hogy kell egyneként kikapcsolni, mert HUD off esetén is tele volt a képernyő vackokkal) mentem egy AI versenyt, egyelőre az alap 96% AI-vel, hátulról előre és mindenkit elhagytam. A levezetőn meg direkt próbálgattam, hogy mit bír, és az ACC vicces ütközésfizikához képest fényévekkel jobb, lehet oldalról tockosokat adni, nem forog be mindkét autó a 3.14csába
Érdekes volt hogy a felvezető körön nincs ghost carElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
zsozsa74
senior tag
válasz iceman007 #48726 üzenetére
"Nagyon jó játék, annak aki nem keres vérbeli szimulátort és nem a századokat vadássza."
Én pont ezt keresem. És az AMS2-ben meg is találtam.
Amúgy írhatnék dolgokról egyes szimek kapcsán én is úgy, mintha tudnám, hogy hogy kell mondjuk egy gt3-as verdának reagálni dolgokra, mennyire tapad ilyen-olyan gumin, és pont ilyen profin hangzana, mint ahogy te írtad, pedig gyanítom pont annyi közöd van a valódi versenygépekhez, mint nekem. Jó is az, ha valaki kerek-perec ki tudja jelenteni, hogy melyik is az a vérbeli szimulátor.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
biker
nagyúr
válasz zsozsa74 #48729 üzenetére
Nem, "tény" az, hogy piros a kilépés X jele, vagy szürke a háttér.
Minden más szubjektív, és a véleményed, nem tény. Elég baj, ha így éled meg, te tudod a tényt, más mind hibás.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
iceman007
aktív tag
válasz zsozsa74 #48728 üzenetére
Hát ha Te is vezettél már több magyar pályán autót slick gumin vagy semi slicken meg utcain-n vagy utasként ültél már versenyautóban akkor igen egyforma közünk van hozzá.
De itt nyilván nem Én vagyok a mérvadó, ezért írtam például Jimmy-t. Mert neki több köze van hozzá pár fokkal mint nekem. De van az holland gyerek basszus nem jut eszembe a neve. Nem annyira nagy szám valami bikás fémdobozzal megy, meg egy két lisztfújó versenyt nyert talán. Na ő is pl iRacingezik és nem F1 2022-vel csapatja.....
Szóval Én inkább hiszek, olyan embereknek akik már próbálták vagy rendszeresen csinálják mindkettőt, neadjisten a világ legjobb pilótái... főleg hogyha az az Én tapasztalatom is, hogy AC, ACC, iRacing, rF2 és R3E nagy vonalakban egy irányba húz! -
biker
nagyúr
válasz zsozsa74 #48697 üzenetére
"A dlc-k meg az évi kb 15 leárazás során szinte ingyen vannak, de alapból is olcsóbbak, mint pl. az ACC esetén."
Ez is egy tény ugye?
AMS2 full DLC 114€ úgy, hogy jelenleg nincs ára a 2020-2022 packnak, mert jön az update hamarosan
ACC full DLC lista 47€
RRE pro pack 99€Akkor most az én állításom hibás, miszerint "úgyis qva dárga a DLC hozzá" vagy te leírtad a tényt, hogy nem az?
Ezek a listaárak a steamen, és nem érdekel, hogy melyiket melyik nap árazzák le 90%-al, a listaárak az összehasonlítható alapokElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Amikor babakocsit mentek nézni, és leragadsz az autós gyerekülés részén a Brendon Áruháznak.
A feleséged pár méterre gyűjti az infót az egyik eladótól, a másik meg félve jön oda mert látja hogy én mit nezegetek már percek óta, bele is ülök párszor és számára teljesen érthetetlen mozdulatokat csinálok, de valószínűleg azt hiszi bolond vagyok.
Remélem Nektek tok egyértelmű mit csináltam ezzel:
Hát persze hogy rig próba volt. Nyomtam a gázt, tekertem a kormányt.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
válasz iceman007 #48731 üzenetére
Abszolút nem bántásból írom, félre ne érts, de azért akad más is a topikban aki szagolt már versenybenzint bukóban. Arcoskodás nélkül nem igen tudnám ezt a témát jobban boncolgatni, hagyjuk is…
Leginkább azért, mert az ég egy adta világon nem jelent semmit, hogy a való életben. Ugyanis a versenyzők között sincs egységes álláspont arról hogy melyik a legjobb. Arról meg pláne, hogy melyik a valósághű, mert egyik se… Mindegyik máshogyan áll a kérdéshez, de amíg a “valóságban” a seggeddel vezetsz, addig itt szent grálként hajkurásszuk az FFB, ami az egyetlen információforrásunk a versenyzès alatt. “Kint” meg már régen rossz, ha a kormányon érzett dologra kezdesz csak reagálni…
Ráadásul a pilóták is mást és mást neveznek meg mint kedvencet! Ok, Verstappen gyerek az iRacingot, nem is mondja senki hogy használhatatlan, valószínűleg a csapkodó napirendje miatt legalább annyit számítanak a minden időpillanatban tömött lobbyk, mint maga a fizikai modell. De Löki viszont ACC-zik, akkor az szarabb, mert csak második lett a bajnokságban és akkor valószínűleg ehhez se ért? Vagy a legjobb egy hétszeres világbajnok véleménye szerint a Gran Turismo? Kiss Norbi a RRE-re esküszik, Michelisz szerint a mai napig a GPL az etalon…
Tegyél igazságot, de nem lehet..,
A csúcs szimek igyekeznek a versenyzés illúzióját megadni a fotelracereknek, és ha ez valakinél az AMS2, valakinél meg az iRacing akkor egészségükre!
Peace!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
válasz GalaHU #48734 üzenetére
Én most leragadtam az rf2 tesztnel, iszonyat tetszik. Az ffb-ben némi fura oszcilláció, álló autó esetén is egyes kocsikban durva csapkodást lehet generálni, de még nem tudom mivel lehetne csillapítani
Meg fura a manualis minden erre az mp4/8 meg automata váltós lesz. Ettől függetlenül iszonyat jo, nem értem miért hanyagoltam eddigElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
DD1/DD2 tulajokhoz lenne kérdésem, de CSL DD/GT DD tulajokra is kiváncsi vagyok. A driverben/fanalabban főleg ez alapján a video alapján állítottam be az FFB-t:
https://youtu.be/bO6g_ViBfOE
Annyi, hogy a NIN-t és az INT-et is 0-ra vettem.
Most meg szembe jött velem ez a videó:
https://youtu.be/2oKccb4-y4o
És....
Jól elbizonytalanodtam...
Szóval ti mit hova állítottatok?
Ez az enyém:
FF 60
FFS Linear
NDP 0
NFR 0
NIN 0
INT 0
FEI 100
FOR 100
SPR 100
DPR 100 -
GalaHU
őstag
válasz JulesTS #48738 üzenetére
Pár éve nyilatkozta hogy a RRE fizikája jön be neki legjobban. Ezek szerint neki is változhat a véleménye…
Amúgy meg ahogyan már a héten is beszéltük, egy-egy játékon annyit tud változtatni egy adott patch, hogy simán felborulhat a koordinátarendszer…Az ACC nekem a megjelenéskor vezethetetlen volt, az AMS2-ben mintha hegesztett difivel mentem volna, a RRE meg tök olyan volt mint a Race07… Mindegyik pozitív irányba változott.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Megértelek, én konkrétan egy hónapig maradtam rajta az anyagon, semmi mással sem játszottam! A Nord-Ferka GT3 kombó teljesen beszippantott.. Itt éreztem azt a legjobban hogy ezeket az 500LE-s dögöket is lehet szépen csúsztatni. Csakhát a rF2 fölött már eljárt az idő, a grafikai lemaradás nagyon látszik, meg hogy a procimagok nagyrésze manapság csak malmozik..,
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
JulesTS
őstag
válasz GalaHU #48741 üzenetére
Itt mondta:
https://youtu.be/yZPXKn8hFzM
Pedig kiváncsi lettem volna, hogy a Raceroom truck-ra mit mond, mert azt Sacha Lenz közreműködésével fejlesztették, akivel jóban is van. Az AC-s truck mod meg a pocsék ütközési modell miatt kiábrándító... -
Bandit21
addikt
Erre ki emlékszik? GTR c játék volt talán az első komolyabb SIM amibe bele futottam. Egy logi WingMan formula force gp -vel. Lassan 20 éve.
A cikket olvasva a festés ugrott be azonnal. Ki mivel kezdte?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen